Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

Hvis denne er sann....versjon 8...så er Cole's reaksjon

helt grei.

En muntlig avtale bør holdes av Arsenal, og jeg syns Arsenal

har håndtert dette på en skuffende måte.

Hadde min arbeidsgiver oppført seg sånn hadde jeg og blitt forbanna.

Veldig svakt av Arsenal å gjøre det på en slik måte.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Virker som det mange som har sagt og gjort dumme ting i denne saken. Håper det koker ned til et minimum med advarsel til Chelsea og ny kontrakt til Cole. Vi har sett denne sesongen at vi trenger alle de spillerne vi har og vi kan ikke miste en så viktig spiller som Cole grunnet en fillesak som denne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Kjedelig å få slengt spydigheter etter seg som enkelte får her når de skal dra i gang noe så postivt som en ny nettside. Når folk engasjerer seg og vil fremme klubbens navn applauderer jeg det. Grinebitere som har kranglet med kona bør ta seg en pause fra forumet til smilet er tilbake på plass.

Link to comment
Share on other sites

Og bare for å vise hvor ille det hele var, så bryter jeg nå et prinsipp, ved å legge ut innholdet i den tredje PM`en jeg fikk fra en og samme debatant:

 

idiot, aldri snakk stygt om Arsenal-In. Hører du meg? Det er siste ganga du sier det. Har du fått det inn? :angry:Og snakke nedlatendes om en site er en dårlig publicity. Hvis jeg noen gang ser at du har skrift stygt om Arsenal-in fordi at du ikke liker meg så skal jeg sørge for At ribbeinene dine knekkes. Det er ikke en trussel men fakta.Har du skjønt det? Jeg håper det fordi at jeg egntlig er en snill person, og vil helst unngå å skade deg.

 

Skremmende lesning, spør du meg. :D

3455[/snapback]

 

Det er tydeligvis at det er noen som burde vært bedre beskyttet mot seg selv. For øvrig burde vedkommede først ta seg et kurs i folkeskikk, deretter et kurs i norsk. Det var ikke mye som var 'typisk norsk' (for øvrig en svært interessant programserie på NRK som jeg anbefaler alle forumdeltagere å få med seg!) her! :blink: ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi
Og med det mener du hva, egentlig?

3594[/snapback]

 

Kjedelig å få slengt spydigheter etter seg som enkelte får her når de skal dra i gang noe så postivt som en ny nettside. Når folk engasjerer seg og vil fremme klubbens navn applauderer jeg det. Grinebitere som har kranglet med kona bør ta seg en pause fra forumet til smilet er tilbake på plass.

 

Er det fremdeles uklart, kan jeg anbefale en god optikker. :D

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig å få slengt spydigheter etter seg som enkelte får her når de skal dra i gang noe så postivt som en ny nettside. Når folk engasjerer seg og vil fremme klubbens navn applauderer jeg det. Grinebitere som har kranglet med kona bør ta seg en pause fra forumet til smilet er tilbake på plass.

 

Er det fremdeles uklart, kan jeg anbefale en god optikker.  :D

3608[/snapback]

 

Slutt med provoseringen Bombi, og kom med din mening om trådens tema istedet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Det har jeg allerede gjort i et tidligere innlegg. Tror ikke jeg er typen til å provosere. Finner det bare leit at deltagere her inne får slengt spydigheter etter seg når man i steden burde være posetiv. Mitt siste innlegg som du referer til var et forsøk på å ta det hele med smil.

Link to comment
Share on other sites

Og med det mener du hva, egentlig?

3594[/snapback]

 

Kjedelig å få slengt spydigheter etter seg som enkelte får her når de skal dra i gang noe så postivt som en ny nettside. Når folk engasjerer seg og vil fremme klubbens navn applauderer jeg det. Grinebitere som har kranglet med kona bør ta seg en pause fra forumet til smilet er tilbake på plass.

 

Er det fremdeles uklart, kan jeg anbefale en god optikker. :D

3608[/snapback]

 

Nå hadde det seg sånn at at vedkommende kom meg direkte trusler til meg. Det kan da ikke være så vanskelig å lese seg frem til. Hvem av oss er det som trenger optikker, sa du? Forøvrig når det gjelder den nevnte internettsiden, så må de gjerne dra i gang for meg. Ut fra de gramatikalske egenskapene til vedkommende så vil det garantert bli en kjempesuksess.

