Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

Guest Ric_IMITOP.COM
Ifølge Mirror Sport har tydeligvis Cole bestemt seg for å gjøre som Sol Campbell. Nemmelig vente til kontrakten er utløpt, og stikke på free transfer.

 

Hvis ikke Cole signerer en ny kontrakt innen sesongstart neste sesong, så mener jeg vi kun har 2 alternativer. Enten å selge han til høystbydende, eller la han råtne på reservelaget resten av kontraktstiden. Spørs om det er så mange som er interessert i han etter 2 år med reservelagsfotball, og det spørs om ikke landslagskarrieren hans får en plutselig slutt.

3199[/snapback]

 

 

Hehe. la han råtne på reservelaget? Er vel litt drøyt det. hehe

 

Men over til mer seriøse greier.

Jeg tror ikke på at Cole skal vente to år og så forlate Arsenal for ingenting. Vis han vil gå så gjør han det nå til sommer. Det villa ha vært best for alle, og jeg vil heller se clichy som første valg for Arsenal. Clichy er best på den posisjonen uten tvil. Clichy har sagt fine ting om Arsenal og har sagt at han vil spille uansett om han spiller fra starten eller benken. Med andre ord er han villig til å kjempe om plassen :D Det er jo bra å si sånne ting. Ashley er jo bare pengegrisk og vil dessuten spille for Chelsea, ellers hadde aldri det møte blitt arrangert. Sett Ashley på benken å se hva han sier da. Tror ikke Ashley takler det bedre enn Clichy.Clichy har vært der to år og det er på tide med forandring. Clichy blir verdens beste back etterhvert. Lykke til Clichy :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Hva tjener vi på å la en av våre beste spillere råtne på reservelaget?

I mine lyne har vi to alternativ om Cole har bestemt seg for å gå kontrakten ut for så å forsvinne.

1. Selg han så kostbart som mulig

2. Spill han som en hvilken som helst spiller i to år, og takke han for lang og god tjeneste den dagen han skifter klubb.

 

Bosman-dommen kan man mene mangt og mye om, men den er jo en realitet. Og man tjenr null og niks på å være hvngjerrige og smålige.

Noen spillere henter vi på Bosman og noen mister v. Sånn er livet og fotballen blitt

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Jeg sier bare ;) UT med Cole og inn med Clichy. Det kan ikke være plass til to gode spillere på samme plass.Dessuten så vurderte Cole en tranfer til Chelsea,eller ikke? Yes, det gjorde han. VI kommer jo aldri til å bli en stor klubb når vi lar sånne spillere gjøre hva de vil uten konsekvenser. Ashley cole nekter jo for at han har snakket med Chelsea. Han tør ikke si det som det var, at det faktisk skjedde noe på det møte. Hva det var er det ingen tvil om.Man møter andre klubber for å diskuter tranfers, puktum.

 

 

Clichy er vår nye stjerne :(

Link to comment
Share on other sites

Hva tjener vi på å la en av våre beste spillere råtne på reservelaget?

I mine lyne har vi to alternativ om Cole har bestemt seg for å gå kontrakten ut for så å forsvinne.

1. Selg han så kostbart som mulig

2. Spill han som en hvilken som helst spiller i to år, og takke han for lang og god tjeneste den dagen han skifter klubb.

 

Bosman-dommen kan man mene mangt og mye om, men den er jo en realitet. Og man tjenr null og niks på å være hvngjerrige og smålige.

Noen spillere henter vi på Bosman og noen mister v. Sånn er livet og fotballen blitt

3208[/snapback]

 

Hva vi tjener på å la en av våre beste spillere råtne på reservelaget? Vi får sendt et signal om at det ikke er lønnsomt å gå bak ryggen på klubben på den måten Cole har gjort. Hvem som tok initiativet til møtet, driter jeg i. Poenget er at han var der, og det er nok for meg.

 

Og jeg ønsker ikke å se en slik sviker på førstelaget. Og hvis han i tillegg har tenkt å snyte klubben som har gjort han til den spilleren han er for penger, så hvorfor skal vi la han spille for oss i det hele tatt? Denne saken har fått meg til å forstå Tottenhamfansens hat til Campbell bedre.

 

Du må gjerne takke han for lang og god tjeneste den dagen han går gratis fra klubben. Men det kommer ikke jeg til å gjøre. Eneste måten jeg kommer til å takke Cole for noe som helst, er hvis han innrømmer fakta, eventuelt innrømmer at han vil bort fra klubben, og lar Arsenal cashe inn på han til sommeren.

