Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply
Som sagt så bryr jeg meg ikke en ...... om Cole går. Han er en sviker. Jeg liker ikke sånne spillere og vil helst at en 100% commited player spiller Left back. Noen syns det er ok å ha svikere på laget, men ikke jeg, jeg aksepterer det ikke.

3333[/snapback]

 

Sviker? Du verden......

Link to comment
Share on other sites

leste i this is Londoon om hva Cole hadde sagt:

 

Cole: I was conned

By Wayne Veysey, Evening Standard

15 March 2005

Ashley Cole has told Premier League investigators that he was conned into meeting Jose Mourinho and Peter Kenyon in a London hotel.

 

The Arsenal defender insisted that he and his agent Jonathan Barnett had sat down to meet with Israeli super-agent Pini Zahavi when they were ambushed by the Chelsea manager and chief executive.

 

As he gave his evidence over the 'tapping up' allegations yesterday, Cole told Premier League lawyer Nick Fitzpatrick that he believed he was there to discuss a possible move to Italy or Spain after talks on a new Highbury contract had broken down.

 

When Barnett and Cole attended the meeting in the Royal Park Hotel's Green Room, it was to their "complete surprise" that five minutes later Mourinho and Kenyon walked in.

 

Mourinho attempted to sweettalk Cole into moving to Stamford Bridge by promising that he would be joined by Steven Gerrard and they were willing to pay him £110,000 a week.

 

It is reported that Cole wanted to leave the room immediately but Mourinho said: "Hold on a minute. Stay and listen to what we have to say.

 

"We are looking to sign just two players this season. The first one we have secured is Steven Gerrard. The other is a left-back. You are the best left-back in the world and we want you."

 

Cole reportedly stood up and replied: "Thanks but no thanks. I want to go abroad. If I'm not playing for Arsenal, I don't want to play for another English club."

 

It is a version of events that is flatly contradicted by Chelsea, who claim Barnett and Cole approached them to arrange a meeting.

 

They say no offer was put to the player by Mourinho and that Kenyon subsequently rang Barnett to say they were not interested in signing his client.

 

The whole affair is said to have been triggered by Arsenal reneging on a verbal contract made by the club's vice-chairman David Dein shortly before Christmas.

 

Barnett said he had agreed with Dein that Cole would be offered a new fiveyear deal worth £60,000 a week but when the official contract offer came through, it had been reducedto £55,000 per week.

 

Cole and Barnett were furious at the reduction and contacted Zahavi to engineer a move to a top European club.

 

 

Syntes man kan lese her at Cole blir i Arsenal jeg, med mindre Real Madrid blar opp en 30 mill pund for han.

Link to comment
Share on other sites

Å kalle Cole en sviker er å gå vel langt.

Ser ut som det er mange forskjellige versjoner i engelske mediar.

Som i utgangspunktet tøyer sannheten 75 %.

 

Men vi ser jo som Safe Hands sier. Det er aldri noe tull med Henry, eller DB for

den sags skyld.

 

Håper Cole står fram til fansens med en uttalelse, for det er

ingen tvil om at det ikke er positivt for han det som kommer fram, hvis

ikke dette er nok en gang media som prøver å ta rotta på Arsenal. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Å kalle Cole en sviker er å gå vel langt.

Ser ut som det er mange forskjellige versjoner i engelske mediar.

Som i utgangspunktet tøyer sannheten 75 %.

 

Men vi ser jo som Safe Hands sier. Det er aldri noe tull med Henry, eller DB for

den sags skyld.

 

Håper Cole står fram til fansens med en uttalelse, for det er

ingen tvil om at det ikke er positivt for han det som kommer fram, hvis

ikke dette er nok en gang media som prøver å ta rotta på Arsenal. ;)

3348[/snapback]

 

Sviker? er det å gå for langt? Om cole møtte chelsea fordi han ville eller ikke så spiller det noen rolle lenger. Cole ville i grunnen Møtte en agent som skulle ordne ham en transfer til enten spania eller italia. Sviker i mine øyner.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Det er vel i grunnen ikke så rart at Cole hadde et møte med sin agent etter at forhandlingene med Arsenal brøt sammen.....

3358[/snapback]

 

 

Hoho, Agenter er noen jævlar. De gjør alt for å tjene penger og en transfer for cole vil gi Agenten masse money. Skulle ikke overaske meg om Agenten lurte cole og sendte Chelsea representarte istedenfor Madrid representanter. Uansett så sa Cole at han ville egentlig ordne en Kontrakt med Real Madrid? (spania nevnte han, Italia ble også nevnt). Syns ikke det er noe rart i dette, bare det at cole i grunnen villle spille et annet sted.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Agenter kan man mene så mangt om. Men de er kommet for å bli

3362[/snapback]

 

Bryr meg ikke. Det er spillerne sjøl som står for det siste ordet, og det er cole selv som ville vekk fordi han ikke fikk lønna han ville ha. For meg må agentene gjøre hva de vil, men det er spillerne som må tåle kritikken etterpå.

