Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Makan til mye unødvendig og irriterende oppgulp. "sutrende drittunge" - og får å toppe det hele - amatøren Gallas - og en oppfordring til arsenal supportere om å bli juventus-fans.

 

Ett ord -> Lavmål.

 

Dette er jo trakkasering ord som er rette mot meg du og det går under personlig angrep mot meg.

 

Jeg mente at Gallas er en amatør som har rota det til for seg selv med dårlig oppførsel derfor Wenger tok fra han capteins binde.

 

Mange her innen tror de kan alle andre andre her innen for mindre pene ord for de dem ikke har sammme meing som den om visse spillere.

 

De orda du har kalt meg sa jeg bare skulle likt å se deg si det opp i tyne mitt på en fotball pub.

 

Mange angrper andre her innen med masse svada og dritt prat for de dem ikke tåler at andre har andre meinger en slike som deg om enekelt spillere.

 

ER det en trussel? er du som snakker om vold o.s.v ikke jeg så er det vel du som truer her inne med persolinge angrep å kalle meg Lavmål, irriterende gulp og sutrende dritt unge er personlige angrep o.s.v

 

Jeg skrev ting om gallas som har stått i alle aviser i flere år og lagkamerater har sakt om Gallas.

 

Er du som ikke tåler det så burde du overse det jeg skerv å slutte å angripe meg med masse usmaklige patetiske kommentarer. Slutt på forumet da vet du vis du iriterer deg over andres meninger om visse spillere.

 

Forumet er for alle som kan skrive hva de føler om visse spillere, er du som burde finne deg en ny hobby

Link to comment
Share on other sites

Vil anbefale deg Dannialdo, og lese hva Orakelet faktisk har skrevet i sine innlegg. Han har "kopiert" dine ord, og aldri kommet med noen trusler. Det er du som faktisk kommer med trusler, og personlig drittslenging.

Dette er en Gallas tråd :unsure:

 

 

Alle de orda som han kopiert er det jo det Orakelet har skrevet om meg, selv da de luring, han har drevet med personlig angrep på meg med alle de pateitiske orda han har skrevet. Så der har du nok tatt feil de, jeg skrev også Gallas har vært skada værfall halve sessongen i år og halve sessongen i fjor, så da kan du/dere tenke det selv at vi trenger en mittstopper som ikke er så mye skada som Gallas er heletiden.

Godt vi blir kvitt han til Juventus har ikke brukt for Gallas som er så mye skada heletiden og han er langt fra så go som han var i Chelsea og farta hans er mye dårligere også. Nei er nok Orakelet som har trua meg mere en jeg trua han. Jeg begynte bare å ta i gjen når han er så mye patetiske og dritt til meg slik han har gjort.

Ser også nå som har sletta den sammtalen vi hadde for å skyle det han kalte meg. Men jeg har rapotert han videre til de som driver siden. Slike som han som ikke tåler andre har andre meinger en han om andre spillere burde vel finne seg en ny hobby ;)

Link to comment
Share on other sites

I og med at Gallas har fått huden full her inne nå opptil flere ganger, tenkte jeg å linke til en gammel video jeg kom på hvor William fremstår som "skøyeren" i laget

 

 

De fleste har sikkert sett den, og ja den er gammel, men her har vi altså en annen side av Gallas. Hvor han ikke bare var ute etter å skape kvalme.

La oss ikke dømme en person nord og ned uten engang å ha møtt han.

Link to comment
Share on other sites

I og med at Gallas har fått huden full her inne nå opptil flere ganger, tenkte jeg å linke til en gammel video jeg kom på hvor William fremstår som "skøyeren" i laget

 

 

De fleste har sikkert sett den, og ja den er gammel, men her har vi altså en annen side av Gallas. Hvor han ikke bare var ute etter å skape kvalme.

La oss ikke dømme en person nord og ned uten engang å ha møtt han.

 

 

Her ser det jo ut til at Gallas Og Toure har en god tone. Det var jo Gallas som var grunnen til at Toure valgte å reise. Han mente Gallas var destruerende for lagmoralen og en egoistisk karakter som var vanskelig å samarbeide med.

Link to comment
Share on other sites

Problemet med Gallas og Toure er vel sansynligvis det at Toure har surret rundt i ørska slik han alt for ofte gjorde, Gallas har gitt beskjed - sikkert ikke etter søndagsskoleprinsippet - og Toure har ikke håndtert dette. Spesielt ikke fra han som hadde litt tekstil Toure mente tilhørte han selv - kapteinsbindet. Værre er det neppe, og i utgangspunktet sier det like mye om Toure som Gallas. Sett som rendyrket spiller er en tidligere her i tråden spot on når han beskriver Kolo's timing og posisisjonering. Jeg kaller det armer og bein. Det har vært mang en situasjon der Gallas har sett ut som et fjols der han desperat har forsøkt å rette opp Toure's feil uten å lykkes. På banen velger jeg Gallas, men i et hyggelig teselskap hos Mrs. Bucket (Bouquet) er selvsagt Toure langt å foretrekke.