 

Det er EN ofisiell norsk Arsenal web side. Det er denne. Den er bra. Vi har tidligere sett forsøk på å sko seg på det arbeidet mangfoldige frivillige har lagt ned tusenvis av dugnadstimer i. Nemlig arbeidet med ASCN, tidligere AFSC-SB. Et arbeid som går på å tilby best mulig Arsenal tilbud til norske og skandinaviske Arsenal supportere. Noe jeg vil påstå at ildsjelene virkelig har fått til i løpet av de siste 26 årene. Man trenger ikke "glupinger" som skal gjøre noen kjappe kroner på andre`s frivillige dugnadsarbeid. Geddit????

 

Er DU medlem av ASCN, btw?

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg allerede gjort i et tidligere innlegg. Tror ikke jeg er typen til å provosere. Finner det bare leit at deltagere her inne får slengt spydigheter etter seg når man i steden burde være posetiv. Mitt siste innlegg som du referer til var et forsøk på å ta det hele med smil.

3612[/snapback]

 

Men hvis andre debattanter legger seg opp i en krangel mellom 2 debattanter, så blir det bare bråk og faenskap her inne. La moderator ta seg av saken.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Sier meg enig kunne nok avstått fra det. Likevel er det av og til slik her at man får spydigheter bare man mener noe annet. Liker ikke det, vi er er her for å diskutere og har samme mål med de samme drømmer.

 

Til deg Chaz. Leit viss du får slike meldinger over pm. Utover det kan jeg ikke videre kommentere det. Da det ikke er en offenlig diskusjon som jeg kan ta del i. Alltid noen som tjener penger på nettsider. Supportere som starter noe nytt, som en nettside, finner jeg uproblematisk. Spørsmålet er heller om produktet blir godt nok, men de skal ihvertfall ha lykke til med satsningen.

Link to comment
Share on other sites

Men hvis andre debattanter legger seg opp i en krangel mellom 2 debattanter, så blir det bare bråk og faenskap her inne. La moderator ta seg av saken.

3615[/snapback]

 

 

Hør hør- Hvis alle kunne følge dette hadde vi sluppet mange avsporinger fra temaet og kranglene hadde raskt død ut. Ville hevet kvaliteten på forumet som, uavhengig av denne tråden, varierer mye.

 

Nå er det faktisk jeg som sporer av..

Link to comment
Share on other sites

Sier meg enig kunne nok avstått fra det. Likevel er det av og til slik her at man får spydigheter bare man mener noe annet. Liker ikke det, vi er er her for å diskutere og har samme mål med de samme drømmer.

 

Til deg Chaz. Leit viss du får slike meldinger over pm. Utover det kan jeg ikke videre kommentere det. Da det ikke er en offenlig diskusjon som jeg kan ta del i. Alltid noen som tjener penger på nettsider. Supportere som starter noe nytt, som en nettside, finner jeg uproblematisk. Spørsmålet er heller om produktet blir godt nok, men de skal ihvertfall ha lykke til med satsningen.

3618[/snapback]

 

Med bakgrunn i det jeg har sett tidligere, og som sagt skriveførheten til nevnte debatant så tror jeg muligheten for å lykkes er minimal. Men de om det.

 

Forøvrig; og som jeg uteglemte i forrige innlegg; nyss nevnte debatant hadde en oppførsel og en måte å kommunisere på skriftlig, som i beste fall en steinfurten trettenåring. Dette er et seriøst forum. Ikke for tullinger som vil leke tøffing.

 

Og du, er du medlem ASCN?

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi
Sier meg enig kunne nok avstått fra det. Likevel er det av og til slik her at man får spydigheter bare man mener noe annet. Liker ikke det, vi er er her for å diskutere og har samme mål med de samme drømmer.

 

Til deg Chaz. Leit viss du får slike meldinger over pm. Utover det kan jeg ikke videre kommentere det. Da det ikke er en offenlig diskusjon som jeg kan ta del i. Alltid noen som tjener penger på nettsider. Supportere som starter noe nytt, som en nettside, finner jeg uproblematisk. Spørsmålet er heller om produktet blir godt nok, men de skal ihvertfall ha lykke til med satsningen.