Link to comment
Share on other sites

Agenter kan man mene så mangt om. Men de er kommet for å bli

3362[/snapback]

 

Bryr meg ikke. Det er spillerne sjøl som står for det siste ordet, og det er cole selv som ville vekk fordi han ikke fikk lønna han ville ha. For meg må agentene gjøre hva de vil, men det er spillerne som må tåle kritikken etterpå.

3367[/snapback]

 

Du vet jaggu mye om fotball Ric, skaff deg en journalistjobb!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Agenter kan man mene så mangt om. Men de er kommet for å bli

3362[/snapback]

 

Bryr meg ikke. Det er spillerne sjøl som står for det siste ordet, og det er cole selv som ville vekk fordi han ikke fikk lønna han ville ha. For meg må agentene gjøre hva de vil, men det er spillerne som må tåle kritikken etterpå.

3367[/snapback]

 

Du vet jaggu mye om fotball Ric, skaff deg en journalistjobb!

3369[/snapback]

 

 

Kan du ikke bare klappe igjen. Jeg spør ikke om din mening. Har du noe kritikk så snakk ordentlig til meg. Da skal jeg svare deg ordentlig

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Agenter kan man mene så mangt om. Men de er kommet for å bli

3362[/snapback]

 

Bryr meg ikke. Det er spillerne sjøl som står for det siste ordet, og det er cole selv som ville vekk fordi han ikke fikk lønna han ville ha. For meg må agentene gjøre hva de vil, men det er spillerne som må tåle kritikken etterpå.

3367[/snapback]

 

Du vet jaggu mye om fotball Ric, skaff deg en journalistjobb!

3369[/snapback]

 

 

Kan du ikke bare klappe igjen. Jeg spør ikke om din mening. Har du noe kritikk så snakk ordentlig til meg. Da skal jeg svare deg ordentlig

 

Jeg startet denne tråden pga jeg ville si min mening og vis ikke du likte det chaz, så kan du velge og ikke svare. Hvis du vil svare og forventer og få en ordentlig svar tilbake så må du skrive litt mer ordentlig enn å skrive nedlatendes til meg ;)

3387[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Hehe :D

 

Kan da ikke at deg nær av det Ric....

 

Var ikke akkurat rakettforsker nivå på kommentaren din om at agenter er komet for å bli :D

3389[/snapback]

 

 

Hehe ler, Agenter er komet??????? ;) :D Ler like mye av deg.Håper du ikke mente noe vondt med komentarene dine. Uansett så er det kanskje bra å være Rakettforsker Når agenten plutselig er blitt en komet. hehe. Parlour sitat" Agenter er komet"

Link to comment
Share on other sites

Agenter kan man mene så mangt om. Men de er kommet for å bli

3362[/snapback]

 

Bryr meg ikke. Det er spillerne sjøl som står for det siste ordet, og det er cole selv som ville vekk fordi han ikke fikk lønna han ville ha. For meg må agentene gjøre hva de vil, men det er spillerne som må tåle kritikken etterpå.

3367[/snapback]

 

Du vet jaggu mye om fotball Ric, skaff deg en journalistjobb!

3369[/snapback]

 

 

Kan du ikke bare klappe igjen. Jeg spør ikke om din mening. Har du noe kritikk så snakk ordentlig til meg. Da skal jeg svare deg ordentlig

3387[/snapback]

 

Jeg tror jeg svarer akurat det som behager meg. Har du ikke peiling, så får du tilsvar deretter. Easy, peasy.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Idiot, Jeg skjønner faen ikke hva jeg har gjort deg. Men men. Hvis du mener jeg er dum så må du mene det ;) . Jævla soper.hehe

Link to comment
Share on other sites

Agenter kan man mene så mangt om. Men de er kommet for å bli

3362[/snapback]

 

Bryr meg ikke. Det er spillerne sjøl som står for det siste ordet, og det er cole selv som ville vekk fordi han ikke fikk lønna han ville ha. For meg må agentene gjøre hva de vil, men det er spillerne som må tåle kritikken etterpå.

3367[/snapback]

 

Du vet jaggu mye om fotball Ric, skaff deg en journalistjobb!

