Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

Jeg vil definitivt ikke ha Gallas om Cole blir!

 

Hvorfor ikke?

 

Skjønner ikke jeg heller. Gallas er jo midtstopper, mens Cole er venstreback.....

 

Det er noen som ikke vil at stallen skal forsterkes ser jeg :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1395417,00.html

 

Hvis Wenger har sagt dette med at hvis Cole blir solgt, noe han sannsynligvis blir, trenger han å kjøpe en ny spiller....hvor han også indirekte mener en venstreback.

 

Det kryr jo ikke akkurat av venstrebacker i Cole's kaliber i transfermarkedet...

Skal det satses på Hoyte, Flamini eller Traore...?

Abidal har vært nevnt, men er han egentlig så mye bedre enn Hoyte f.eks.?

 

Noen forslag på hvem det kan bli?

Må ærlig innrømme at jeg ikke kommer på noen akkurat nå... :D :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1395417,00.html

 

Hvis Wenger har sagt dette med at hvis Cole blir solgt, noe han sannsynligvis blir, trenger han å kjøpe en ny spiller....hvor han også indirekte mener en venstreback.

 

Det kryr jo ikke akkurat av venstrebacker i Cole's kaliber i transfermarkedet...

Skal det satses på Hoyte, Flamini eller Traore...?

Abidal har vært nevnt, men er han egentlig så mye bedre enn Hoyte f.eks.?

 

Noen forslag på hvem det kan bli?

Må ærlig innrømme at jeg ikke kommer på noen akkurat nå... :D :P

la oss nå først se hva som skjer før vi begynner å handle etter eventualiteter. det viktigste i utalelsen linken din, som for øvrig er mindre tabloid presentert på arsenal.com er at Wenger sier at Chelsea må få fingern ut i løpet av en uke hvis det skal bli noe deal. hvis ikke benyttes sikkert Cole i returoppgjøret mot Zagreb på Emirates og da blir han uaktuell for Chelsea. tror Chelsea etterhvert må skjønne at de finner bedre alternativ enn Cole prismessig andre steder.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat denne setningen gjer at eg er rimelig sikker på at Cole stikker: “But there is one thing for a player wanting to leave and there is another thing to sell a player. You need the three parties to agree.

 

Her bekrefter Wenger at Cole vil vekk; noko som egentlig aldri har blitt bekrefta før nå sett bort ifra engelske tabloiders spekulasjon. Eg er 90% sikker på at han speler i blått neste sesong, dessverre. Sitter egentlig med eit håp om at Cole skal beklage oppførselen sin og signera langtidskontrakt, men det blir nok med håpet. :P

Link to comment
Share on other sites

Og klart Henry har et poeng.Skulle Cole gå håper jeg det blir utlandet.

Men nå virker det som det er usikkert hva som skjer nå plutselig.

Ingen vet hva Cole vil,ikke engang Henry.

Rart at alle aviser vet det da.

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig vi får en løsning på dette. Personlig håper jeg fortsatt båndene mellom Cole og Arsenal kan styrkes igjen, men jeg er veldig redd for supporternes reaksjon dersom Cole blir. Jeg er redd situasjonen dersom Cole blir rett og slett blir utålelig for ham.

 

Jeg ønsker en løsning så fort som mulig, aller helst i dag. Tviler dog på at det blir løst så fort, for jeg tror Arsenal vil melke Chelsea for store penger, noe de kommer til å bruke lang tid på...

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig vi får en løsning på dette. Personlig håper jeg fortsatt båndene mellom Cole og Arsenal kan styrkes igjen, men jeg er veldig redd for supporternes reaksjon dersom Cole blir. Jeg er redd situasjonen dersom Cole blir rett og slett blir utålelig for ham.

 

Jeg ønsker en løsning så fort som mulig, aller helst i dag. Tviler dog på at det blir løst så fort, for jeg tror Arsenal vil melke Chelsea for store penger, noe de kommer til å bruke lang tid på...

 

Jeg har også et håp om at Cole forblir i Arsenal ut kontraktstiden. Jeg håper Chelsea trekker seg, og at Cole blir. Jeg tror faktisk også det kan skje!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker en løsning så fort som mulig, aller helst i dag. Tviler dog på at det blir løst så fort, for jeg tror Arsenal vil melke Chelsea for store penger, noe de kommer til å bruke lang tid på...

