Jump to content

Joe Cole forlater Chelsea?


Guest Hleb13

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Legg til at vi henter Buffon, så er jeg med :D

 

Det toget gikk da Juve fikk orden på trenersituasjonen og ny optimisme ble sprøytet inn i klubben.

 

Vi kjøper det beste markedet tillater oss, men først må vi ha et solid påfyll i midtstopperavdelingen i og med at det virker som både Gallas og Campbell ikke fornyer samt at stallfyllet Silvestre og Senderos vises døren. Keepersituasjonen er faktisk blitt en andreprioritet nå.

 

Kanskje Joe Cole kan stå i mål?

Link to comment
Share on other sites

Hadde han vært litt høyere, så kunne det faktisk vært et alternativ...

Jeg føler at ALT er et alternativ! :D Sets Wilshere eller Vela i mål for den saks skyld...

Jeg føler at keeper og stoppere er høyere prioritert en Cole, men tar gjerne imot Cole så lenge han ikke kommer på bekostning av mer utsatte plasser... Men for all del: Cole, ja takk! :P

Link to comment
Share on other sites

Dette var vel nesten som forventet! B) Da har han signert for oss i midten av juni da :D Innen det har vi allerede signert en keeper, en rutinert midtstopper + Sakho, og nok en gang dummet ut Barcelona for verden :D :D

 

 

midten av juli ja? :)

 

Vel - hvis det ikke skjer noe mer før den 10. juni - så skjer det ikke noe mer før etter den 10. juli. det er jeg ganske sikker på. sjelden det blir hentet spiller under store mesterskap - det er om sær de som rykker ut i gruppespillet og spillerne returnerer hjem / er ledige for samtaler.

Link to comment
Share on other sites

midten av juli ja? B)

 

Vel - hvis det ikke skjer noe mer før den 10. juni - så skjer det ikke noe mer før etter den 10. juli. det er jeg ganske sikker på. sjelden det blir hentet spiller under store mesterskap - det er om sær de som rykker ut i gruppespillet og spillerne returnerer hjem / er ledige for samtaler.

Mente nok midten av juli ja! Gikk litt fort :)

Link to comment
Share on other sites

Idag meldes det nok engang at Joe Cole er på vei til Arsenal.

 

The 28-year-old has agreed to move across London to join Arsenal, as part of Arsene Wenger's plans to add some experience to his squad.

 

According to the Sunday Mirror, he will sign a four-year deal worth around £100,000 a week at the Emirates Stadium.

http://www.metro.co.uk/sport/829508-joe-co...fer-a-done-deal

 

 

 

"England ace Joe Cole will join Arsenal on a free transfer once he returns from the World Cup, according to The Mirror, Daily Mail and People newspapers."

http://goonertalk.com/2010/06/06/reports-c...fter-world-cup/

Link to comment
Share on other sites

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Trans...icle449653.html skriver:

 

Joe Cole will return home from the World Cup and join Arsenal on a free transfer.

 

The England midfielder took the heartbreaking ­decision to leave Chelsea after failing to agree a new contract in the final months of the season.

 

His primary reason for ­leaving Stamford Bridge after seven years at the club was growing concerns about his chances of regular first-team football under ­manager Carlo Ancelotti.

 

Cole informed Chelsea last week that he intended to ­exercise his right to leave under freedom of contract.

Earlier in the season the Blues withdrew a £100,000- a-week offer to Cole after he ­demanded parity with the second tier stars at the club, who are on £130,000 a week.

 

It proved to be a costly error as Chelsea were poised to ­reduce that offer by £20,000 a week, matching his current salary at the club.

 

But Cole had no intention of coming to the table again and his increasing frustrations in the closing months of the ­campaign convinced him to seek a new challenge ­elsewhere.

 

He is expected to sign a four-year contract at the Emirates in a deal not dissimilar to the one Sol Campbell signed when he joined from Spurs on a free in 2001.That will see Cole’s potential earnings hit £100,000 a week.

 

It represents a great piece of business by Arsenal ­manager Arsene Wenger, who has seen off competition for Cole from ­Champions League rivals Manchester United and ­Tottenham.

 

Manchester City and ­Liverpool were also in the hunt for the 28-year-old, but it favoured Arsenal that Cole is settled living in London.

Link to comment
Share on other sites

selv mener jeg at joe cole ikke burde komme til oss, for hans egen del.. Han er vel en offensiv ving og det har jo arsenal nok av, rosicky, arshavin,nasri,walcott,eboue,vela...

 

Men har sansen for spillestilen hans...:P Hjertelig velkommen hvertfall

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er veldig riktig av ham jeg. For jeg tror at vi kommer til å se noen ving-typer forlate oss. Og dessuten har vi ingen skikkelige vinger. alle disse liker å trekke innover i banen, mens Cole har en fantastisk innleggsfot og liker å kjøre ned på flanken for å komme til innlegg. HVIS han kommer - rett av ham - fantastisk av oss.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal egentlig supporterne fra Kypros vite mer om dette enn oss? :D

 

Kan jo være at han har truffet engelske supportere i Kypros? Er jo ikke uvanlig at disse engelskmennene ferierer i varmere strøk :)

Link to comment
Share on other sites

Disse Cole-ryktene flyr jo i alle retninger nå.

Alt fra at han er uaktuell for oss og Manure til at han allerede har signert for oss og samtidig sies det i et tredje rykte at Arsenal ikke vil signere Cole før han senker lønnskravet sitt.

 

Er vel bare å vente til noe blir bekreftet. Trolig etter VM det da..

Link to comment
Share on other sites

Kan jo være at han har truffet engelske supportere i Kypros? Er jo ikke uvanlig at disse engelskmennene ferierer i varmere strøk :)

 

Joda Kim, men kan ikke akkurat se for meg at disse engelske supporterne vet noe særlig mer enn hva vi gjør mtp. at de er på ferie selv, og mesteparten kun får vite om ryktene på samme vis som oss, gjennom internett :D

Link to comment
Share on other sites

hmm.. Er grunnen til at jeg ikke har likt Joe Cole at han har spilt for Chelsea? =) Jeg tror det. Håper det. -om han kommer ihvertfall, hehe.. Så litt på YouTube, han har jo noe å fare med..!

Hadde vært artig med en dribleving til =)

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6197951,00.html

 

Da er det offisielt at Joe Cole og Michael Ballack forlater Chelsea. Ja takk, begge deler:)

 

NEI TAKK sier jeg til Ballack. Hvis det er en spiller jeg virkelig hater på banen så er det han. Makan til ufin, usympatisk og rasshøl skal man lete lenge etter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...