Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Har ikke lyst på cole lenger. Han har signalisert STERKT at han vil vekk og da får han gå.

 

Helt enig, jeg hadde ønsket han fotsetter, men jeg ser det ikke for meg.

Han har kritisert sin egen klubb. Derfor tror jeg ikke han kommer i den ''fine arsenaltrøya'' på Ashburton :)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal's Cole must give up ?1M bonus for Chelsea move

tribalfooball.com - August 10, 2006

 

Arsenal fullback Ashley Cole may have to sacrifice a cool £1 million to get his move to Chelsea.

 

The Sun says the wantaway star is due the cash from Arsenal as part of the deal. But the clubs are still more than ?5m apart - and one of the sticking points is who picks up the bonus bill.

 

The deal has reached stalemate after Chelsea stated they would not increase their ?17m offer for the 25-year-old left-back.

 

They know they are in the driving seat as the only club who have come in for the defender.

 

Arsenal were still demanding ?25m for Cole on Wednesday. But privately boss Arsene Wenger has conceded that Cole will never pull on an Arsenal shirt again.

 

The England man was left out of the club's official first-team squad photograph yesterday.

 

hvis det er tilfelle at han vil selv betale 11 mil kr for og komme seg vekk, da tror jeg desverre det ikke er mye vits i å beholde han as..

Link to comment
Share on other sites

Det er jo faktisk Chelsea som har fått Cole til å tenke andre veier enn Arsenal. Det var jo på ett Hottel for ett år siden da Chelsea prøvde å Fiske Cole.

 

Vi må kunne tilgi Cole.

 

Cole ble ikke akkurat kidnappa og dratt med på det forbaska hotellet... trur nok det var galt fra begge sider.

 

Kast Cole ut.

Link to comment
Share on other sites

Cole ble ikke akkurat kidnappa og dratt med på det forbaska hotellet... trur nok det var galt fra begge sider.

 

Kast Cole ut.

 

Naturligvis var det galt fra begge parter, men problemet er ikke at Cole ble med på det møtet - det er han jo allerede tilgitt for - men at han ikke har klart å bli ferdig med saken. Uproft og barnslig spør du meg. Hvis Cole mot formodning skulle ombestemme seg er det helt uproblematisk for meg, og bør være det for klubben og dets supportere, men sannsynligheten for at det skal skje virker rimelig liten nå. Men naturligvis kan ikke Arsenal gi etter for Chelsea, det er jo det samme som å si at alt er lov; etter en symbolsk straff fungerer det likevel....

Link to comment
Share on other sites

Arsenal's Cole must give up ?1M bonus for Chelsea move

tribalfooball.com - August 10, 2006

 

Arsenal fullback Ashley Cole may have to sacrifice a cool £1 million to get his move to Chelsea.

 

The Sun says the wantaway star is due the cash from Arsenal as part of the deal. But the clubs are still more than ?5m apart - and one of the sticking points is who picks up the bonus bill.

 

The deal has reached stalemate after Chelsea stated they would not increase their ?17m offer for the 25-year-old left-back.

 

They know they are in the driving seat as the only club who have come in for the defender.

 

Arsenal were still demanding ?25m for Cole on Wednesday. But privately boss Arsene Wenger has conceded that Cole will never pull on an Arsenal shirt again.

 

The England man was left out of the club's official first-team squad photograph yesterday.

 

hvis det er tilfelle at han vil selv betale 11 mil kr for og komme seg vekk, da tror jeg desverre det ikke er mye vits i å beholde han as..

 

Nå er kilden kanskje en av de minst troverdige, men når du i tillegg vrir på teksten blir det håpløst. Det står at Cole kanskje må gi etter bonusen for at handelen skal gå i orden da det er uenighet om hvem som skal betale den ved en eventuell overgang. Står ingenting om at Cole vil betale eller frasi seg bonusen som du skriver...