3618[/snapback]

 

Med bakgrunn i det jeg har sett tidligere, og som sagt skriveførheten til nevnte debatant så tror jeg muligheten for å lykkes er minimal. Men de om det.

 

Forøvrig; og som jeg uteglemte i forrige innlegg; nyss nevnte debatant hadde en oppførsel og en måte å kommunisere på skriftlig, som i beste fall en steinfurten trettenåring. Dette er et seriøst forum. Ikke for tullinger som vil leke tøffing.

 

Og du, er du medlem ASCN?

3620[/snapback]

 

For å si det forsiktig, da burde du kanskje ta andre ord i din makt for å etterleve det.

 

Ja er medlem. Ingen grunn til å være så aggressiv. Regner med at du også er medlem.

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg. Og leser du mine innlegg så finner du både ironi og saklighet. Dog fordrar jeg ikke debatanter som Ric. som bare er inne for å fyre opp og slenge dritt. Vi hadde nok av den typen på det forrige forumet.

 

Og, uten at jeg skal dømme noen som helst, men jeg finner det merkelig at Arsenal supportere kan "like" Spurs. Men nok en gang, den enkelte gjør sine egne valg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi
Det er jeg. Og leser du mine innlegg så finner du både ironi og saklighet. Dog fordrar jeg ikke debatanter som Ric. som bare er inne for å fyre opp og slenge dritt. Vi hadde nok av den typen på det forrige forumet.

 

Og, uten at jeg skal dømme noen som helst, men jeg finner det merkelig at Arsenal supportere kan "like" Spurs. Men nok en gang, den enkelte gjør sine egne valg.

3624[/snapback]

 

Nå begynner det å gå på meg som person, jeg liker ikke det. Jeg kuttet ut det gamle forumet nettopp på grunn av det du her skisserer. Har ikke noe i mot Spurs. Hvorfor skulle jeg ha det? Jeg som alle andre skjønner også at forholdet mellom Arsenal og Tottenham ikke er det beste. Jeg kommer fra en bygd i Norge hvor vi valgte våre lag som små og hvor hat ikke var en naturlig del av det hele. At andre av dere adopterer dette hatet skal ikke jeg blande meg opp i, men for meg er det rett å slett tullete. Hat overlater jeg til andre, det er gleden med Arsenal og fotball generelt som betyr noe for meg.

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg. Og leser du mine innlegg så finner du både ironi og saklighet. Dog fordrar jeg ikke debatanter som Ric. som bare er inne for å fyre opp og slenge dritt. Vi hadde nok av den typen på det forrige forumet.

 

Og, uten at jeg skal dømme noen som helst, men jeg finner det merkelig at Arsenal supportere kan "like" Spurs. Men nok en gang, den enkelte gjør sine egne valg.

3624[/snapback]

 

Nå begynner det å gå på meg som person, jeg liker ikke det. Jeg kuttet ut det gamle forumet nettopp på grunn av det du her skisserer. Har ikke noe i mot Spurs. Hvorfor skulle jeg ha det? Jeg som alle andre skjønner også at forholdet mellom Arsenal og Tottenham ikke er det beste. Jeg kommer fra en bygd i Norge hvor vi valgte våre lag som små og hvor hat ikke var en naturlig del av det hele. At andre av dere adopterer dette hatet skal ikke jeg blande meg opp i, men for meg er det rett å slett tullete. Hat overlater jeg til andre, det er gleden med Arsenal og fotball generelt som betyr noe for meg.

3627[/snapback]

 

Som sagt; det er bare min personlige mening. Og den meningen beholder jeg, at du mener noe annet respekterer jeg. Da overlater jeg tråden til en videre vesle Jose vs Cole debatatt. Mine synspunkter både på dette og hint er behørig luftet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rufsen

Hva kan vi forvente oss fremover i Cole-saken? Blir det flere høringer og har noen hørt noe mer offisielt fra Arsenal vedrørende dette?

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
En ting er sikkert; noen har mangel på moral og etikk.

At Chelsea har fristet en grådig Ashley er innlysende, men desto mer skuffende at Cole har hatt møte med Chelsea-klanen.

