Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

Cuntley forsvinner dit han hører hjemme, så glem han.

 

Jeg er ikke så bekymret for venstre back plassen. Clichy vil bli ett naturlig (og godt) førstevalg når han er skadefri. I back up har vi Flamini (som vi vet kan prestere bra her) og Hoyte (hvor god kan han bli?). Dette synes jeg er akseptabelt.

 

Værre er det med stopperne. Kolo Toure er snart en av verdens beste på plassen, ingen tvil, og det er han som har vært beholdningen i midtforsvaret vårt. Hva hvis han blir langtidsskadet eller må stå over nøkkelkamper? Da er vi på gyngende grund.

 

Senderos er ute noen mnd til men det verste er at jeg fortsatt tviler på hans kapasiteter. Hans panikk anfall i stressende situasjoner er ikke hyggelig å se på.

Djourou er meget lovende men stoler vi på han som anker? Han er ikke klar for en hel sesong ennå... men han kommer...

Cygan, ja han er rett og slett Cygan... han vil koste oss p(o)enger...

 

Nei, Wenger, det må handles inn en stopper. En etablert "voksen" rutinert spiller som kan komme inn og heve kvaliteten i laget.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Litt off-topic men; Midt oppi all usikkerheten og "eg vil ikkje vere her lenger, eg vil dit eller dit" (Madrid eller Chelsea) er dette jaggu god lesning

 

http://www.sportinglife.com/football/news/...l&TEAMHD=soccer

 

Det einaste som skiller denne hardtarbeidende lojale kjempen med ein gamal prototype av ein engelskspelar er det spanske blodet som strøymer i hans årer. Hvis dere skjønar formuleringa/samanlikninga? ;)

Jau, dette er ein kar vi kommer til å ha mykje glede av.

 

Cole har verkeleg skuffa meg i sommer. Han har mista mykje av respekten ved måten han har håndtert denne saka. Ein ekte uekte Arsenalgut. Kanskje det ikkje er så viktig av local-lads når man ser korleis dei oppfører seg, eg må nok revurdere synet mitt på akkurat dette feltet. Er jo mange meir lojale utlendingar enn ein local lad som etter eige utsagn har fulgt Arsenal sidan han sprang rundt i tøybleier istadenfor dagens pampers engangsbleier. Eg vet at eg ikkje ville gjort eller sagt noko mot klubben eg elsker uansett kor mykje Madrid eller Roman hadde lagt på bordet. Eg kunne nok gått til Madrid, men meir på Arsenals premisser enn mine egne. Det er no heilt sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Siste fra denne froten er at Chelsea prøver seg nå på RIISE (!). Mange tror at de gjør dette for å få arsenal til å godta budet på £ 16 mill...

 

Da må de nok tro om igjen. Tror nok ikke Wenger & co lar seg rokke ved i denne saken. Iallefall ikke fordi Chelsea prøver å hente en middelmådighet som Riise

Link to comment
Share on other sites

Da må de nok tro om igjen.

Tror nok ikke Wenger & co lar seg rokke ved i denne saken.

Iallefall ikke fordi Chelsea prøver å hente en middelmådighet som Riise

 

Begynner å bli temmelig lei denne sagaen som aldri tar slutt...

Det eneste som bryr meg (snart) er at Arsenal insisterer på

sitt opprinnelige prisforlangende og ikke viker en tomme. Når

Wenger først har sagt at Ch€£$ki betaler "hvasomhelst" og

alt for mye, må vi stå for det også!

 

Jeg tror forøvrig ikke at noen bokelskere går glipp av noe som

helst om ikke boka til Cole blir gitt ut pga. at Arsenal ikke selger

ham og krever endringer mens Cole ikke vil endre på den... Det

mest passende ville vel vært om Cole spiste boka som botsgang.

 

Jeg bare håper det ikke går utover lagmoralen om(!) vi beholder ham.

Link to comment
Share on other sites

Det er bra Chelsea har betalt overpris for alle andre spillere de har kjøpt fra andre klubber.. den lattelig høye prisen for grine ungen fra Lyn også.... de for bare punge ut det Arsenal vil ha for Cole han er vært de 250.... som Arsenal vil ha ..... han har mange år i gjen som fotball spiller.... håper Inter henter han da.... hadde vært best det B)

Link to comment
Share on other sites

Selv om Cashley spilte for England i midtuken så ser det ut til at Wenger dropper ham mot Villa. Finn linkene selv... Står i alle aviser i dag. Gjør meg personlig ingenting da det er for ille at en som ikke ønsker å spille for klubben som har oppfostret ham skal bli satt på laget allikevel. "Cunt" som Arseblog har sagt gang på gang sommeren igjennom.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt før; jeg liker ikke denne aggressive tonen overfor Cole. Vi må passe oss så vi ikke legger oss på yid-nivå. Betrakter heller Cole som en sinnsforvirret på villspor. Hvordan reagerer dere dersom Cole plutselig skulle ombestemme seg og angre all kalabaliken han har satt i gang? Vil han da bli tilgitt?

 

Som sagt, det er ikke noe must for Arsenal å selge Cole, selv om det er en risiko for destabilisering av spillergruppa. Samtidig burde noen (en psykolog?) ta en prat med Cole for å få ham på bedre tanker. Og uansett utgangspunkt; det er ikke nødvendigvis galt å selge Cole dersom vi får tilstrekkelig betalt, men jeg synes faktisk at en slik situasjon som nå har oppstått er en helt feil omstendighet og utgangspunkt for salg. Det virker så uoverveid å selge en spiller som tydeligvis er ute av mental balanse...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...