 

Jeg har også et håp om at Cole forblir i Arsenal ut kontraktstiden. Jeg håper Chelsea trekker seg, og at Cole blir. Jeg tror faktisk også det kan skje!

 

kan fort bli sånn som helgeaarsvoll sier her, men da mener jeg det hadde hvert bedre og fått pengene..

 

tror dessuten at hvis ikke cole får det som han vil, tviler jeg på at han er profesjonel nok til og legge dette til siden i to år...

 

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=40...s+Cole+deadline

 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1395417,00.html

Link to comment
Share on other sites

Hvis Cole blir er den en kjempestyrke for laget. At enkelte supportere tror på alt aviser skriver og sier er fortsatt en uløst gåte for meg. Har sett mange her inne dømme ham nord og ned, men hvor mange kjenner sanneheten om hele sagaen? Hvem kan med hånden på hjerte si at Arsenal har oppført seg helt eksemplarisk og ikke laget vanskeligheter for Cole i første omgang. Tror faktisk han har et poeng når han sier han ble brukt som agn for å felle Chelsea og deres mindre fine måte å kontakte spillere på. Hele tap-up affæren virker nokså ullen og det verserer mange teorier om hva som skjedde den famøse dagen. Cole har hele tiden hevdet sin uskyld og blitt dømt på indisier. Han har heller aldri offentlig sagt at han vil forlate Arsenal og spille for Chelsea. I motsetning til Gallas, Veron og Crespo- slår familien sprekker Jose?- som alle har gått ut både på TV og i aviser med sine ønsker. Hvorfor skal da supporterne snu seg mot Cole pga hva avisene skriver? Er ofte lurt å vise litt mer forståelse for medias makt før man hiver seg på hylekoret.

 

Det eneste som er bekreftet er at Chelsea har på korrekt måte kontaktet klubben med et ønske om å kjøpe Cole fri fra sin kontrakt. Det er opp til klubben å sette pris eller evnt nekte et salg. Hvis noen har andre linker eller konkrete sitater hentet fra Cole eller klubben som motsier det jeg her skriver ønsker jeg sterkt å se/lese det. Har ikke sett noe slikt selv og forholder meg derfor helt nøytral til hele Cole-hetsen og alt tullet rundt ham som person. Når Henry ønsker at han skal bli i klubben kan ikke hans "ønske" om å gå til Chelsea være veldig uttalt, selv ikke i de innerste kretser. Tror ikke vår kaptein hadde bedt ham så instendig om å bli hvis han hadde blitt sett på som en sviker i egne rekker.

Link to comment
Share on other sites

Vis Cole sier til arsenal.com att alt bare var tull. Så skal jeg tro på han og tilgi han....Det er helt greit.. Om han blir og innrømmer att han har gjort en feil så skal vi også tilgi han...

 

Håper Cole blir...men tror desverre han drar

Link to comment
Share on other sites

Vis Cole sier til arsenal.com att alt bare var tull. Så skal jeg tro på han og tilgi han....Det er helt greit.. Om han blir og innrømmer att han har gjort en feil så skal vi også tilgi han...

 

Håper Cole blir...men tror desverre han drar

 

Vi må alltid la en som har gjort noe galt få tid til å innse at han har gjort noe galt. Enkelte ganger kan det gå et helt liv før denne personen innser det. Det vil kunne hjelpe og fremskynde denne prosessen om den fornærmede part strekker ut en hånd! Det vil jeg gjøre i dette tilfellet. Gutten har hatt dårlige rådgivere, og er en ung og umoden gutt!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Cole blir er den en kjempestyrke for laget. At enkelte supportere tror på alt aviser skriver og sier er fortsatt en uløst gåte for meg. Har sett mange her inne dømme ham nord og ned, men hvor mange kjenner sanneheten om hele sagaen? Hvem kan med hånden på hjerte si at Arsenal har oppført seg helt eksemplarisk og ikke laget vanskeligheter for Cole i første omgang. Tror faktisk han har et poeng når han sier han ble brukt som agn for å felle Chelsea og deres mindre fine måte å kontakte spillere på. Hele tap-up affæren virker nokså ullen og det verserer mange teorier om hva som skjedde den famøse dagen. Cole har hele tiden hevdet sin uskyld og blitt dømt på indisier. Han har heller aldri offentlig sagt at han vil forlate Arsenal og spille for Chelsea. I motsetning til Gallas, Veron og Crespo- slår familien sprekker Jose?- som alle har gått ut både på TV og i aviser med sine ønsker. Hvorfor skal da supporterne snu seg mot Cole pga hva avisene skriver? Er ofte lurt å vise litt mer forståelse for medias makt før man hiver seg på hylekoret.

