Jump to content

Joe Cole forlater Chelsea?


Guest Hleb13

Recommended Posts

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 9 2010, 04:31 PM) 200104[/snapback]

NEI TAKK sier jeg til Ballack. Hvis det er en spiller jeg virkelig hater på banen så er det han. Makan til ufin, usympatisk og rasshøl skal man lete lenge etter.

 

100 % enig med deg Stefan B.

 

Men Joe Cole må bare komme, det hadde vært digg :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 9 2010, 04:31 PM) 200104[/snapback]

NEI TAKK sier jeg til Ballack. Hvis det er en spiller jeg virkelig hater på banen så er det han. Makan til ufin, usympatisk og rasshøl skal man lete lenge etter.

 

 

Ufin, usympatisk og rasshøl er jo kriterier vi virkelig trenger i Arsenal. Jeg ville valgt å pynte litt på det og kalle han tøff, nådeløs og og egoistisk på lagets vegne.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 9 2010, 04:31 PM) 200104[/snapback]

NEI TAKK sier jeg til Ballack. Hvis det er en spiller jeg virkelig hater på banen så er det han. Makan til ufin, usympatisk og rasshøl skal man lete lenge etter.

Helt enig. Vi trenger ikke bråkmakere som Ballack på laget. Forsterkninger er viktig, men det er også lagmoral.

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 9 2010, 04:31 PM) 200104[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

NEI TAKK sier jeg til Ballack. Hvis det er en spiller jeg virkelig hater på banen så er det han. Makan til ufin, usympatisk og rasshøl skal man lete lenge etter.

 

Helt enig. Vi trenger ikke bråkmakere som Ballack på laget. Forsterkninger er viktig, men det er også lagmoral.

 

Samtidig er det kanskje akkurat en slik spiller vi trenger for å bli litt tøffere på midten? Og om han er usympatisk etc. ovenfor egne lagkamerater er vel ikke sikkert. Og jeg må si at vi har hatt mange spillere som ikke fremstår som noe bedre enn Ballack gjør før. Vieira er vel kanskje det beste eksempelet på dette. Ikke direkte likt av motstanderne

Link to comment
Share on other sites

Samtidig er det kanskje akkurat en slik spiller vi trenger for å bli litt tøffere på midten? Og om han er usympatisk etc. ovenfor egne lagkamerater er vel ikke sikkert. Og jeg må si at vi har hatt mange spillere som ikke fremstår som noe bedre enn Ballack gjør før. Vieira er vel kanskje det beste eksempelet på dette. Ikke direkte likt av motstanderne

Det du nevner her er årsaken til at jeg ikke hadde hatt noe i mot Ballack i laget. Vi har ikke hatt en skikkelig "hoggestabbe" siden Lauren dro i sin tid. Viktig med en tøffing som setter frem brystkassa når kampbildet er tett og intenst.

Link to comment
Share on other sites

Problemet med Ballack er ikke at han er en tøffing eller hardhaus. Han er en ufyselig spiller som klager på dommern, spillere (både mot og med), han er også en spiller som ofte takler stygt men som ikke tåler en takling uten å ligge på bakken og grine. Og prikken over i-en. Han er ikke god nok til å spille for oss uansett etter min mening.

 

Er to andre spillere bortsett fra Ballack som jeg misliker sterkt, og det er John Obi Mikel og Marco Materazzi.

Usportslige spillere som jeg virkelig ikke tåler trynet på.

Link to comment
Share on other sites

Så enig, så enig Stefan B.

Ballack er en grisespiller, og det vil jeg hverken ha i laget eller i fotballen generelt. Det er helt greit å takle hardt på en fair måte, eller å være tøff i spillestilen på en fair måte.....; men å takle stygt/være en grisespiller er noe jeg er motstander av. Albuer, strake bein/knotter, skitne triks, og bevisst gå inn i en duell litt for seint, er bare noe av det jeg har mot Ballack.

For meg er han i samme klasse som Van Bommel, rett og slett noen store drittsekker på fotballbanen.

