Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

Det kan være mange grunner til at spillergruppa (ikke bare Gallas) ikke har gleden, motivasjonen, viljen, og trua på å produsere den kvaliteten laget besitter.

De har en trener som er langt ifra populær, de har problemer innad i spillergruppa (mange sterke personligheter) som ikke Domenech klarer å håndtere, de har ikke noen spillestil tillagt de spillerene som spiller, og det virker som om alt dette koker ut i ingenting.

 

Hvordan Gallas fremstår i dette landslagsrotet/kaoset, har ingenting å si i forhold til hvordan han er under ledelse av Wenger i Arsenal.

Gallas var stor sist sesong, og opptrådte meget seriøst og positivt. Om han fortsetter et år til i Arsenal (jeg tviler sterkt), så vil han fortsette i det sporet, og ikke som en spiller i Domenech sitt kaos.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Gallas kan bare ryke og reise fra Arsenal

Etter fjorårets sesong, og hva Gallas har gjort med seg selv etter kaptein skandalene, synes jeg han fortjener mer respekt en dette..

 

Stiller meg bak vieira04, ikke sammenlign Gallas i rotet til Domenech med Gallas i rosebeddet til Wenger

Link to comment
Share on other sites

Det kan være mange grunner til at spillergruppa (ikke bare Gallas) ikke har gleden, motivasjonen, viljen, og trua på å produsere den kvaliteten laget besitter.

De har en trener som er langt ifra populær, de har problemer innad i spillergruppa (mange sterke personligheter) som ikke Domenech klarer å håndtere, de har ikke noen spillestil tillagt de spillerene som spiller, og det virker som om alt dette koker ut i ingenting.

 

Hvordan Gallas fremstår i dette landslagsrotet/kaoset, har ingenting å si i forhold til hvordan han er under ledelse av Wenger i Arsenal.

Gallas var stor sist sesong, og opptrådte meget seriøst og positivt. Om han fortsetter et år til i Arsenal (jeg tviler sterkt), så vil han fortsette i det sporet, og ikke som en spiller i Domenech sitt kaos.

 

Her er jeg helt på linje med deg. Gallas har tross alt gjort en kanonsesong i Arsenaltrøya.

Som jeg ser det vil Gallas bli et tap for Arsenal. En vinnertype som ikke blir så

lett å erstatte som enkelte her tror.

 

Frankrike er rett og slett blitt tannløse under Domenech. Nesten uvirkelig at

han har fått ødelegge Frankrike. Frankrike fungerer rett og slett ikke som et lag.

Link to comment
Share on other sites

Etter fjorårets sesong, og hva Gallas har gjort med seg selv etter kaptein skandalene, synes jeg han fortjener mer respekt en dette..

 

Stiller meg bak vieira04, ikke sammenlign Gallas i rotet til Domenech med Gallas i rosebeddet til Wenger

Ehem, det stikker nok langt dypere enn som så. Jeg legger ikke skjul på at jeg alltid har ment vi heller skulle beholdt Toure, (som forøvrig var banens beste for Elfenb mot Portu), og latt Gallas gå, og det har vist seg at det nok var det vi skulle gjort, vertfall med tanke på at det viser seg at det er flere i Arsenal som ikke liker oppførselen til Gallas...

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å forstå hvorfor folk ønsker Gallas bort. Etter min mening så er han enormt viktig for oss om vi skal kjempe helt i toppen neste år. Han har mentaliteten og erfaringen som vi ikke får i en erstatter, for Wenger kommer nok ikke til å hente noe kjent og rutinert om han går. Ustabilt forsvar, samt en keeper som åpenbart ikke holder nivået, så kan det bli stygt. Det er skummelt å se at så.mange undervurderer Gallas sin rolle.

 

Vi er nødt til å beholde Gallas, om vi skal kjempe om titler neste sesong...

