Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

No offense, men du skal lete leeenge for å finne en større idiot en Domenech, så det der tror jeg vi skal bry oss lite om! Gallas har sikkert feil stjernetegn uansett, så da blir vel ikke det noe problem :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

No offense, men du skal lete leeenge for å finne en større idiot en Domenech, så det der tror jeg vi skal bry oss lite om! Gallas har sikkert feil stjernetegn uansett, så da blir vel ikke det noe problem :D

 

En ting jeg ikke forstår er hvordan Domenech fortsatt kan være managern til Frankrike. Makan til inkompetent tulling skal man lete lenge etter.

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 4 2010, 02:41 PM) 194259[/snapback]

En ting jeg ikke forstår er hvordan Domenech fortsatt kan være managern til Frankrike. Makan til inkompetent tulling skal man lete lenge etter.

 

Det er vel derfor de ikke har klart å finne en erstatter. Skal godt gjøres å overgå ham.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 4 2010, 02:41 PM) 194259[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

En ting jeg ikke forstår er hvordan Domenech fortsatt kan være managern til Frankrike. Makan til inkompetent tulling skal man lete lenge etter.

Det er vel derfor de ikke har klart å finne en erstatter. Skal godt gjøres å overgå ham.

 

BE

Kan vel ikke være så vanskelig å finne en bedre manager enn han?! :D

Han får vel sparken når Frankrike flopper i VM uansett :P

 

EDIT: forstod tankegangen din nå, BE! stryk første setning, står fortsatt ved den andre..

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 4 2010, 02:41 PM) 194259[/snapback]

En ting jeg ikke forstår er hvordan Domenech fortsatt kan være managern til Frankrike. Makan til inkompetent tulling skal man lete lenge etter.

Har hørt at han ikke tok med Pires til VM 2006 fordi at han (Domenech) er overtroisk og mener at det betyr ulykke å ta med spillere født i et visst tidsrom!

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg ikke forstår er hvordan Domenech fortsatt kan være managern til Frankrike. Makan til inkompetent tulling skal man lete lenge etter.

 

Har hørt at han ikke tok med Pires til VM 2006 fordi at han (Domenech) er overtroisk og mener at det betyr ulykke å ta med spillere født i et visst tidsrom!

For å være pirkete var det fordi han mente personer født i stjernetegnet til Pires var vanskelig å ha med å gjøre! Herregud, hadde jeg vært president i franske fotballforbundet hadde jeg sparket han på dagen etter den uttalelsen! Og i tillegg har han ikke noen spesielle resultater å vise til, bortsett fra VM-finalen de tapte på straffer mot Italia...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Alt tyder på at Gallas drar i sommer. Fremdeles ingen fornying av kontrakt. Hva kommer Wenger til å gjøre om Gallas drar?

Vi har Vermaelen, Djourou, Nordtveit, Campbell og Silvestre. Kommer han til å hente en ny klassestopper? Eller gambler han på at Vermaelen og Djourou blir bra nok. Isåfall, om Djourou tar steget opp og viser seg god nok så har vi Nordtveit, Campbell og Silvestre i backup. Nå skal det også sies at Campbell og Silvestre ikke har signert nye kontrakter.

Håper Gallas blir i klubben, synes han har hatt en bra sesong, men det ser ut til at han drar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Åså blir Djourou skadet i februar og Silvestre får fast plass på 11'ern..

Great.

 

Silvestre står uten kontrakt nå til sommeren, og tviler sterkt på at den blir fornyet.

 

Det kommer en ny stopper inn i sommer hvis Gallas forlater oss. Det har Wenger selv sagt, vi får bare krysse fingrene på at det blir en stopper som matcher Vermaelen i kvalitet, og ikke Silvestre.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm om Gallas går gratis no hadde det kanskje vore ein betre deal å la han gå for £5 mill i fjor og beholdt Kolo?

