Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

nå må du gi deg for faen. Du er forsatt spydig. Kan du bare glemme det nå? Hvis ikke du liker meg så trenger du ikke å ta igjen på andre. www.Arsenal-in.com er en site der man kan si akkurat hva man vil så lenge man ikke plager andre. Og dessuten så jobbes det med å få en kontakt med selveste klubben. Det kommer til å bli en hit. Istedenfor å si at den kommer til å suge så kan vi heller være stolte av den. Arsenal-in står for Arsenal international

3405[/snapback]

 

Ja, det vil jeg tro blir en kjempe hit. Og hvis ikke du ennå har forstått at det er DENNE supporterklubben, altså de som blant annet driver dette nettstedet, som har den offisielle kontakten med Arsenal FC fra, og for Norge, så sliter du.

 

Det var noen fra Spydeberg som også prøvde seg. Se hvor langt de kom....

 

Men for all del, takk for informasjon.

 

Og som tidligere sagt; når noen oppfører seg som rasshøl, så får de svar tilbake. Ha en finfin kveld, Ric!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply
Guest Ric_IMITOP.COM

Jeg legger på til noe, Jeg har ikke noe imot Ashley cole. Hvis han vurdere en annen klubb så for han gjøre det bare. Hvis noen mener jeg går får langt med å kalle han for sviker så for de si hva de vil. Jeg syns det er ok at noen er uenig med meg. Det er derfor vi diskuter her, fordi at vi alle har forskjellig meninger. Men jeg aksepterer ikke at noen svarer nedlatendes til meg ;) Da kan man ikke forvente at jeg skal være mr nice guy med dem.

 

Over til Cole saken, Cole er god, ja, men er han 100% for Arsenal? Det er spørmålet, og jeg syns det er rart at andre vil kvitte seg med spillere som har vært lenge med oss og som gir 100%,mens de vil at Cole skal bli når han ikke er 100% instilt for Arsenal. Det er min mening igjen. Og håper noen svarer ordentlig til meg, hvis ikke la vær å svare meg. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
nå må du gi deg for faen. Du er forsatt spydig. Kan du bare glemme det nå? Hvis ikke du liker meg så trenger du ikke å ta igjen på andre. www.Arsenal-in.com er en site der man kan si akkurat hva man vil så lenge man ikke plager andre. Og dessuten så jobbes det med å få en kontakt med selveste klubben. Det kommer til å bli en hit. Istedenfor å si at den kommer til å suge så kan vi heller være stolte av den. Arsenal-in står for Arsenal international

3405[/snapback]

 

Ja, det vil jeg tro blir en kjempe hit. Og hvis ikke du ennå har forstått at det er DENNE supporterklubben, altså de som blant annet driver dette nettstedet, som har den offisielle kontakten med Arsenal FC fra, og for Norge, så sliter du.

 

Det var noen fra Spydeberg som også prøvde seg. Se hvor langt de kom....

 

Men for all del, takk for informasjon.

 

Og som tidligere sagt; når noen oppfører seg som rasshøl, så får de svar tilbake. Ha en finfin kveld, Ric!

3409[/snapback]

 

Hehe, Forskjellen er at det er ikke fra norge denne siten skal drives. Den skal ikke være en Gunners eller en afc konkurrent, den skal være international. Og igjen er du nedlatendes til tingene jeg sier, Jeg skal sørge for at du skal få lov til å besøke den sida hvis du oppfører deg(du snakket stygt til sjefen fra den sida) , dette sier jeg bare fordi jeg elsker Arsenal og supportene.Dette var andre ganga du var frekk med meg. 1,2 3 strike and you are out. Håper du snakker på en ordentlig måte neste gang.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

;)

Agenter kan man mene så mangt om. Men de er kommet for å bli

3362[/snapback]

 

Bryr meg ikke. Det er spillerne sjøl som står for det siste ordet, og det er cole selv som ville vekk fordi han ikke fikk lønna han ville ha. For meg må agentene gjøre hva de vil, men det er spillerne som må tåle kritikken etterpå.

3367[/snapback]

 

Du vet jaggu mye om fotball Ric, skaff deg en journalistjobb!

3369[/snapback]

Du vet jaggu mye om fotball Ric, skaff deg en journalistjobb! ------ Dette skreiv du, og hvis du mener at jeg skal tro at dette var snilt så vet jeg ikke hvor dum du er som tror at jeg skal tro det.

Du kunne ha svart meg på en annen måte. Dette kan du skrive til hvem faen du vil og du ville ha fått angry faces uansett.Det var nedlatendes.

Jeg kjenner deg ikke og jeg har aldri chattet med deg før. Hva er problemet ditt? Hvem begynte?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Snakke ordentlig til deg? Da får du krype til korset først. Og beklage din, diplomatisk sagt, noe uheldige oppførsel på dette forumet.

 

Forøvrig; alle web sider er internasjonale, visste du ikke det?

3419[/snapback]

 

 

Ja, alt er tilgjengjelig for verden, men ikke alle skjønner norsk og Engelsk. Les ordentlig moron, ;)

Det er derfor det skal hete Arsenal-In. Hvis du vil forsette med dette så burde vi ta dette et annet sted, så lenge det ikke er et forum for å krangle.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Du. I form av å være skammelig frekk i ordlyd og fremtreden.

