Jump to content

2007.09.15 Tottenham B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tottenham 1-3 Arsenal

(Bale) (Adebayor x2, Fabregas)

15.september klokka 14.30 Norsk Tid

 

ScumvArsenal.jpg

 

TV Kanaler:

Canal+ Mix

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Dommer:

Mark Clattenburg

 

Lagene:

Tottenham

Paul Robinson

Pascal Chimbonda

Young-Pyo Lee

Younes Kaboul

Gareth Bale

Michael Dawson

Tom Huddlestone

Jermaine Jenas

Steed Malbranque

Dimitar Berbatov

Robbie Keane

 

Subs:

Radek Cerny

Ricardo Rocha

Didier Zokora

Darren Bent

Aaron Lennon

 

Arsenal

Manuel Almunia

Kolo Toure

Gael Clichy

Bacary Sagna

Gilberto

Abou Diaby

Francesc Fabregas

Mathieu Flamini

Alexander Hleb

Robin Van Persie

Emmanuel Adebayor

 

Subs:

Lukasz Fabianski

Theo Walcott

Neves Denilson

Alexandre Song

Tomas Rosicky

 

Utilgjengelige spillere:

William Gallas

Emmanuel Eboue

Jens Lehmann

Philippe Senderos

 

Skade Info:

Arsenal.com - Injury News

 

Klipp fra kampen

YouTube.com

ArsenalClips.tk

Dailymotion.com

 

Forumkurve

Tottenha*: T T S T U

Arsenal: S S U S S

 

Siste fem møter:

Tottenham H. 2-2 Arsenal

Arsenal 3-1 Tottenham H.

Tottenham H. 2-2 Arsenal

Arsenal 3-0 Tottenham H.

Arsenal 1-1 Tottenham H.

 

Info om kampen:

Arsenal.com

 

Før avspark:

Vi gjester WHL med stor selvtillit etter en 3-1 seier over Portsmouth. Scum har ikke startet like bra og de har bare 4 poeng på de første fem kampene. Det lover godt foran derbyet, men selvfølgelig, alt kan skje. Det ser ut som vi får noen spillere tilbake etter skade. Som vi kan trenge i denne kampen.

Vi får håper på det beste og lykke til!

 

 

Tenkte det var greit å lage denne kamptråden i god tid.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Kjenner det sitrer i kroppen nå, denne kampen er både sesongens høydepunkt og sesongens mareritt! Den uberskrivelige følelsen av å slå spudz er jo som julaften og 17. mai samme dag! samtidig er det ulidelig spennende, ja nesten umenneskelig å se denne kampen siden dette er den dagen i året hvor det, i hvertfall for min del, definitivt er den korteste veien mellom himmel og helvete.. Taper man denne kampen må man tåle mye tyn de neste månedene, uavhengig av hvordan det går i serien videre! Nå skal det sies at vi har et godt tak på spudz og jeg har troen på en ny seier mot våre bitreste rivaler! Kanskje en ny kamp som den på høsten 2004, en kamp jeg sent glemmer, hvor det til slutt endte 4-5 og vi kunne ta med oss 3 nye poeng i en ellers helt grei sesong :lol: Nei spenn sikkerhetsbeltene, (kanskje litt tidlig), nå braker det snart løs!

 

Kom igjen nå!!

Link to comment
Share on other sites

Er glad for at vi har landskamp nå, så får spillerene som har vært skadet litt tid til å komme tilbake. Er ikke sikkert de hadde vært klare til en onsdags kamp eller helg. Men det er jo fare for at nye spillere blir skadet da.

Tottenham scoret 3 mål sist, det samme gjorde Arsenal. Tror Arsenal stikker av med seiern her også selv om det er en bortekamp. Vi klarte jo bare uavgjort borte sist. Skal vel ikke være helt krise å få uavgjort her heller. Men vi satser på å vinne, jeg unner ikke tottenham noen poeng.

