Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

Guest Jon-Halvor

Min mening er at Cole kan pakke sammen sakene sine og finne seg en ny klubb. Hadde han strekt henda i været og sagt sorry og deretter betalt sin bot hadde jeg vært villig til å glemme dette. Men dette pisset med å snu det hele på hodet å fremstille seg selv som offer kan han spare seg for. Han visste det var regelbrudd, gjorde det likevel og ble tatt med buksa nede. Først benektet hele bunchen at møtet hadde funnet sted. Nå går de for en juridisk vri seg unna løsning. For guds skyld Ashley, du er en voksen mann! Ta ansvar for handlingene dine!

 

0,,2005250607,00.jpg

 

Finnes millioner av ungdommer (og voksne for den saks skyld) som ville drept for den "slavekontrakten" din Ashley. Som ville gitt alt for å være i dine sko. "freedom fight". Blir kvalm. Fuck off! Finn noen andre som er villige til å betale deg og han sleazy agenten din.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

enig med deg jan-halvor i at han burde stå for det han gjør, men burde vi egentlig kaste ham? synes det er greit å ha han i jeg, men bare på en betingelse. at han ikke tar å har samtaler med andre lag igjen.

 

jeg ville i hvertfall drept for den lønna og stillingen hans.

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Selvfølgelig synd hvis Cole forsvinner, men ingen er uerstattelige og vi har en sulten og lojal Clichy i kulissene!

Link to comment
Share on other sites

enig med deg jan-halvor i at han burde stå for det han gjør, men burde vi egentlig kaste ham? synes det er greit å ha han i jeg, men bare på en betingelse. at han ikke tar å har samtaler med andre lag igjen.

 

jeg ville i hvertfall drept for den lønna og stillingen hans.

10690[/snapback]

 

Spørs vel hvem du ville drept for å være i den lønna å stillingen hans...?

Link to comment
Share on other sites

Signer ny kontrakt i sommer eller stikk.

10695[/snapback]

 

I mine øyne kan han bare stikke med engang...Måten han har håndtert denne situasjonen på, gjør at jeg har mistet all respekt for han.

 

La han stikke til Real Madrid eller Barcelona, eller hvilken som helst klubb som er villig til å bla opp £20 mill +. Han kommer til å lide samme skjebne som de andre stjernene som har forlatt klubben. Han kommer til å merke at han egentlig hadde det perfekt i Arsenal.

 

Se å bli voksen Cole. Hvis du i det hele tatt har hatt Arsenal som favorittklubb fra barnsben av, så gjør du det respektable, og legger inn en transfersøknad i løpet av sommeren, slik at klubben kan få betalt for det de har gjort for deg. Hvis du velger å bli i klubben i 2 år, for å kunne dra nytte av en free transfer, så har du nok aldri hatt klubben i ditt hjerte.

 

Jeg blir så jævla forbanna...

 

Og Wenger, nå er det på tide å vise at du er den rette mannen også for fremtidige Arsenal. Det er på tide å sette et ultimatum.

Link to comment
Share on other sites

Er mektig imponert over krumspringene som Cole og Chelsea er i ferd med å utføre. Det er rett og slett tragisk at man ikke kan legge kortene på bordene.

 

Cole sin fremtid i Arsenal er et gedigent spørsmålstegn. Hadde han akseptert reaksjonen, ville jeg ikke hatt noe problemer med fyren. Nå fremstår han som mer og mer uspiselig. Å fremstille seg selv som en slave, henger ikke på greip. For en spillere som tjener flere hundretusen kroner i uka, er det vel mer naturlig å snakke om sutring. Sutring for at han er tatt med buksene nede.

 

Slik det ser ut i øyeblikket, ser jeg helst at Cole forlater Highbury ganske så snart. Ingen i Arsenal er tjent med en selvutnevnt slave som ikke ser sine egne feil. Sir John påpekte at gode backer har forlatt Arsenal tidligere, uten at det har svekket klubben. Slik blir også tilfellet denne gangen.

Link to comment
Share on other sites

Cole protest likely to fall on deaf ears

 

Om ikke annet ser det ut til at Ashley Cole og Graham Shear ikke vil komme langt med sin varslede sak for å 'fri seg fra slaveriet' - heldigvis.

