Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

Godt å høre, men det hadde vært kjekt å se Gallas i Premier League enda noen noen år, om ikke for Arsenal, så for noen mindre klubber som Blackpool/West Brom. eller Wigan..

 

Men når det er sagt så tippereg han går til en fransk klubb ala PSG/Marseille eller Caen.

 

Forresten så er det vel på tide å flytte denne tråden over til Nostalgi?!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Forresten så er det vel på tide å flytte denne tråden over til Nostalgi?!

 

Nei, ikke helt enda. Han har ikke signert for noen andre enda, ergo er det en ørliten mulighet for at vi re-signerer han. Han kan flyttes over til nostalgi så snart han signerer for noen andre enn the mighty Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Nei, ikke helt enda. Han har ikke signert for noen andre enda, ergo er det en ørliten mulighet for at vi re-signerer han. Han kan flyttes over til nostalgi så snart han signerer for noen andre enn the mighty Arsenal.

 

Han er ikke en Arsenalspiller, har mistet sitt draktnummer, ingen lønn kommer inn på kontoen fra Arsenal, og Wenger har gitt han opp, så denne tråden burde bli flyttet. Har ingenting med at han kan resignere, for er han ute, så er han ute.

Like mye ute, som de som har lagt opp eller gått til andre klubber.

Nostalgi!

Link to comment
Share on other sites

Han er ikke en Arsenalspiller, har mistet sitt draktnummer, ingen lønn kommer inn på kontoen fra Arsenal, og Wenger har gitt han opp, så denne tråden burde bli flyttet. Har ingenting med at han kan resignere, for er han ute, så er han ute.

Like mye ute, som de som har lagt opp eller gått til andre klubber.

Nostalgi!

 

Her tror jeg du tar feil. Wenger har stor sans for Gallas. Det er kun et spørsmål om betingelser, og hva annet man kan få for pengene. Pr. dd er Gallas fri til å signere for hvem han vil, også Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Her tror jeg du tar feil. Wenger har stor sans for Gallas. Det er kun et spørsmål om betingelser, og hva annet man kan få for pengene. Pr. dd er Gallas fri til å signere for hvem han vil, også Arsenal.

 

Det er jo uansett nostalgi?

Link to comment
Share on other sites

Her tror jeg du tar feil. Wenger har stor sans for Gallas. Det er kun et spørsmål om betingelser, og hva annet man kan få for pengene. Pr. dd er Gallas fri til å signere for hvem han vil, også Arsenal.

 

Om Wenger hadde hatt så stor sans for Gallas og at dette er en spiller han jobber hardt for å beholde/resignere. Hvilke signaler viser det Gallas, når draktnummer 10 allerede er gitt bort?

 

Nei, tidligere i sommer sa Wenger at han følte seg sikker på at Gallas og Silvestre ville signere for andre klubber før deadline, mens han var usikker på om hva Sol ville gjøre......

 

Gallas med sine pengekrav, har nok allerede blåst vekk muligheten for å være en viktig squad-player i Arsenal 2010/11. Større bomber har selvfelgelig skjedd tidligere i historien, men det er noen år siden sist.....

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger hadde hatt så stor sans for Gallas og at dette er en spiller han jobber hardt for å beholde/resignere. Hvilke signaler viser det Gallas, når draktnummer 10 allerede er gitt bort?

 

Nei, tidligere i sommer sa Wenger at han følte seg sikker på at Gallas og Silvestre ville signere for andre klubber før deadline, mens han var usikker på om hva Sol ville gjøre......

 

Gallas med sine pengekrav, har nok allerede blåst vekk muligheten for å være en viktig squad-player i Arsenal 2010/11. Større bomber har selvfelgelig skjedd tidligere i historien, men det er noen år siden sist.....

 

Det er vel ikke nødvendigvis slik at Wenger har jobbet så vanvittig hardt for å beholde ham, men jeg tipper at han har vært rimelig tydelig på hva han har å tilby. I mellomtiden har han jobbet med andre alternativer, men det har kanskje ikke vist seg så lett da å hanke inn noen som holder nivået.

 

At han mister drakta når han ikke signerer innen fristen må han jo bare regne med. Ikke tror jeg at det bryr ham det minste heller.

 

Jeg håper bare at vi slipper å se Gallas i Tottenhamdrakt så lenge vi sjøl ikke har fullgod dekning på midtstopperplass. Nå er det ennå 17 dager igjen av vinduet, så er det bare å håpe at de som står på blokka til Wenger er like bra som Gallas og at de har den fandenivoldske innstillingen som Tony Adams mener at våre spillere mangler i dag.

Link to comment
Share on other sites

Drar Gallas til Tottenham så burde han brenne i helvette. Jeg har alltid skjønt at han ikke er av de mest intelligente, men å gå fra å være kaptein og førstelagsspiller til Tottenham er ren idioti. Uansett alder og hvor god man er til den tid.