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å forstå hvorfor folk ønsker Gallas bort. Etter min mening så er han enormt viktig for oss om vi skal kjempe helt i toppen neste år. Han har mentaliteten og erfaringen som vi ikke får i en erstatter, for Wenger kommer nok ikke til å hente noe kjent og rutinert om han går. Ustabilt forsvar, samt en keeper som åpenbart ikke holder nivået, så kan det bli stygt. Det er skummelt å se at så.mange undervurderer Gallas sin rolle.

 

Vi er nødt til å beholde Gallas, om vi skal kjempe om titler neste sesong...

 

 

Vi er ikke NØDT til å beholde Gallas. Ingen spiller i verden er så viktig - og ingen er uerstattelige. Wenger har sagt han vil bruke de rette pengene på forsvaret sitt - og da henter han sikkert en midtstopper. Hvis vedkommende er like god som Vermaelen så kommer vi styrket ut av at urokråka går til Inter. Samtidig får vi en keeper som holder ett høyt nivå. Tenker vi får denne bautaen til Lorient, og en keeper fra Fulham, Men håper vi henter Lloris....

Link to comment
Share on other sites

Vi er ikke NØDT til å beholde Gallas. Ingen spiller i verden er så viktig - og ingen er uerstattelige. Wenger har sagt han vil bruke de rette pengene på forsvaret sitt - og da henter han sikkert en midtstopper. Hvis vedkommende er like god som Vermaelen så kommer vi styrket ut av at urokråka går til Inter. Samtidig får vi en keeper som holder ett høyt nivå. Tenker vi får denne bautaen til Lorient, og en keeper fra Fulham, Men håper vi henter Lloris....

 

Han er ikke ueratattelig, men han er tross alt den eneste spilleren som har positiv erfaring fra viktige situasjoner og kamper. Vi har selvfølgelig Campbell, men hverken. Vermaelen, Clichy eller Sagna har vært sentrale i noen store titler. Dette gjør at jeg tror Gallas vil være veldig sentral.

 

Denne stopperen fra Llorient er nok god han, men han har nok ikks i nærheten av Gallas sin erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Han er ikke ueratattelig, men han er tross alt den eneste spilleren som har positiv erfaring fra viktige situasjoner og kamper. Vi har selvfølgelig Campbell, men hverken. Vermaelen, Clichy eller Sagna har vært sentrale i noen store titler. Dette gjør at jeg tror Gallas vil være veldig sentral.

 

Denne stopperen fra Llorient er nok god han, men han har nok ikks i nærheten av Gallas sin erfaring.

 

Hvor sentral var Gallas på det Chelsealaget? Reservestopper for Carvalho/Terry og reserveback for Bridge. Han sutret seg ut fra Chelsea fordi ha ikke ville spille back. Han kollapsa som kaptein. Ja han var god i år, men igjen ble han skada når vi trengte han som mest. Han er alltid mye skada, ute 10-20 kamper i året hvert år. Han krever mer enn han er verdt, så da ser jeg ikke hvorfor vi skal "ta ham tilbake" dersom han finner ut at han ikke får bedre tilbud fra andre klubber. I tillegg havner han på "kant" med spillere (ref: Nasri, Toure)

Link to comment
Share on other sites

Hvor sentral var Gallas på det Chelsealaget? Reservestopper for Carvalho/Terry og reserveback for Bridge. Han sutret seg ut fra Chelsea fordi ha ikke ville spille back. Han kollapsa som kaptein. Ja han var god i år, men igjen ble han skada når vi trengte han som mest. Han er alltid mye skada, ute 10-20 kamper i året hvert år. Han krever mer enn han er verdt, så da ser jeg ikke hvorfor vi skal "ta ham tilbake" dersom han finner ut at han ikke får bedre tilbud fra andre klubber. I tillegg havner han på "kant" med spillere (ref: Nasri, Toure)

 

Dette er statistikken hans for chelsea:

 

Chelsea Career : 2001-06

 

League Appearances : 147+12

 

League Goals : 12

 

Total Appearances : 213+12

 

Total Goals : 14

 

 

Så ingen tvil at han var en sentral brikke i Chelsea. Som han også har vært i Arsenal.

