Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

Guest espenstoele

Hei vieira04!

 

Ser du signer innleggene dine med Arsenals motto: "Victoria Concordia Crescit" - dette betyr som de fleste AFC-fans vet "Seier gjennom samhold". Wenger har gjort en stor jobb med å få klubben og dens spillere til å leve opp til dette mottoet, i en tid der samhold i stadig større grad må vike for individuelle stjerners krav og ønsker...

 

Cole bør bøye hodet i skam neste gang han leser mottoet. Arsenal, Dein, og Wenger har gjort ham stor. Hvis kr 200 000 i uka er en slavekontrakt da melder jeg meg frivillig til å være slave!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Veldig enig i masse av det som skrives her... Jeg også mister gløden og blir regelrett deppa av disse forbanna agentene, men også spillere som fraskriver seg alt ansvar...Herregud man, de er jo ikke hjernedøde heller..Skulle jeg i en alder av 25 måtte be en agent om lov til å kjøpe meg leilighet? Problemet er at de er så vant til at agentene duller og daller med dem, "for a small fee, of course", at de ikke klarer noe selv...

 

At Cole ønsker en bedre kontrakt er i og for seg ikke problematisk for meg.. Han er en av de største stjernene, og bør ikke ligge milevis bak Henry og Vieira. Det er jo tross alt dette markedsøkonomi dreier seg om...Men det jeg ikke forstår er hvorfor han forlater en klubb han er oppvokst i, en klubb som lar han fosse fremover så fort han får sjansen og hvor fansen forguder ham, til fordel for en rigid defensivt mønster hvor største angrepssjanse for Cole er rett over midtbanen?

 

Nei bestem deg gutt, for denne dritten er jeg møkk lei av hver sommer.. Vi har vist at vi står bak våre spillere i tykt og tynt, men ikke faen om vi støtter en spiller som ikke respekterer oss og klubben vår.

 

Som nevnt av en debattent lenger oppe, du har tre alternativer..Make up your damn mind, og spar meg for klaging på lønn og arbeidskontrakter - DET er en total mangel for respekt overfor meg og andre arbeidstakere.

 

Øyvind

Link to comment
Share on other sites

espenstoele: Ja, er helt enig med deg :o

 

Tror Cole skal se litt rundt i samfunnet for å se hvor heldig han er med sitt yrke, sin NÅVÆRENDE lønn, og hva han faktisk KAN FÅ av lønn hos "sitt favorittlag" Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Er så lei av at Kenyon og resten av chelski horene prøver å skape ett glansbilde av seg selv ved å rakke ned på Arsenal. Chelski er ingen fotball klubb , det er ett produkt av en pengesterk russer.

 

Cole er jeg bare ektremt skuffet over...

Link to comment
Share on other sites

Personlig er jeg innteresert i å høre Cole sin versjon. Synes det blir vel mye utskjelling av Cole før han får forsvart seg. At Vieira sier til Cole at han er verdt £80000 er jo helt greit. De er kompiser, og skriver han under en langtidskontrakt så er han verdt det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius

Den tekstmeldingen plager meg litt. Ikke innholdet, for det er isolert sett harmløst nok. Som lagkompis bør Vieira kunne si til Cole at han fortjener en bedre kontrakt. Men slik situasjonen har utviklet seg, er det uheldig. Tidsperspektivet er relevant her. Er meldingen sendt for et halvt år siden er det slik jeg ser det relativt uproblematisk. Er den sendt i de seneste ukene vil jeg påstå at Vieira har opptrådt klanderverdig.

 

Noen lyger, og det er enten Vieira eller Cole/Barnett. Det Barnett hevder i denne saken må vi regne med også er Coles personlige meninger/utsagn. Regner med at ikke Cole godtar at agenten hans tar saken så til de grader i egne hender.

 

Dessverre ser det ut til at Cole er et offer for dårlig rådgivning her. Og slik vil det nok bli mye av i fremtiden, når de aktørene som har mest å tjene på at en spillere skifter klubb, er agentene.

Link to comment
Share on other sites

van Persie trur Cole kan bli

 

Han trur med andre ord det er en reell mulighet for at "verdens beste venstreback" blir værande på Highbury.

10875[/snapback]

 

Jeg er jaggu meg ikke så sikker på om jeg ønsker å ha han i klubben lenger. Måten han har oppført seg på etter dommen, gjør at jeg har mer lyst til å be han stikke enn at han skal skrive under ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Og samme avis sier at Arsenal ikke vil slippe Ashley Cole.