 

Vi leker f*** meg ikke butikk her. Tottenham tapte mye penger på å ikke kunne få solgt Campbell. Vi er ikke i en posisjon i dag, der vi kan la en av våre beste spillere gå på free transfer. Vi kan få godt betalt for Cole, penger som kan brukes til å forsterke deler av laget som virkelig behøver å forsterkes. Vi har en spiller som er klar til å ta over Cole's rolle i laget.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Clichy har ikke i nærheten av de samme kvalitetene som Ashley har. I de kampene jeg har sett Gael, har vi blitt rundspilt på venstresiden og Pires har måttet løpe ned hele banen for å hindre dette. Clichy er 10 ganger så dårlig som Cole defensivt. Clichy er bedre som venstrekant enn venstreback.

Men om noen få år er Clichy fast på det franske landslaget, og løper fra allt og alle på flanken. (Til og med klysa Cristiano Ronaldo)

Link to comment
Share on other sites

Hvis Cole ønsker å bli, og signerer kontrakt utifra Arsenal's betingelser, og ikke bruker tilbudet fra det ulovlige møtet med Chelsea som pressmiddel, så er det ingenting som hadde vært bedre.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt Kim. Alt 1 er selvsagt å cashe inn om han bestemmer seg for å dra. Men om han først bestemmer seg for å benytte seg av Bosman-dommen, så tjener vi null og nix på å la en spiller råtne på reservelaget

 

Da vil jeg heller spille med Cole og tjene på det sportslig. Bosman-dommen er kommet for å bli, og det må vi bare, som alle andre klubber, forholde oss til.

 

Sammenligningen med Campbell blir også litt feil. Ingen Spurs fan hadde hevet et øyenbryn, langt mindre en trønderbart :( , om Campbell hadde gått gratis til Barcelona. Det faktum at han gikk til oss var det som utløste hatet, ikke at han benyttet seg av Bosman-dommen. Og jeg tror ikke at du skal frykte for at Cole går til Spurs!

Link to comment
Share on other sites

Sammenligningen med Campbell blir også litt feil. Ingen Spurs fan hadde hevet et øyenbryn, langt mindre en trønderbart  :( , om Campbell hadde gått gratis til Barcelona. Det faktum at han gikk til oss var det som utløste hatet, ikke at han benyttet seg av Bosman-dommen. Og jeg tror ikke at du skal frykte for at Cole går til Spurs!

3254[/snapback]

 

Her tror jeg du tar feil Bård. At Campbell gikk til Arsenal, var det som gjorde hatet så sterkt, men hatet ville vært der uansett. Supporterne var rasende fra det sekundet Campbell stadfestet at han hadde tenkt å forlate klubben, etter å sagt at han skulle signere ny kontrakt. Det faktum at en spiller de hadde elsket så høyt var villig til å snyte klubben for egen vinnings skyld, var det som skapte hatet.

 

Og det samme gjelder for meg når det kommer til Cole. Hvis han har tenkt å snyte klubben for penger, for egen vinning, så er jeg ikke villig til å tilgi, og er heller ikke villig til å hjelpe han sportslig heller. 2 sesonger på reservelaget ville ødelagt karrieren hans. Det ville være han som hadde tapt på det, ikke klubben.

Link to comment
Share on other sites

Mirror Sport meldte vel med den største sikkerhet for et par-tre uker siden at en avtale var inngått mellom Cole og Chelsea og at han ville flytte til brua i sommer. Nøff said.

 

Jeg er i grunn enig i at Cole burde råtne på benken rent prinsipielt, men jeg står ikke på prinsipper for enhver pris, spesielt ikke når det er snakk om så store summer og potensielle konsekvenser som det er her. Å la Cole trene med juniorene og spille reservelagsfotball er ingen tjent med, verken Cole selv eller Arsenal som sådan. Sportslig sett svekkes man uten tvil. Clichy er god, men ikke god.

 

Det virker å være en forbannelse som hviler over alle som er kapteiner eller potensielle kapteiner for Arsenal nå til dags. Først Vieira, så Cole. La oss virkelig håpe at ikke Henry også vurderes som kaptein for fremtiden.. :(

Link to comment
Share on other sites

Hvem som tok kontakt er for meg uvesentlig, det virker ganske sikkert at Cole har vært på dette møtet, og da har han gått bak ryggen på klubben. Jeg mener vi bør selge han til sommeren,Clichy er like god ,og kan i mine øyne bli bedre enn det Cole er.

At vi skal skal takke for lang og tjeneste , kan de som vil gjøre, men svik er svik,og når man tjener så mye peng er det minste du kan gjere å vere ærlig å gå til wenger og si at han vil bort, istedefor å lage ett slikt lurveleven som det ha blitt.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er litt "nasty" at vi skal holde på spillere som tydligvis ønsker seg bort.

Hvis vi skal kjempe om PL gull til neste år ,har vi ikke plass til spillere som tenker på å joine en av utfordrerene.