Gallas har hatt sine problemer,men er uten tvil en meget habil spiller.

Og jeg mener bestemt at Wenger gjorde rett da han solgte Toure og hanket inn Vermaelan.

Dette stopperparet har vært solid.

Link to comment
Share on other sites

Dette er statistikken hans for chelsea:

 

Chelsea Career : 2001-06

 

League Appearances : 147+12

 

League Goals : 12

 

Total Appearances : 213+12

 

Total Goals : 14

Så ingen tvil at han var en sentral brikke i Chelsea. Som han også har vært i Arsenal.

Gallas har hatt sine problemer,men er uten tvil en meget habil spiller.

Og jeg mener bestemt at Wenger gjorde rett da han solgte Toure og hanket inn Vermaelan.

Dette stopperparet har vært solid.

Fint med en saklig debatt. Og du har et godt poeng, for ja han er en meget habil spiller. Men mener fremdeles at Arsenal har strekt seg langt nok, og når han ikke godtok det siste tilbudet vi kom med, så skal ikke det være et reseevealternativ å vende tilbake til. Arsenal skal være førstevalget. Men greit å være uenig :huh:

Link to comment
Share on other sites

Gallas spilte jo først og fremst venstrebeck i Chelsea, han var ikke noen reserve for midtstopperne. Hvis man ser på hvem som var best og mest verdifull, så mener jeg det var en feil avgjørelse å selge Toure, fremfor Gallas. Ikke bare er han en bedre spiller, han er mer respektert og godt likt. Man ser jo at Gallas er på randen av karrieren, og har dårligere fysikk enn Toure samt at han er en relativt svak hodespiller.

 

Hadde sansen for Gallas i starten, men det er ikke å komme bort fra at han er en "ufyselig" type som ikke binder laget sammen. Jeg følte meg faktisk tryggere med Cambell som midtstopper i år, ettersom han er en bedre duellspiller men også fordi det så ut som han utfylte Vermaelen bedre. Men han er en Ok spiller med erfaring, men som nevnt føler jeg ikke han kan bruke denne erfaringen til å hjelpe laget fremover mentalt. Mener det overhode ikke er krise dersom han ikke blir i Arsenal, av den grunn at han lett kan erstattes.

Link to comment
Share on other sites

Nå var Toure langt ifra imponerende i sine siste 1.5år i Arsenaldrakta, så jeg personlig synes det var et bra salg. OM han var bedre enn Gallas individuelt er vanskelig å si, men sesongen 2009/10 så spilte Vermaelen og Gallas imponerende bra sammen som stopperduo.

Hadde Toure fungert bedre sammen med Vermaelen?

Link to comment
Share on other sites

må folk gi seg her innen Toure var en bedre spiller en Gallas den stygge primadonna spilleren som bare lager kvalme overalt han spiller i Chelsea laget han så mye bråk, i Arsenal laget han så mye kvalme, pluss han laget så mye bråk når Cesc fikk kapteins bånde. I det franske landslaget også ble han helt klikk for de Evra fikk Kapteinsbånde. Er så deilig når det ser ut som han stikker fra klubben er ingen i Arsenal liker han lenger serlig spillernen i Arsenal, Toure var langt i fra en slik primadomma spiller som Gallas er en spiller med en hjerne som en liten ert. Har ikke vært borte mere egoist av en spiller som Gallas som bare tenker på seg selv og ikke laget, Toure var så elska av Arsenal fansen for en fin personlighet og han gidde alltid alt for Arsenal.

Gallas når ikke Toure til knære av en gang med oppførsell og på sitt beste var Toure en bedre spiller vis vi setter i sammen personligheten hans og alle de åra han spilte bra bak i Arsenal.

