Jump to content

Joe Cole forlater Chelsea?


Guest Hleb13

Recommended Posts

Desverre så forlater Joe Cole Chelsea, og drar til Manchester United.

United drar nok det lengste strået denne gangen.

 

Tv2sporten.no skriver at Cole skal ha fortalt flere av vennene sine at han heller vil spille for United enn Arsenal.

 

Tv2sporten refererer til The Sun. I say no more.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Desverre så forlater Joe Cole Chelsea, og drar til Manchester United.

United drar nok det lengste strået denne gangen.

 

Tv2sporten.no skriver at Cole skal ha fortalt flere av vennene sine at han heller vil spille for United enn Arsenal.

 

Så kan man dra frem de tidligere linkene og si at kona nekter å forlate london med barna pga skolegang etc - Så derfor har cole bestemt seg for å bli i London, og si nei til begge manchester klubbene.

 

Tror vi venter til noe litt mer seriøst enn the sun, tv2 eller nettavisen skriver om saken

Link to comment
Share on other sites

Tror dette er done and dusted allerede, men Capello's lov krever at det legges lokk på til etter VM. Uansett, tiden vil vise. Kommer han er det et meget godt tilskudd i stallen, kommer han ikke er det ingen katastrofe.

 

Jeg er 90% sikker på at JC10 blir et faktum senest innen en uke etter at England setter seg på flyet hjem.

Link to comment
Share on other sites

Føler meg ganske sikker på at Cole kommer til Arsenal. Basert på de tidligere ryktene så har han allerede en avtalen, men om en skal stole på alt under silly-season er en annen sak.

 

Dagens rykter rundt Cole:

- Manchester United have ruled out making a bid for Joe Cole, according to Sky Sports sources.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6224591,00.html

 

- United rule out Cole deal

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id...ansfers&cc=5739

Link to comment
Share on other sites

Bestandig likt Cole jeg! -men har vi ikke mer bruk for noen litt mer sentralt i banen? Arshavin, Rosicky, Vela, Nasri, Walcott + +... heh nei, kom akkurat på hva jeg har sagt tidligere... Tar det tilbake, vi har jo mest skader av alle i PL!

Kom med'n!! =)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal vel vi litt vel mange mittbane spillere nå, Joe er nok ikke bedre en Arshavin og Theo vis alle spiller opp mot sitt beste, mener at vis alle spiller opp mot sitt beste har vi ikke brukt for Cole. Cole er også veldig utsatt for skader noe som ikke frister å ha inn han i stallen, Cole har mye rutine og kansje spillere oftere opp mot sitt beste og mere jævnt bra, noe ikke Arshavin og Theo gjør. Må si de skuffa mange Arsenal fans med alt for mange kamper de ikke fikk vist hva de kan når de er i form. Kansje like greit å få inn Cole i stallen, men siden han krever en høy lønn så for vi håpe han hoklder seg skade fri. Arsenal har nok spillere som stadig er skada :(

Link to comment
Share on other sites

Arsenal vel vi litt vel mange mittbane spillere nå, Joe er nok ikke bedre en Arshavin og Theo vis alle spiller opp mot sitt beste, mener at vis alle spiller opp mot sitt beste har vi ikke brukt for Cole. Cole er også veldig utsatt for skader noe som ikke frister å ha inn han i stallen, Cole har mye rutine og kansje spillere oftere opp mot sitt beste og mere jævnt bra, noe ikke Arshavin og Theo gjør. Må si de skuffa mange Arsenal fans med alt for mange kamper de ikke fikk vist hva de kan når de er i form. Kansje like greit å få inn Cole i stallen, men siden han krever en høy lønn så for vi håpe han hoklder seg skade fri. Arsenal har nok spillere som stadig er skada :(

 

Poenget er vel at ingen av de vi bruker på kanten er en ving. Så godt som alle liker å bevege seg inn i banen, er går veldig sjelden "korteste vei" til mål. Dette er tilnærmet en spesialitet Joe cole har, og er noe Arsenal til tider mangler. Den spilleren som er nærmest er vel Theo Walcott, som desverre er alt for ujevn i sine prestasjoner.

