Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply
Guest Jimmeyh

han skal bare dra hvis han vil, vi har jo løst dette back problemet veldig bra i det siste

 

 

 

 

Henryhh.jpg

all ære til Flamini, han har gjort en veldig bra jobb. Men hvis cole drar, så synes jeg at vi burde fått en reserve til Glichy, men hvis Flamini har lyst å fortsette som back så har vi jo reserve ;)

Link to comment
Share on other sites

all ære til Flamini, han har gjort en veldig bra jobb. Men hvis cole drar, så synes jeg at vi burde fått en reserve til Glichy, men hvis Flamini har lyst å fortsette som back så har vi jo reserve ;)

 

 

Enig der. Greit å ha Flamini i bakhånd dersom alt skulle skjære seg, men vi bør ha to skikkelig gode venstrebacker, på samme måte som vi har Lauren og Eboue på høyrebacken. Dobbel dekning er alfa omega når sesongene er så lange..

Link to comment
Share on other sites

Sun er Sun, men hvis det er dette han vil så bevares......BYE BYE!!

 

Slik Flamini spiller nå kan fort Clichy bli reserven. Forøvrig har vi både Hoyte og Gilbert som har klart seg bra på venstrebacken. Pluss at vi har en kar som heter Lauren som nettopp har mistet plassen sin på høyreback!! Vi er ikke helt hjelpeløse uten Ashley Cole. Det finnes også en misførnøyd venstreback til i England, Wayne Bridge. Han kan sikkert blomstre opp i Arsenal etter fadesen i Chelsea (som har satt han laaaaaangt tilbake som spiller).

 

Bottom line er at "sære" spillere har ingen plass i klubben, uansett navn!!

Link to comment
Share on other sites

A. Cole er en ARSENAL SPILLER, trent og lært opp ifra dag en. Enig med at Clichy er av samme kaliber, men håper virkelig vi klare å holde Cole... Men han bør holde seg unna småflørtinga med fienden.

 

Må ikke glømme at han er verdens beste venstre beck. ( tett fult av Clichy ;) )

Link to comment
Share on other sites

Guest ashleycole

A.Cole er verdens beste venstre beck. han kan ikkje dra. A.Cole er ein stor del av angrepet på venstre side. Han har også hjelpet henry mangen ganger på venstre siden. han er ein knall bra spiller både defansivt og offansivt.

 

Dra cole dra ein del av arsenal sjela også. slik som skjedde m paddy!

 

 

COLE.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Jeg håper inderlig Cole blir i klubben, blir Henry tror jeg Cole også blir

 

Nå er det lenge siden han har spillt så kanskje har vi glemt for en strålende spiller han er

 

På sitt beste mener jeg han er verdens beste venstre-back, og en spiller vi ikke har råd til å miste

 

Håper Cole er en gunner i mange år fremover

 

Hvis både Cole og Henry blir, da er vi på rett vei til ligagull neste år

Jeg tror Wenger er mer sulten enn noen gang på ligagull neste år

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/matchreport.asp?thi...res&fxid=293234

 

Da er Cole og CLichy tilbake. Begge spilte 90 min mot Coventry. Håper de er klare for A-laget i løpet av neste uke da.

 

Jeg er egentlig ikke så panisk etter å få Clichy tilbake. Cole er det helt greit å få tilbake da vi må la Flamini få hvile litt. Men dersom Flamini ikke trenger hvile, er det helt greit for meg at han fortsetter å spille. Det kan fort bli han som spiller venstreback på Emirates. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ashley Cole's nye bok inneheld i fylgje The Sun så sterke skuldingar mot Arsenal's styre og manager at ein ikkje har anna val enn eit sal. Det er trist og tragisk at han forlet klubben under slike omstende, og eg kjenner ikkje til alt som har foregått bak kulissane. Likevel nektar eg å tru at han er så uskuldig som han vil ha det til, og dette forsøket på å framstille seg sjølv som offeret er berre patetisk.

Det er ålment akseptert, i alle fall i England, at han per i dag er verdas beste i sin posisjon og eit sal vil heilt sikkert være eit tap for klubben. Men Arsenal er ikkje avhengig av å ha verdas beste i kvar posisjon for å lukkast. Eg er framleis trygg på at Clichy, og kanskje til og med Gilbert, har dei kvalitane som trengs for å prestere på høgaste nivå.

Takk for fylgjet Ashley. Eg har respekt for den jobben du har gjort for Arsenal. Men det var ikkje naudsynt å dolke klubben i ryggen på denne måten.

Link to comment
Share on other sites

Hva er dette?

Hvor står det at han forlater oss? Hva skjer?

 

Nei, si det. Begynner han nå å male på dette igjen så vet jeg sannelig ikke hva som skjer. Blir ikke klok på fyren. Han er en klassespiller, men han kan umulig være særlig rask i hodet.

 

Jeg tror (håper) fortsatt at han blir i klubben, men det kommer an på hva "noen" har diktert i denne boka da. Kanskje han ikke får lov å bli i det hele tatt til syvende og sist.

 

Time will show.

 

Det er sol og sommer, jeg skal på sjøen. Så får Cole være Cole inntil videre. Wenger har nok en venstreback på banen innen jeg fortøyer for sesongen. Om han heter Ashley Cole eller ikke gjenstår å se.

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo helt utrolig! At Cole ikke fremstår som den skarpeste kniven er dette nok et bevis på.

 

Uten å ha satt meg særlig inn den siste utviklingen, virker det som gutten er i ferd med å grave sin egen grav nå det gjelder hans forhold til Arsenal.

 

La oss håpe at det ikke stikker så dypt. Vil gjerne beholde Cole, men ikke for enhver pris.

Link to comment
Share on other sites

Enig. I form er han nok berdens beste venstreback men vil han ikke vaere i Arsenal saa er det bedre at han bare pakker sakene og drar. Etter aa ha sett disse utsagnene fra han saa hadde det ikke forundret meg om han stiller i blaatt paa brua til seriestart :P

Link to comment
Share on other sites

Eg for min del håper Cole pakker nellikkane og aldri setter sin fot på Emirates Stadium, makan til pakk treng me ikkje. Har ikkje tålt tryne på den fyren siden Chelsea episoden.

 

Out with Cashley!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...