Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Jeg forstår bare ikke hvorfor alle (nesten) ville at Cole skulle vekk.... tenk..... tenk alle de gode tingene han har gjort for Arsenal, men hvis han gjør en feil vil alle ha han vekk.

 

Kunne jeg valgt mellom Gallas og Cole ville jeg valgt Cole.

 

Lykke til, Ashley, bare deg, ikke laget ditt

 

Det er ikke én feil, og det er forskjell på feil...

Det er sikkert mange som syns Toska var en

skikkelig trivelig kompis også. Jeg kan bare

snakke for meg selv, men jeg er glad Cole er

Arsenalhistorie nå. Forklaringene (?) hans er

alt for dårlige til å forsvare en brøkdel av det

han har sagt. Og jeg gidder ikke lese boka hans

om det sto om livet! For meg har han kommet

dit han hører hjemme nå. For meg er han like

mye mannen til en WAG som fotballspiller for

øyeblikket.

Men hvordan kan jeg og hvordan kan du og hvordan kan alle vi her i forumet vite at Cole kanskje har sant om at klubben har behandlet han dårlig?

 

For meg så syns jeg laget hadde blitt mye bedre med Cole, han sa jo selv at han tilbydde seg å spille!

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår bare ikke hvorfor alle (nesten) ville at Cole skulle vekk.... tenk..... tenk alle de gode tingene han har gjort for Arsenal, men hvis han gjør en feil vil alle ha han vekk.

 

Kunne jeg valgt mellom Gallas og Cole ville jeg valgt Cole.

 

Lykke til, Ashley, bare deg, ikke laget ditt

 

Det er ikke én feil, og det er forskjell på feil...

Det er sikkert mange som syns Toska var en

skikkelig trivelig kompis også. Jeg kan bare

snakke for meg selv, men jeg er glad Cole er

Arsenalhistorie nå. Forklaringene (?) hans er

alt for dårlige til å forsvare en brøkdel av det

han har sagt. Og jeg gidder ikke lese boka hans

om det sto om livet! For meg har han kommet

dit han hører hjemme nå. For meg er han like

mye mannen til en WAG som fotballspiller for

øyeblikket.

Men hvordan kan jeg og hvordan kan du og hvordan kan alle vi her i forumet vite at Cole kanskje har sant om at klubben har behandlet han dårlig?

 

For meg så syns jeg laget hadde blitt mye bedre med Cole, han sa jo selv at han tilbydde seg å spille!

 

Jeg er enig i at Arsenal ikke har fortalt for mye om hva som

skjedde, men personlig tror jeg det er like mye for å beskytte

det Cole måte ha igjen av ære... Starten på "krangelen" er jo

+/- £5.000 i uka. Du lager ikke så mye bråk over det når det

allerede ligger 600.000 kroner i uka i konvolutten din! Dessuten

er fyren DØMT av en uavhengig domstol for snikmøtet med

russerne. Og så påstår han at Arsenal skulle beskyttet ham mot

det ved å ikke rapportere noe som er ulovlig bare for at han har

vært med på det?! Vel, det er vel ingen grunn til å krangle videre

om Cole nå. Han er en god fotballspiller - det kan jeg ikke ta fra

ham, men han er ingen Arsenalgutt lenger, sjelden eller aldri har

jeg brydd meg mindre om hvordan det går med en X-Arsenalspiller.

Jeg skal selvfølgelig ikke ta fra deg retten til å mene hva du vil :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår bare ikke hvorfor alle (nesten) ville at Cole skulle vekk.... tenk..... tenk alle de gode tingene han har gjort for Arsenal, men hvis han gjør en feil vil alle ha han vekk.

 

Kunne jeg valgt mellom Gallas og Cole ville jeg valgt Cole.

 

Lykke til, Ashley, bare deg, ikke laget ditt

 

Det er ikke én feil, og det er forskjell på feil...

Det er sikkert mange som syns Toska var en

skikkelig trivelig kompis også. Jeg kan bare

snakke for meg selv, men jeg er glad Cole er

Arsenalhistorie nå. Forklaringene (?) hans er

alt for dårlige til å forsvare en brøkdel av det

han har sagt. Og jeg gidder ikke lese boka hans

om det sto om livet! For meg har han kommet

dit han hører hjemme nå. For meg er han like

mye mannen til en WAG som fotballspiller for

øyeblikket.

