Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

Få høre hvor sikre dere er på hvor sant alt dette med drømmer osv. er da...! Gi meg en fasit, et intervju med spilleren. Få se!

 

Tror ikke dette rundt Reyes og RealM er fakta før jeg ser Reyes sier det selv!

 

Reyes har sagt til Arsenal.com [den mest troverdige kilden av dem alle] at han vil bli i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Tviler på at Reyes går når Real punga ut for Diarra...

Har dessuten stor tro på han i Arsenaldrakt i år.

 

For håpe du har rett føler meg litt letta vis han blir.

Men Wenger virker veldig iriter på Cole nå, spørs om han er det på Reyes også :rolleyes:

Tror ikke Wenger er på langt nær like irritert på Reyes

som han er på Cole og Real/Marca... Håper Reyes blir!

Link to comment
Share on other sites

Få høre hvor sikre dere er på hvor sant alt dette med drømmer osv. er da...! Gi meg en fasit, et intervju med spilleren. Få se!

 

Tror ikke dette rundt Reyes og RealM er fakta før jeg ser Reyes sier det selv!

 

Reyes har sagt til Arsenal.com [den mest troverdige kilden av dem alle] at han vil bli i Arsenal!

 

Enig med deg, Helmik'n. Dette er vel det eneste troverdige som er blitt sagt/gjort i denne saken:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+in+Real+Madrid

 

Reyes blir nok å se i Arsenaldrakt i et par år til, da først tror jeg han vender nesen hjemover!

Link to comment
Share on other sites

Reyes saga reaches conclusion

2006-08-21 11:39

Arsenal boss Arsene Wenger says Jose Antonio Reyes will not be joining Real Madrid this summer.

The 22-year-old Spanish international has been desperately trying to engineer a return to his homeland ever since Real showed interest in bringing him to the Bernabeu.

 

However, Real have failed to follow up that interest with an acceptable offer, and the player must now rebuild his relationship with Wenger and the rest of the Arsenal squad, having seen his "dream move" collapse.

Wenger confirmed that Reyes will not be going to Real before the end of the month:

 

"Now that is one thing that I can tell you is finished. Jose Antonio Reyes is an Arsenal player and will remain an Arsenal player."

 

tror nok han ville til real men klubbene ble ikke enig, hvorfor ellers skulle cesc sitte og snakke om den mulig overgangen på en pressekonferanse før kampen mot villa..

 

håper han er voksen nok til at han ikke lar dette gå inn på seg, og at han viser oss hvorfor wenger betalte det han betalte for han..

Link to comment
Share on other sites

Reyes saga reaches conclusion

2006-08-21 11:39

Arsenal boss Arsene Wenger says Jose Antonio Reyes will not be joining Real Madrid this summer.

The 22-year-old Spanish international has been desperately trying to engineer a return to his homeland ever since Real showed interest in bringing him to the Bernabeu.

 

However, Real have failed to follow up that interest with an acceptable offer, and the player must now rebuild his relationship with Wenger and the rest of the Arsenal squad, having seen his "dream move" collapse.

Wenger confirmed that Reyes will not be going to Real before the end of the month:

 

"Now that is one thing that I can tell you is finished. Jose Antonio Reyes is an Arsenal player and will remain an Arsenal player."

 

tror nok han ville til real men klubbene ble ikke enig, hvorfor ellers skulle cesc sitte og snakke om den mulig overgangen på en pressekonferanse før kampen mot villa..

 

håper han er voksen nok til at han ikke lar dette gå inn på seg, og at han viser oss hvorfor wenger betalte det han betalte for han..

 

Jeg har lest et sted at Reyes sa at han vil fortsette å gi 100% for klubben hvis han ikke blir solgt til Real. Det kan vel sikkert være litt tungt for han de to første ukene, men jeg tror han kommer over det, og innser at dette er klubben han skal bli en verdenstjerne i. Jeg har stor tro på gulltilretteleggeren. Vi skulle hatt han i kampen mot Villa. Med alle de dødballen vi fikk ville vi garantert ha putta hvis Reyes hadde fått langt minst 7 stk.

Link to comment
Share on other sites

Uansett så er det bra at dette blir iorden nå.Så mye usikkerhet det har vært

rundt Cole og Reyes er ikke bra for Arsenal nå.Gir litt uro innad i klubben.

Så sånn sett er det helt greit at Reyes blir og at det er 100% avklart...vel å merke hvis

Reyes virkelig vil bli i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke dette rundt Reyes og RealM er fakta før jeg ser Reyes sier det selv!

