Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Hva med det faktum at han får flere spillere rundt seg som er istand til å skape flere muligheter for han enn det han har i Bordeaux?

 

Se på Torres, som har bøttet inn med mål for Liverpool. Jeg er overbevist om at han hadde kunnet putte inn iallefall 10-15 mål mer pr. sesong, dersom han hadde spillt for Arsenal.

 

Joda, men du husker vel målstatistikken til Eduardo før han kom til Arsenal. Vil ikke si at Kroatia Zagreb er et bedre lag en Bordeaux

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Joda, men du husker vel målstatistikken til Eduardo før han kom til Arsenal. Vil ikke si at Kroatia Zagreb er et bedre lag en Bordeaux

 

Eduardo hadde en helt annen rolle i Zagreb enn hva Chamakh har i Bordeaux dog.

Link to comment
Share on other sites

Joda, men du husker vel målstatistikken til Eduardo før han kom til Arsenal. Vil ikke si at Kroatia Zagreb er et bedre lag en Bordeaux

 

Som Stefan B korrekt nevner, så har Chamakh en helt annen rolle i Bordeaux enn Eduardo hadde i Zagreb.

 

I tillegg har Eduardo fått en helt annen rolle i Arsenal. Før benbruddet når Arsenal spillte 4-4-2, så vi prov på en spiss som kunne gjøre mål ut av den minste ting. Desverre for Eduardo, har Arsenal endret til en formasjon som ikke gagner Eduardo sine egenskaper.

Link to comment
Share on other sites

Første berøringene blir alt for ofte som en murvegg

 

Får meg til å tenke på sitatet til herlige Ivar Hoff :

 

"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd"

 

 

Personlig synes jeg Bendtner er spennende og har mange gode egenskaper, men jeg mener det er uheldig at vi skal avhenge så sterkt av denne mannen som midtspiss når han tross alt bare er 21 år og har sine mangler, og i så mange kamper da! I tillegg på dette helt, helt kritiske tidspunktet..............

Link to comment
Share on other sites

Får meg til å tenke på sitatet til herlige Ivar Hoff :

 

"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd"

Personlig synes jeg Bendtner er spennende og har mange gode egenskaper, men jeg mener det er uheldig at vi skal avhenge så sterkt av denne mannen som midtspiss når han tross alt bare er 21 år og har sine mangler, og i så mange kamper da! I tillegg på dette helt, helt kritiske tidspunktet..............

 

En meget lovende spiller, mye talent, fremdeles ganske ung.

Jeg vil påpeke at ambisjonene og viljen til Dansken kan gjøre at han blir verdens beste spiss.

Når et menneske tror og blir trodd på, så kan det skje undrer :(

Link to comment
Share on other sites

En meget lovende spiller, mye talent, fremdeles ganske ung.

Jeg vil påpeke at ambisjonene og viljen til Dansken kan gjøre at han blir verdens beste spiss.

Når et menneske tror og blir trodd på, så kan det skje undrer :(

Enig med deg. Han er sterk og kan ha en meget god moral, så med litt større effektivitet kan han bli meget viktig for oss. Og du er i undrenes og miraklenes tid, passer for påsken.

Link to comment
Share on other sites

Niklas Bendtner har et bra potensiale, og vill vel utfylle van Persie helt perfekt. Kanskje van Persie blir mindre skadet med Bendtner som en "murbrekker" ved sin side?? Han har styrken til å ta for seg i feltet. Og skulle det skje et under og vi kunne dra nytte av van Persie hele sesongen, så hadde vi kunne fått det perfekte angrepet med Bendtner - van Persie. Og så lenge Bendtner fortsetter å komme seg i posisjoner for å skaffe seg mange avslutninger, så er det bare et spørsmål om tid for det løsner og måla renner inn. Har stor tro på at han har spilt på seg nok erfaring som "første valg" denne sesongen og kommer tilbake fresh neste sesong i en enda bedre utgave. Tillit er nøkkelordet i et hvert lag.

 

Det er bare å se på Almunia, selv om det er enda mye å gå på og langt frem, så er det en mye tryggere og bedre utgave vi har i dag enn det som Almunia presterte for 3 år siden.

 

Og når det det gjelder brente sjanser, så har vi vel aldri hatt en effektiv spiss etter Ian Wright, selv godeste Thierry Henry brente masser på masser av sjanser i sine kamper for oss, men vi produserte så mange av de at selv om det ble brent mange, så måtte det treffes også på dem før eller siden.

 

Nei, neste sesong med van Persie - Bendtner på topp blir masser på masser av mål. Vinner vi ikke premier league i år, så gjør vi det garantert neste sesong, bare vi henter inn to forsterkninger.

