Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Han har vel ikke imponert siste året, men likevel.. kjipt at han ikke får være med.

Men Heskey har de derimot plass til?? Hva har han gjort for å fortjene en plass på England? Sært.. :huh:

 

Theo får vel bare lade opp batteriene og gjøre seg klar til neste sesong. Unngår potensielle skader ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

http://www.teamtalk.com/news/2483/6183758/...-dropped-Report

 

Her er en annen link. Det ryktes at også Darren Bent og Andy Johnson må se VM fra stua. Hvis det stemmer syns jeg direkte synd på Darren Bent (til tross for at han er en eks yid). Han burde deffinitivt vært i troppen i forrige VM og det burde han i år også.

Link to comment
Share on other sites

Synd for Walcott, men i år har han ikke bevist noe som skulle tilsi at han fortjener en plass i VM-troppen. Han har tross alt mange år igjen på fotballbanen og flere muligheter, så hvis han klarer å heve nivået sitt enda noen hakk og bli stabil så kommer han til å bli garantert plass i neste VM-tropp tror jeg. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Walcott bør få mer muskler i kroppen sin og bli bedre med ballen, så skal du se at han er på landslaget fast !

 

Veldig enig, det er absolutt der han sliter. Veit ikke helt om han har noe anlegg for å bli så veldig mye større men, det at han kan bli bedre med ball er helt klart. Når han bli god nok med ball klarer nok det lett å kompensere for styrken hans

Link to comment
Share on other sites

Dette var en veldig trist nyhet. Jeg hadde håpet at han skulle få en plass i troppen og kanskje ha et eller annet heldig innhopp slik at noen kunne finne på å kjøpe han.

 

Walcott har vært bedre enn jeg kunne forestille meg i år, men det hindrer ikke at han er vår dårligste spiller. Hakket verre enn Almunia.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en veldig trist nyhet. Jeg hadde håpet at han skulle få en plass i troppen og kanskje ha et eller annet heldig innhopp slik at noen kunne finne på å kjøpe han.

 

Walcott har vært bedre enn jeg kunne forestille meg i år, men det hindrer ikke at han er vår dårligste spiller. Hakket verre enn Almunia.

 

Walcott i form er etter mi meining eit av våre beste angrepsvåpen.. Håpar han held seg skadefri slik at du må bite i deg desse oppgulpa..

Link to comment
Share on other sites

Walcott i form er etter mi meining eit av våre beste angrepsvåpen.. Håpar han held seg skadefri slik at du må bite i deg desse oppgulpa..

 

Det ville glede meg stort om han gjorde mine spådommer til skamme, men klarer ikke å se at det skal skje. Gutten blir helt sikkert sterkere og jeg syns ikke hans ballbehandling er så verst. Det han mangler er fotball forståelse og han koker med en gang han får en målsjanse.

 

Du må gjerne mene han i form er ett av våre beste angrepsvåpen. Jeg klarer da ikke tolke det anderledes enn at han aldri er i form. Gutten har siden 2006-2007 hatt totalt 86 opptredner i PL og har scoret totalt 9 - ni - mål. Hvis det er ett av våre beste angrepsvåpen så skjønner jeg ikke noe :)

Link to comment
Share on other sites

Husk at svært mange av de opptrednene er kamper hvor han har kommet inn fra benken. Dessuten spiller han ving, så målratioen er ikke så viktig. Når vi har en formsterk Walcott på banen kan han skape kontringer på egenhånd. Mot slutten av denne sesongen syntes jeg han utviklet seg utrolig mye, og han vil bare bli bedre neste sesong. Ikke glem at det ikke er lenge siden han fylte 21.

Link to comment
Share on other sites

Idiotisk å vrake Walcott. Ok, han har ikke alltid vært på sitt beste.

Men jeg husker godt hvordan formen hans var før skaden. Walcott kan komme seg rundt hver en forsvarspiller og legge 45 grader ut. Uten Theo så mister England en livsfarlig kontringsspiller som kunne lagt opp til mange mål.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen som er overrasket at ikke kommer til å spille i VM. Tvert imot, var det forventet. Men synd for han egentlig. Neste sesongn må han prestere virkelig, ellers tro jeg det er over og ut for han.

Link to comment
Share on other sites

Idiotisk å vrake Walcott. Ok, han har ikke alltid vært på sitt beste.