 

 

Nei, ingenting er fakta før det faktisk skjer! :) At Reyes godt kunne tenke seg en overgang til Real M er sikkert sant, at det også har vært sonderinger for å få til dette er nok også sant, men at en overgang blir vurdert betyr ikke det samme som at det garantert kommer til å skje. Og dette sier jeg ikke bare i etterpåklokskapens ånd, for hvor stor andel av alle rykter og forhandlinger om overganger resulterer faktisk i en overgang? Jeg tror heller ikke at det at overgangen til Real M kollapset behøver å bety noe negativt for Reyes innsats i Arsenal. Han er en profesjonell fotballspiller som utmerket godt vet at han må prestere dersom sjansene for en eventuell lønnsøkning eller overgang skal øke ved neste korsvei, han har så definitivt ingenting i mot Arsenal - det var ikke derfor han eventuelt ville til Spania - og vil derfor gjøre sitt beste for klubben, og han er fortsatt en ung og uhyre lovende spiller med stort utviklingspotensiale.

Link to comment
Share on other sites

Vi må huske at Reyes neppe kan lese all omtalen han får

i engelske tabloider (og takk og lov for det), så han kan

vel ikke dementere alt... ;) Reyes stays - me happy :D

 

Godt poeng :D

 

En annen ting er man ikke kan gå ut å dementere alle rykter som løper, da hadde ikke spillere, trenere eller agenter gjort annet. De artiklene som blir dementert er ofte de hvor journalisten hevder å ha sikre kilder eller hvor de hevder å ha intervjuet spillerene. Ofte er dette bare løgn og oppspinn.

Jeg var så heldig å overvære et interv med Wenger for noen år siden hvor en journalist ropte ut et spørsmål etter at seansen var over. Wenger svarte ikke, han gikk smilende forbi og pressetalsmannen gjentok at seansen var over og at de ikke ville svare på fler spørsmål. Dagen etter var hovedoverskriften i avisen at Wenger hadde med smil og nikk hadde bekreftet journalistens spørsmål, og at spilleren det var snakk om- Ljungberg- skulle til Juventus etter endt sesong.. Dette ble faktisk ikke dementert eller kommentert hverken av Wenger eller Ljungberg og ryktene svirret i lang tid etterpå. Mener at dette var på slutten av 2001/2002 sesongen hvor Ljungeberg/Bergkamp kombinasjonen var på sitt beste.

 

Jeg er derfor ikke så overrasket over at det ikke kommer fler dementier eller kommetarer fra høyeste hold. Spillerene og trenerene kan ikke forholde seg til alt pressen og supporterne mener. De er tilvendt alt styret rundt dem, og jeg tror at de fleste rykter ikke har noen som helst påvirkning på spillergruppen.

Derimot tror jeg denne saken, Colesaken og usikkerheten rundt Henry forrige sesong har påvirket og fortsatt påvirker gruppen da også andre klubber og managere uttaler seg som om handelene er sluttført og at det bare gjenstår detaljer før kontraktene skrives. Håper derfor at alt faller til ro snart og at dette latterlige overgangsvinduet snart stenger slik at vi kan leve i ro og fred helt til januar ;)

Link to comment
Share on other sites

det har vel strengt tatt ikke skjedd noe nytt med Reyes eller Cole på lenge, så hvorfor kvekker vi av gårde som gale ender da? dette begynner å bli veldig kjedelig. som nevnt ovenfor er det begrenset hvor mange journalistiske eventyr man kan dementere. synes faktisk Wenger og Arsenal har vært flinke med å være åpne i sommer. de sier nok til at alle spekulasjoner er overflødige.

Link to comment
Share on other sites

Siste nytt i Reyes sagaen er at Atletico Madrid har kastet seg inn i kampen for Reyes --> http://www.setanta.com/portal/article/foot...02571d400382a6a

 

Hvis vi selger Reyes og får Torres den andre veien (men da må vi betale litt) høres ut som en bra deal ettersom det sies at begge ønsker å dra fra klubbene sine (vet ikke helt om jeg skal tro på det). Uansett er Torres og meget god spiss, men spørsmålet er om vi trenger han? Ja, han vil styrke angrepet vårt, men vil ikke et eventuelt kjøp av Torres hindre å kjøpe andre viktige spillere, samt at utviklingen til RvP og Ade vil mest sannsynlig bli svekket.

Link to comment
Share on other sites

Siste nytt i Reyes sagaen er at Atletico Madrid har kastet seg inn i kampen for Reyes --> http://www.setanta.com/portal/article/foot...02571d400382a6a

 

Hvis vi selger Reyes og får Torres den andre veien (men da må vi betale litt) høres ut som en bra deal ettersom det sies at begge ønsker å dra fra klubbene sine (vet ikke helt om jeg skal tro på det). Uansett er Torres og meget god spiss, men spørsmålet er om vi trenger han? Ja, han vil styrke angrepet vårt, men vil ikke et eventuelt kjøp av Torres hindre å kjøpe andre viktige spillere, samt at utviklingen til RvP og Ade vil mest sannsynlig bli svekket.

 

En opsjon på Torres hadde jo vært bra, så kan vi få han neste år. Tviler på han kommer denne sesongen. Han har vel ytret ønske om å bli i Atletico enn så lenge.

Om Reyes derimot vil til dem er jo en annen sak..