Blir så glad når Gallas stikker til Juventus da er vi kvitt den største bråkemakeren som bare lager kvalme i spiller gruppa i Arsenal. Wenger henter nok en ny bra stopper og kvitter seg med en spiller som tror han er støre en alle klubbene han spiller for. STørste grine ungen sammen med Ronaldo i Real er de 2 i samme båt, spillere som tror de er noe jævla stort noe. Nei Wenger at du kvitta deg med Toure var ikke for de Toure laget bråk i Arsenal men for Gallas holdt Toure mye på benken. I City har Toure vært veldig go og også kaptei på City og Elenbenskysten og gjør en bedre jobb en Gallas. Gallas er jo skada halve sessongen de 2 siste åra, for håpe Arsenal bli kvitt den kvalme og egoiste spilleren Gallas. Han er ikke go lenger til og med Campell gjore en bedre jobb en Gallas i Arsenal. Kan ikke ha en spiller som prøver å splite gruppa i Arsenal.

Gallas er ikke den spilleren han var for flere år siden han har som Henry begynt å bevege seg over toppen og er alt for mye skada til at Arsenal burde kvitte seg med han, Deilig Arsenal ikke gir etter å gir han en ny 2 år kontrakt og Gallas prøvde seg også på å få mere penger i kontrakta si. Nei Juventus hent for gud skyld den bårkete sutre ungen så han kan lage litt kvalmme der nede hos dere. SÅ gjør de spille gruppe til Arsenal en veldig bra tjeneste, Wenger er på hugget etter en ny mittstopper i sommer som kan gå inn og gjør at spillegruppa i Arsenal blir enda bedre. Toure de er en spiller som aldri hadde drevet på slik Gallas gjør og på sitt beste er Toure likke go som Gallas på dags dato. Kan jo tenke deg selv vis Gallas måtte sitte mye på benken i Arsenal da hadde det blitt sirkus uten like vis Toure hadde spilt i steden. Toure er en legende i Arsenal ikke noe mere å si om det Gallas er en spiller som kommer til å bli huska som en primadonna og sutre unge som tror han er støre en Arsenal som klubb :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nå var Toure langt ifra imponerende i sine siste 1.5år i Arsenaldrakta, så jeg personlig synes det var et bra salg. OM han var bedre enn Gallas individuelt er vanskelig å si, men sesongen 2009/10 så spilte Vermaelen og Gallas imponerende bra sammen som stopperduo.

Hadde Toure fungert bedre sammen med Vermaelen?

 

Campell gjore faktisk en bedre jobb bak der sammen med Vermaelen en Gallas gjore de kampene de spilte sammen.

 

Gallas var så sykt mye skada de siste 2 sessongen og Toure har blitt en så go mittstopper i CIty så Gallas stikk fra klubben ingen i Arsenal spille gruppe liker deg lenger du lager bare kvalme å sutrer som en liten drittungen som ikke har fått Is. Er en veldig go grunn til Wenger tok fra Gallas kapteins binde for de han ikke klarer å oppføre seg som en go leder. Toure var elska av Arsenal fansen og en legende noe Gallas aldri kommer til å bli. Han vil bli huska som en sutrete spiller som tror han er støre en Arsenal som klubb, gått Wenger kvitter seg med den penge griske primadomma egoist spilleren. Toure har hatt en bedre sesong i City en Gallas har hatt i Arsenal, pluss Gallas er jo mere skada de siste 2 sessongene en har spilt kamper.

SÅ jo i FRankrike også Gallas laget bråk for de Evra fikk kaptins binde. Kan jo tenke dere selv Gallas sitte mye på benken i Arsenal da hadde det blitt et sirkus uten like, ingen spillere en støre en klubben slik Egoisten Gallas er. I frankrike blir Gallas hengt ut som en egoist uten like for de han bare tenker på seg selv og ikke laget slik er han alltid vært i Arsenal også. GOdt han stikker fra klubben så vi for inn en ny mittstopper som ikke ødlger spiller gruppa, flere spillere i ARsenal har stått fram og sakt Gallas er et stort problem med oppførselsen sin og flere spillere snakker aldri med Gallas. VÆrste mittstopperen vi har hatt på mange år med den idiotiske oppførseln sin som han har til tider, godt vi nå blir kvitt spilleren som har nådd over toppen som topp spillere slik Henry var da vi solgte han :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Veit sannelig ikke hva jeg skal svare nå, med to innlegg av deg Mr Dannialdo.

