Jump to content

Skader


Magnus87

Recommended Posts

Arsenal har så utrolig mange skader, at de på noen posisjoner er nødt til å tanke annerledes. F.eks på stopperplass må man ikke tenke "vi har nok stoppere". Man må tenke "vi skal ha nok + litt til"...

Ut med Squilacci, inn med Bartley og en ny stopper, så er det bra dekning på stopperplass, tror jeg.

Man bør ikke tenke slik jeg mistenker at man tenker: "Vi kan umulig bli like skadeutsatt på stoperplass i 11/12 sesongen som vi var i år"...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 824
  • Created
  • Last Reply

Arsenal har så utrolig mange skader, at de på noen posisjoner er nødt til å tanke annerledes. F.eks på stopperplass må man ikke tenke "vi har nok stoppere". Man må tenke "vi skal ha nok + litt til"...

Ut med Squilacci, inn med Bartley og en ny stopper, så er det bra dekning på stopperplass, tror jeg.

Man bør ikke tenke slik jeg mistenker at man tenker: "Vi kan umulig bli like skadeutsatt på stoperplass i 11/12 sesongen som vi var i år"...

Her motsier du deg selv når du sier ut med Squilacci inn med Bartley for vi får ikke en bredere tropp av å kvitte oss med en og få en inn, få inn Bartley og Squilacci og la de konkurrere om backup-plassen(Regner med at Koscielny, TV5 og Djourou konkurrerer om faste plassene)

Link to comment
Share on other sites

går rykter om at almunia har fått en mystisk "skade" i dusjen etter kampen i dag. sesongen hans er trolig over, og lehmann, som også var tilstede i dusjen, da almunia ble "skadet", sier at han gleder seg til å vise at han fortsatt er den beste.

Link to comment
Share on other sites

Squillaci er ikke så værst egentlig, til å være 4. midtstopperen vår. I dag gjør han er helt ok kamp.. Kan umulig dele skylden på Almunia og Squillaci i dag..Almunia står ene og alene der!

Almunia gjør den største tabben ved å komme ut på rundt 20 meter når Squillaci er i duell og Kos er på vei tilbake som sikring. Det at Almunia kommer ut, gjør at forsvarsspilleren blir usikker og tror keeperen har kontroll. Mest sannsynlig det samme som skjedde i CC-finalen mellom Kos og Szcz.

 

Uansett, det er absolutt ikke bare Almunia sin feil at det bare blir ett poeng i dag. Mye av skylda skal gå til utespillerne som ikke våkner før ut i andreomgangen. 1 omgangen var elendig med tanke på kvalitetsforskjellen det burde være mellom disse to lagene...

 

Men når det gjelder skader, så lurer jeg enormt på hva det er som gjør at vi alltid er på topp av skadelistene... Og at vi sliter mest med tilbakeslag på skader av viktige spillere...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ha Fabregas tilbake nå.

 

Jeg vil ha Djourou, Walcott, Song, Vermaelen og Szczesny tilbake nå!

 

Det skal jaggu sies at vi er nede i en diger grop pga skader. Men Wenger har vært klar over dette, og derfor burde han handlet spillere i januar.

Link to comment
Share on other sites

Når dere sier at vi skal handle spillere forde vi har skader,hva mener dere vi skal gjøre med de som er skadet når de er tilbake igjen ?

Skal de selges,eller skal vi bare fylle på stallen vår i det uendelige?

Jeg lurer nu,så derfor må jeg jo spørre B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Song ute ja.. at vi ikke har en backup for han er komitragisk. Regner med Diaby skal prøve å spille DM mot Blackpool. Synd at Frimpong akkurat kom tilbake fra skade og kun har rundt 45 minutter med fotball i beina.

 

Walcott blir helt klart et savn, men vi får håpe Eboué presterer godt og at Sagna ikke blir et savn i denne kampen..

Link to comment
Share on other sites

Idiotisk å ikke ha back-up på DM, den viktigste posisjonen i vårt spill. Forventer at det blir hentet inn en skikkelig back-up til sommeren, da Song reiser til Afrikamesterskapet.

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 8 2011, 03:32 PM) 221611[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Song ute ja.. at vi ikke har en backup for han er komitragisk.

Er komitragisk det motsatte av tragikomisk B)

 

Haha gikk nok litt fort i svingene der ja :P

 

Idiotisk å ikke ha back-up på DM, den viktigste posisjonen i vårt spill. Forventer at det blir hentet inn en skikkelig back-up til sommeren, da Song reiser til Afrikamesterskapet.

 

Man kan begynne å lure hvertfall. Frimpong er vel heller ikke akkurat det beste valget her heller mtp. at han har valgt å spille for Ghana istedet for England og vil dermed også dra til ACN.

 

Matuidi er en spiller jeg har sansen for og han var linket temmelig kraftig til oss for 2 år siden. Ble visstnok anbefalt av speiderne til Arsenal, men Wenger bestemte seg for å ikke kjøpe. Hvorfor har jeg ikke hørt noe mer om.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6889045,00.html

 

Diaby er ute på søndag og er rimelig usikker mot United. Kjipt mtp. at han har vært vår beste midtbanespiller de siste ukene, men samtidig kan jeg ikke akkurat si at jeg er overrasket. Mannen er sammen med van Persie vår største kjeks og akkurat som van Persie en av våre mest uheldige spillere..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...