 

Rart det er krig i verden

Link to comment
Share on other sites

Arsenal's Cole must give up ?1M bonus for Chelsea move

tribalfooball.com - August 10, 2006

 

Arsenal fullback Ashley Cole may have to sacrifice a cool £1 million to get his move to Chelsea.

 

 

 

Nå er kilden kanskje en av de minst troverdige, men når du i tillegg vrir på teksten blir det håpløst. Det står at Cole kanskje må gi etter bonusen for at handelen skal gå i orden da det er uenighet om hvem som skal betale den ved en eventuell overgang. Står ingenting om at Cole vil betale eller frasi seg bonusen som du skriver...

 

Rart det er krig i verden

 

ka tror du de mener med det då?? enig med det du sier om kilden... men virker for meg som han er vilig til og si fra seg pengene for at det skal gå i orden...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal's Cole must give up ?1M bonus for Chelsea move

tribalfooball.com - August 10, 2006

 

Arsenal fullback Ashley Cole may have to sacrifice a cool £1 million to get his move to Chelsea.

 

 

 

Nå er kilden kanskje en av de minst troverdige, men når du i tillegg vrir på teksten blir det håpløst. Det står at Cole kanskje må gi etter bonusen for at handelen skal gå i orden da det er uenighet om hvem som skal betale den ved en eventuell overgang. Står ingenting om at Cole vil betale eller frasi seg bonusen som du skriver...

 

Rart det er krig i verden

 

ka tror du de mener med det då?? enig med det du sier om kilden... men virker for meg som han er vilig til og si fra seg pengene for at det skal gå i orden...

 

Hvordan kan du tolke det som Cole er villig til å gi fra seg bonusen? Cole er ikke sitert og hele artikkelen omhandler at det er uenighet om kjøpesummen og hvem som skal betale bonusen.

Link to comment
Share on other sites

Jau da var jeg tilbake igjen her :(

 

Fulgt Cole-situasjonen med argusøyne her i sommer. Ser såklart helst at han blir. Det er godt for klubben(sportslig) og om han skulle virkelig unnskylde seg og skrive ny kontrakt, så ser jeg ingen grunn til at vi ikke kan tilgi ham. Da blir det ro i klubben og muligens slipper vi alt styret. På en annen side derimot, går han til Chelsea. Ja da vet jeg ikke hva jeg skal si. Men synes det virker som om Cole ikke er verdens smarteste og det virker sterkt som om han går etter pengene. Så desverre tror jeg vi mister Cole til Chelsea. Men egentlig er det likegyldig for meg, for det er så mye negativt rundt klubben for tiden, så det ville vært godt å få ett problem ut av hodet og fokusere på serietart. Det er tross alt nesten bare en uke til.

Link to comment
Share on other sites

Cole er bare tragisk spiller.... når han legger skylden på klubben for han selv møte Chelsea på et hotell... kan tenkes han ble litt lurt.... men Arsenal seller han ganske så sikkert.... kan ikke ha en spillere i klubben som på liv og død vil spille for rivalen.... siden han vil til Chelsea som tror jeg neppe dem lurte han til det hotellet... tror nok han var like mye med på det selv.... :(

Link to comment
Share on other sites

£23 mill. er ein fin sum. Så lenge Wenger har planer om å bruke dei på nye forsterkninger.

 

Som en kar skreiv det så fint på vitalfootball linken til Tusmo:

 

Not a bad price if that is true!!! Wenger could do wonder with that cash, it's the equivolent of giving another manager 40 million.

Link to comment
Share on other sites

Som en kar skreiv det så fint på vitalfootball linken til Tusmo:

 

*Kremt* Jeg postet den vel på siden foran her først :unsure:

Still 2 B confirmed... Alle ser ut til å ha samme "ukjente"

kilde. Så - vi får vel vente på en pressekonferanse eller

de offisielle sidene fremdeles. Er allikevel enig i at summen

vel er omrent det vi kunne håpe på, og drøye 250 millioner

er vel greit for å bli kvitt en fyr som snakker dritt om Arsenal?!