 

At Toure har vært stor i City er jeg uenig i, og jeg står fortsatt på at Toure lever mye på det han presterte som spiller i sin første tid som Arsenal spiller.

Han har en tendens til å feilplassere seg, gjøre merkelige valg med mange lange baller oppover banen så raskt han får sjansen, han mister ballen i farlige posisjoner på vei fremover, og taper ofte hodedueller i viktige situasjoner.

 

Han var meget god når han slo igjennom i Arsenal, men de siste 1.5årene var han langt ifra stabil god.

For all del, en meget sympaist person både på og utenfor banen. Likevel, mener jeg at Gallas denne sesongen har spilt stort sammen med Vermaelen.

Joda, Sol spilte også meget godt når han gjorde "comeback". Uansett, tar ikke det poenget vekk, fra at Gallas spilte bra denne sesongen sammen med Vermaelen.

 

Måten du rakker ned Gallas på, er patetisk. Veit ikke hvem som fremstår som mest klasse av deg eller Gallas, men du føler kanskje at du fremstår som seriøs med dine beskrivelser???

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo er seriøs i sine beskrivelser, han mener Toure er bedre enn Gallas. La oss nå tåle at folk ser på fotball med ulike briller.

 

Hilsen Tapapa som mener Gallas er en mye bedre stopper enn Toure og er glad Wenger valgte å satse på ham. Håper også Gallas blir en sesong til.

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo er seriøs i sine beskrivelser, han mener Toure er bedre enn Gallas. La oss nå tåle at folk ser på fotball med ulike briller.

 

Hilsen Tapapa som mener Gallas er en mye bedre stopper enn Toure og er glad Wenger valgte å satse på ham. Håper også Gallas blir en sesong til.

 

Er vel ingen som har nevnt/ment, at man ikke kan se fotballen med ulike briller.....?

Det er ordene man bruker, som gjorde at jeg reagerte. Mye "dritt/oppgulp" som kommer frem i de to innleggene, som gjorde at jeg ikke tolket det som en seriøs måte å fremstå i debatten. Det tror jeg du også skjønte, eller?

 

Hilsen en som synes briller er positivt.

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo er seriøs i sine beskrivelser, han mener Toure er bedre enn Gallas. La oss nå tåle at folk ser på fotball med ulike briller.

 

Hilsen Tapapa som mener Gallas er en mye bedre stopper enn Toure og er glad Wenger valgte å satse på ham. Håper også Gallas blir en sesong til.

 

Har liksom ikke sakt Gallas er dårligere en Toure den siste sesongen. men at ingen Arsenal spillere liker Gallas og at han er så mye skada er vel det jeg gir mest utykk for, vis de leste flere aviser for 2-3 mnd siden sto flere Arsenal spiller fram å sa at Gallas har en bedriten oppførsell og han spitter gruppa med at han tror han er mye støre en Arsenal som klubb.... Gallas er en primadomma spiller og en sutre bukk uten like

Slike spillere som tror de er støre en Arsenal som klubb er det bare å kvitte seg med. Så jo i VM nå også Gallas laget kvalme og drit forbanna for Evra fikk kapteins binde. Gallas drar til Roma eller Juventus få det inn i hoodene derews begyn å føl med litt juve og roma har alltid gitt Gallas kontrakforslag som er bedre en Arsenal sin. Penge gris og arogant spiller skal du lete lenge etter. FLere av ARsenal spilleren sier Gallas er veldig dårlig likt i spille gruppa, Alle de skade Gallas har slitt med de siste 2 sessongene da? kan ikke ha en spiller som ødlegger spiller gruppa med primadomma fakter og skada halve sesongen 2 år på rad. han slår jo opp den lår skaden sin veldig ofte og han er ikke den go stopperen han var i CHelsea da han var yngre, ser tydelig frata til Gallas også er veldig redusert. Agentene til Gallas sier at Roma eller JUve blir han neste klubb.