 

Han har gjort mye bra for klubben, og han kan faen ikke spolere alt med å gå til den drittklubben. Med mindre han er ute etter å gjøre en siste gjerning for Arsenal, og rett og slett fucke opp Spurs mer enn hva de allerede er.

 

Måtte han ta til fornuft...

Link to comment
Share on other sites

:) Jeg synes dette bare er utrolig morsomt. Har aldri hatt sansen for typen Gallas, så det blir skikkelig morsomt å "ta ham" i lokaloppgjørene fremover. Men dette er jo en bekreftelse på at det er lite som sviver i hodet på ham. Han burde lært seg det ene og det andre etter så mange år i engelsk fotball.

 

For en type :)

Link to comment
Share on other sites

En skikkelig skrape i lakken dette Gallas. Han brente alle

broer da han gikk fra Chelsea til oss. Nå gjør han det samme her.

Liker ikke dette,Gallas kan bli en tøff nøtt i lokaloppgjørene.

Link to comment
Share on other sites

Gallas kommer til å lage kvalme i spurs leiren, sann mine ord! Gallas er en vinnerskalle, og han går til yids for å vinne trofeer. Dette kommer selvsagt ikke til å skje, og Gallas blir sur. Dette opplevde jo vi også i perioder, bl.a skal visst Gallas være årsaken for at Toure stakk nordover, og Gallas oppførsel i Birmingham kan ha kostet oss for gullet den sesongen med den demoraliserende oppførselen til den tids kaptein.

 

Han gjør seg ikke populær i vår leir, men jeg tror et kjøp av Gallas vil gjøre Tottenham sterkere i enkelt kamper, men svakere i lengden.

Link to comment
Share on other sites

I følge en rekke kilder,er Gallas klar for Scum! Noen som har noen formeninger? for meg er dette det største sviket jeg har sett av en fotball spiller, vist du trekker fra Sol kansje!!! Dette besviser hvor lite denne mannen hadde og gjøre i Arsenal!

 

Utvilsomt en lite populær overgang, men den kan nok ikke sammenlignes med Sol, Figo, DiStefano(enda han faktisk aldri spilte en kamp for Barca før Real M stjal ham ved hjelp av Francos regime), Cantona og andre som gikk på høyden av sin karriere til erkefienden

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette faktisk er tilfelle, viser det bare hvor lite han har mellom ørene. Som enkelte andre har sagt, så kan det godt være at han styrker Tottenham i enkeltkamper, men på lang sikt, vil han være demoraliserende for laget. Han har det med å komme på kant med medspillere. Er veldig spent på å se om Tottenhamfansen tar imot han med åpne armer

Link to comment
Share on other sites

Sier vel det meste om Gallas dette. Raring! Svik eller ikke...for å være helt ærlig bryr jeg meg ikke spesielt.

Jeg syns det var riktig at han forlot Arsenal nå og selv om han i perioder var god for oss tror jeg det var best for oss at han forsvant. Han velger nok spurvene fordi de er dumme nok til å betale det urimelige lønnskravet hans og tror de skal få suksess med han og CL-erfaring. Ang. lønna sier Redknapp det motsatte, men jeg tipper de har gitt han en solid lønn. Hvis ikke er Gallas i tilfellet desperat og tar hva som helst.

Lykke til med å håndtere sutring, humørsvingninger og en spiller som er over the top. Er faktisk ikke så sikker på Spudz-fansen er fornøyd med denne signeringen heller....eller kanskje han faktisk blir hyllet. akkurat DET sier det meste om dem :)

Link to comment
Share on other sites

Harry bekrefter overgangen.

 

"He's a no-brainer on a free transfer," said Redknapp. Dette er kanskje nærmere sannheten enn Harry liker.

 

"He's never asked for big money here."

"The chairman's agreed a one-year contract with him and the wages are more than reasonable."

 

 

Gallas er treogtredve år. Han er over middagshøyden. Det har han egentlig vært helt siden han truet med å skåre selvmål i Chelski-drakt. Å gå gratis til Tottenham er umusikalsk, men ikke noe særlig mer. Takk, og farvel.

Link to comment
Share on other sites

Fy f**n! Jeg som for et halvt år siden bestilte den HVITE tredjedrakta med Gallas på ryggen... ;)

 

Jaja, hørte noen si om denne situasjonen at når man ikke har elsket, kan man heller ikke hate. Noe som beskriver Gallas til de grader. Selv om jeg alltid har likt ham, er det ingen tvil om at han vurderte klubbskifte flere ganger og aldri var noen Arsenal-mann. Jeg er likeglad hvem han går til, får håpe han drar Spurs ned i gjørma sammen med Hleb, hadde jo vært moro.

 

Heldigvis slipper vi å møte Gallas i Champions League, om han går til Spurs. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...