Jump to content

Joe Cole forlater Chelsea?


Guest Hleb13

Recommended Posts

Litt merkelig at Cole gidder å gå til en klubb som Liverpool som er nedynka i gjeld og ikke spiller CL.

 

At mange aviser skrev før VM at Cole nærmest var klar for Arsenal etter det var skrevet under på en avtale.

 

Cole skulle gjennom en legeskjekk etter VM for Arsenal, var Wenger selv som hadde sakt at han ville ha Cole.

 

Litt merkelig at Liverpool ikke blir slått konkkurs når de skylder bankene rundt en 800-900 mill vis ikke mere.

 

Eieren har vannvittig gjeld og de har fått utsatt låne gang på gang, en gang må bankene sertte ned foten å si nok er nok.

 

Liverpool bli jo drevet på løgn, tror supporterene vet det meste om gjelda men vet de alt?

 

Liverpool er jo Englands Lyn, men de overlever enda med at de er så vannvittig poppulær klubb i værden.

 

Men gjelden blir bare støre og støre og de Amrikanske eieren har miste fullstendig kontoll over gjelda :blink:

 

Når de måtte låne masse penger for å hente Babbel og Torres sier bare at det er helt på tryne ossen de driver klubben.

 

At spillere som Cole tørr å vurdere en slik klubb er for meg helt på tryne, når man ser flere spillere vil vekk.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Siste nytt er at Cole skal bestemme seg i løpet av 48 timer, og at Arsenal skal være i stand til å matche lønnstilbudet som Liverpool skal planlegge å gi. Ryktes om £90000 i uka. Håper virkelig ryktene om at han ikke vil forlate London er sanne. Cole, Jagielka og en ny keeper ville vært supert!

Link to comment
Share on other sites

Litt merkelig at Cole gidder å gå til en klubb som Liverpool som er nedynka i gjeld og ikke spiller CL.

 

At mange aviser skrev før VM at Cole nærmest var klar for Arsenal etter det var skrevet under på en avtale.

 

Cole skulle gjennom en legeskjekk etter VM for Arsenal, var Wenger selv som hadde sakt at han ville ha Cole.

 

Litt merkelig at Liverpool ikke blir slått konkkurs når de skylder bankene rundt en 800-900 mill vis ikke mere.

 

Eieren har vannvittig gjeld og de har fått utsatt låne gang på gang, en gang må bankene sertte ned foten å si nok er nok.

 

Liverpool bli jo drevet på løgn, tror supporterene vet det meste om gjelda men vet de alt?

 

Liverpool er jo Englands Lyn, men de overlever enda med at de er så vannvittig poppulær klubb i værden.

 

Men gjelden blir bare støre og støre og de Amrikanske eieren har miste fullstendig kontoll over gjelda :blink:

 

Når de måtte låne masse penger for å hente Babbel og Torres sier bare at det er helt på tryne ossen de driver klubben.

 

At spillere som Cole tørr å vurdere en slik klubb er for meg helt på tryne, når man ser flere spillere vil vekk.

 

 

Så klart det du sier spiller en veldig veldig stor faktor, men jeg tror Cole vurderer klubben pga sjelen, supporterne, og ikke minst navnet Liverpool. Liverpool er også en så stor klubb at det må komme noen rike sjeiker å kjøpe dem opp.

Link to comment
Share on other sites

Vell, Joe Cole blir ikke Arsenal spiller. Synd, for han er virkelig en klassespiller. Dog var nok ikke en skadeutsatt ving det vi trengte.

 

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news...s-sign-joe-cole

 

Cole kunne virkelig fått en viktig rolle i Arsenal, men da måtte en eller annen av vingene blitt solgt. Det nærmeste alternativet hadde vært Rosicky, og jeg hadde vært positiv til denne endringen i troppen. Nå har Cole også slitt mye med skader de siste sesongene, og i en alder av 28år kan det bli en ny gambling. Kanskje var det dette som stoppet Wenger fra å prøve 100%?