At noen her inne ikke har fått med seg at flere spillere i Arsenal har stått fram og sier at Gallas er et stort problem innhave i spille gruppa med en bedriten oppførsel og tror han er støre en Arsnal som klubb er en gåte for meg at dere ikke for med dere at Gallas er det store problemet i spille gruppa, Toure var aldri en slik bedriten spiller og ødla spille gruppa eller splitte da etter cesc ble kaptein... takk wenger at du kvitter deg med problem nr 1 når det kommer til at en spiller som Gallas skal lage så mye dritt og sutring uannsett om det er FRankrike eller Arsenal han spiller for. HJelper lite at Gallas spiller 4-5 kamper og skada 6-7 kamper så spiller 5-6 kamper og skada 6-7 kamper slik har han vært de siste 2 åra. pluss han lager mye kvalme innhav spille gruppa. Slike spillere skal Wenger kaste på hode å ræva ut av klubben og det skjer nå. Gallas vil også vekk fra ARsenal for de han skjønner Arsenal spille gruppe ikke liker oppførsel hans lenger. BRa Wenger få de primadomma spilleren vekk fra klubben, Juventus neste han avslo Romas tilbud og antagligvis godtatt Juves kontrakt. Så ALlle Arsenal fans som liker primadomma spiller som setter seg selv forand klubben og andre spillere kan bli Ronaldo og Real fans

Link to comment
Share on other sites

Har liksom ikke sakt Gallas er dårligere en Toure den siste sesongen. men at ingen Arsenal spillere liker Gallas og at han er så mye skada er vel det jeg gir mest utykk for, vis de leste flere aviser for 2-3 mnd siden sto flere Arsenal spiller fram å sa at Gallas har en bedriten oppførsell og han spitter gruppa med at han tror han er mye støre en Arsenal som klubb.... Gallas er en primadomma spiller og en sutre bukk uten like

Slike spillere som tror de er støre en Arsenal som klubb er det bare å kvitte seg med. Så jo i VM nå også Gallas laget kvalme og drit forbanna for Evra fikk kapteins binde. Gallas drar til Roma eller Juventus få det inn i hoodene derews begyn å føl med litt juve og roma har alltid gitt Gallas kontrakforslag som er bedre en Arsenal sin. Penge gris og arogant spiller skal du lete lenge etter. FLere av ARsenal spilleren sier Gallas er veldig dårlig likt i spille gruppa, Alle de skade Gallas har slitt med de siste 2 sessongene da? kan ikke ha en spiller som ødlegger spiller gruppa med primadomma fakter og skada halve sesongen 2 år på rad. han slår jo opp den lår skaden sin veldig ofte og han er ikke den go stopperen han var i CHelsea da han var yngre, ser tydelig frata til Gallas også er veldig redusert. Agentene til Gallas sier at Roma eller JUve blir han neste klubb.

At noen her inne ikke har fått med seg at flere spillere i Arsenal har stått fram og sier at Gallas er et stort problem innhave i spille gruppa med en bedriten oppførsel og tror han er støre en Arsnal som klubb er en gåte for meg at dere ikke for med dere at Gallas er det store problemet i spille gruppa, Toure var aldri en slik bedriten spiller og ødla spille gruppa eller splitte da etter cesc ble kaptein... takk wenger at du kvitter deg med problem nr 1 når det kommer til at en spiller som Gallas skal lage så mye dritt og sutring uannsett om det er FRankrike eller Arsenal han spiller for. HJelper lite at Gallas spiller 4-5 kamper og skada 6-7 kamper så spiller 5-6 kamper og skada 6-7 kamper slik har han vært de siste 2 åra. pluss han lager mye kvalme innhav spille gruppa. Slike spillere skal Wenger kaste på hode å ræva ut av klubben og det skjer nå. Gallas vil også vekk fra ARsenal for de han skjønner Arsenal spille gruppe ikke liker oppførsel hans lenger. BRa Wenger få de primadomma spilleren vekk fra klubben, Juventus neste han avslo Romas tilbud og antagligvis godtatt Juves kontrakt. Så ALlle Arsenal fans som liker primadomma spiller som setter seg selv forand klubben og andre spillere kan bli Ronaldo og Real fans

