Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Wenger treffer usedvanlig godt i sin beskrivelse! Og man kan forstå nederlenderen, så lenge Arsenal har "skutt" med løskrutt i 8 år. Analogien stopper jeg her...

 

 

Gode, gamle dager! Tenk å være dommer og vite at dette er stemningen allerede før avspark... Litt av en oppgave!

http://www.youtube.com/watch?v=GwcpFXOsrY8

Edited by Safe Hands
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ha endringer i vår klubb sitt syn på seg selv,der man ikke er fornøyd med å være en farmer klubb til de store i Europa,men tar steget selv dit. Da kan vi ikke fortsette som nå,med å selge de aller beste til våre konkurrenter.

 

nettopp, uansett hvor respektløs van Persie har vært overfor oss (og nettopp derfor kan man lure på hvorfor vi nå skal vise ham respekt...), er det største problemet at Arsenal-ledelsen åpenbart har en helt feil innstilling. De synes fornøyd med å være farmerklubb. Det står overhode ikke i stil med hva denne klubben ER, rent historisk, eller hva vi supportere mener om saken.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Det jeg ikke forstår er at det å vinne et PL uansett omstendigheter er noe stort noe. Skal jeg oppleve en serietittel igjen,så skal jeg altså skaffe meg en Manu drakt å trekke ned over hodet ? Hva pokker er egentlig forskjellen ?

Det er vel ikke alt vi skal forstå :gimme: . Men for å være seriøs, så tror jeg virkelig at det å kommet til et vinnerlag, det å være delaktig i å vinne titler betyr mye for enkelte.

 

Eller skal RVP bli verdensmester i Fotball før han dauer så må han melde overgang til Spania via et statsborgerskap der ?

:lol: :D :lol: :D

 

Hvor pokker er æren,stoltheten og klubbfølelsen ? Den er ikke der,det vet vi.

Helt korrekt og det er derfor jeg ble skuffet over overgangen. Det som skuffet meg mest var RvP sin manglende "takk" til klubben (etter min mening) for at den trodde på han og stod ved hans side når han var plaget med sine relativt lange og mange skadeavbrekk og en ikke altfor fantastisk innsats på banen. Det hadde vært nok av klubber som hadde latt være å forlenge kontrakter med en spiller i hans situasjon. Jeg var absolutt inne på tanken om at RvP gjerne kunne selges i tiden før "comebacket", for det var flere sesonger da jeg ikke ble imponert av det han leverte på banen.

 

 

Jeg vil ha endringer i vår klubb sitt syn på seg selv,der man ikke er fornøyd med å være en farmer klubb til de store i Europa,men tar steget selv dit. Da kan vi ikke fortsette som nå,med å selge de aller beste til våre konkurrenter.

Amen. Jeg tror de fleste er enig med deg der.

Link to comment
Share on other sites

Er la parisien en pålitelig kilde? Håper det.

http://www.nettavise...ticleId=3617449

 

BE

Siden jeg tross alt har gått ut med at jeg synes det er på tide at Wenger nå får avløsning i Arsenal, så skal jeg ikke starte å "hykle" med å komme med grunner til at han ikke "bør" forlate Arsenal. Men samtidig så tror jeg egentlig ikke at han forlater oss til fordel for PSG, ennå.

 

I utgangspunktet så må gjerne AW ta denne jobben for min del, selvsagt så betyr det at styret må være så oppegående at de skaffer oss en fullgod/bedre/"mer sulten" erstatter, og det er ikke nødvendigvis en selvfølge med dagens styre.

 

Men nei, jeg tror ikke Wenger tar den jobben. Da går han til en "kjøpeklubb" der umiddelbart resultat betyr alt, en klubb som det virker er så totalt "styrt" av eier, en klubb der han ikke er "absolutt sjef". Den eneste grunnen jeg ser til en slik overgang er et ønske om å komme "hjem".

Link to comment
Share on other sites

Santi Cazorla: Arsenal must compete for trophies next season

 

Er vel ikke første gangen Cazorla har ytret dette. Han sa vel bare en uke etter at han signerte at vi trengte å erstatte både van Persie og Song blant annet.