 

Ja ja trist om Gallas går, men han har vel aldri heilt funne seg til rette? Vi treng da iallefall ein ny stoppar som kjem inn som førstevalg...

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser egentlig ikke på at Gallas drar som et stort problem. Hvis han drar så får vi inn en ny stopper, og da tror jeg at vi får en stopper som presterer med en gang. Eneste ulempen er jo at vi ikke får noe igjen for Gallas.

Link to comment
Share on other sites

Skulle likt å visst kor høgt dette "urealistiske" kravet til Gallas er... Og dersom Gallas drar, og det er resultat av denne, etter mi meining, tullete eittårskontrat-regelen, er det berre tragisk...

 

Ut ifra det jeg har hørt, så skal kravet til Gallas ligge på rundt £80000 i ukelønn. Dette er ikke første gang William har vært i "problemer" når det gjelder penger, hverken i Arsenal eller tidligere klubber. For min del synes jeg det er bra at Arsenal står imot en spiller, som neppe vil være fast i laget fremover. Alderen, små-skadene, og nye stoppere er faktorer som påvirker fremtiden i Arsenal.

 

Nei, du fikk bra med penger både når du signerte for klubben, og en bra kontrakt sist du sutret William. Nok er nok. Er du ikke fornøyd med den lønna du har nå og som klubben tilbyr deg for neste sesong, så stikk.

Finnes andre der ute som kan gjøre jobben like bra, og som har flere år foran seg.

 

Takk for alt!

(tror ikke Gallas føyer seg, og jeg tror/håper ikke Arsenal ønsker å gi en fantasilønn til en snart 33åring i denne rollen i laget)

Link to comment
Share on other sites

Ut ifra det jeg har hørt, så skal kravet til Gallas ligge på rundt £80000 i ukelønn. Dette er ikke første gang William har vært i "problemer" når det gjelder penger, hverken i Arsenal eller tidligere klubber. For min del synes jeg det er bra at Arsenal står imot en spiller, som neppe vil være fast i laget fremover. Alderen, små-skadene, og nye stoppere er faktorer som påvirker fremtiden i Arsenal.

 

Nei, du fikk bra med penger både når du signerte for klubben, og en bra kontrakt sist du sutret William. Nok er nok. Er du ikke fornøyd med den lønna du har nå og som klubben tilbyr deg for neste sesong, så stikk.

Finnes andre der ute som kan gjøre jobben like bra, og som har flere år foran seg.

 

Takk for alt!

(tror ikke Gallas føyer seg, og jeg tror/håper ikke Arsenal ønsker å gi en fantasilønn til en snart 33åring i denne rollen i laget)

 

Helt enig. Nok er nok. Får være måte på hvor høye krav en spiller kan stille!

Link to comment
Share on other sites

Det er på høy tid at våre veier skiller lag nå.

Gallas er en meget bra spiller men har aldri blitt den bautaen i Arsenal som vi hadde håpet på.

Mange feil, både på banen og i oppførsel har ført til et litt betent forhold til klubben, til tross for at han hevet standarden etter den famøse b-ham kampen.

Uansett er han blitt 33 år, temmelig skadeforfulgt og fullt erstattbar.

La oss si goodbye og gå for et Vermaelen-kjøp eller to i sommer.

Disse lønnskravene er bare et signal om at han ønsker seg bort.

Link to comment
Share on other sites

Nasri har vistnok uttalt av han og 4/5 til ikke snakker med Gallas. I tilegg hadde vi Toure som misttrivdes i klubben, da særlig pga av franskmannen. Det er greit at ikke alle på laget er bestevenner, men tror dere at midtstopperen påvirker moralen i laget på en negativ måte som ikke veier opp for de andre positive? Gallas har kommet i konflikter i samtlige klubber han har vært i, inkludert landslaget. Synes dere at Gallas' tid i klubben bør være over, eller han fortsatt en viktig del av laget? Han har tross alt levert en god sesong på banen.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...