Men hvordan kan jeg og hvordan kan du og hvordan kan alle vi her i forumet vite at Cole kanskje har sant om at klubben har behandlet han dårlig?

 

For meg så syns jeg laget hadde blitt mye bedre med Cole, han sa jo selv at han tilbydde seg å spille!

 

Jeg er enig i at Arsenal ikke har fortalt for mye om hva som

skjedde, men personlig tror jeg det er like mye for å beskytte

det Cole måte ha igjen av ære... Starten på "krangelen" er jo

+/- £5.000 i uka. Du lager ikke så mye bråk over det når det

allerede ligger 600.000 kroner i uka i konvolutten din! Dessuten

er fyren DØMT av en uavhengig domstol for snikmøtet med

russerne. Og så påstår han at Arsenal skulle beskyttet ham mot

det ved å ikke rapportere noe som er ulovlig bare for at han har

vært med på det?! Vel, det er vel ingen grunn til å krangle videre

om Cole nå. Han er en god fotballspiller - det kan jeg ikke ta fra

ham, men han er ingen Arsenalgutt lenger, sjelden eller aldri har

jeg brydd meg mindre om hvordan det går med en X-Arsenalspiller.

Jeg skal selvfølgelig ikke ta fra deg retten til å mene hva du vil :)

Jaja.... Cole er vekk, han er historie i Arsenal.

Det som var pointe mitt i denne diskusjonen var at Arsenal hadde blitt bedre med, enn uten.

 

Men vi stopper her, Didrik, Cole er vekk, ferdig med det ;)

Om han har rett eller Wenger har rett, det får vi nok aldri vite.

Men for all del, jeg er enig med deg i at det var Cole som begynte.

Link to comment
Share on other sites

Jaja, Cole er borte og ferdig med det. Nå kan han fylle opp bankkontoen sin med penger som burde gått til sosiale formål i Russland. Herregud, jeg synes at det tilogmed er galt av Arsenal å ta imot disse blodstenkte rublene. Måtte rettferdigheten slå til mot Abramovich! :)

Link to comment
Share on other sites

Men vi stopper her, Didrik, Cole er vekk, ferdig med det ;)

Ingenting så greit som en diskusjon som stopper når det er

tomt, selv om vi kanskje ikke er 100% på linje om alt har

vi fremdeles samme lag - selv uten Cole.

 

That´s where the magic is from :)

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at vi gjorde en forholdsvis dårlig handel rent økonomisk. Men på den annen side, hva ville alternativet vært? Ingen penger, ingen Gallas og en sutrende Cole. Da er jaggu £5mill+Gallas+bort med et uromoment å foretrekke.

Velkommen til en ekte fotballklubb skal du være William...

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns ikke vi gjorde noen dårlig handel.. ved det bytte så fikk vi en mer komplett og bedre spiller. Vi rydder vei for Clichy og Traore.

Gallas er en MYE bedre spiller enn Cole. Og med de 5 så finansierer vi jo Rosicky.

Hva mener du med Traore, han er vel ikke komt til Arsenal?

Og det du sa om at Gallas var bedre enn Cole....ikke sant!!

Cole er verdens beste back......er Gallas det? Eller verdens beste midtstopper?

 

NEI

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns ikke vi gjorde noen dårlig handel.. ved det bytte så fikk vi en mer komplett og bedre spiller. Vi rydder vei for Clichy og Traore.

Gallas er en MYE bedre spiller enn Cole. Og med de 5 så finansierer vi jo Rosicky.

Hva mener du med Traore, han er vel ikke komt til Arsenal?

Og det du sa om at Gallas var bedre enn Cole....ikke sant!!

Cole er verdens beste back......er Gallas det? Eller verdens beste midtstopper?

 

NEI

 

 

Armand Traore er 17 og spiller for Arsenal :D

 

Angående hvem som er best av Gallas og Cole så synes jeg det er en for enkel problemstilling. Cole er kanskje verdens beste venstre back. Gallas er en av verdens beste stoppere. Det er flere gode stoppere enn venstre backer. Dessuten er jeg rimelig sikker på at Gallas med engelsk pass hadde vært like dyr som Cole.