 

Det eneste som er bekreftet er at Chelsea har på korrekt måte kontaktet klubben med et ønske om å kjøpe Cole fri fra sin kontrakt. Det er opp til klubben å sette pris eller evnt nekte et salg. Hvis noen har andre linker eller konkrete sitater hentet fra Cole eller klubben som motsier det jeg her skriver ønsker jeg sterkt å se/lese det. Har ikke sett noe slikt selv og forholder meg derfor helt nøytral til hele Cole-hetsen og alt tullet rundt ham som person. Når Henry ønsker at han skal bli i klubben kan ikke hans "ønske" om å gå til Chelsea være veldig uttalt, selv ikke i de innerste kretser. Tror ikke vår kaptein hadde bedt ham så instendig om å bli hvis han hadde blitt sett på som en sviker i egne rekker.

Dette sitatet frå Wenger gjorde meg ganske sikker på at Cole vil vekk: “But there is one thing for a player wanting to leave and there is another thing to sell a player. You need the three parties to agree.

Dette sa han altså om Cole-saken viss det skulle væra tvil om det.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Cole blir er den en kjempestyrke for laget. At enkelte supportere tror på alt aviser skriver og sier er fortsatt en uløst gåte for meg. Har sett mange her inne dømme ham nord og ned, men hvor mange kjenner sanneheten om hele sagaen? Hvem kan med hånden på hjerte si at Arsenal har oppført seg helt eksemplarisk og ikke laget vanskeligheter for Cole i første omgang. Tror faktisk han har et poeng når han sier han ble brukt som agn for å felle Chelsea og deres mindre fine måte å kontakte spillere på. Hele tap-up affæren virker nokså ullen og det verserer mange teorier om hva som skjedde den famøse dagen. Cole har hele tiden hevdet sin uskyld og blitt dømt på indisier. Han har heller aldri offentlig sagt at han vil forlate Arsenal og spille for Chelsea. I motsetning til Gallas, Veron og Crespo- slår familien sprekker Jose?- som alle har gått ut både på TV og i aviser med sine ønsker. Hvorfor skal da supporterne snu seg mot Cole pga hva avisene skriver? Er ofte lurt å vise litt mer forståelse for medias makt før man hiver seg på hylekoret.

 

Det eneste som er bekreftet er at Chelsea har på korrekt måte kontaktet klubben med et ønske om å kjøpe Cole fri fra sin kontrakt. Det er opp til klubben å sette pris eller evnt nekte et salg. Hvis noen har andre linker eller konkrete sitater hentet fra Cole eller klubben som motsier det jeg her skriver ønsker jeg sterkt å se/lese det. Har ikke sett noe slikt selv og forholder meg derfor helt nøytral til hele Cole-hetsen og alt tullet rundt ham som person. Når Henry ønsker at han skal bli i klubben kan ikke hans "ønske" om å gå til Chelsea være veldig uttalt, selv ikke i de innerste kretser. Tror ikke vår kaptein hadde bedt ham så instendig om å bli hvis han hadde blitt sett på som en sviker i egne rekker.

Dette sitatet frå Wenger gjorde meg ganske sikker på at Cole vil vekk: “But there is one thing for a player wanting to leave and there is another thing to sell a player. You need the three parties to agree.

Dette sa han altså om Cole-saken viss det skulle væra tvil om det.

 

 

Enig i at dette kan gi inntrykk av at han ønsker seg bort, men husk at Wenger veldig ofte snakker i generelle ordlag. Trenger ikke å være spesifikt for denne saken.

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen tror dette bare er noe vas, ja då tar de feil...

Får det første ville Wenger ha sagt at det ikkje er noe, men det har han ikkje sagt... han har sagt at han vill ha svar i løpet av uken fra Chelsea.

Og dermed så er Wenger villig til å selge Cole..

 

VI burde få solgt han så fort som mulig og aller helst til r.Madrid eller et lag i den duren..

 

 

Likte Cole før allt dette skjedde... men nå har det skjedd, og han må vekk!

Link to comment
Share on other sites

slik ting er blitt nå så trur jeg eneste løsning er å selge cole.For meg så virker han som en penge grisk playboy,og den typen spillere passer best i chelsea.