Synes det er helt latterlig egentlig. Vi må ha spillere som er 100% comitted !!

Link to comment
Share on other sites

Synes det er litt "nasty" at vi skal holde på spillere som tydligvis ønsker seg bort.

Hvis vi skal kjempe om PL gull til neste år ,har vi ikke plass til spillere som tenker på å joine en av utfordrerene.

Synes det er helt latterlig egentlig. Vi må ha spillere som er 100% comitted !!

3270[/snapback]

 

Vil sei meg enig.

Men har Cole uttrykt at han vil vekk?

Så lenge han gir alt så skal vi vere stolte av PL's beste venstreback.

Clichy er på langt nær like god, men han er eit kjempetalent som har et stort potensiale.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i at det er ett svik. Men om det går dithen at Cole bestemmer seg for å gå kontraktstiden ut, har vi ingenting å tjene på å la han råtne på rot

3307[/snapback]

 

Jo, det kan vi kanskje ha. Cole blir ikke værende lenge på reservelaget, før han merker at han mister plassen sin på landslaget, og da vil han innse at han enten må signere kontrakt, eller la seg selv selge.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med deg.

Hvorfor skulle Cole dra?

Han får ikke spille i Chelsea eller Real uansett!

3239[/snapback]

 

 

Og hvem skulle nekte han å spille i Chelsea og RM i tiden fremover? En Brigde han hele veien har vært foretrukket fremfor på landslaget og en aldrende Carlos som ikke kommer til å bli bedre med årene?

 

Når det er sagt så håper jeg inderlig at han blir, vi trenger både gode spillere og engelskmenn på banen! Media har vel stor fantasi her også, og skal nok spekulere og skrive mye om denne saken før svaret foreligger (så satser på at AW og DD en dag helt ut av intet offentliggjør den nye kontrakten)

Link to comment
Share on other sites

Jo, det kan vi kanskje ha. Cole blir ikke værende lenge på reservelaget, før han merker at han mister plassen sin på landslaget, og da vil han innse at han enten må signere kontrakt, eller la seg selv selge.

3310[/snapback]

 

Men vil vi ha en spiller som signer bare for å unngå reservelag? Nei, han bør enten signe til sommeren (eller gi styret en lovnad de kan leve med en tid før kontrakt undertegnes i løpet av høsten) eller selges til høyestbydende snarest slik at ersattere kan innhentes/forsterke andre plasser

Link to comment
Share on other sites

Vi tjener ikke noe på å la Cole råtne på reseregelaget. Det

er sant,MEN ser at det i Norden nå er ikke uvanlig at spillere som

ikke signerer kontrakter blir satt ut av laget.

Jeg syns det er et godt signal å gi til pengegriske spillere.

Vi tjener absolutt ingenting på å sette Cole på reservelaget,men

vil gir et signal til spillere at slik oppførsel tolereres ikke. Og

hvorfor ikke? Jeg syns spillerne har fått for mye makt etter

Bosman, dessverre er det enkelte som misbruker det.

Cole har skuffet meg stort her skulle det være sant det som står i avisene.

£80.000 i uka....get real Cole...

Link to comment
Share on other sites

Håper også Cole signerer, men tror også at han gå rett inn

på både Chelskis og RM førstelag.

 

Håper Cole tar til fornuften og signerer en kontrakt med Arsenal.

Noen engelskmenn må vi da ha i denne klubben.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Clichy har ikke i nærheten av de samme kvalitetene som Ashley har. I de kampene jeg har sett Gael, har vi blitt rundspilt på venstresiden og Pires har måttet løpe ned hele banen for å hindre dette. Clichy er 10 ganger så dårlig som Cole defensivt. Clichy er bedre som venstrekant enn venstreback.

Men om noen få år er Clichy fast på det franske landslaget, og løper fra allt og alle på flanken. (Til og med klysa Cristiano Ronaldo)

3246[/snapback]

 

 

Cole bedre enn Clichy? hahaha. Ihvertfall ikke 10 ganger bedre defensivt. Vi ble rundtspilt på venstre kanten av BM da cole spilte back. ;) Ta den du. Jeg vil at clichy skal få sjansen si og jeg holder meg til det. Noen her (husker ikke) nevnte også at cole ikke har sagt at han vil gå. Men han har heller ikke sagt at han vil bli. Man møter ikke opp til møte med en annen klubb mot sin egen vilje. Så det er noe Cole ville oppnå. Men som sagt så er det min menig: Clichy for Cole

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Som sagt så bryr jeg meg ikke en ...... om Cole går. Han er en sviker. Jeg liker ikke sånne spillere og vil helst at en 100% commited player spiller Left back. Noen syns det er ok å ha svikere på laget, men ikke jeg, jeg aksepterer det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...