Eller hur?

Link to comment
Share on other sites

£23 mill. er ein fin sum. Så lenge Wenger har planer om å bruke dei på nye forsterkninger.

 

Ja, det er dette som bekymrer. Kommer Wenger til å bruke pengene?

Med Cole, Sol, Pires, Bergkamp ute, fire spillere som har vært noen av de viktigste spilrene de siste årene, er det viktig å hente inn nye utenfra. Greit Rosicky er god, men det er vel litt for mye forlangt at kjøpet av han skal veie opp for de fire spillerne som stikker. Det er jo ikke utelukket at Reyes stikker heller.... Husk at 2 av 3 på den berømte venstresiden vår stikker av samme sommer....

 

Vi har fått opp et par gode fra ungdomsavdelingen i Arsenal de siste årene, men det får da være grenser. Vi klarer aldri å erstatte alle de erfarne og meget gode spillerne som har gått, bare ved å hente opp et par ungdommer.

 

Vi har ikke venstreback hvis Cole går. Clichy er grei nok, men ung og skadeforfulgt til tusen. Flamini er ikke god nok som venstreback gjennom en hel sesong, selv om han hadde noen gode kamper på backen i fjor. Heldigvis var det ikke den aller verste motstanden han møtte. Noen som husker han mot Beckham i Spania forresten? Fullstendig avkledd.

På midtstopperen er det ikke noe bedre. Vi er 100% avhengig av en skadefri Toure hele sesongen gjennom. I et lag som Arsenal så kan vi ikke gjøre oss så avhengige av en enkelt spiller. På midtbanen ser det helt greit ut, vi har god dekning på kantene, men jeg skulle ønske vi hadde en defensiv midtbanespiller som kunne kjempet med Gilberto om plassen. Flamini vil aldri kunne bli en utfordrer for den brasilianske verdensmesteren. Gilberto har en eller to perioder i sesongen der han er helt ute å kjøre, så vi trenger kvalitet som kan komme inn.

 

Nå er jo ikke dette så altfor galt, men det største problemet er at stallen er altfor tynn. Vi gambler på en god start 11-er, og at hvis det skulle komme noen skader så vil ungutter komme inn og prestere over evne. Det er få i start 11-eren som har konkurranse om plassene. Det er kun på spissplass, vingen og høyreback der det er konkurranse å snakke om. Er dette positivt?

Link to comment
Share on other sites

Enig i det meste du skriver, Ole.

 

Skal me tru arseblog, har ikkje Wenger planer om å hente inn ein erstatter for Cashley. Clichy er tilbake i september. Så spørs det kor lenge han er skadefri.

Link to comment
Share on other sites

Enig i det meste du skriver, Ole.

 

Skal me tru arseblog, har ikkje Wenger planer om å hente inn ein erstatter for Cashley. Clichy er tilbake i september. Så spørs det kor lenge han er skadefri.

 

Cole kommer ikke til å bli erstattet. Det er jeg rimelig sikker på. De unge får sjansen på den plassen. Det som bekymrer meg mer er hvis Reyes går også. Da har vi som anabole-Ole, :unsure: , sier mistet Cole, Pires, Dennis og Reyes før sesongen. Det blir for store sko å fylle for våre lovende unggutter.

Link to comment
Share on other sites

Wenger fikk nok penger fra CL som var..... vi mister Campell også... som har vært viktig bak der i flere år..... syns Wenger ikke har vært så go til å hente de stjerne spillere vi hadde trengt..... så han kan bare skylle på seg selv vis vi sliter om 4 plassen i år også.... har ikke noe med laget og gjøre... når man ser på forsvaret til Chelsea og Man utd... så ligger vi langt etter med klasse spillere bak der.... Cola kan bare dra for min del... vi klarte oss veldig bra uten han til tider i fjor..... Cole vil vekk og da er saken grei....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...