Link to comment
Share on other sites

Vi gjester WHL med stor selvtillit etter en 3-1 seier over Portsmouth. Scum har ikke startet like bra og de har bare 4 poeng på de første fem kampene. Det lover godt foran derbyet. Lykke til!

 

Historien har vel vist at formkurver er uvesentlige foran slike oppgjør, så det tror jeg neppe vil spille mye inn på utfallet av denne kampen. Det vi kan forvente oss her er et Scum-lag som kommer til å være blødere for drakta for å prøve å berge de siste stumpene av verdighet de måtte ha igjen.

 

Arsenal på sin side kommer sannsynligvis til å være i utakt med seg selv, slik de alltid er etter landskamper. Jeg tipper at vi også kommer til å få tilbake minst to skadde nøkkelspillere etter disse svartens landskampene, så denne kampen er jeg redd kommer til å bli litt i meste laget interessant...

Link to comment
Share on other sites

Vi gjester WHL med stor selvtillit etter en 3-1 seier over Portsmouth. Scum har ikke startet like bra og de har bare 4 poeng på de første fem kampene. Det lover godt foran derbyet. Lykke til!

 

Historien har vel vist at formkurver er uvesentlige foran slike oppgjør, så det tror jeg neppe vil spille mye inn på utfallet av denne kampen. Det vi kan forvente oss her er et Scum-lag som kommer til å være blødere for drakta for å prøve å berge de siste stumpene av verdighet de måtte ha igjen.

 

Arsenal på sin side kommer sannsynligvis til å være i utakt med seg selv, slik de alltid er etter landskamper. Jeg tipper at vi også kommer til å få tilbake minst to skadde nøkkelspillere etter disse svartens landskampene, så denne kampen er jeg redd kommer til å bli litt i meste laget interessant...

 

Vi skal passe oss vel foran denne kampen. Arsenal pleier alltid å komme i ulage etter landskamper. Er det rart mange av oss synes at landskamper er noe ordentlig skit. Det ødelegger flyten til klubblaget, og fører til skader. Og med den åpningen som vi nå har bak oss ville det vært så typisk at spurs vant. På bakgrunn av det som har skjedd de senere årene derimot burde jo Arsenal vinne dette greit. Tottenham har jo klart opptil flere uavgjort helt på tampen, i kamper der de burde ha vært død og begravet for lenge siden. Sånn sett har Arsenal mye til gode, den gode resultatstatistikken til tross. Men fotballkamper følger vel aldri slike matematiske og statistiske lover, de lever sitt eget liv....! :D

Link to comment
Share on other sites

Nærmer seg Spurvenes høydepunkt for sesongen. Shite Fart Lane står for tur, og vi bør helst slå et Tottenhamlag som har slitt i starten av sesongen. Men man må aldri glemme, at i et derby, kan alt skje. Det har vi sett før, og vi kommer til å se det igjen. Disse typer kamper lever alle sitt eget liv. I tillegg har vi også en ganske lang landslagspause før denne kampen. Kan feks trekke fram vår 5-3 seier på denne banen for noen år tilbake, og som et annet eksempel på at slike kamper "lever sitt eget liv", kan jeg nevne 1-0 seieren til City mot Manure tidligere denne sesongen.

 

Blir en spennende kamp, og sannsynligvis en god del kort og harde taklinger. Håper vi unngår skader, og kan klare å kapre med oss 3 poeng til riktig side av Nord-London. Klarer vi å kjøre på i fra starten av, og ikke la Tottene få lov til å spille noe særlig ball, kan vi fort klare å score 1-2 mål før pause. Da gjelder det å ikke falle ned, og la Tottene ta over kampen.

 

Gleder meg, bare synd det er så lenge til..

Link to comment
Share on other sites

Kanskje litt dumt spørsmål, men hvorfor kaller vi Tottenham "scum" og dem kaller oss "scum"?

Ordet "scum" er engelsk og betyr "avskum". Det er sånn vi bare sier til tottenham og de til oss fordi de enten ikke orker å skrive lagnavnet eller fordi de/vi vil "fornærme" oss/dem.