3421[/snapback]

 

 

Ikke prøv å legg skylda på meg, alt er lagret inn på board. Alle vil se hvem som startet . Så du kommer ikke noe langt med det

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Jeg gidder ikke mer, Vi tar det på pm, hvis du skal forsette å være frekk. Jeg har prøvd å respektere Arsenal fansen og sine meninger. Og dette er ikke bra for forumet, Vi tar en pm hvis du vil krangle mer

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Her kaller du meg både for soper og moron. Hvem har gjort hva, sa du?

3426[/snapback]

 

 

Pøh, Nå er du bare dum. Hvis du slår en en gang så kan du ikke klage hvis du får bank etterpå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Det var som de sa rundt det gamle arbeiderpertiet. Noen har pratet sammen. ;) Ikke noe å bry seg om. Klubber spillere agenter snakker, sånn er livet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Det var som de sa rundt det gamle arbeiderpertiet. Noen har pratet sammen.  :D  Ikke noe å bry seg om. Klubber spillere agenter snakker, sånn er livet.

3429[/snapback]

hahahaha bra den. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ønsker det Kim, så kan jeg legge ut hva jeg i løpet av kvelden har fått på 3 PM`er fra en viss debatant. Det er jaggu ikke spenstig lesning. Vi hadde en del rare skruer på det gamle forumet, men enkelte som er inne nå tar jaggu kaka! <_<

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ønsker det Kim, så kan jeg legge ut hva jeg i løpet av kvelden har fått på 3 PM`er fra en viss debatant. Det er jaggu ikke spenstig lesning. Vi hadde en del rare skruer på det gamle forumet, men enkelte som er inne nå tar jaggu kaka! <_<

3452[/snapback]

 

Utifra det denne debattanten har skrevet her på forumet før han liksom ønsket å slutte, og en del av det han har skrevet etter sitt comeback, gjør at jeg ikke blir overrasket over at det ikke er mye spenstig lesing i de PM'ene Chaz.

 

Det er derfor jeg også skriver at moderator gjør en alt for dårlig jobb. Jeg vet at de fleste her inne, har et liv utenom forumet. Men hvis problemet er at moderators tid ikke strekker til, så må flere moderatorer utnevnes, ellers så vil det skje på dette forumet som det ble på slutten på det gamle, hvor flere sluttet å skrive innlegg, rett og slett for at det ble utrivelig med all kranglingen og drittslengingen.

Link to comment
Share on other sites

Og bare for å vise hvor ille det hele var, så bryter jeg nå et prinsipp, ved å legge ut innholdet i den tredje PM`en jeg fikk fra en og samme debatant:

 

idiot, aldri snakk stygt om Arsenal-In. Hører du meg? Det er siste ganga du sier det. Har du fått det inn? :angry:Og snakke nedlatendes om en site er en dårlig publicity. Hvis jeg noen gang ser at du har skrift stygt om Arsenal-in fordi at du ikke liker meg så skal jeg sørge for At ribbeinene dine knekkes. Det er ikke en trussel men fakta.Har du skjønt det?  Jeg håper det fordi at jeg egntlig er en snill person, og vil helst unngå å skade deg.

 

Skremmende lesning, spør du meg. <_<

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke denne Ric (er han virkelig en ny og "ukjent" bruker?) som sa han skulle forsvinne etter Lehmann-diskusjonen? Gir Chess min fulle støtte her. Utesteng denne fyren (les: lille gutten). Han gjør forumet mer utrivelig, og sånne typer er en av grunnene til at jeg ikke er her like mye som jeg var før.

Link to comment
Share on other sites

Eg må verkeleg seie at dette forumet har sklidd litt ut siden den gamle gunners siden. Fjortiser som Ric øydelegg verkeleg stemninga her og slike trusslar er berre heilt sjokkerande. Ric, om du verkeleg er ein Gunner eller i heile tatt er gammal nok til å skrive i slike forum, så ta og oppfør deg. Det blir berre for dumt og lese det du skriv. Det er ikkje mafia business dette her, dette er ei side for Arsenal supportera.... Lykke til vidare.

Link to comment
Share on other sites

Og bare for å vise hvor ille det hele var, så bryter jeg nå et prinsipp, ved å legge ut innholdet i den tredje PM`en jeg fikk fra en og samme debatant:

 

idiot, aldri snakk stygt om Arsenal-In. Hører du meg? Det er siste ganga du sier det. Har du fått det inn? :angry:Og snakke nedlatendes om en site er en dårlig publicity. Hvis jeg noen gang ser at du har skrift stygt om Arsenal-in fordi at du ikke liker meg så skal jeg sørge for At ribbeinene dine knekkes. Det er ikke en trussel men fakta.Har du skjønt det? Jeg håper det fordi at jeg egntlig er en snill person, og vil helst unngå å skade deg.

 

Skremmende lesning, spør du meg. <_<

3455[/snapback]

 

Håper snart moderator gjør noe her. Vi har et par stykker her inne nå

som ser ut til å forsure hele forumet med lavpanna dritt.

Dette er ikke akseptabelt i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...