 

Ja til Joe Cole - så kan vi heller kvitte oss med noen som ikke helt holder mål (rosicky?)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke begripe at Wenger vil ha Cole, med tanke på alle de offensive spillerne vi har. Hva med Wilshere, Walcott, Ramsey...? Nei, Cole går til City han!

 

Ramsey og Cole spiller ikke samme posisjon engang, så ser ikke på det som noe stort problem akkurat.. Cole er en eldre og erfaren spiller, han passer godt inn mener jeg. Walcott holder seg uansett ikke skadefri en hel sesong, og han er helleri ikke god nok til å spille fast. Wilshere regner jeg med bli lånt ut en sesong til, og heller han kan ikke spille fast enda.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke hvordan folk kan sammenlikne Joe Cole med de andre offensive kreftene vi har i klubben. Han kan ikke sammenliknes med noen vi har pr.d.d.

Først må vi se på hvilken posisjon han er "utfordrer" til. Altså venstre ving i all hovedsak.

 

Arshavin, Rosicky og Nasri er vel de han vil utfordre.. Arshavin har sagt, og jeg er enig med han, at han ikke passer på venstre siden. Rosicky holder rett og slett ikke nivået lenger - og kan med hell selges for å skaffe noen småkroner i banken (får vel neppe mer enn en 7-8mill for han med tanke på skader etc.)

Nasri kan egentlig bekle hvilken som helst rolle - og kan benyttes som en backup på alle posisjoner. Han er i mine øyne ikke stabil nok - samtidig som de beste kampene hans har kommet fra sentral midtbane, og høyre kant.

 

Da må Joe Cole være et godt kjøp. Bedre enn de vi har, og er faktisk VENSTRE VING. Noe vi faktisk ikke har idag. Gutta vi bruker der er redde for corner-flagget - det er ikke Cole.

Link to comment
Share on other sites

Nå har forumet skreket etter rutinerte forsterkninger i flere år. Nå når vi endelig har muligheten til å skaffe oss en klassespiller med masse rutine, så begynner man å bekymre seg for utviklingen til talentene?

 

Skulle vi klare å sikre signaturen til Joe Cole, så vil det være ett varp i mine øyne. Han gir oss flere strenger å spille på. Er ikke det også noe vi har etterlyst? Spillere med andre kvaliteter enn de vi har i dag?

Link to comment
Share on other sites

Helt rett Kim, jeg ville applaudert et kjop av en rutinert spiller som Joe Cole, men vi maa prioritere aa faa sluttfort Koscielny handelen, fornyelsen av Gallas/Campbell kontrakt og keeper i mine oyne, Tror ikke det blir noen forandring i keepersituasjonen, og inn med Joe Cole

Link to comment
Share on other sites

http://www.espn.co.uk/football/sport/story...tml?CMP=OTC-RSS

 

Blir spennende å se hvilken klubb Joe Cole velger nå da.

Etter hva han sier nå ser det ikke ut til at han har bestemt seg enda og at ingen avtaler er gjort.

 

Han sier også han ønsker å spille mer på sentral midtbane og det tror jeg er lite aktuelt i Arsenal hvis Fabregas blir.

Jeg ser han gjerne komme til Arsenal, men jeg tror desverre Tottene og Redknapp snapper han opp.

Link to comment
Share on other sites

du skjønte ikke hva han sa desverre. han sa ikke han ville spille mer sentralt i banen men att han ville ha en mer sentral rolle en det han har hatt i Chelsea som har vært for det meste på benken!

Link to comment
Share on other sites

Vil SÅ mye heller ha Eden Hazard enn J. Cole.. Jeg er en av de som vil at vi skal bli litt mer britisk, men Hazard kommer til å bli 10 ganger den spilleren Cole e og har vært..

 

Redd for at det er no eller aldri med tanke på Hazard

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...