Takk for godt svar, imers. ;)

 

Håper dette laget:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna :: Kolo Tourè :: Gilberto da Silva :: Gaël Clichy

Alexander Hleb :: Mathieu Flamini :: Francesc Fàbregas :: Tomas Rosický

Robin van Persie :: Eduardo da Silva

 

Benk: Lehmann/Fabianski, Adebayor, Walcott, Diaby og Denilson.

 

Ps. Kanskje litt tidlig å tippe lag, ettersom vi vet ikke om noen blir skadet fram til da. (Landskamper....)

Link to comment
Share on other sites

Gallas burde vel ikke vært tatt ut spør du meg når han har vært skada en stund nå, skulle vært regler for det tulle det kjipt vis han skulle slå opp skaden i gjen i lanskampen. Husker og Wenger var veldig forbanna for de tok ut Henry bestandig selv om han hadde en skade. Så måtte han spille så og si hele lanskampene, merkelig opplegg ;)

 

Gallas burde vel ikke vært tatt ut spør du meg når han har vært skada en stund nå, skulle vært regler for det tulle der, kjipt vis han skulle slå opp skaden i gjen i lanskampen. Husker godt Wenger var veldig forbanna for de tok ut Henry bestandig selv om han hadde en skade. Så måtte han spille så å si hele lanskampene, merkelig opplegg ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper Gallas er klar. Ikke bare klar, men klar. Det er tynt i forsvaret, så det hadde ikke skada med Sagna, og heller ikke Ebouè. Lehmann kan vi vel regne med at er tilbake.

 

Det er noe piss at Senderos er suspendert. Vi hadde trengt ham nå. For ikke å snakke om at han har spilt godt.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje litt dumt spørsmål, men hvorfor kaller vi Tottenham "scum" og dem kaller oss "scum"?

 

Husker at en klassekamerat (med tvilsomme preferanser mtp. favorittlag) for noen år siden i en folkemengde uttalte med skarp stemme at han nå forlot lokalet for å se scum-kampen. Jeg kommenterte da at jeg syntes det var morsomt at Tottenhamsfansen også selv kalte laget sitt for scum. Han ble litt paff og det kom aldri noe svar tilbake.. Kampen endte forøvrig med seier til Arsenal :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller kamp selv.... SAMTIDIG :P

Hadde jeg gjort det selv, så hadde jeg droppet min egen kamp LETT!

Jeg husker jeg spilte cocacolacup under den legendariske 4 - 5 kampen for et par år siden ;). Det var utrolig skuffende å ikke få sett kanskje tidenes rivaloppgjør?

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller kamp selv.... SAMTIDIG :-|

Hadde jeg gjort det selv, så hadde jeg droppet min egen kamp LETT!

Problemet er bare at jeg er på nytt lag, og laget har 12 mann.. Å si at jeg blir hjemme pga Arsenal-Scum trur jeg ikke gjør meg så særlig populær blandt trenerne....

 

Og Magnus87, den datoen befant jeg meg i Bodø for å se kvalikkampen mellom B/G og KIL.. De andre KIL supporterne som reiste så den på Hard Rock Cafe oppi der, men jeg var hos slekta så det gikk dårlig..

 

Og i fjor var jeg i 90 årslag til oldemora mi i Oslo da oppgjøret på Emirates ble spilt...

Link to comment
Share on other sites

"Jeg er syk jeg" - Den har jeg brukt til stadighet for å slippe unna diverse avtaler når slike viktige begivenheter finner sted!

Den setningen der har nok også funnet sted her for at jeg skal slippe diverse avtaler :P

Men siden dere er så få på det laget burde du nok stille opp for vennene dine ;)

 

Her er forresten mitt lag:

 

Almunia

 

Hoyte(Sagna hvis HELT frisk) - Gilberto - Tourè - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Diaby - Rosicky

 

RvP - Ade

 

Benk: Fabianski, Bendtner, Sagna, Diarra og Flamini.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...