Men jeg husker godt hvordan formen hans var før skaden. Walcott kan komme seg rundt hver en forsvarspiller og legge 45 grader ut. Uten Theo så mister England en livsfarlig kontringsspiller som kunne lagt opp til mange mål.

 

Problemet er at innlegget/45 graders-pasningen, treffer en motspiller 49 av 50 ganger.

 

I tillegg har Løvene Lennon og SWP

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan skjønne at Walcott blir vraket fordi England har en lignende spiller i Lennon som har vist et høyere nivå over lenger tid. Dog har Spursvingen vært lenge ute og spørsmålet er om han kommer i god nok form i tide. Det jeg derimot ikke skjønner er hvorfor Adam Johnson er vraket. Han har blitt foretrukket foran nettopp SWP på City. Dessuten er han den eneste vensrebeinte vingen av kandidatene. Et valg jeg skjønner meg lite på.

 

At Heskey er med er også latterlig. Cole og Zamora er bedre targetmen, selv om jeg synes det egentlig holder med én slik. Crouch ville vært et greit valg. Ellers synes jeg Gabby eller Bent burde fått den ene spissplassen!

 

Dessuten synes jeg Baines fortjener plassen foran Warnock. Sistnevnte er kanskje noe bedre defensivt, men førstnevnte har ligaens kanskje beste innleggsfot og hadde mer enn 10 assists for Everton i år!

 

Dawson burde også vært foretrukket foran Upson. Carragher er kun med pga rutinen. Da kunne Cappello heller valgt Campbell. Kanskje litt risikabelt med King og Campbell som ikke kan spille mye, men jeg synes formen spillerne har vist dette året er viktigere enn tidligere prestasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig dropper en landslagstrener en spiller som ikke gjør som han får beskjed om, ser ikke noe rart i det (og jeg hadde virkelig håpet at han skulle spille i VM slik at noen kanskje ville kjøpe han). Hvis han ikke tåler å se sine tabber på DVD så har Theo Walcott et stort problem. Han er en voksen, profesjonell fotballspiller og dette han tåle.

 

Han bør konsentrere seg om å bli en bedre spiller og gi færre intervjuer etc til media.

 

Edit:

 

Martin Keown labels Walcott 'a one-trick pony', og han har helt rett.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Walcott må lånes ut!

 

Jeg vil først starte med å si - det kommer aldri til å skje! Han kommer ikke til å lånes ut. Walcott blir i Arsenal sesongen 2010/11. Men jeg kan ikke nekte for at jeg egentlig tenker at gutten burde hatt seg et år på et lavere nivå, slik at han kan få spilt på seg litt selvtillit. Han trenger å erfare at han (eventuelt) har et større register å gå på. I Arsenal er fart ikke godt nok. Han må være kreativ og spille på små flater. Walcott er enda der at han vil ha en pasning i et åpent rom 10 meter foran seg. Sånn blir det ikke på øverste nivå.

 

Han er enda ikke god nok for fast plass i første elleveren vår, og det er ikke bra nok for ham å være supersub. Han er nå så gammel at han bør spille hver uke.

 

Og det kommer ikke til å skje i Arsenal kommende sesong. Walcott er inne i en kritisk fase av karrieren. Det kan fort ende med salg om et år eller to. For dersom han skal forbli i Arsenal, må det skje noe drastisk.

 

Jeg håper...

 

Og i mellomtiden kan vi slippe løs Wilshere. Han har troen og egenskapene som kreves på øverste nivå. Jeg mener han er moden Arsenal og synes ikke vi bør låne ham ut en sesong til. La gutten få spille!

Link to comment
Share on other sites

Spennende skrevet Helge. Men i likhet med deg, så tror jeg ikke at Walcott kommer til å bli lånt ut. Ingen tvil om at Walcott kan bli mange hakk større, men gutten er altfor ustabil. Heller ikke jeg ser at at spiller seg inn til en fast plass på Arsenal. PÅ sikt så er både han og Arsenal avhengig av at han presterer på et langt høyere nivå.

 

Når det gjelder Wilshere, så håper jeg at han ikke blir lånt ut. Tror tiden er moden for at han kan få en rekke innhopp i årets sesong. Skal bli spennende å se hvordan han gjør det i oppkjøringskampene. Han imponerte jo i fjorårets Emirates Cup.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...