 

Dels fordi EU anser det som nødvendig for at fotballen skal fungere at man har et nogenlunde stabilt overgangssystem, og dels fordi fotballspillere ikke kan sammenlignes med en hvilkensomhelst annen yrkesgruppe.

 

"Few employees in non-sporting jobs would not be able to do their job because of a sprained ankle or hamstring strain. But contractual stability has to operate both ways. A player who cannot 'work' because he has a broken leg or is not 'working' very well and is dropped is still paid."

 

 

Da se det verre ut for Coles fremtid i Arsenal. Stemmer det at han snudde ryggen til David Dein og ikke ville ha noe med ham å gjøre, illustrerer vel det situasjonen ganske bra. Og selv ikke Ashley Cole vil vel være i en klubb der han ikke kan se sine egne i øynene i ytterligere to år.

 

Akkurat nå ser en ny kontrakt ut til å være veldig langt unna..

Link to comment
Share on other sites

Da se det verre ut for Coles fremtid i Arsenal. Stemmer det at han snudde ryggen til David Dein og ikke ville ha noe med ham å gjøre, illustrerer vel det situasjonen ganske bra. Og selv ikke Ashley Cole vil vel være i en klubb der han ikke kan se sine egne i øynene i ytterligere to år.

 

Akkurat nå ser en ny kontrakt ut til å være veldig langt unna..

10718[/snapback]

 

Høres merkelig ut når jeg leste et annet sted at Dein hadde snakket med Cole i pausen, og skrøt av det gode forholdet dem i mellom. Mye av alt som står om Cole nå er vel (som vanlig) oppspinn.

 

Her er forresten link fra TEAMtalk

Link to comment
Share on other sites

Rykteflommen er stor, også i denne saken. Må ta det meste med en klype salt.

Spennande tider blir det i alle fall, men reint personlig har eg ingen problemer med Cole, om han signerer ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Står i Engelsk presse at det er større sannsynelighet at Cole blir Pave enn at han skriver under ny kontrakt (forlengelse) med Arsenal.

 

Skal bli utrolig tøft å ha en spillende Pave som venstreback, lurer på om han vil spille med hatt på?

 

truls

Link to comment
Share on other sites

Virker også for meg som at det varierer veldig i media hv

som blir sagt.

Tar dette med en klype salt,typisk engelsk media.

Har heller ingen problem med Cole og håper han blir.

Link to comment
Share on other sites

Hele rapporten ligger nå ute på Premier Leagues egne hjemmesider. Den kan leses i pdf-format her.

 

Det meste var gammelt nytt, men en ting jeg plukket opp på VGs diskusjonforum, som jeg også steilet på, var følgende:

 

 

JB claimed that other players were telling AC that he was worth

more than on offer. He showed DD a text message on JB’s mobile phone

purportedly from Patrick Vieira, AFC’s captain telling AC ‘not to accept less

than £80K’.

 

(DD = David Dein, AC = Ashley Cole, JB = Jonathan Barnett)

 

 

Jaja, Patrick Vieira - hva er det du holder på med? Akkurat nå som jeg hadde begynt å roe meg etter sirkuset forrige sommer og den dårlige første 3/4 av sesongen som gikk.

 

Egentlig burde jeg vel ikke blit overrasket. Patrick Vieira har jo selv vært i tilsvarende posisjon selv tidligere (kontraktsforhandlinger) og vet alt om hvordan man skal presse klubben og lage et kaos om somrene for å få presset opp lønnen sin. Kanskje han driver og lærer Ashley Cole et og annet triks her?

Link to comment
Share on other sites

Finner du det galt at en medspiller hjelper en kollega til å høyne lønna? Under forutsetning av at SMS biten er sann da....

10824[/snapback]

 

 

 

Patrick Vieira er ansatt av Arsenal FC. Følgelig burde han også handle etter Arsenals beste interesser, ikke hjelpe medspillere i å sette seg opp mot klubben og gi sleezy agenter som Jonathan Barnett mer ammunisjon.

Link to comment
Share on other sites

Finner du det galt at en medspiller hjelper en kollega til å høyne lønna? Under forutsetning av at SMS biten er sann da....