Link to comment
Share on other sites

Denne handelen fortel vel mest av alt at Arsenal hadde malt seg sjølv opp i eit hjørne det var umogleg å komme seg ut av. Cole kunne umogleg fortsetje i klubben, og det visste Chelsea. 5 mill pund i mellomlegg er latterleg, og ein kan nesten tru det dreiar seg om eit opphørssal. Men skjedd er skjedd, og gjort er gjort.

Eg har eit inderleg og sterkt ynskje om at me aldri meir gjer forretningar med Chelsea, i alle fall ikkje så lenge herrane Abramovich og Kenyon styrer i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Hvis dere ser på kick-off på vg.no, så uttaler Cashley at han ikke er illojal og pengegrisk, men drar til Chelsea fordi han vil vinne ting. Legg merke til blikket til Cole når han sier at det ikke var pengene som gjorde at han dro!

Link to comment
Share on other sites

Det han sier bare bekrefter jo at han setter seg selv høyere enn noen klubb og spesielt Arsenal.

 

At the height of his row with Arsenal last June, he said he would never sign for the club again, not even for £200,000. Two months later he signed a new contract with a year's extension worth £70,000.

*

*

"People think I am a greedy pig. But it's nothing like that. I am genuine. I want to win things and play for the club I am at. It's never been about money, for me it's about respect."

 

Signerer aldri for Arsenal igjen, men når £70.000 i uka kom på bordet ble tonen en annen naturligvis.

"It's never about the money..." yeah right!? :)

 

Det er nok mer som sangen sier: "It's all 'bout the money...."

Link to comment
Share on other sites

Takk for alle de flotte fotballøyeblikkene Cole. For å ha gitt os så mye utrolig bra fotball de åra han spilte her, fortjener han en liten takk. Blir glad når jeg leser en artikkel som denne, der man ikke referer til Cole som "Cuntley Cunt" eller lignende. Barnslig og idiotisk er det. Jeg er over Cole nå, slev om jeg ikke akkurat gleder meg til han skal møte oss på AG.

 

P.S: Her er målet artikkelforfatteren referer til. Selv husker jeg beste målet mot Kiev som sendte oss videre i CL i det 89. minutt.

Link to comment
Share on other sites

Ser at Ashley Cole hevder at han følte seg uønsket i Arsenal - hvis man skal tro oppslagene i media, feks nettavisen. Han har naturligvis et poeng når han bruker forskjellsbehandling som et argument for å dra. Men samtidig burde jo Cole innsett at han ikke var like spesiell som Henry - det får være grenser for hvor høye tanker man skal ha om seg selv! :P :P Og naturligvis er det en forskjellsbehandling her. Det må det være. Spillerne er individer med ulike behov, og ulik betydning og ulike roller. Naturligvis kunne Arsenal ha strekt seg lenger for å beholde Cole, og det var naturligvis taktisk uklokt av Arsenal-ledelsen å kjøre prinsippene så hardt som de gjorde, særlig når de kanskje ikke er prinsippfaste overfor andre. Men dette rettferdiggjør naturligvis ikke det Cole gjorde, og i kjølvannet av møtet med Chelsea, og den påfølgende straffen, var det vel egentlig Cole som burde ha lagt seg litt i selene for å vise at han fortsatt ønsket å bli i Arsenal, ikke Arsenal. Dette er klassisk ansvarsfraskrivelse, og bare måten Cole har oppført seg på viser jo at han ikke er i nærheten av å fortjene samme behandling og respekt som henry... At han i tillegg tar dette oppgjøret i bokform mens han enda er aktiv forteller bare enda tydeligere hva han er laget av....

 

Når det er sagt; jeg er ikke bitter på Cole, jeg er fortsatt takknemlig for det han har gjort for oss, og jeg mener fortsatt at denne saken mer enn noe bærer preg av en mann som er på villspor.