Uansett, jeg er glad han ikke gikk til Utd, for der kunne han virkelig blitt en hit. I Pool tror jeg ikke han vil passe inn i systemet, ut ifra hva Hodgson har lagt opp til i Fulham. Mulig han bytter litt endring i spillesystemet, men som tror likevel mye av hans filosofi vil følge han i sin nye klubb.

 

Jaja, da var iallefall denne sagaen over, og vi kan vel med sikkerhet si at Rosicky blir værende en sesong til. Måtte han nå slippe alle småskadene, så vil vi utover sesongen slå oss på brystet å le av en Cole i Liverpool :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tror vi kunne trengt Cole i Arsenal, men jeg tipper interessen fra Wenger har vært litt lunken pga. lønnskravet, men sikkert slengt inn et tilbud fordi han går gratis. Samtidig er Cole skadeplaget og det er vel det siste vi trenger.

Wenger har vel tidligere uttalt at en ny midtbanespiller ikke er i søkelyset, men jeg mener vi trenger å styrke ytterligere. Både på DM-plass (backup for Cole) og offensivt...(Denilson er ikke god nok og Diaby er og blir ustabil).

Kanskje vi bør kaste inn et bud på Özil?

 

Tipper Cole valgte Liverpool fordi det er større sjanse til spilletid der (pga. salget av Benayoun) og de har fått en engelsk manager.

 

Bedre enn at han gikk til Spudz ihvertfall :blink:

Link to comment
Share on other sites

Taktisk smart av Liverpool. Selger Benyoun for £5 millioner pund. Noe som akkurat er nok til å betale lønna til Cole i 4 år. Jeg var en av de som ville ha Cole til Arsenal, men det vil bli tyngre å svelge om vi går til en ny sesong uten at en ny keeper er på plass. Tror Joe gjorde, for sin egen del, et riktig valg i å velge Liverpool forran Arsenal. Fast spilletid skal ikke undervurderes, og han går nok rett inn som en nøkkelspiller.

 

"Arsenal would only give Joe Cole 80k and two-year deal, Spurs £65k three years and big signing on, Liverpool 90k four years. Says it all."

Fikk denne fra en kompis, men spurte ikke etter kilde.

Link to comment
Share on other sites

Taktisk smart av Liverpool. Selger Benyoun for £5 millioner pund. Noe som akkurat er nok til å betale lønna til Cole i 4 år. Jeg var en av de som ville ha Cole til Arsenal, men det vil bli tyngre å svelge om vi går til en ny sesong uten at en ny keeper er på plass. Tror Joe gjorde, for sin egen del, et riktig valg i å velge Liverpool forran Arsenal. Fast spilletid skal ikke undervurderes, og han går nok rett inn som en nøkkelspiller.

 

"Arsenal would only give Joe Cole 80k and two-year deal, Spurs £65k three years and big signing on, Liverpool 90k four years. Says it all."

Fikk denne fra en kompis, men spurte ikke etter kilde.

Det er nok til å betale Cole i ett år :)

Link to comment
Share on other sites

sånn går det når man ikke skjønner sitt eget beste. Tenk å velge konkursboet i den tredje verden istedenfor å spille champagnefotball sammen med de største talentene i Europa? Han var vel redd for å havne på benken igjen? I Pool vil han jo få klippekort. Eller tenkte han BARE på pengene? Konklusjonen er vel at han kan ha det så godt når man gjør så dumme valg? :)

Link to comment
Share on other sites

Jammen stemmer ikke det. Jeg tenkte i måneder når jeg regnet kjapt over det, og ikke i ukelønn. :)

De sier vel egentlig litt om hvor latterlige summer disse gutta tjener. En gjennomsnittlig tilskuer på Pool's matcher må jo jobbe 150år for å tjene det Cole har i året. Det verste er jo at £90k i uka er bra, men langt ifra best. Lurer på hvor dette skal ende?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...