Jump to content

Joe Cole forlater Chelsea?


Guest Hleb13

Recommended Posts

jeg leste på skysports at Cole kanskje skal forlate Chelsea, bra det eller hva? :P

 

men i tilleg blir han jo å bytte klubb det er stor sannsynlighet for at det blir arsenal

Cole slipper jo å flytte så langt å vi ønsker oss en god engelskmann

 

Wenger blir nok å by på ham :D

får vi håpe

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply
jeg leste på skysports at Cole kanskje skal forlate Chelsea, bra det eller hva? :P

 

men i tilleg blir han jo å bytte klubb det er stor sannsynlighet for at det blir arsenal

Cole slipper jo å flytte så langt å vi ønsker oss en god engelskmann

 

Wenger blir nok å by på ham :D

får vi håpe

20854[/snapback]

Hvorfor er det så stor sannsynlighet for at han velger Arsenal? (hvis han virkelig forlater Chelsea)

Link to comment
Share on other sites

Wenger kjøper når han finner den rette spilleren, til den rette prisen. Hvis Wenger mener at Cole er en spiller vi har bruk for, vil han sannsynligvis gjøre et forsøk når transfervinduet åpner igjen. Men ikke for enhver pris....

 

Jeg er glad vi har en manager som har litt mer vett i huet enn visse andre managere i England, da både sportslig og økonomisk....

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
Nei takke meg til! Joe Cole er en blære, og han har blitt besudlet av Chelsea! Brenn han på bålet!!!  :huh:

20873[/snapback]

hvordan en spillers personlighet betyr ikke no så lenge han spiller bra fotball!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja....Jeg håper at han havner her......Håpet wenger ville kjøpe han mens han spilte i West ham, men det gjorde han ikke...Nå får han kanskje en ny kjanse....Ta vare på den Wenger

20871[/snapback]

 

Sikker på at både Joe Cole og Wenger gjør alt for at du skal være fornøyd...

Link to comment
Share on other sites

Blir sikkert over £10 mill. noe han ikke er verdt etter min mening og han kommer sikkert til å kreve like høy lønning som han har i Chelsea.

 

Sikkert en god spiller, men usikker på om han kan heve laget vårt. ;)

 

Eneste fordel er at han er engelsk..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

http://www.dailystar.co.uk/football/view/1...er-s-wish-list/

 

Joe Cole har ikke signert ny kontrakt ennå. Det betyr at han kan komme gratis om ikke lenge. Joe er en klassespiller, men det er vel lønnskravet som blir hinderet tenker jeg.

Skulle gjerne sett Cole i Arsenaltrøye, en erfaren og god engelsk spiller.

 

The canny Frenchman said: “Joe Cole is an ­interesting target but do I have enough players in those positions? We shall see.”

Link to comment
Share on other sites

Trenger vi Joe Cole? Nei.

Kan Arsenal matche lønnskravet hans om ikke Chelsea klarer det? Neppe.

En engelskmann med gode ferdigheter, rutine og lederegenskaper. En spiller som kan tilføre klubben mye kvalitet og gi bredde i stallen. Ja takk. Synes vi trenger han, for Cole kan gi mye til klubben.

Lønnskrav blir nok en stor problem ja. Han må nok redusere lønnen meget om han vil spiller for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alltid ment at vi behøver klassiske vinger hvis vi skal spille 4-3-3 på den måten vi gjør. Jeg ønsker en ving som holder seg ved linjen og slår gode innlegg, slik at vi kunne utnyttet Bendtner bedre. Nå er det nesten slik at Bendtner må ut på kanten og legge inn til seg selv. Arshavin er ikke ving, Nasri er ikke ving, Walcott er nesten en ving og Rosicky er hvertfall ingen ving.

 

Problemet ligger selvsagt i lønnskravene, men med mindre Man City er ute etter han må han se virkeligheten gjennom alle de millionene av pund han allerede har. Han er ikke den han var, men han er forstatt såppas god at han forsterker laget vårt.

 

Ja takk, men ikke til enhver pris.

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt. Jeg foretrekker også at vingene trekker inn i blant, men ikke ved enhver anledning som våre vinger. Joe Cole har også sin naturlige posisjon som ving, noe som ingen av våre spillere har pdd. Gutten evner faktisk å slå innlegg i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

En engelskmann med gode ferdigheter, rutine og lederegenskaper. En spiller som kan tilføre klubben mye kvalitet og gi bredde i stallen. Ja takk. Synes vi trenger han, for Cole kan gi mye til klubben.

 

Hvordan kan du vite at han har lederegenskaper? Han har aldri vært kaptein for Chelsea/England. Han er veldig skadeplaget, kanskje levert sine beste sesonger som fotballspiller, han er ingen klassisk ving heller. Jeg syns ikke vi bør betale flere hundre tusen i uka for dette.

Link to comment
Share on other sites

Heller Wright-Phillips eller Stephen Ireland enn Joe Cole sier no jeg.

 

Men nå har jo Wenger sagt at midtbanen vår en eller annen grunn er god nok så jeg vet ikke... :)

Link to comment
Share on other sites

Heller Wright-Phillips eller Stephen Ireland enn Joe Cole sier no jeg.

 

Men nå har jo Wenger sagt at midtbanen vår en eller annen grunn er god nok så jeg vet ikke... :)

 

Uten det skadehelvete vi har vært utsatt for i år, så er midtbanen vår av ypperste kvalitet. Hvis det er sant at Chamakh kommer så trenger vi kun en eller to stoppere og en kanskje en keeper hvis Fabianski ikke utvikler seg videre. Jeg har lyst å se han de siste kampene før jeg gir opp gutten, Han er talentfull og har egentlig alt man kan forvente av en keeper, med unntak av nerver tydeligvis. Holder han ikke, så må vi ha en ny keeper.

Link to comment
Share on other sites

Uten det skadehelvete vi har vært utsatt for i år, så er midtbanen vår av ypperste kvalitet. Hvis det er sant at Chamakh kommer så trenger vi kun en eller to stoppere og en kanskje en keeper hvis Fabianski ikke utvikler seg videre. Jeg har lyst å se han de siste kampene før jeg gir opp gutten, Han er talentfull og har egentlig alt man kan forvente av en keeper, med unntak av nerver tydeligvis. Holder han ikke, så må vi ha en ny keeper.

 

Men likevel ville Stephen Ireland vært en forsterkning. Når han er på sitt beste er han svært svært god!

Han er bedre enn både Denilson og Diaby etter min mening. Men jeg er enig, hvis Diaby, Fabregas og Song holder seg unna skader og spiller slik de gjorde i starten av årets sesong ser jeg ingen grunn til å forsterke midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...