Link to comment
Share on other sites

Ser at Ashley Cole hevder at han følte seg uønsket i Arsenal - hvis man skal tro oppslagene i media, feks nettavisen. Han har naturligvis et poeng når han bruker forskjellsbehandling som et argument for å dra. Men samtidig burde jo Cole innsett at han ikke var like spesiell som Henry - det får være grenser for hvor høye tanker man skal ha om seg selv! :P :P Og naturligvis er det en forskjellsbehandling her. Det må det være. Spillerne er individer med ulike behov, og ulik betydning og ulike roller. Naturligvis kunne Arsenal ha strekt seg lenger for å beholde Cole, og det var naturligvis taktisk uklokt av Arsenal-ledelsen å kjøre prinsippene så hardt som de gjorde, særlig når de kanskje ikke er prinsippfaste overfor andre. Men dette rettferdiggjør naturligvis ikke det Cole gjorde, og i kjølvannet av møtet med Chelsea, og den påfølgende straffen, var det vel egentlig Cole som burde ha lagt seg litt i selene for å vise at han fortsatt ønsket å bli i Arsenal, ikke Arsenal. Dette er klassisk ansvarsfraskrivelse, og bare måten Cole har oppført seg på viser jo at han ikke er i nærheten av å fortjene samme behandling og respekt som henry... At han i tillegg tar dette oppgjøret i bokform mens han enda er aktiv forteller bare enda tydeligere hva han er laget av....

 

Når det er sagt; jeg er ikke bitter på Cole, jeg er fortsatt takknemlig for det han har gjort for oss, og jeg mener fortsatt at denne saken mer enn noe bærer preg av en mann som er på villspor.

 

Cole er sjalu på Henry...rett og slett.

 

Han har seg selv å takke når han driver å er med på hemmelige og ulovlige møter med Chelsea.

Jeg skjønner godt at han ikke får noe høy stjerne i Arsenal etter noe sånt.

Han har bare ikke innsett det selv og han skjønner heller ikke at at han aldri vil bli like stor som Henry...ever!

 

Penger derimot skal han ha mest mulig av... :P

Link to comment
Share on other sites

"I didn't have one dinner..."

Men £70.000/uka skulle vel holde til å kjøpe din egen mat?!

£55.000 holder vel også et bra stykke på veien?

 

A$hley: Go F... play for Ch€£$ki or whatever!

Andre får gjerne skryte det de vil av alt han har gjort på banen.

For meg er pjokken mer en fiende enn en X-Arsenalspiller nå, da

jeg faktisk forventer mer enn at de spiller fotball. Dersom det er

alt de skal gjøre får de ligge unna å bruken "min" klubbs navn

offentlig. Man skal kunne utvise et minimum av folkeskikk for min

respekt. Anelka var (også) god da han spilte for oss, men en grinete

unge (jada med "feil venner" og agenter og sånt). Cole er verre.

Mer Arsenalbagaje, mer å være takknemlig for og verre oppførsel.

Jeg har null sympati med Cole.

 

Cole: "The Arsenal fans will never forgive me. Of course I'll get absolutely

caned by the Arsenal fans and that is something I've got to deal with."

Jepp. You will.

 

Heldigvis har vi Wenger som er en mye større mann enn meg på dette:

"We wish him well," said Wenger.

"He is a good guy but he was in a situation where his feelings towards the club changed.

Is it his fault? Is it our fault? Is it his agent's fault? That today is not really important.

At the end of the day the most important thing is that he is happy and the club is happy."

Link to comment
Share on other sites

Til tross for at Chelsea og Cole fortjener hverandre, så må jeg si at det virkelig svir å se han i Chelsea-drakt! Får se hvor lenge han blir i Chelsea da, hvis han forventer å bli versatt like høyt som Thierry Henry i Arsenal! De er vel ikke kjent for å verdsette spillerene sine veldig høyt på Stamford Bridge, sånn rent bortsett fra lønningene! Bare hør hva Gallas har å si!

Link to comment
Share on other sites

Til tross for at Chelsea og Cole fortjener hverandre, så må jeg si at det virkelig svir å se han i Chelsea-drakt! Får se hvor lenge han blir i Chelsea da, hvis han forventer å bli versatt like høyt som Thierry Henry i Arsenal! De er vel ikke kjent for å verdsette spillerene sine veldig høyt på Stamford Bridge, sånn rent bortsett fra lønningene! Bare hør hva Gallas har å si!

Om han ville være konge i Arsenal, så har han jo valgt helt feil nå...

Ch€£$ki har større "stjerner" enn oss - og i tillegg en manager som

setter seg selv øverst og foran alle i klubben (verden?)... Men han har

vel fått nok penger nå. Jeg syns bare synd på skogen som gikk med

for papir til boka hans.

 

BTW:

Kanskje vi kan flytte denne tråden ut av "Arsenal".

Cole er ikke Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...