Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Jeg er svært svært skuffet over dette vinduet.

Vi selger endel så vi er VELDIG tynne på flere områder.

Vi handler ingenting, og med tanke på skader osv så er vi SVÆRT ømfintlige...

 

Og å selge Aubameyang helt gratis er for meg helt sykt. Da burde vi heller bruke han.

Vi har Laca som ikke scorer... Og Eddie som heller ikke scorer OG vil vekk.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Har de ikke bare to spillemål? 

Så lenge ESR, Saka m.fl scorer, så har det ikke så mye å si. 

Jo mulig bare 1 spillemål, resten straffer. Uansett for dårlig. 
midtbanen må gjerne score mål, men har ikke voldsomt trua uten en skikkelig spiss i innspurten. Vi scorer generelt latterlig få mål, men likevel fler enn tottene da ;)

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Har de ikke bare to spillemål? 

Så lenge ESR, Saka m.fl scorer, så har det ikke så mye å si. 

Og det må være det neste målet til de offensive unggutta. Fortsette å score, og prøve å bli mer stabile i målprotokollen. Uavhengig av hva som skjer på spissplassen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Og å selge Aubameyang helt gratis er for meg helt sykt. Da burde vi heller bruke han.

Vi har Laca som ikke scorer... Og Eddie som heller ikke scorer OG vil vekk.

Husk at både Nketiah og Lacazette kontrakter utgår sommeren 2022. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Og å selge Aubameyang helt gratis er for meg helt sykt. Da burde vi heller bruke han.

Bruke en spiller som åpenbart ikke ønsker å være i klubben (uavhengig av årsak) gir lite mening. Spesielt når han ikke legger ned arbeidet som trengs. Eddie er pr dags dato ikke god nok til å starte kamper(og blir nok heller aldri det for oss) men han er i det minste profesjonell. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Soul said:

Husk at både Nketiah og Lacazette kontrakter utgår sommeren 2022. 

Ja, fullt klar over det. Gjør det bare enda verre spør du meg:P TIl neste sesong står vi uten spiss ^^

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, sas2002 said:

Litt surtring bare. Nei har ståltrua på Eddie😀

Misforstå meg rett, jeg hadde blitt veldig forbannet om vi ikke fikk Auba på ny kontrakt. Vanskelig å forutse en så brå stopp i prestasjonene. Poenget mitt er at det er veldig vanskelig å spå, og supporternes vrede får man åkkesom. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Misforstå meg rett, jeg hadde blitt veldig forbannet om vi ikke fikk Auba på ny kontrakt. Vanskelig å forutse en så brå stopp i prestasjonene. Poenget mitt er at det er veldig vanskelig å spå, og supporternes vrede får man åkkesom. 

Free transfer virker det som. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Tony said:

Auba og Traore på topp for Barca. Mye fart. Ikke akkurat typiske Barcelona spillere.

20220131_211959.jpg

De har også Ferran Torres, Ansu Fati, Memphis, Braithwaite og Luuk de Jong. Av de nye er vel Ferran det nærmeste en 'prime Barcelona'-spiller. Jeg tror Auba kan score en del mål for de, han slipper å måtte jobbe like hardt i presset og vil ha veldig mye kreativitet rundt seg så han kan konsentrere seg om å bevege seg i rom.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Soul said:

Det var ment humoristisk 😃

Vel, da beklager jeg. Men kan være vanskelig å lese humor på nettet uten en emoji eller annet som kan vise til at det er ment som en spøk eller sarkastisk.

Synes likevel man bør være litt forsiktig med å spøke med saker som for mange er et stort dagligdags problem(feks rasisme osv). 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Simbad said:

Seriøst? Du velger virkelig å bruke et uttrykk(forkortelsen) brukt av rasistiske, populistiske og nasjonalistiske amerikanere? 

Jeg kan Ikke utstå Trump, men forstår ikke Soul's innlegg som annet enn et forsøk på å være morsom. Dessuten er Trump-tilhengere like velkomne som andre her på forumet, så fremt de holder seg til teamet Arsenal. 

God kveld videre. 

Jeg må få si at jeg syns det er rart å se bilder av Auba i Barca-drakt. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Ingen som har sagt det ikke er lov med humor. Men er forskjell på humor. Ikke all humor bør tolereres. 

I all den tid jeg har vært moderator her, så har jeg slettet ett innlegg. Det var så grovt at selv han som skrev det, var enig i at det skulle slettes. 

Eller sender jeg bare noen pm til brukere som er i ferd med hisse seg opp over noe eller lign. Stort sett så er debattantene her på forumet helt eksemplarisk. Er du Arsenal-fan, så er det gode sjanser for at du er et flott individ! 

Innlegget til Soul, som jeg ikke syns var morsomt, er milevis unna å bli sensurert. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Jeg kan Ikke utstå Trump, men forstår ikke Soul's innlegg som annet enn et forsøk på å være morsom. Dessuten er Trump-tilhengere like velkomne som andre her på forumet, så fremt de holder seg til teamet Arsenal. 

God kveld videre. 

Jeg må få si at jeg syns det er rart å se bilder av Auba i Barca-drakt. 

 

Hleb, fabregas, overmars, petit, Auba, Henry. Hater Bluegrana

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...