Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Hører hva du sier Mee and Bertie, men er dog veldig uenig i måten du ser saken på. Har stor tro på at Wenger takler denne saken på beste mulig måte og som kommer til å gi ett positivt utfall for oss supportere, Arsenal og Cole selv.

 

Den løsningen du foreslår synes jeg er mer en Souness løsning. Wenger har aldri holdt spillere igjen mot deres vilje, og kommer heller ikke til å gjøre det nå. Som sagt så er jeg sikker på at dette ender med at Cole blir i Arsenal. At Cole er en sviker og bortskjemmt drittsekk som ikke fortjener å ikle seg en Arsenal drakt synes jeg er ren og skjær sprøyt.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal står sterkt i hjertet til Cole og dette er bare oppspinn det om at han kommer til å gå fra Arsenal. Cole er en gooner og han tar heller på seg rødt enn blått :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, offa meg..Det er ikkje rart det er krig i verden gitt.... :D ...Når noen trekker så bastante beslutninger på informasjon som enstydende kommer frem i verdens nest mest upålitelige tabloider, så finner jeg det ganske hårreisende... Det er absloutt ingen av oss som vet hvordan dette møtet har funnet sted, ei heller hvilke sider av saken som er fakta....

For ikke så lenge siden kom det frem at Cole ble lurt, og at han reiste seg i det sekund Chelsea kom inn døren.. Hvorfor kan ikke dette være sannheten da??? Som Wenger sa; om man skal holde et hemmelig møte så gjør man for i hel... ikke det på et hotell i London vel????

Nei, la oss heller vente til alle fakta ligger på bordet før vi begynner å snakke om manglende klubblojalitet og råtnende pels....

Link to comment
Share on other sites

Guest Rufsen

... det er lov å være skuffet, folkens. Kanskje han har grunn til det, kanskje ikke....

 

Jeg håper Cole blir, og at vi ikke får se ham mer som venstre midtbanespiller. Det er feil!

 

Up the gunners! :D

Link to comment
Share on other sites

Ashley cole Ble beskyldt for å ha brutt denne spilleregelen om og ikke kontakte eller snakke om contract med andre  før klubben man spiller for gir signaler\lov om det.Altså, det var sant da. Cole ville til chelsea, men chelsea ville ikke ha ham. Det sier Ihvertfall Chelsea. Ashley har skuffet meg og fansen, og jeg er sikkert på at Cole forsvinner vis chelsea vil ha ham. Jeg tror cole vil det, men jeg vet vi har clichy i baklomma så det blir ingen problem, Clichy vil gjøre en bedre  enn den jobben cole har gjort,dessuten har clichy uttalt at han vil kjempe om en plass uansett om han sitter på benken eller ikke. Det beviser bare hvor mye han er instilt på å lykkes hos Arsenal.

2961[/snapback]

 

får håpe at opplysningen er feil og at Cole vil fortsette i Arsenal. jeg mener ikke at Cole har gjort det dårlig i år, men han må bli fortsatt litt bedre defensivt. offensivt kan han ikke bli bedre for der er han jævlig god. selv om vi har en god backup-spiller i Clichy så håper jeg at Cole fortsetter i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvis Arsenal lar Cole råtne på reserve-laget så er de så MERKELIGE som det går an. :rolleyes:

 

Det er idioti å bare si at han bare kan råtne på reservelaget også....! :D

 

Men jeg ser ikke noe galt i at Arsenal selger ham for et par milliarder og setter clichy innpå heller....

 

MEN FOR ALL DEL SÅ SKAL IKKE COLE TIL CHELSKI!!! :o

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Cole utelukker ikke en overgang i løpet av sommeren.

 

Genialt å komme med en slik kommentar rett før storkampen :D

6210[/snapback]

 

Utrolig uproffosjonelt av Ashley! At han i det hele tatt vurderer å forlate oss vitner om en pengekåt holdning. Den mannen har mistet mye status hos meg som supporter.

Det gjenstår forøvrig å se om de uttalelsene kommer fra hans munn eller om det er løse rykter. ;)

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet tipper jeg var som følger:

"Forlater du Arsenal til sommeren?"

Ashley:

"Jeg elsker Arsenal over alt på jord, og det er utvilsomt den beste klubben i verden. Men jeg er en profesjonell fotballspiller, og jeg vil ikke utelukke noe."

 

Kanskje ikke fullt så "ille", men noe a la det ;) Det er vel noe VG sikkert har henta fra The Sun tenker jeg, og da blir det dobbelt opp... :)

 

Det er forresten bedre at han sier at han KAN forlate klubben, enn at han sier at han alltid vil spille for Arsenal, men allikevel forsvinner til sommeren! Eller?

Link to comment
Share on other sites

Tror han forsvinner! Leit, men sansynlig:( Mener at Ash ikke har vært den samme gutten etter møtet med Chelski. Det sprudler ikke noe særlig av han lengre(han er knallbra, men mangler gleden....) Kanskje det bare er meg?! Og når han sier at han ikke vet hvor han spiller neste sesong, så tenker jeg mitt. Fryktelig trist hvis det så blir tilfelle :)

Link to comment
Share on other sites

Guest stian88
tror dere at Ashley Cole vil komme til å gå til Chelski. i så fall måtte jeg komme til å skifte nikk.

3737[/snapback]

nei, håper ikke d..

da ødelgeer chelsea laget vårt...

pga penger..

Fotball handler alt for mye om penger !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Høringen i Ashley Cole saken nærmer seg. Så vidt jeg vet skal den holdes 17-18. mai eller deromkring.

 

Ikke et ideelt tidspunkt, rett i forkant av cupfinalen, men Wenger mener det ikke skal ha noe særlig å si med tanke på foreberedelsene til finalen. Jeg for min del håper det ikke blir et like stort mediesirkus som for noen uker siden, selv om jeg frykter det.

 

 

Jeg har forøvrig nå limt sammen diverse tråder om emnet som har blitt postet tidligere og endret tittelen på tråden. Håper med det at vi kan klare å holde oss samlet til denne ene tråden om temaet. For at det kommer til å bli heftig debattert her inne, regner jeg med.

Link to comment
Share on other sites

ble nevnt i går at Chelsea var i samtaler med en Brasilianer, venste back, Dada eller noe slikt, så da er vel cole ute av bildet.

 

Truls, rimelig sikker på å se cole i vinrødt neste sesong

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...