Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Barcelona-president Joan Laporta gjester Mundo Deportivo på Deadline Day og sier at han fortsatt tror at Pierre-Emerick Aubameyang kan bli klar i løpet av kvelden.

– Det ser ut som vi klarer det, sier Laporta.

Samtidig sier han at Ousmane Dembélé kan gå til en engelsk klubb dersom han selv ønsker.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Rosicky07 said:

Austin Trusty skal vi ha signert. 23 år gammel amerikaner , forsvarer. Kommer dog ikke før i sommer

"Trusty, 23, will stay with the Colorado Rapids until at least the end of the Premier League season in May. The intention then is to loan him in Europe for the 2022/23 season to further progress his development". 

Edited by Soul
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Kommer fra Kroenke-eide Colorado Rapids. Hva slags avtale har Arteta gjort med Stan tro? 

Latterlig overgang. 23 år allerede. Skal så videre lånes ut flere sesonger i håp om å selge han? Stan har vel henta ut noen $$

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marius- said:

Latterlig overgang. 23 år allerede. Skal så videre lånes ut flere sesonger i håp om å selge han? Stan har vel henta ut noen $$

Vanskelig å si. Skal visstnok ha hatt en veldig god sesong for Rapids så langt. Er visst venstrebeint stopper som kan spille ball. Og skal visstnok være en ledertype leser jeg. 23 år gammel som stopper er vanskelig å bedømme om blir bedre eller ikke før de blir litt eldre. Uansett bør man være forsiktig å bedømme spillere før man har sett dem. Det har vi sett denne sesongen. Mange som har måtte bite i seg ordene etter å ha sett Ramsdale og Tomi feks.

Uansett er nok ikke overgangssummen veldig høy, og hvis en slik overgang i ny og ne kan godtgjøre Kroenke til å slippe løs mer overgangspenger, hvorfor ikke? Selvsagt så lenge han ikke krever at han skal spille/være en del av førstelaget. 

Link to comment
Share on other sites

Nå er har han angivelig gjennomført en permanent overgang til Barca. Hvis der er sant, så lykke til videre Auba. Jeg unner deg alt godt og tror og håper du blir en suksess der. Den spanske ligaen passer deg nok bedre enn PL nå som du har blitt en voksen herremann. 

 

 I sparer angivelig £25 mill i lønn.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Vanskelig å si. Skal visstnok ha hatt en veldig god sesong for Rapids så langt. Er visst venstrebeint stopper som kan spille ball. Og skal visstnok være en ledertype leser jeg. 23 år gammel som stopper er vanskelig å bedømme om blir bedre eller ikke før de blir litt eldre. Uansett bør man være forsiktig å bedømme spillere før man har sett dem. Det har vi sett denne sesongen. Mange som har måtte bite i seg ordene etter å ha sett Ramsdale og Tomi feks.

Uansett er nok ikke overgangssummen veldig høy, og hvis en slik overgang i ny og ne kan godtgjøre Kroenke til å slippe løs mer overgangspenger, hvorfor ikke? Selvsagt så lenge han ikke krever at han skal spille/være en del av førstelaget. 

Rimelig sikker på han aldri spiller ett minutt for Arsenal. Tiden vil vise

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Marius- said:

Latterlig overgang. 23 år allerede. Skal så videre lånes ut flere sesonger i håp om å selge han? Stan har vel henta ut noen $$

Jeg vet akkurat like lite om denne Trusty, som jeg visste om Tomi får han kom. Hvis han viser seg å være like god, så er jeg fornøyd. 

 

Edit, han er like gammel som Tomi også. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Orakelet said:

Fordi Auba har vært så sterkt delaktig for oss denne sesongen?

Jeg ser på helheten av de siste fire årene hvor han har bidratt mer enn Lacazette, Martinelli og Nketiah til sammen. Det trengs en angrepsspiller dersom han lånes ut. Skader, suspensjoner eller covid-19 på de tre nevnte og angrepet blir sårbart. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Marius- said:

Rimelig sikker på han aldri spiller ett minutt for Arsenal. Tiden vil vise

Det kan godt være, men som sagt, hvis en slik overgang i ny og ne kan føre til at Stan åpner lommeboka litt ekstra, er det så forferdelig? 

Link to comment
Share on other sites

Auba var vår siste stjernespiller. Personlig har jeg ingenting mot han, derimot har tydelig han og Arteta ikke kjemien. Sånn sett er det helt greit å spare 200mill nok i lønnsutgifter,  og bli kvitt uroa nå.

vi er uansett blitt svekket her, selv om sikkert noen mener noe annet. Lacca og Eddie har vel 3 mål tilsammen i PL 😂

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Auba var vår siste stjernespiller. Personlig har jeg ingenting mot han, derimot har tydelig han og Arteta ikke kjemien. Sånn sett er det helt greit å spare 200mill nok i lønnsutgifter,  og bli kvitt uroa nå.

vi er uansett blitt svekket her, selv om sikkert noen mener noe annet. Lacca og Eddie har vel 3 mål tilsammen i PL 😂

 

Har de ikke bare to spillemål? 

Så lenge ESR, Saka m.fl scorer, så har det ikke så mye å si. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...