Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Cole planning new appeal

 

Ashley Cole is ready to take his case to the Court of Arbitration for Sport after seeing his guilty verdict in the Premier League 'tapping up' case upheld.

 

The England defender saw his fine reduced from £100,000 to £75,000 but is still unhappy at being found guilty over the affair.

 

Kanskje på tide å bare la dette ligge nå, Cole?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ham egentlig litt som klager på reduseringa av boten. Mourinho fikk sin redusert fra £200.000 til samme antall kr som Cole på £75.000. Det ville jeg sett på som urettferdig for min del..

Men jeg er enig i dem som mener at han begynner å dra det litt for langt nå, og mener også at han burde la det ligge og heller tenke på å spille fotball...

Link to comment
Share on other sites

Kan skjønne at noen mener at han bare skal betale og ferdig med det. Noen nevner at han tjener så godt osv, men det er enormt mange penger det er snakk om. Husk Cole hadde ca 25 i uken på den tiden han fikk boten, dvs en månedslønn i bot. Jeg hadde aldri akseptert den hvis jeg følte meg urettferdig behandlet. Dette går på stolthet og ære. Støtter Ash i denne saken uansett hva man mener han har gjort mot klubben.

Det er nok fortsatt endel uklarheter i forbindelse med møtet, ellers hadde nok straffene blitt utestengelser for de involverte, regelverket er strengt og Chelsea hadde allerede fått en advarsel fra FA. Syns derfor at tvilen skal komme tiltalte til gode slik det foregår i vanlige rettslokaler og straffesaker. Nå blir begge dømt, men begge får redusert straff uten nærmere begrunnelse såvidt jeg har sett. Virker meget ulogisk all den tid den første straffen var forskjellig for de 2 partene, mens de nye bøtene er like; Jose litt mer frikjent enn Cole, mens klubben Chelsea like skyldig. Hvor er logikken? Er ikke JM en representant for sin egen klubb i form av sin managerrolle? Betyr dette at en manager kan kontakte en spiller under kontrakt så lenge ingen fra ledelsen i klubben er med?

 

Det vil ikke bli lett for FA å holde orden på overgangsmarkede hvis denne dommen blir stående!

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns FAs dommer blir bare mer og mer idiotiske.. Jeg har mista troen på at FA kan klare å håndtere Chelsea/Mourinho hvis de fortsetter slik.

Cole fortjener ikke en like stor bot som Mourinho, som sikkert bare får Roman til å betale, og for ham er jo det ingenting.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Det er ingen krise at Cole er ute med skade no, såfremt Clichy er fit for fight. Skada kjem ganske betimelig, då det er landskampsveker først. Passer fint at han går glipp av desse.

 

Det er dog ingen ideell situasjon, då det ideelle er å ha alle dei beste skadefrie - alltid. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Gleder meg til å se Clichy på venstrebacken jeg :rolleyes: .

 

Selvfølgelig synd at Ashley er skadet, men samtidig får Gäel vist seg frem. Og det er bra!

Link to comment
Share on other sites

HVOR står det at Cole er skadet?? :rolleyes:

 

Synd hvis det er sant. Men Clichy er en verdig erstatter som ikke holder helt nivået til Cole da, logisk nok, men han er jo enormt god. For en syk fart på guttungen da!! ;)

Nei han er en veldig god gutt han ja, med god teknikk. Han burde kanskje ha fått testa hvordan venstrevingen smaker. Men nå er det vel for mange (Reyes, Pires, Hleb) som kan ha den posisjonen nå til at han kan få teste den. Men uansett så er jo Cole skada nå, og Clichy må spille der så lenge han er borte!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Selvfølgelig er det ikke gunstig å miste en spiller av Cole`s kaliber. Heldigvis har vi en særdeles god erstatter i Gael Clichy. Skal bli morsomt å følge han i ukene som kommer.

Har kjempe tro på den unge franskmannen.

Noe sier meg at dette desverre kan bli Cole`s siste sesong i Arsenal. Blir spennende å se om Clichy er moden til å steget opp til førstelagsplass. Har stor tro på det. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Venstrebacken er vel den plassen hvor vi er minst sårbar for skade på førstevalget. Jeg ser ikke noe stort problem med at Cole er skadet. Clichy har gjort en meget god jobb som vikar for Cole tidligere, og jeg er sikker på at han kommer til å gjøre en meget god jobb nå også. Det er også viktig for hans videre utvikling som spiller at han får en del kamper på det høyeste nivået.

Link to comment
Share on other sites

Først Henry ute 6 uker og så Cole i en måned.

Greit vi har en god erstatter i Clichy, men tror vi blir enda

mer svekket offensivt av dette.

22447[/snapback]

 

Frykter det samme desverre. Clichy er nok hakket bedre defensivt enn Cole, men mangler litt fremover. Det har vi sett de gangene han har startet som venstre flanke eller når han har kommet inn mens Cole er på banen; Cole har da ofte blitt flyttet frem og Clichy tatt backplassen. Høyresiden blir nok noe svekket, men kanskje skal man da også benytte anledningen til å la Reyes ta plass på vingen. Han er en mer en mot en spiller enn Pires og kan derfor true mer bakrom alene. Pires sin overlegenhet ligger i - etter min mening- ballkontroll og spilleforståelse, han har nok mistet noe av hurtigheten og evnen til å gjøre ting på egenhånd. Clichy kan med Reyes foran seg konsentrere seg om forsvarsjobbingen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Først Henry ute 6 uker og så Cole i en måned.

Greit vi har en god erstatter i Clichy, men tror vi blir enda

mer svekket offensivt av dette.

22447[/snapback]

 

Dersom Cole blir ute en mnd, er det ikke annet å gjøre enn å akseptere fakta og se det med en positiv innfallvinkel:

 

Clichy får anledning til å utvikle seg videre og bli enda bedre.

Link to comment
Share on other sites

Dersom Cole blir ute en mnd, er det ikke annet å gjøre enn å akseptere fakta og se det med en positiv innfallvinkel:

 

Clichy får anledning til å utvikle seg videre og bli enda bedre.

22512[/snapback]

Helt enig med deg! Nå får han sjansen til å vise seg frem på alvor!!! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...