Link to comment
Share on other sites

Er enig i det positive som sies om Bendtner, han er vår beste i luftrommet og han dukker opp når vi minst forventer det. Tror han blir viktig i tirsdagens kamp mot Barcelona. Håper på 3 mål av han den kampen :(

Link to comment
Share on other sites

Er enig i det positive som sies om Bendtner, han er vår beste i luftrommet og han dukker opp når vi minst forventer det. Tror han blir viktig i tirsdagens kamp mot Barcelona. Håper på 3 mål av han den kampen :(

Vi kan håpe på det.

Tenker tilbake på alt det negative som har vært skrevet om "dansken".

Stilig at han har slått sånn tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig at folk her kommenterer at han scorer for lite mål. Han har vært skadet store deler av sesongen (31. oktober til midten av januar?), og startet særdeles få kamper i starten av sesongen. Samtidig har han scoret 7 mål og har 4 assist på de siste 9 kampene.

 

Han kom tilbake fra skade den 27. januar - Var da innbytter de første 3 kampene med ca. 20 minutter spilletid, og de siste 11 kampene (for å ta alle sammen fra han begynte å spille fra start igjen) har han da altså scoret 7 og har 4 assist.

 

Jeg personlig synes dette er det man kan forvente av en spiss i Arsenal, som fortsatt er så ung. Det er ikke noen dårlig statistikk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns Bendtner er helt konge.. Har hatt han på ryggen i tre år. Deilig at han endelig leverer!!

 

Vi får bare overbære med at han kanskje ikke har den beste teknikken eller finessen som persie og fab. Men han har i det minste fysikken og viljen som skal til for å bli en stor spiller. For ikke å snakke om selvtilliten.

 

Super Nick!!

Link to comment
Share on other sites

En meget lovende spiller, mye talent, fremdeles ganske ung.

Jeg vil påpeke at ambisjonene og viljen til Dansken kan gjøre at han blir verdens beste spiss.

Når et menneske tror og blir trodd på, så kan det skje undrer ;)

 

Når du sier dette kan du ikke ha tenkt på at Messi bare er 22 han og!! At Bentdner kan bli god og at han kommer til å score en del mål for Arsenal er helt greit.. Var vel du som hadde oppskriften på hvordan man skulle stoppe Messi og her inne, hvordan gikk det med det?? At han ikke var noe bedre enn Cesc og Arshavin sa du vel.. Humørspiller som kom kjapt ut av stilen.. Mener du forsatt det eller??

Link to comment
Share on other sites

Når du sier dette kan du ikke ha tenkt på at Messi bare er 22 han og!! At Bentdner kan bli god og at han kommer til å score en del mål for Arsenal er helt greit.. Var vel du som hadde oppskriften på hvordan man skulle stoppe Messi og her inne, hvordan gikk det med det?? At han ikke var noe bedre enn Cesc og Arshavin sa du vel.. Humørspiller som kom kjapt ut av stilen.. Mener du forsatt det eller??

Messi er virkelig ikke noen humørspiller. Han er bare altfor god...

 

Men å sammenligne Messi og Bendtner, både spillemessig og målstatistikk blir bare idiotisk...

Link to comment
Share on other sites

Når du sier dette kan du ikke ha tenkt på at Messi bare er 22 han og!! At Bentdner kan bli god og at han kommer til å score en del mål for Arsenal er helt greit.. Var vel du som hadde oppskriften på hvordan man skulle stoppe Messi og her inne, hvordan gikk det med det?? At han ikke var noe bedre enn Cesc og Arshavin sa du vel.. Humørspiller som kom kjapt ut av stilen.. Mener du forsatt det eller??

 

Messi er en humørspiller. At han har oppskriften er vel greit, men fulgte Arsenal den? Er han insidemann for Arsenal og bestemmer hvordan Arsenal skal demme opp for Messi?

 

Messi var ganske anonym og "vanlig" i første kamp, mens alt klaffet denne kampen - blir for dumt å si at hans påstander ikke stemmer ut ifra en kamp hvor alt klaffet for ham.

Link to comment
Share on other sites

En liten funfact:

 

St. Nicklaus har vært involvert i 20 PL-kamper denne sesongen (11 fra start). På disse 20 kampene har vi sluppet inn kun 8 mål!

 

Denne tendensen er faktisk synlig også de 2 foregående sesongene

2008/09: Bendtner involvert i 31 PL-kamper (17 fra start) - innsluppet 15 mål.

2007/08: Bendtner involvert i 27 PL-kamper (7 fra start) - insluppet 10 mål.

 

Totalt har han vært involvert i 78 PL-kamper hvor vi har sluppet inn rekordlave 33 mål!

 

Vår viktigste forsvarsspiller: Nicklas "B52" Bendtner?

 

http://www.premierleague.com/page/PlayerPr...41~2009,00.html

Link to comment
Share on other sites

En liten funfact:

 

St. Nicklaus har vært involvert i 20 PL-kamper denne sesongen (11 fra start). På disse 20 kampene har vi sluppet inn kun 8 mål!