10824[/snapback]

 

 

 

Patrick Vieira er ansatt av Arsenal FC. Følgelig burde han også handle etter Arsenals beste interesser, ikke hjelpe medspillere i å sette seg opp mot klubben og gi sleezy agenter som Jonathan Barnett mer ammunisjon.

10830[/snapback]

 

Spot on, innertier og amen to that Dr. Phil.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor
Finner du det galt at en medspiller hjelper en kollega til å høyne lønna? Under forutsetning av at SMS biten er sann da....

10824[/snapback]

 

 

 

Patrick Vieira er ansatt av Arsenal FC. Følgelig burde han også handle etter Arsenals beste interesser, ikke hjelpe medspillere i å sette seg opp mot klubben og gi sleezy agenter som Jonathan Barnett mer ammunisjon.

10830[/snapback]

 

Helt riktig. Arsenal betaler Paddys lønn, ikke Ashley Cole.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor

Hærlig å høre den kuken Kenyon uttale seg om samholdet i Arsenal:

 

"He was concerned that the relationship with the manager was not good, that there was definitely a series of cliques and the team was primarily run by the French boys," Kenyon told the commission.

 

"He was also concerned that he did not feel that there was a team spirit and it was clear from the outset, obviously from being on England duty with some of our boys, that he felt there appeared to be a very good team spirit at Chelsea and that was why we were doing so well."

 

Kenyon visste vel at hva han sa kom til å bli skrevet om i alle aviser og neyttet anledningen til å slenge litt dritt. For en motbydelig mann.

Link to comment
Share on other sites

Mykje av det som står i media om denne saka, medfører ikkje riktighet.

Kenyon er en idiot som uttaler seg om ting han ikkje har peiling på. Den påståtte tekstmeldinga virka svært usannsynlig, med tanke på at Vieira ikkje er den som går ut i media unødig om det skulle vere noko i det.

 

Likefullt er det ikkje mykje positivt å trekke ut av dette, for nokon.

Link to comment
Share on other sites

blir så steike forbanna av alt som skjer i denna cole saken for tida.

Hadde det ikke vært for henry så hadde jeg mistet trua på fotballen.

En spiller som cole virker helt oppslukt av tanken på penger og har tydligvis glemt alt annet.

Synes det er respektløst ovenfor alle supporterene som tross alt bruker masse penger

på dissa spillerene som tjener på 1 uke det vi gjør på 1 år+++

Har mange ganger tenkt hvordan jeg selv ville vært,men det er vel umulig å si..

Sånn jeg tenker nå så ville det vært uviktig om jeg tjente 600000-eller 800000 i uka,du har jo uannsett pengskit i massevis.

Bare det å kunne få spille for klubben i sitt hjerte burde bety mere enn dissa småpengene som det tross alt er for dem..

For min del så blir intressen for fotballen bare dårligere å dårligere for jeg blir kvalm av måten

spillerne idag oppfører seg på.

håper arsenal selger cole,,har ikke mye til overs for den mannen lengre!

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Colegate levner liten ære til Chelsea, Mourinho, Kenyon og, dessverre, Ashley Cole etterhvert som saken skrider frem. Synes de eneste som kommer ut med æren i behold her er Arsenal og Dein som tør å bringe konflikten ut i det offentlige.

 

Dette fremstår jo mer og mer som kampen mellom Goliat (grådige, pengesterke Chelsea) og David (relativt nøkterne Arsenal). Håper det blir mye buing mot Chelsea neste sesong - blir også artig å se hvordan samholdet i den klubben blir etterhvert som de henter inn nye stjerner - tipper det blir murring blant de som nødvendigvis må sitte på benken/tribunen!

 

Håper Cole tar til vettet, dvs beklager overfor fans'en og tar til takke med en "moderat" kontrakt. Dersom det som skrives om han er usant (og det kan det godt være, vi kjenner alle engelsk presse), bør han snarest dementere!

 

Det er KLUBBEN Arsenal som er i mitt hjerte..ikke enkeltspillere.

Link to comment
Share on other sites

Det er KLUBBEN Arsenal som er i mitt hjerte..ikke enkeltspillere.

