Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Kan ikke skjønne annet enn at ledelsens uttalelse vedr Cole er svært ryddig og 'fair'. Så det som gjenstår er jo at partene setter seg ned over en kopp te og diskuterer fremtiden. Problemet er vel denne agenten som burde vært sendt på dør.... De fleste agenter er snyltere og dårlige rådgivere for sine klienter og bidrar bare til å skape ondt blod og kaos. Kan ikke se at det er å ivareta sine klienters interesser....

Link to comment
Share on other sites

Er skuffet over ledelsen som ennå ikke har kommet med noen offisiell uttalelse i saken. :huh: Sjekker Arsenal.com flere ganger om dagen jeg nå. Syns det forøvrig er litt ironisk at de denne uke har Champions League-uke, med bakgrunn i de ikke fult så gode resultatene og Ljungbergs uttalser om turneringen. Burde heller hatt FA Cup-uke med litt mere glitter og stas.

11237[/snapback]

 

Offisielt har vel Arsenal ledelsen sagt sitt allerede om hvor de står med tanke på Ashley Cole:

Official Club Statement - Ashley Cole

 

Jeg tviler på at det vil komme noen uttalelser fra ledelsen vedrørende artikkelen i News of the World. Ballen ligger nok hos Ashley Cole selv nå - og så lenge det ikke kommer noe nytt fra den siden kan det på mange måter tolkes som artikkelen virkelige er Cole sine ytringer.

11240[/snapback]

 

 

Whoopsie-daisy, denne uttalelsen har gått meg hus forbi. Men den er ikke særlig dyptgående og innholdsrik :) . Virker som det er standard uttalelse i tilfelle slike situasjoner oppstår :) .

Link to comment
Share on other sites

Whoopsie-daisy, denne uttalelsen har gått meg hus forbi. Men den er ikke særlig dyptgående og innholdsrik  :huh: . Virker som det er standard uttalelse i tilfelle slike situasjoner oppstår :) .

11346[/snapback]

 

Hva mer kan ledelsen si utad i en slik situasjon? Slike offentlige uttalelser SKAL være korte og greie, uten å krafse i detaljene. De detaljene angår for så vidt ikke oss uansett. Det er tross alt endel som kun angår forholdet mellom arbeidsgiver og ansatt. Jeg synes uttalelsen inneholdt mye nyttig informasjon jeg, den fortalte meg faktisk alt jeg trenger å vite...! :) Ballen er definitivt hos Cole nå, selv om Arsenal sikkert kommer til å aktivt forsøke å overtale Cole til å bli i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal's formann Peter Hill-Wood har overraskende (for min del isåfall) uttalt seg nå vedrørende Ashley Cole saken og artrikkelen i News of the World:

 

"I very much hope Ashley will stay with us," said Hill-Wood.

 

"I don't really mind what he was reported to have said because very often the words put in players' mouths are not quite what they said.

 

"I don't hold any grudge against him.

 

"I think he has been caught up in something that was not of his own making.

 

"We haven't had a chance to discuss where to go from here regarding Ashley but we have a board meeting in about a week's time and I am sure it will come up."

 

Kilde: Sky Sports

Link to comment
Share on other sites

 

Vi diskuterer Ashley Cole!

Ikke tannkrem... :D

11372[/snapback]

Men i denne saken kan virke som tannkrem er et vel så interessant fenomen å diskutere...

11383[/snapback]

 

det var akkurat det som var mitt poeng :)

 

Truls

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor
"The Observer was cock-a-hoop about its exclusive interview last Sunday with footballer of the moment, Ashley Cole. But the feature nearly fell through.

 

Cole had initially agreed to do the interview on the proviso that The Observer kit him out in a Prada suit. No problem there until he wanted to keep the suit and asked the paper to take care of the matter. Prada wasn't prepared to play ball so editors were left frantically asking favours from other designers to keep the Arsenal footballer happy. He eventually walked off with a £1,000 suit from Paul Smith.

 

Ashley earns £50,000 a week. In his Observer photo last weekend he wore not only the suit but a wristband proclaiming... Make Poverty History."

 

Class.

Link to comment
Share on other sites

PS, tar sikkert bildet ned om noen dager.

11449[/snapback]

 

Ingen grunn til det :P

 

Dra meg baklengs inn i fuglekassa. Makan til jente!

11479[/snapback]

 

 

Nei ingen grunn til det....Når vi ikke kan se vakker fotball, må vi jo få nyte sommeren med vakre damer. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ashley Cole er vistnok tilbake i England etter ferie nå, og skal i nærmeste fremtid sette seg ned og finne ut han skal gjøre fremover. Dette både med tanke på Chelsea-saken og han eventuelle videre karriere i Arsenal. Skal man tolke Ashley Cole sitt siste intervju ser det ikke som om han har noen planer om å fortsette i klubben.

 

Både Arsene Wenger og Sir Peter Hill-Wood har ytret ønsker om å komme i dialog med Ashley Cole, men så langt ser det ut til at det ikke blir noe av dette.

 

Iflg artikkelen har det ikke vært noen dialog partene imellom siden Januar.

 

Kilde : ASHLEY STILL GUNNING TO CLEAR NAME

Link to comment
Share on other sites

Han har altså ikke vært med på noe trening enda? Noen som vet om han blir med på pre-season, eller sitter han bare hjemme å tenker på hva han helst vil spille for av oss og Chelsea?

Link to comment
Share on other sites

Han har altså ikke vært med på noe trening enda? Noen som vet om han blir med på pre-season, eller sitter han bare hjemme å tenker på hva han helst vil spille for av oss og Chelsea?

13427[/snapback]

 

 

Regner med han har litt ekstra fri ettersom han var med England til USA.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...