3369[/snapback]

 

 

Kan du ikke bare klappe igjen. Jeg spør ikke om din mening. Har du noe kritikk så snakk ordentlig til meg. Da skal jeg svare deg ordentlig

3387[/snapback]

 

Idiot, Jeg skjønner faen ikke hva jeg har gjort deg. Men men. Hvis du mener jeg er dum så må du mene det ;) . Jævla soper.hehe

3394[/snapback]

 

 

 

Nå snakker nok folk ordentlig til deg ja.......... :D

 

 

Agentene tjener penger på at spillerne deres skifter klubb. Se på Carew. Denne Per A. Flod må da ha tjent ganske mye på Carews mange overganger...

Nå med Cole. Agenten(e) hans tjener mest på at en evt. signering av ny kontrakt trekker ut, eller at spilleren går gratis senere. Jo nærmere Cole er å være Bosman-spiller, jo mer blir Arsenal tvunget å tilby han for ikke å sitte igjen med svarteper.

Jeg tror at så lenge denne Bosman-dommen blir stående, må vi leve med spekulasjoner rundt spillerne våre.

Det vi kan gjøre er å gi en ekstra hyllest til de spillerne som er lojale og ærlige, men som i kroner og øre helt sikkert ville tjent på å ikke være det, som f.eks Henry......

Link to comment
Share on other sites

Guest otilgold@msn.com
Takk som byr, men ellers nei takk.

 

Sånne innlegg bør være mat for forumets moderatorer. Du hever ikke akkurat standarden, Ric! ;)

3396[/snapback]

 

 

Så si det da mamma unge, du er vel ikke bedre selv. Tror Ric vet mer enn det du kan. Han jobber for meg, og han er veldig flink. Måtte bare innom for å svare deg, Jeg går med det første da jeg har viktigere tilng å gjøre. En ny Arsenal side er klar neste måned www.Arsenal-in.com hvis det er noen som vil innom når den er klar.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Takk som byr, men ellers nei takk.

 

Sånne innlegg bør være mat for forumets moderatorer. Du hever ikke akkurat standarden, Ric! ;)

3396[/snapback]

 

 

Så si det da mamma unge, du er vel ikke bedre selv. Tror Ric vet mer enn det du kan. Han jobber for meg, og han er veldig flink. Måtte bare innom for å svare deg, Jeg går med det første da jeg har viktigere tilng å gjøre. En ny Arsenal side er klar neste måned www.Arsenal-in.com hvis det er noen som vil innom når den er klar.

3399[/snapback]

 

 

Kan jeg få koden? TIL SPILLE WARLOCKS? sitter dønnfast med siste brette ,hehe bare lurte :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

nå må du gi deg for faen. Du er forsatt spydig. Kan du bare glemme det nå? Hvis ikke du liker meg så trenger du ikke å ta igjen på andre. www.Arsenal-in.com er en site der man kan si akkurat hva man vil så lenge man ikke plager andre. Og dessuten så jobbes det med å få en kontakt med selveste klubben. Det kommer til å bli en hit. Istedenfor å si at den kommer til å suge så kan vi heller være stolte av den. Arsenal-in står for Arsenal international

Link to comment
Share on other sites

Hehe, mye rart og smart å lese her.

 

Denne saken er uheldig for klubbene det gjelder og Cole selv. Vi veit enda lite om detaljene i saken, så jeg for min del velger å vente med nedlatende ord og forhondsdømming til jeg veit hva Cole har gjort.

 

Men som nevnt tidligere er det vel ikke unatulig at Cole har snakket med sin agent om alternativer om kontraktforhandlingene med klubben ikke går som planlagt. Jeg er nesten helt sikker på at Cole blir, men han er vel nysjerrig på mulighetene sine. Jeg klandrer han ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Hehe, mye rart og smart å lese her.

 

Denne saken er uheldig for klubbene det gjelder og Cole selv. Vi veit enda lite om detaljene i saken, så jeg for min del velger å vente med nedlatende ord og forhondsdømming til jeg veit hva Cole har gjort.

 

Men som nevnt tidligere er det vel ikke unatulig at Cole har snakket med sin agent om alternativer om kontraktforhandlingene med klubben ikke går som planlagt. Jeg er nesten helt sikker på at Cole blir, men han er vel nysjerrig på mulighetene sine. Jeg klandrer han ikke.

3406[/snapback]

sant det Toure, men se på Henrys 100% commitment. Han er sjela vår og er kongen, ikke bare med spillet men utenfor banen også. Han gjør meg stolt og jeg syns virkelig synd på Henry, fordi han er en kjempe spiller som gir 100% hele tiden. Han burde fått spilt for et lag som kunne ha gitt han muligheten til å vinne champions league. Den dagen Henry går så kommer jeg til å hedre han uansett klubb, og takke han for alle disse fine årene...lenge leve kongen ;)

 

 

100% speed 100% Teknikk 100% inteligence 100% Arsenal....That`s Henry

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...