 

Joda Dannialdo, jeg har fått med meg at Nasri har gått ut i media og sagt at det er flere på laget som ikke er på talefot med Gallas. Jeg tror heller ikke Gallas er verdens skarpeste fyr sånn generelt sett.

 

Imidlertid så mener jeg Gallas har stor fotballintelligens, og for meg er det mye viktigere. Han er også en kriger når han er på banen, han er oppoffrende og autoritær. Dette er veldig for oss fordi mange av våre spillere er etter mitt syn ikke tøffe nok. Se på forsvaret, vi har en keeper som har null autoritet, en venstreback som har null autoritet, en høyreback som etter mitt syn har liten autoritet. Det er bare stopperne våre som det lyser autoritet og vinnervilje av. Som du sikkert har fått med deg så har Vermaelen flere ganger vært ute i media og rost av Gallas og sagt at han har mye å lære av ham. Det er også viktig for meg.

 

Til sist vil jeg bare si at Toure virkelig var en av mine yndlingsspillere. Mannen Toure er nok langt mer sympatisk enn Gallas, mens Gallas er en mye bedre fotballspiller.

Link to comment
Share on other sites

Vel jeg har sagt det før og sier det igjen:

 

Jeg tror Toure er MYE eldre enn han utgir seg for å være. Mange afrikaner har store problemer med å dokumentere sin alder - og jeg synes det er merkelig at en midtstopper skal bli treigere og dårligere når han runder 24 år. legg på en 6-8 år så får vi hans rette alder.

 

Dette er ett av hovedargumentene mine for at Wenger gjorde rett i å beholde Gallas over toure.

Link to comment
Share on other sites

Joda Dannialdo, jeg har fått med meg at Nasri har gått ut i media og sagt at det er flere på laget som ikke er på talefot med Gallas. Jeg tror heller ikke Gallas er verdens skarpeste fyr sånn generelt sett.

 

Imidlertid så mener jeg Gallas har stor fotballintelligens, og for meg er det mye viktigere. Han er også en kriger når han er på banen, han er oppoffrende og autoritær. Dette er veldig for oss fordi mange av våre spillere er etter mitt syn ikke tøffe nok. Se på forsvaret, vi har en keeper som har null autoritet, en venstreback som har null autoritet, en høyreback som etter mitt syn har liten autoritet. Det er bare stopperne våre som det lyser autoritet og vinnervilje av. Som du sikkert har fått med deg så har Vermaelen flere ganger vært ute i media og rost av Gallas og sagt at han har mye å lære av ham. Det er også viktig for meg.

 

Til sist vil jeg bare si at Toure virkelig var en av mine yndlingsspillere. Mannen Toure er nok langt mer sympatisk enn Gallas, mens Gallas er en mye bedre fotballspiller.

 

Wenger tok fra Gallas kaptins binde for 2 år siden for den bedritene oppførselen han hadde og han var ikke en go leder. Er ikke bare Nasri som har sakt at Gallas lager kvalme i spillegruppa.

Uannsett forsvinner Gallas fra ARsenal 1-2 uker i gjen av kontrakten skal bli godt å bli kvitt en spiller som er så bedriten i oppførsel og en spiller som tror han er støre en Arsenal og Chelsea som klubb...