Hadde han vært en arsenal gutt av hele sitt hjerte ,slik som så mange av oss supportere er så ville

jose m kommet ut fra hotellet med en støvel mellom skinkene!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen tror dette bare er noe vas, ja då tar de feil...

Får det første ville Wenger ha sagt at det ikkje er noe, men det har han ikkje sagt... han har sagt at han vill ha svar i løpet av uken fra Chelsea.

Og dermed så er Wenger villig til å selge Cole..

 

VI burde få solgt han så fort som mulig og aller helst til r.Madrid eller et lag i den duren..

 

 

Likte Cole før allt dette skjedde... men nå har det skjedd, og han må vekk!

 

Wenger har uttalt at det må komme en avklaring i løpet av uken. Han har gjentatte ganger hevdet at han vil beholde Cole unasett hva som er sagt og ikke sagt i denne saken. Avklaringen må skje mellom klubbene Arsenal og Chelsea, ikke mellom Cole og Wenger. Ingen har trodd at dette er noe "vas". Det er bekreftet at det har kommet bud på spilleren og nå er det opp til styret i Arsenal om de vil akseptere eller ikke. Hverken Chelsea, Cole eller Wenger har siste ord i denne saken så han har nok aldri uttalt at han vil ha et svar fra Chelsea som du hevder..

Link to comment
Share on other sites

Offisielt fra Chelsea-hold:

 

Cole price too high

 

Tror ikke vi når en avtale i løpet av uken som har blitt forespeilet som "frist" av både Wenger og Mourinho, så jeg tror (og håper) Cole spiller i Arsenal denne sesongen.

 

Edit: Flere enn meg som er aktive på å legge ut nyheter ser jeg :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis så stemmer så får jeg håpe at Cole da kommer seg tilbake i toppform rimelig kjapt og at han begynner å tenke fotball igjen. Er lei av alt dette styret rundt han utenfor gressmatta og skulle gjerne sett at han ble solgt, men bra at styret da ikke har latt seg presse på prisen og står fast ved en sum de krever.

Link to comment
Share on other sites

Ingenting hadde gledet meg mere enn om Ashley Cole forlot klubben nå, det han har gjort er i mine øyne utilgivelig ovenfor klubben, supporterene og hans lagkamerater. Aller helst hadde jeg sett at Cole forlot øyriket og ikke gikk til en av våre argeste konkurrenter i Premier League, men nå spiller det egentlig ingen rolle. Jeg ønsker aldri å se Ashley Cole ikledd en Arsenal drakt igjen.

 

Det er selvsagt et nederlag å miste en av verdens desidert beste ventrebacker, fra han startet på utlån i Crystal Palace og spilte seg inn på Arsenal laget har han utviklet seg veldig. Men det har sikkert blitt nevnt utallige ganger tidligere, ingen spiller er større eller viktigere enn klubben i sin helhet. Vi har mistet gode spillere tidligere og har et stort potensiale i Gael Clichy og ikke minst et stort talent i Armand Traore. Flamini er også et alternativ.

 

Arsene Wenger siste uttalelser kan også tyde på at dersom Cole blir solgt, er det ikke umulig at Wenger kommer til å hente inn en ny venstreback (Kilde www.arsenal.com).

Link to comment
Share on other sites

Ingenting hadde gledet meg mere enn om Ashley Cole forlot klubben nå, det han har gjort er i mine øyne utilgivelig ovenfor klubben, supporterene og hans lagkamerater. Aller helst hadde jeg sett at Cole forlot øyriket og ikke gikk til en av våre argeste konkurrenter i Premier League, men nå spiller det egentlig ingen rolle. Jeg ønsker aldri å se Ashley Cole ikledd en Arsenal drakt igjen.

 

Det er selvsagt et nederlag å miste en av verdens desidert beste ventrebacker, fra han startet på utlån i Crystal Palace og spilte seg inn på Arsenal laget har han utviklet seg veldig. Men det har sikkert blitt nevnt utallige ganger tidligere, ingen spiller er større eller viktigere enn klubben i sin helhet. Vi har mistet gode spillere tidligere og har et stort potensiale i Gael Clichy og ikke minst et stort talent i Armand Traore. Flamini er også et alternativ.

 

Arsene Wenger siste uttalelser kan også tyde på at dersom Cole blir solgt, er det ikke umulig at Wenger kommer til å hente inn en ny venstreback (Kilde www.arsenal.com).

Har du glemt Clichy? Sorry hvis han er solgt eller lånt ut, jeg er litt utdatert for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...