 

Er jeg forvirret over denne saken? Ja, helt klart!! :huh:  :D

10878[/snapback]

 

Vi har skrytt mye av Arsenal og Dein's håndtering av denne saken. Men hvis dette medfører riktighet, så blir jeg bekymret over enkelte sider av styringen av klubben. Vi har måttet se på spillere som Edu og Wiltord forlate klubben. Begge disse er spillere som kunne gitt oss noen kroner å handle for.

 

En spiller som Cole er kanskje verdt £15-20 mill. Og hvis klubben er bestemt på å ikke selge han, så er de enten jævla naive, eller så er det ting som tyder på at en signering av ny kontrakt er nært forestående. Jeg kan ikke skjønne noe annet.

 

Hvis det i det hele tatt finnes et snev av tvil om Cole kommer til å signe en ny kontrakt, så mener jeg han skal selges i sommer. La oss for guds skyld ikke begå den samme tabben som Tottenahm gjorde med Campbell. Vi er ikke en så rik klubb at vi har råd til å la en spiller som Cole gå gratis

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Hvis dette som står på SkySports er sant, ønsker jeg Gael Clichy lykke til på venstreback'en. Nytter ikke for Cole å si at han elsker klubben, når han driver på som han gjør...Eneste vei tilbake er hvis bøyer hodet og fremstår som en angrende synder. Chelsea bør steke i sitt eget fett...

 

"If they offer me £100,000 or £200,000 a week now I would not accept it," he told the News of the World. "It is not about the money, it is about being treated right.

 

"The damage has been done. I love this club but I suspect there are people at this club who do not want me to pull on a Gunners shirt again.

 

"I still won't sign for another Premiership team as I could not see myself playing against Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Og samme avis sier at Arsenal ikke vil slippe Ashley Cole.

 

Er jeg forvirret over denne saken? Ja, helt klart!! :huh: :blink:

10878[/snapback]

 

 

Hva venter du at David Dein skal gjøre i en situasjon som dette? Her gjelder det å holde pokerfjeset lengst mulig. Så fort Arsenal vedgår at man vil slippe Ashley Cole, så vil prisen rase. Da er det plutselig kjøpende klubb som sitter med de beste kortene på hånden.

 

Det er tydelig at Jonathan Barnett har klart å vende den nokså enfoldige fotballspilleren Ashley Col mot egen klubb i denne situasjonen ved å fortelle ham alt om hvor urettferdig han har blitt behandlet og hvor mye bedre han vil få det i en annen klubb. En overgang ordnes, og vips, Barnett har sikret seg flerfoldige millioner i overgangshonorar. Job well done.

 

Slik situasjonen har utviklet seg nå, så tror jeg fort Barcelona kan komme på banen. Arsenal har jo etterhvert fått tradisjoner for å selge venstrebacker til den klubben. Likevel er enda nettopp venstrebacken den posisjonen i laget som mange anser som svakest i dag.

 

Jeg kan uansett ikke se at Ashley Cole kan fortsette i Arsenal etter dette. Hvor frusterende det enn har vært med Patrick Vieira tidligere somre, begynner jeg nå å innse verdien av at spillere faktisk holder klokelig kjeft fremfor å brenne broer slik Cole effektivt gjør nå.

Link to comment
Share on other sites

Hva venter du at David Dein skal gjøre i en situasjon som dette? Her gjelder det å holde pokerfjeset lengst mulig. Så fort Arsenal vedgår at man vil slippe Ashley Cole, så vil prisen rase. Da er det plutselig kjøpende klubb som sitter med de beste kortene på hånden.

 

Jeg kan uansett ikke se at Ashley Cole kan fortsette i Arsenal etter dette. Hvor frusterende det enn har vært med Patrick Vieira tidligere somre, begynner jeg nå å innse verdien av at spillere faktisk holder klokelig kjeft fremfor å brenne broer slik Cole effektivt gjør nå.

10943[/snapback]

 

Pokerfjes eller ikke. Mulig kjøpere har nok sett tegningen allerede når det gjelder fremtiden til Cole. Ser dog poenget ditt. :blink:

 

I likhet med deg er det vanskelig å se Cole fortsette i Arsenal hvis alle hans tåpelig handlinger stemmer.

Link to comment
Share on other sites

Guest tonton

dersom dette er sant, og cole meiner det her er mine ord enkle: La han rotne to år i Arsenal systemet der han får trene med junior og ikkje får spele ein kamp meir med kanona på brystet. La han da miste to av sine beste år i karriera, og la han finne seg ein ny klubb etterpå. Shame on You

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius

Blir spennende å se om Coles markedsverdi virkelig er så høy, eller om det bare var Chelsea som var villige til å betale "overpris"(for høy lønn) for Cole.