 

Sikkert samme greia her at alt er medieskapt og ikke noe slags bud er lagt på bordet.. :P

Link to comment
Share on other sites

Siste nytt i Reyes sagaen er at Atletico Madrid har kastet seg inn i kampen for Reyes --> http://www.setanta.com/portal/article/foot...02571d400382a6a

 

Hvis vi selger Reyes og får Torres den andre veien (men da må vi betale litt) høres ut som en bra deal ettersom det sies at begge ønsker å dra fra klubbene sine (vet ikke helt om jeg skal tro på det). Uansett er Torres og meget god spiss, men spørsmålet er om vi trenger han? Ja, han vil styrke angrepet vårt, men vil ikke et eventuelt kjøp av Torres hindre å kjøpe andre viktige spillere, samt at utviklingen til RvP og Ade vil mest sannsynlig bli svekket.

 

En opsjon på Torres hadde jo vært bra, så kan vi få han neste år. Tviler på han kommer denne sesongen. Han har vel ytret ønske om å bli i Atletico enn så lenge.

Om Reyes derimot vil til dem er jo en annen sak..

 

Sikkert samme greia her at alt er medieskapt og ikke noe slags bud er lagt på bordet.. :P

 

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...tletico+reports

 

Kjapt ute på Arsenal.com når det gjelder Reyes. Good!

Link to comment
Share on other sites

Atletico Madrid up bid for Arsenal striker Reyes

tribalfooball.com - August 25, 2006

 

Atletico Madrid are making an improved £11 million offer for Arsenal striker Jose Reyes.

 

After having a bid of £8 million turned down by Arsenal vice-chairman David Dein on Wednesday night, Atletico sports chief Miguel Angel Gil Marin will make their new offer today.

 

The offer also includes £700,000 for every year they finish in the top four with Reyes on the books, plus a 30 per cent sell-on fee for the Gunners. Dein confirmed yesterday that they had rejected Atletico's opening offer, but while the Gunners are publicly insisting on £16 million, AS says Atletico directors are confident they'll sell Reyes for £12 million.

Link to comment
Share on other sites

Då bekrefta Wenger det alle egentlig visste: “It’s exactly the same. He wants to go Spain and we have no offer, what can I do about that?” Det er egentlig likegyldig for meg om Reyes blir eller ikkje, men viss han vil dra bør han få lov til det. £ 10 millionar og førsterett på Torres hadde vært ein bra deal for vår del. Det kan og føra til at Walcott får meir tillit og utviklar seg enda meir.

Link to comment
Share on other sites

Klassisk Wenger om Reyes sagaen:

 

It’s like you wanting to marry Miss World and she doesn’t want you, what can I do about it? I can try to help you but if she does not want to marry you what can I do?

 

Herlig!

 

HHilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Klassisk Wenger om Reyes sagaen:

 

It’s like you wanting to marry Miss World and she doesn’t want you, what can I do about it? I can try to help you but if she does not want to marry you what can I do?

 

Herlig!

 

HHilsen Nilsen

 

Kanskje det hjelper å søkje råd hjå Sir Alex Ferguson. Det er trass alt slik at "everyone thinks he's got the prettiest wife at home". Sir Sur er ein kapasitet på området, og har sikkert ikkje noko imot rolla som Kirsten Giftekniv.

Link to comment
Share on other sites

Siste nytt i Reyes sagaen er at Atletico Madrid har kastet seg inn i kampen for Reyes --> http://www.setanta.com/portal/article/foot...02571d400382a6a

 

Hvis vi selger Reyes og får Torres den andre veien (men da må vi betale litt) høres ut som en bra deal ettersom det sies at begge ønsker å dra fra klubbene sine (vet ikke helt om jeg skal tro på det). Uansett er Torres og meget god spiss, men spørsmålet er om vi trenger han? Ja, han vil styrke angrepet vårt, men vil ikke et eventuelt kjøp av Torres hindre å kjøpe andre viktige spillere, samt at utviklingen til RvP og Ade vil mest sannsynlig bli svekket.

 

Dersom vi skulle få en spiller som Torres, er det jo ikke noe i veien for å plassere RvP på høyrekanten. Det er jo i den posisjonen han ble brukt i VM. Og jeg er sikker på at han kunne gitt både Hleb og Freddie kamp om den plassen.

 

Når det er sagt, tror jeg ikke Torres blir kjøpt. Wenger har klart uttalt at han ikke trenger flere angrepsspillere. Selv om Reyes skulle forsvinne, tror jeg Wenger som vanluig unnlater å erstatte ham. Det vi trenger først og fremst er forsvarsspillere. Gjerne Galles og en venstreback. Vi er også litt tynne sentralt på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det som VG.no skriver er sant kan han bare dritte og dra tilbake til Spania.

 

Er så mange aviser som har skrevet at Reyes har sakt han vil vekk fra Arsenal den siste mnd,

fatter ikke gutten skrev ny kontrakt med Arsenal i fjor. Wenger har også gitt han lov til å dra hjem til Spania vis den rette prisen. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...