 

Det finnes snart ikke "klubb-spillere". det handler kun om penger, enorme summer til grådige agenter og spillere. Folk som aldri blir fornøyd og tilfreds.

Total mangel på respekt for klubb og etiske regler.

Fyttirakkern; stol aldri på fotballspillere og deres uttalelser.

De er ikke verd en drit!

3667[/snapback]

 

Du har tydeligvis mer informasjon enn det f.eks jeg sitter på, når du kan konkludere så bastant !!! (?)

 

:D

Link to comment
Share on other sites

En ting er sikkert; noen har mangel på moral og etikk.

At Chelsea har fristet en grådig Ashley er innlysende, men desto mer skuffende at Cole har hatt møte med Chelsea-klanen.

 

Det finnes snart ikke "klubb-spillere". det handler kun om penger, enorme summer til grådige agenter og spillere. Folk som aldri blir fornøyd og tilfreds.

Total mangel på respekt for klubb og etiske regler.

Fyttirakkern; stol aldri på fotballspillere og deres uttalelser.

De er ikke verd en drit!

3667[/snapback]

 

Kanskje gode gamle Matt Le Tissier burde gi ut ei lærebok i klubbfølelse? ein del overbetalte jyplingar som ser ut til å ha god bruk for å lese ei iallefall.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi
Det er jeg. Og leser du mine innlegg så finner du både ironi og saklighet. Dog fordrar jeg ikke debatanter som Ric. som bare er inne for å fyre opp og slenge dritt. Vi hadde nok av den typen på det forrige forumet.

 

Og, uten at jeg skal dømme noen som helst, men jeg finner det merkelig at Arsenal supportere kan "like" Spurs. Men nok en gang, den enkelte gjør sine egne valg.

3624[/snapback]

 

Nå begynner det å gå på meg som person, jeg liker ikke det. Jeg kuttet ut det gamle forumet nettopp på grunn av det du her skisserer. Har ikke noe i mot Spurs. Hvorfor skulle jeg ha det? Jeg som alle andre skjønner også at forholdet mellom Arsenal og Tottenham ikke er det beste. Jeg kommer fra en bygd i Norge hvor vi valgte våre lag som små og hvor hat ikke var en naturlig del av det hele. At andre av dere adopterer dette hatet skal ikke jeg blande meg opp i, men for meg er det rett å slett tullete. Hat overlater jeg til andre, det er gleden med Arsenal og fotball generelt som betyr noe for meg.

3627[/snapback]

 

Som sagt; det er bare min personlige mening. Og den meningen beholder jeg, at du mener noe annet respekterer jeg. Da overlater jeg tråden til en videre vesle Jose vs Cole debatatt. Mine synspunkter både på dette og hint er behørig luftet.

3630[/snapback]

 

Respekt er viktig. men det krever mer enn ord. Jeg tror jeg har sagt mer enn nok hva denne saken gjelder. Og avstår fra videre debatt om tema.

Link to comment
Share on other sites

Synes du ser ting litt vel svart hvitt Mee and Bertie.

 

Vi har jo ikke all info i denne saken, hvis du ikke vet noe jeg ikke vet.

At Cole ber agenten sin holde øyne og øre oppe når arbeidsgiveren ikke holder det den har lovet er vel ikke helt unaturlig. Å kalle mannen en sviker synes jeg er på grensen til useriøst. Ser jo poenget ditt med at spillerne er grådige osv. 55 000 £ i uken er vel noe de aller fleste burde være fornøyd med.

 

Men det er nå engang sånn at vi mennesker stort sett ikke er så begeistret for urettferdighet, og man vil selvfølgelig ha betalt mest mulig. Ett eksempel kan være att en på jobben din får 100 000 mer i året enn deg selv om han gjør en mye dårligere jobb. Er ikke noe morro det? Prestisje er vel også ett nøkkelord her.

 

Uansett om man tjener 250 000 i året eller 50 millioner i året, så blir prinsippet likt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrew

Jeg tror han ikke blir til å dra til Chelsea.

 

Jeg tror visst han skullle forlate Arsenal ville han ha valgt en storklubb i utlandet.

 

men jeg tror han signerer ny kontrakt med Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...