Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Det blir selvsagt en suksess hvis vi eventuelt skulle få tilbake Legenden. Tenk for en boost det vil gi resten av laget. Henry kommer til å sprudle som en 25 åring igjen. De følelsene han har for klubben vil garantert få han til å gi alt som tenkes kan for at dette skal bli noen suksessfulle måneder. Det eneste dumme er at de i utgangspunktet er snakk om to mnd, men ting kan forandre seg i fotball, og Wenger er en slu rev. Skal ikke se bort i fra at Soler kan bli overtalt til å la han være der ut sesongen. Soler liker å menge seg med de store, og tror an vil gå langt i å tilfredsstille Wenger, bare for å kunne kalle seg hans venn :lol:

 

Men fra spøk til alvor, Henry er alltid velkommen tilbake, og jeg kan ikke se annet en positive følger av et lån. Kan gjerne følge Mertesacker og slenge på et bud på Podolski også...

Link to comment
Share on other sites

Spennande greier. Viss han kjem, lat oss håpe at han kan vere med å birda i nærheten av det han gjorde i sine glansdager. Trur han er inneforstått med si rolle og vil gje alt i noko som vil vere rein bonus for ein spelar på hell.

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2079811/Thierry-Henrys-greatest-moments-Arsenal--VIDEO.html

Link to comment
Share on other sites

For de som mener Titi er for gammel og seig; husk hva DB10 var i stand til da karrieren var på hell. Som 36-åring kom han inn som innbytter på Dennis Bergkamp day, mot WBA. Stillingen var 1-1. Med en utsøkt assist og ei perlescoring sikret han tre poeng. Poenget mitt er at en så klok spiller som Va Va Voom kan være dødelig som innbytter mot slitne ben. Gi han en sekund for mye tid med ballen i beina, og han straffer deg.

Link to comment
Share on other sites

For de som mener Titi er for gammel og seig; husk hva DB10 var i stand til da karrieren var på hell. Som 36-åring kom han inn som innbytter på Dennis Bergkamp day, mot WBA. Stillingen var 1-1. Med en utsøkt assist og ei perlescoring sikret han tre poeng. Poenget mitt er at en så klok spiller som Va Va Voom kan være dødelig som innbytter mot slitne ben. Gi han en sekund for mye tid med ballen i beina, og han straffer deg.

 

Nettopp. Henry har mange av de egenskapene som DB10 hadde. Og Dennis i en alder av 34 gjorde mange utrolig flotte ting for å si det mildt.

Link to comment
Share on other sites

Beklager at jeg ikke tar av ..... :shy:

 

Ikke jeg heller, men han er nå en back-up for Gervinho og Chamack og det trengte vi. Jeg tok ikke av når vi re-signet Campbell heller, han gjorde nå en fantastisk jobb for oss allikevel. La oss håpe Henry kan klare å emulere dette.

Link to comment
Share on other sites

Får vi Chamack og Gervinho uskadde og ikke helt utbrente tilbake så trenger vi strengt talt kun en korttidsløsning. Jeg er ikke like bekymret som deg skjønner jeg :proud:

 

Chamakh* Pirke pirke..

 

Men, jeg er uenig at vi kun trenger en kortidsløsning. Chamakh er ikke god nok og det kan da strengt talt ikke Park være heller når Wenger tydeligvis holder Chamakh høyere enn sør-Koreaneren..

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo Park også... Eller har t.o.m. Wenger glemt bort sin koreanske venn?

 

Park er garantert mer målfarlig og bedre teknisk enn Chamakh

 

Målfarlig er jeg helt klart enig i. Virker som om han har et meget godt skudd på seg. Teknisk? Nja.. syntes touchen hans har vært veldig svak i de kampene han har fått prøvd seg i, men han er også rask og det er et stort pluss. Kan bare ikke skjønne hvorfor han ikke får prøvd seg mer enn det han har gjort.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...