 

Får håpe Wenger bryter fra normen sin denne sommeren, men jeg har virkelig ikke stor tro på det.

Link to comment
Share on other sites

Ja her ser vi bortforklaringene lages til slik at man skal lette på trykket om topp 4 ryker. Hvor mange poeng man trenger vil variere fra år til år utifra kvaliteten på de andre lagene. Wenger har ikke gjort jobben sin med et visst antall poeng,det er kun en ting som gjelder i England. Komme inn blant topp 4,ikke noe annet. Så er alt annet bonus. Alt under dette "katastrofe" for en klubb som vår. På litt sikt må vår klubb kunne forlange å være med å kjempe om tittelen hver sesong også.

Link to comment
Share on other sites

Da er ikke topp 4 et trofe lenger, men 73 poeng er det.

Vel det er nå i praksis omtrent det samme. Fra 2007 og fremover ville det gitt 3. 5. 4. 4. 2. 3.

Hva det gir i år gjenstår å se, og ikke minst gjenstår det å se om vi kommer opp i 73 poeng.

Potensielt bananskall i kveld allerede.

Edited by Sir J
Link to comment
Share on other sites

 

"If we win all of our games we'll make 73 points," he added. "If we're not in the Champions League with 73 points then at least you feel you have done your job.

 

 

Read more at http://www.espn.co.u...82634bCYVVKv.99

 

 

 

Jaha?

 

 

Jaha? er en "berettiget" kommentar.

 

Til Mr. Arsene Wenger så vil jeg si at det er mulig at du mener at 73 poeng betyr at du har gjort en "god jobb". Dessverre så er jeg ikke enig i din "definisjon" av hva en god jobb er.

 

Om Arsenal klarer 73 poeng så mener jeg likevel at du og ledelsen ikke har gjort en god jobb.Om Arsenal klarer CL-plass neste sesong så mener jeg likevel at du og ledelsen ikke har gjort en god jobb. For meg er diskusjonen om spillersalg/kjøp en mindre viktig del av min vurdering av den gode jobben, for hvis jeg hadde lagt dette til grunn så ville du/dere ikke være nær definisjonen av en god jobb.

 

Men det jeg baserer min konklusjon "ikke en god jobb" på er det jeg opplever i TV-ruta (har dessverre ikke hatt mulighet til London-tur denne sesongen), og at de prestasjonene som jeg opplever at spillerne og også lagledelsen leverer er så variabelt og til tider så skuffende at jeg uavhengig av tabell om et par uker, så klarer jeg ikke å konkludere med "god jobb".

Selvsagt en ren subjektiv vurdering fra min side, men det er vel også "73 poeng-grensen" som du legger til grunn som å konkludere med "god jobb".

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Kan skjønne tankegangen til Wenger om at 73 poeng burde holde. Vinner vi våre 3 siste strake og ikke når CL spill neste sesong så skal det en hel del tilfeldigheter til.

 

Om han er fornøyd med hvordan han selv og laget har prestert er noe helt annet. Der har det ikke vært god nok før de siste 10 ligakampene omtrent og det hjelper fint lite å ha vært gode/meget gode i omtrent 25% av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingenting imot at arvtageren til Wenger er mannen som i går vant FA cupen med Wigan...

Han er definitivt flink, men alt han har bevist er evnen til å holde Wigan oppe og å få ett cupgull. Jeg vil heller at han får prøve seg i en litt større klubb som Everton først før vi eventuelt signerer han.

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger has been voted in third position by the International Institute of History and Statistics of Football in the World’s Best Coach of 21st Century.

 

The Top 10 are :

 

Sir Alex Ferguson [180]

... Jose Mourinho [174]

Arsene Wenger [165]

Fabio Capello [147]

Vicente del Bosque [124]

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger has been voted in third position by the International Institute of History and Statistics of Football in the World’s Best Coach of 21st Century.

 

The Top 10 are :

 

Sir Alex Ferguson [180]

... Jose Mourinho [174]

Arsene Wenger [165]

Fabio Capello [147]

Vicente del Bosque [124]

Hvordan i all verden kan en manager uten taktiske evner kapre den plasseringen? O_O

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...