Har mange CHelsea fans mye avv det Gallas har sakt i media er bare jug, Gallas tålte ikke at han måtte spille back og satt mye på benken. Han var like bedriten i Chelsea på slutte, at Chelsea orka ikke mere med den sutrene drittungen, Slik har han holdt på i Arsenal også serlig for 2 år siden lagde han mye dritt og klaging å sutring. Nei Toure hadde mange goe år i Arsenal og han sutra ikke slike drittungen Gallas gjore, Gallas har også vært bedriten dårlig i VM beviser bare hvor dårlig han egentlig er. CHelsea fansen sier det samme nå om Gallas nå for dere se hvor smart Gallas er en spiller som bare lager problemer i spille gruppa. BÅde på Chelsea, ARsenal og Frankrike har han bare sutra og Lager kvalme å tror at han er den beste spilleren uannsett klubb han er i. For ikke Gallas vilja si lager han bråk sutrer og kvalme deluxs. ARsenal fans dere for bli Juvefans alle de som forguder amtøren Gallas for der spiller han nok høsten.

Link to comment
Share on other sites

Wenger tok fra Gallas kaptins binde for 2 år siden for den bedritene oppførselen han hadde og han var ikke en go leder. Er ikke bare Nasri som har sakt at Gallas lager kvalme i spillegruppa.

Uannsett forsvinner Gallas fra ARsenal 1-2 uker i gjen av kontrakten skal bli godt å bli kvitt en spiller som er så bedriten i oppførsel og en spiller som tror han er støre en Arsenal og Chelsea som klubb...

Har mange CHelsea fans mye avv det Gallas har sakt i media er bare jug, Gallas tålte ikke at han måtte spille back og satt mye på benken. Han var like bedriten i Chelsea på slutte, at Chelsea orka ikke mere med den sutrene drittungen, Slik har han holdt på i Arsenal også serlig for 2 år siden lagde han mye dritt og klaging å sutring. Nei Toure hadde mange goe år i Arsenal og han sutra ikke slike drittungen Gallas gjore, Gallas har også vært bedriten dårlig i VM beviser bare hvor dårlig han egentlig er. CHelsea fansen sier det samme nå om Gallas nå for dere se hvor smart Gallas er en spiller som bare lager problemer i spille gruppa. BÅde på Chelsea, ARsenal og Frankrike har han bare sutra og Lager kvalme å tror at han er den beste spilleren uannsett klubb han er i. For ikke Gallas vilja si lager han bråk sutrer og kvalme deluxs. ARsenal fans dere for bli Juvefans alle de som forguder amtøren Gallas for der spiller han nok høsten.

 

Makan til mye unødvendig og irriterende oppgulp. "sutrende drittunge" - og får å toppe det hele - amatøren Gallas - og en oppfordring til arsenal supportere om å bli juventus-fans.

 

Ett ord -> Lavmål.

Link to comment
Share on other sites

Vil anbefale deg Dannialdo, og lese hva Orakelet faktisk har skrevet i sine innlegg. Han har "kopiert" dine ord, og aldri kommet med noen trusler. Det er du som faktisk kommer med trusler, og personlig drittslenging.

 

 

Dette er en Gallas tråd :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Vil anbefale deg Dannialdo, og lese hva Orakelet faktisk har skrevet i sine innlegg. Han har "kopiert" dine ord, og aldri kommet med noen trusler. Det er du som faktisk kommer med trusler, og personlig drittslenging.

Dette er en Gallas tråd :unsure:

 

Han kaller meg for mindre stygge ting flere ganger er ikke det personlige angrep?

 

Mange her inne kan skrive masse stygge ting å være tøffe på nette, men sikkert 70% porsent hadde ikke tørt å si det opp i tryne på noen ute på en fotball pubb var det som var poenget her da.

 

ER da ikke noe trussel det for det er slik det er her innne mange som slenger masse dritt til folk her på forumet men de er ikke så tøffe i det virkelige liv.

 

Orakelet er sikker en slik type skal rakke ned på andre for de dem ikke har sammem mening som han om enkelt spillere på Arsenal å da skal ha slenge masse dritt.

 

HVa drittsleing og trusler har jeg kommet med mot Orakelet? da for du skrive de opp her.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...