Jump to content

2007.09.15 Tottenham B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

JAAAA! Jeg er fortsatt helt i taket. Toppen av tabellen! JESS!

"Super-Bent" trenger visst å trene litt. Hahaha.

Men jeg er litt flau over hvor mange feilpassninger vi slo i dag, og så sliter vi med å klarere ballen bort fra vår egen sekstenmeter.

 

Men dere må unnskylde meg, fordi jeg skal inn på TV nå!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

JAHAADDAAA!! Såg kampen på Scotsman, der var det et utall med usympatiske Spuds-supporterar.. Når lagoppstillinga til Tottenham var på skjermen var det stille, når lagoppstillinga til Arsenal kom fram var det buing og hoiing frå Spuds-gjengen.. Meir opptekne av å rakke ned på oss enn på å heie på eige lag..? Dårlig!!

 

UTRULIG deilig å jekke ned idiotane, i deira eiga stove.. :(

Link to comment
Share on other sites

Da er alle våre 3 mål lagt ut... fikser spurs sitt senere ;)

 

http://www.verdensvevet.com/arsenal/

 

Klippene kunne ikke åpnes av Windows Media Player ;) Kan noen hjelpe meg?

 

Edit: Så ikke postene over ;)

 

Lastet ned VCL Media Player. Funker nå. Strålende kvalitet, og de to siste målene var helt fantastiske :(

Link to comment
Share on other sites

Haha for en ubeskrivelig herlig kamp. Dvs, hadde vel fysisk vondt helt til 3-1 målet, men uansett. Herlig når kameraet filmer på de stakkars yidsene som forlater stadion, herlig å se trynet til Jol og ikke minst Levy på tribunen ( selv om det strengt tatt ikke endrer seg så mye ). Og for et lag vi har! En del rot i forsvaret men det må vi lov til å skylde på Gilbertos jetlag. Top of the League!

As for tottenham...bunnstrid!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...