Link to comment
Share on other sites

ER GALLAS SLUTTA I ARSENAL?

http://msn.tv2sporten.no/fotball/landslag/...er-3233362.html

 

"Det kommer ikke som noen overraskelse for hans tidligere sjef i Arsenal Arsene Wenger. "

 

"- Jeg vet ikke om Gallas er blitt forstyrret av beslutningen om å slutte i Arsenal." - ARSENE WENGER

 

Er i sjokk nå!! Noen som kan hjelpe meg? :D

Link to comment
Share on other sites

ER GALLAS SLUTTA I ARSENAL?

http://msn.tv2sporten.no/fotball/landslag/...er-3233362.html

 

"Det kommer ikke som noen overraskelse for hans tidligere sjef i Arsenal Arsene Wenger. "

 

"- Jeg vet ikke om Gallas er blitt forstyrret av beslutningen om å slutte i Arsenal." - ARSENE WENGER

 

Er i sjokk nå!! Noen som kan hjelpe meg? :D

 

Var en periode i fjor også der Gallas laget så mye bråk og kvalme i Arsenal at Wenger tok fra han kapteins binde og Cesc overtok det og Gallas laget enda mere bråk da. Gleder meg når den fyren der går ut dørene på Emirates for godt, han ødleger så mye for moralen i spillegruppa i Arsenal Wenger du gjør det riktige kvitt kvitt deg med den største egoisten som noen gang har vært Arsenal spiller ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/sport/fotball/vm/2010/art...?artid=10009185

 

sitat fra denne artikkelen:

Spillere som William Gallas, Florent Malouda og Eric Abidal skal ikke ha støttet mytteriet

 

Er han ikke uro-kråka i landslaget alikevel? eller velger vi å la være å stole på dette siden vi har bestemt oss for at han er uro-kråke?

 

eller skal vi velge tolke dette hen at han ikke støtter de 20 andre spillerne i troppen så dermed er han uro-kråke?

 

Ja her kan dere velge og vrake i tolkninger. En flott midt-stopper er han dog.

Link to comment
Share on other sites

Vi mister vår beste midtstopper og erstatter han med Koscielny(?). Jaja, det var jo som forventet!

 

 

Det er dine ord, eg mener Vermaelen har blitt en vanvittig god stopper som ville gått rett inn på alle lag i Europa! Gallas er blitt en sur gammel gretten type.. :D

 

Heller ja takk til Koscielny - Vermaelen bak der! ;)

Link to comment
Share on other sites

Var en periode i fjor også der Gallas laget så mye bråk og kvalme i Arsenal at Wenger tok fra han kapteins binde og Cesc overtok det og Gallas laget enda mere bråk da. Gleder meg når den fyren der går ut dørene på Emirates for godt, han ødleger så mye for moralen i spillegruppa i Arsenal Wenger du gjør det riktige kvitt kvitt deg med den største egoisten som noen gang har vært Arsenal spiller :D

Jeg er glad for at vi har en på forumet som sitter med så mye inside-information..

Men.. Har du allerede glemt en viss togoleser?

 

Og off-topic: Komma er til for å brukes

 

Edit: Wilshere, jeg skjønner like lite som deg "/.. Hvis ikke Wenger har blitt feil tolket burde vel dette ha vært på Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen hemmelighet at Gallas har en sterk personlighet, sterke meninger og han har veldig vinner mentalitet. Dette kommer med og blir overført til resten av stallen på både godt og vondt. Ikke minst når han er en av "veteranene" i laget. Trenger ikke så mye "inside-information" for å få med seg det.

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen hemmelighet at Gallas har en sterk personlighet, sterke meninger og han har veldig vinner mentalitet. Dette kommer med og blir overført til resten av stallen på både godt og vondt. Ikke minst når han er en av "veteranene" i laget. Trenger ikke så mye "inside-information" for å få med seg det.

Nei hadde det blitt sagt på denne måten så

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Når Gallas drar vil drakt nummer 10 stå ledig. Kan det tenkes at Fabregas eller noen andre bytter nummer i år?

 

Om det ikke hentes noe nye offensive spillere (Assulin, J Cole etc.) så tror jeg Arshavin får nr 10. Han er hvertfall det nærmeste vi kommer en "10'er" på vårt lag etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...ct-demands.html

 

Den tilsier noe annet ;)

 

Forøvrig er det feil i den artikkelen. Arsenal tilbød Gallas to år etter hva jeg forstod, men med litt lavere lønninger enn hva han hadde tidligere. Hadde forøvrig ikke sagt nei til Gallas inn igjen i et par sesonger, selv om han er et forstyrrende element. Kunne lært Koscielny vanvittig mye, samtidig er han også en fighter og fortsatt en veldig god midtstopper.

 

Tror vel sjansen for det uansett er rimelig laber.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...