Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

BTW:

Kanskje vi kan flytte denne tråden ut av "Arsenal".

Cole er ikke Arsenal.

 

Stemmer for den. Flytt den til "Engelsk Fotball" forumet sammen med Scum, Luckypool, Manure og Ch€£$ki, og spar "Nostalgi" forumet til spillere vi vil like å tenke tilbake på.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...es+over+hearing

 

 

Jævela drittsekk.

Ser fram til vi møter Chelsea, da skal han få høre det..

 

Nå brenner Cole enhver form til å være noe godt minne for Arsenal.

Hadde han bare holdt kjeft,men nå er det daglig han er i media med negative ting om oss.

At han sier Arsenal gjorde det samme med Gilberto er en stor skam.

Nei her er det tydelig at egoet er større enn....akkurat

Link to comment
Share on other sites

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6420350,00.html

 

Nå har Cole definitivt 'lost it'.Å slenge dritt om lagkameratene etter

så mange år sammen er utrolig skuffende.

At han vil selge bok er tydelig nå,men dette var absolutt lavmål fra Cole.

Trodde aldri jeg skulle si det men Cole er det verste tilfelle som har forlatt oss.

Stapleton var ok i forhold.

Link to comment
Share on other sites

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6420350,00.html

 

Nå har Cole definitivt 'lost it'.Å slenge dritt om lagkameratene etter

så mange år sammen er utrolig skuffende.

At han vil selge bok er tydelig nå,men dette var absolutt lavmål fra Cole.

Trodde aldri jeg skulle si det men Cole er det verste tilfelle som har forlatt oss.

Stapleton var ok i forhold.

 

Cole bør helt klart holde kjeft. Klasse er ett utrykk som har blitt brukt mye rundt Chelsea og denne saken, og det er akkurat det dette går på også. Har man klasse hever man seg over en del ting, og man slenger ikke dritt offentlig om de som har æren for at man er der man er. Chelsea og Kenyon mangler uten tvil klasse, Cole tror jeg rett og slett mangler fornuft.

 

Men ser desverre ikke bort ifra at Cole har ett poeng heller. At mye av den gode atmosfæren og stemningen i troppen virket åvære borte ifjor er jo noe de fleste så. Hva dette skyldes er vanskelig å si, er det virkelig som Cole sier at Henry får for mye oppmerksomhet? Har vi en gjeng spillere som ikke tåler motgang spesielt bra?

 

Jeg vet jeg står i fare for å få en del kjeft her nå, men synes allikevel spørsmålene er verdt å stille. Campbell forsvannt jo, Pires nektet jo å bli på 1 års kontrakt, Reyes ville vekk for enhver pris etc.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hengte meg også opp i det der.Teamspirit er jo

alltid noe som Arsenal har hatt.

Går f.eks Arsenal i ring og holder rundt som de brukte å gjøre før?

 

En annen ting er kanskje også at en del Arsenalspillere tok avstand fra Cole etter Chelseamøtet.

Det vet vi ikke,men tar Cole sine ting med en klype salt,men det

er absolutt interessant å diskutere.

Link to comment
Share on other sites

Is Ashley Cole stupid??

 

Etter å ha lest div på nettet om Coles sine uttalelser så sitter jeg igjen med :)

Er det mulig å være så fri for selvinnsikt som det Cole har ?

Makan til dustete oppførsel . Hans gamle lagkamerater burde egentlig gi han en real omgang med knuckles . Hans uttalelser sverter egentlig ingen andre enn han selv , og vi sitter igjen med en garanti på at han er idiot .

Link to comment
Share on other sites

Fotballbegavelsen kan ingen ta fra AC, men det har alltid vært noe med han som jeg ikke kunne sette fingeren på. Spesiellt når han av og til hadde noen uforståelige etterslenger.

 

Men i dag las jeg George Graham sin kommentar om AC sin bok, og der oppsummerte han boka og dens innhold, og jeg vil også si personen AC, med et enklet ord.

 

BARNSLIG (Juvenile).

 

George Graham, eg er absolutt enig med deg!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ser at agenten til Cashly har mistet lisensen sin og har fått en bot etter overgangs sagaen..

 

Hvorfor er jeg ikke overrasket? Slik som denne saken har utviklet seg, så skulle det jo bare mangle at noen trakk i trådene for unggutten.

 

Rart med det, men Cole ligger faktisk langt bak på harddisken min nå.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Barnslig å drive med hærverk, selv om man kan forstå at Cole blir mobbet. Men egentlig burde vi goonere hevet oss over hele greia, og unnlatt å legge oss på det samme lave nivået, hvilket det er tydelig at ikke alle har klart. Og når de først skulle gjøre noe, burde de ha hengt opp plakater istedenfor å grise til.

Link to comment
Share on other sites

Barnslig å drive med hærverk, selv om man kan forstå at Cole blir mobbet. Men egentlig burde vi goonere hevet oss over hele greia, og unnlatt å legge oss på det samme lave nivået, hvilket det er tydelig at ikke alle har klart. Og når de først skulle gjøre noe, burde de ha hengt opp plakater istedenfor å grise til.

 

 

Enig.Dette er lavmål.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

"Coles hodeskade

Men heldigvis for Clichy fikk Ashley Cole en ny skade, denne gangen i hode.

Skaden førte til at Cole trodde han var Gud, og at han burde ha høyere lønn enn resten av verden til sammen.

Dette resulterte i at Cole forsvant fra Arsenal, som ikke hadde samme oppfatningen av det totale verdensbildet som det Englands venstreback.."

 

Tatt rett i fra vårt kjære The Gunners Post

 

Herlig bekrivelse ;)

Link to comment
Share on other sites

Godt poeng. Flyttet. I grunnen kan vel kanskje tråden dø ut, så kan vi heller bruke Chelsea-tråden. Stengt også :-|

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...