 

Denne tendensen er faktisk synlig også de 2 foregående sesongene

2008/09: Bendtner involvert i 31 PL-kamper (17 fra start) - innsluppet 15 mål.

2007/08: Bendtner involvert i 27 PL-kamper (7 fra start) - insluppet 10 mål.

 

Totalt har han vært involvert i 78 PL-kamper hvor vi har sluppet inn rekordlave 33 mål!

 

Vår viktigste forsvarsspiller: Nicklas "B52" Bendtner?

 

http://www.premierleague.com/page/PlayerPr...41~2009,00.html

 

Ehem. Det viser seg at tallene baserer seg på den tiden spilleren er på banen, så dette blir muligens noe misvisende.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vil bli toppscorer i VM.

 

 

That`s the spirit!! Han har vist i de siste 10-12 kampene, inkludert den siste Danmark kampen at man kan score mange mål og ikke minst vikgtige mål, men det er noe eg vil ta tak i her:

 

Det er en bruker på Dagbladet som kaller seg "Tarok_Makto" som skriver litt nede på siden her:

 

Jeg er Arsenal fan. Bendtner er over rated og stor i kjeften. Det er greit å være stor i kjeften når du kan følge det opp. Bendtner gjør flere feil på banen enn han gjør gode prestasjoner. Da burde han ikke spille spiss for Arsenal.

 

Håper på en skadefri RvP og en Chamakh i klubben til neste år. Da vil Bendtner sannsynligvis dra til en ny klubb. Det vil helt seriøst gjøre Arsenal til en bedre klubb. Mulig noen gunners fans er uenig i det, men jeg vet veldig mange er enige med meg....

 

Hvor skal eg begynne hen??

 

1: Bendtner overrated?-Hvorfor tror du det? Har han spilt så utrolig dårlig da i år? Husker du Salvatore Schillaci?? Ikke det nei, han ble nemlig toppscorer i VM 1990 og hvem var han før turnerigen startet? overrated sier du, så han kan ikke bli toppscorer i VM?

2: Stor i kjeften, men det er greit å være stor i kjeften når du kan følge det opp?-JAVEL???!! Stor i kjeften, det er vel din påstand!!

3: Bendtner gjør flere feil på banen enn han gjør gode prestasjoner. Da burde han ikke spille spiss for Arsenal.- 04b73801fdac1136819e86cd777c67af.gif 04b73801fdac1136819e86cd777c67af.gif 99a1a8dc0e2b5d7b2907c35f9b4a08f7.gif

4:Håper på en skadefri RvP og en Chamakh i klubben til neste år. Da vil Bendtner sannsynligvis dra til en ny klubb. Det vil helt seriøst gjøre Arsenal til en bedre klubb.- Må eg kommentere her? Det blir nesten for dumt!

 

 

 

 

Skulle gjerne ha visst hvem denne "Tarok_Makto" var. Det er mange der ute på diverse aviser som blant andre Dagbladet og VG som provoserer meg så inn i det hinsides at eg nesten får lyst til å hoppe i taket for å si det mildt!! :D

Link to comment
Share on other sites

Som et supplement til det du påpeker Jazze: De gangene han har vært stor i kjeften har han vel strengt talt innfridd. Jeg husker godt da dansken var 16 og sa at han skulle være i arsenals a-lagstropp om 3 år. Da var det mange som lo godt, men han innfridde!

 

Det er forståelig at enkelte mener han er overrated, men da mener jeg de bedømmer han på feil grunnlag. De som påstår det har en tendens til å dømme angrepsspillere kun på teknikk og finesse. Hvis du ser hvor dypt Bendtner går for å møte ball, hvor mange dueller han går inn i, og hvor mange mål han har scoret siden han kom tilbake fra skade, så syns jeg det er hinsides å si at Bendtner er overrated!

 

Det er hvertfall ingen tvil om at Bendtner har innstillingen til å bli VM-toppscorer, så får vi bare krysse fingrene. Det hadde ikke gjort meg noe om Danmark vant med Nicklas som toppscorer! :D

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne ha visst hvem denne "Tarok_Makto" var. Det er mange der ute på diverse aviser som blant andre Dagbladet og VG som provoserer meg så inn i det hinsides at eg nesten får lyst til å hoppe i taket for å si det mildt!! :D

 

Kan du ikke bare hoppe i taket da? Du slår deg sikkert ikke så veldig, og det blir garantert morsomt å se på for de som er tilstede.

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke bare hoppe i taket da? Du slår deg sikkert ikke så veldig, og det blir garantert morsomt å se på for de som er tilstede.

Kanskje tidenes festtriks! Utfordre andre til å prøve å hoppe slik at hodet toucher taket. Kall meg sær, men alle fester tar seg opp dersom denne aktiviteten begynner å rulle. Nedverdigende om en ikkje klarer å hoppe så høyt, og lett å gå på rumpa om en klarer det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...