10841[/snapback]

 

Nettopp! Til syvende og sist er det klubben som teller. Klubben kommer videre uten Ashley Cole. Spørsmålet blir vel heller hvordan det går med Cole i fremtiden? Gutten virker det som man kaller enkelt møblert.

 

Håper også at det ikke medfører riktighet når det gjelder Patrick Vieira og hans form SMS-tjenester. Det blir for dumt.

Link to comment
Share on other sites

Nå begynne jeg virkelig bli lei denne saken, og hadde håpet at Cole ville akspetere straffen og komme med en offisiell unnskydning til ALLE som har noe med Arsenal å gjøre. Dette har IKKE skjedd,og dermed er går saken i videre bredde.

 

Vil nevne 3 mulighter i denne saken slik jeg ser det.

 

1: Har Cole blitt lurt i et møte av sin agent, hvorfor i helvete har ikke agenten da fått sparken? Hvem vil ha en agent som har forrådt deg? Og om dette hadde vært tilfelle, hvorfor gikk ikke Cole dagen derpå direkte til Wenger og Dein og sa hva som hadde skjedd?

Det hadde også vært offiselle kommentarere både fra Wenger og Dein om dette hadde vært tilfelle, og media-kjøret hadde blitt rettet MOT agenten og den jævla russiske mafia-klubben ikke langt unna vår kjære Highbury.

 

2: Er det slik at Cole visste om møtet, men har sett i ettertid hvor dårlig gjort dette er ovenfor klubb, manager og fans. Da burde han gått ut med en OFFISIELL UNNSKYLDNING og akseptert denne boten han har fått, og skrevet under ny kontrakt med klubben. Dette hadde bevisst at Cole faktisk er en EKTE Arsenal gutt, og at han angret på at han i det hele tatt aksepterte å møte en rival for å høre hva de kunne tilby han av lønn.

 

3: Er det slik at Cole visste om møtet, men bryr seg mest om seg selv....ja da tar man INGEN ansvar ovenfor sine handlinger, selv om man veit at han har brutt regler, gått bak ryggen på sin klubb, manager og fans. Dette vil jo si at han bare kjører saken videre og tenker kun på seg selv, og dermed er en jævel som tenker kun på lommeboka og seg selv.

INGEN klubbfølelse ovenfor den klubben som han er oppfostret i, eller som han "hevder" skal være livet hans.... Om dette er tilfelle: FUCK OFF!!!

 

Nei, Cole....hva skal jeg si?

Du har skuffet meg og mange andre på hvordan du har håndtert denne saken, og begynner å tvile sterkt på hva du egentlig vil.

Er du en ekte Arseanal gutt, så gå ut å be om unnskyldning og akspeter en lønn på £50000-£60000 i den klubben du "hevder" er ditt liv. En fantasi-lønn for å gjøre det du liker best i den klubben du elsker, og der du er elsket av alle. Du blir tilgitt for dette om du snart våkner, men det må skje raskt.

 

Er det slik at du tenker mer på lommeboka, så dra til helvete. Vi har Glichy, og med £15mill-£18mill på et salg av deg vil du IKKE bli savnet. Vi trenger spillere som er stolt av å spille for ARSENAL FC, er stolt av den politikken klubben kjører (INGEN SPILLERE ER STØRRE EN KLUBBEN), er stolt av å knuse Tottenham, Man Utd, Liverpooll, og ikke minst det russiske kjøpelaget UTEN sjarm, altså: er stolt over ALT i denne klubben og hva de står for.

 

Du har vært en helt for VELDIG mange siden du slo igjennom, og du har nesten fått gudestatus av supporterene. Du har mer enn nok i lønn og spiller på et lag som har et system som gjør at du kan spille DITT spill, og laget blir stadig bedre...hva faen vil du ha???

 

Krever en offisiell unnskyldning rimelig kjapt, ellers vil jeg og mange andre snu ryggen til deg. Da håper jeg Wenger og Dein er så tøffe at de selger deg allerede i sommer, og at vi da slipper flere i klubben som tenker som mange andre som har mer enn nok av penger: MYE VIL HA MERE.

Jævla egoister som ikke har et hjerte for den klubben som har gitt deg denne sjansen.

 

Slave, snake or a GOONER, it's up 2 you Cole.

 

kevin som IKKE er fornøyd med hvordan saken utvikler seg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...