 

Ser ikke for meg at Arsenal selger til Chelsea, og hvem skal da være villig til å betale £10-15mill for en venstreback som krever £80-100`i uken.

 

Var vel dette som skjedde Vieira i sommer? Han fikk ikke det han trodde han skulle få i Real, og skrev under for Arsenal. Mye likt det som kunne skjedd i denne saken. Dessverre har Cashley Cole ødelagt for sin videre Arsenalkarriere.

 

Cole må finne seg en ny klubb, og akseptere en noe lavere lønn enn han hadde håpet på. Ca rundt det Arsenal har tilbydt han.

 

Vi får se.........

Link to comment
Share on other sites

Personlig trur eg ting kan snu på to år.

Sjølv om Cole, visstnok, skal ha sagt at han trur det er folk i klubben som ikkje ønsker å sjå han i Arsenal-trøye igjen. Det er likevel ikkje umogleg at to år i klubben kan snu på dette. Det finnes vel ikkje mykje meir av ei tillitserklæring til spelaren Cole, enn at han får spele?

 

Trur ikkje alt håp* er ute for å beholde Cole.

 

 

 

 

 

 

 

 

* registrerer at mange ikkje håper at Cole blir, men eg gjer det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper for alt i verden at dette kun er et stunt fra pressen i England (i mangel på å skrive nye rykter om Vieira), men jeg frykter nok at dette kommer fra Cole's munn :

 

"I think it's a broken bridge that is impossible to mend. I blame David Dein for trying to force me out of the club I love," he told the News of the World.

 

"They've left me feeling there is no way back, that they don't want me to put my beloved Arsenal shirt on again."

 

Cole added: "Dein didn't show me any respect and treated me like a little kid.

 

Den magre trøsten om Cole forsvinner er at 1) Vi kan tjene gode penger på han 2) Jeg tror ikke vi trenger hente inn noen forsterkning, Gael Clichy virker i mine øyne mer enn god nok til å ta over venstreback plassen i Arsenal. Noen enig/uenig ?

 

Blir spennende å følge med de kommende dagene på hva som skjer..

Link to comment
Share on other sites

The Guardian skriver at Cole ikkje ønsker å forlate klubben.

 

I broach the question Arsenal fans are desperate to have answered: will he remain at the club next year? 'You never know,' he says.

 

Does that mean you might stay? 'Yeah.' Do you want to go? 'No.'

 

So, if Real Madrid were interested? 'Yeah. As a player, you always want to improve your game and have a different environment and a different place. But I'm happy in England at the moment. But then again,' he adds quickly, 'you never know in football.' And what about reports that you 'hate' Arsenal? '[That's] people talking shit, innit.'

 

Han ønsker å bli. Positivt grunnlag, spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Cashley Cole :blink: Bra navn! Håper selvfølgelig at det skal vise seg at disse avisskriveriene bare er tøv, men det begynner å bli litt for mye til at jeg holder det for sannsynlig.

 

Er faktisk på nippet til å være enig med personen over som mener at Arsenal ikke bør selge og heller la Cashley være ut kontrakten. Kan hende taper vi penger på det, men klubben vil da en gang for alle vise hvem som er sjefen. En slik løsning kan ha to utfall: 1) Cashley gjenfinner tonen med klubben og glemmer disse tiders tøv, eller 2) han råtner på benken og når han er "fri" fra "slavekontrakten" sin om to år finner kommer han fort ned på jorda igjen når han forsøker å finne andre klubber som vil gi han det dobbelte.

 

Litt frustrasjon som kom ut nå, men dette er nesten som å bli sveket av egne familiemedlemmer..

Link to comment
Share on other sites

Synes det er veldig mange harde ord om Cole her....Og hvis det som står i denne linken stemmer, mener jeg Arsenal styret seriøst har gjort en blemme.

 

http://www.newsoftheworld.co.uk/story_page...rt/sport1.shtml

 

Jeg håper Cole blir, han er verdens back og gir alltid 110% for klubben. Synes det blir noe naivt å slenge ut allskens drit om Cole uten å høre hans versjon først. Det forsvarer selvsagt ikke hans møte med Chelsea. Men seriøst, hva er sjansen for at han hadde gått dit uansett?!?!

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

http://www.arsenal-mania.com/?page=article...&article=239206

 

 

Hva skjer med Cole nå??? kan clichy erstatte han eller må wenger kjøpe en ny venstreback??

 

Selvfølgelig vil vi se Cole i arsenal-trøya neste år, men det ser jo litt mørkt ut akkurat nå. Jeg synes hele greia bare er tull. Det var jo Cole som dreit seg ut.....Og nå vil HAN bort??!! :blink:

 

Si deres meninger om Cole saken her.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...