 

Jo mer jeg tenker på det, jo mer ønsker jeg meg Cole inn i laget. Cole og Arshavin på hver sin kant, kunne vært en meget spennende kombinasjon. Fart, teknikk, overblikk, kreativitet, skuddstyrke, og uforutsigbarhet er bare noen av faktorene som jeg kommer på med disse to.

Er ikke noe negativt å få inn en etablert engelskmann heller, for det kan jo påvirke litt av "det engelske" iforhold til Arsenal de neste årene. Både med tanke på supporterene, media sin holdning, og ikke minst de engelske talentene i klubben som er på vei opp.

Inn med Cole, Richards, og Hart, så vil iallefall jeg være en meget fornøyd mann i sommer. Gode engelske spillere inn i laget, sammen med kremen fra resten av verden.

Link to comment
Share on other sites

http://football-talk.co.uk/5292/cole-signs...h-no-he-doesnt/

 

Sier meg enig i denne artikkelen her om at dette er veldig veldig forvirrende. Ene dagen så er Cole så og si klar for Arsenal, andre dagen så er vi ikke lenger interessert, så neste dag igjen er han så og si klar for oss igjen.. osv osv.

 

Er nok ikke noe annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet til det blir offisielt avklart hvor Cole spiller neste sesong, for nå er det ufattelig mange useriøse rykter rundt han.

Link to comment
Share on other sites

Samme linken ligger to poster høyere :P

Når det er sagt tror jeg ikke man skal legge alt for mye i rykter fra goal.com->nettavisen, de medfører sjelden sannhet.

Den burde jeg ha sett, og jeg er fullstendig klar over at nettavisen tar ryktene fra de mest useriøse avisene i England, men likevel en viss spenning i det, som sagt hopper jeg ikke akkurat av glede før det er bekreftet på Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Chelsea expect Joe Cole to sign for rivals Arsenal after the World Cup if he passes a stringent medical on his return to England.

http://www.clubcall.com/arsenal/blues-know...ve-1068577.html

http://www.eatsleepsport.com/arsenal/blues...le-1068577.html

 

Joe Cole is set to sign a lucrative £115,000-a-week deal with Arsenal once he returns from World Cup duty with England.

http://www.arsenalinsider.com/index.php/ar...al-with-arsenal

 

Mange aviser skriver at Joe Cole kommer til Arsenal. Desverre skjer det ut til at vi må vente til etter VM før vi får en avklaring på Cole-sagaen.

Link to comment
Share on other sites

Tviler veldig på at han får £115000 i lønn. Vis jeg ikke tar helt feil er vel det mer en Fabregas får i uken!?

Ellers er jeg veldig positiv til både Cole og Ballack, men hopper ikke i taket før det står på arsenal.com eller skysports.com.

Link to comment
Share on other sites

Ferierer for tiden på Kypros og i følge en del Arsenal-supportere her nede så er han allerede klar for oss men det blir ikke bekreftet før etter vm visst..Greit nok det da :P

 

Var vel ikke helt 100% formulert av meg dette..Her jeg bor her nede er det kun Engelskmenn og noen av de er heldigvis Goonere..Far og sønn som jeg kjenner godt har en del kontakter som tydligvis sitter på god informasjon de fleste gangene de har kommet med noe tidligere..Det skal visst ha seg slik att Joe Cole har bestemt seg for å skrive under og muligens har skrevet under men att det ikke skal bekreftes før under\etter VM..Var også noe med att Arsenal kunne trekke seg fra avtalen om han ble skadet under mesterskapet..Dette er jo en gullkanter deal for oss,vi får inn en sulten spiller som etter lite spilletid i Chelsea i forhold til han fortjener vil vise seg frem samt att han er Engelsk!

Link to comment
Share on other sites

Var vel ikke helt 100% formulert av meg dette..Her jeg bor her nede er det kun Engelskmenn og noen av de er heldigvis Goonere..Far og sønn som jeg kjenner godt har en del kontakter som tydligvis sitter på god informasjon de fleste gangene de har kommet med noe tidligere..Det skal visst ha seg slik att Joe Cole har bestemt seg for å skrive under og muligens har skrevet under men att det ikke skal bekreftes før under\etter VM..Var også noe med att Arsenal kunne trekke seg fra avtalen om han ble skadet under mesterskapet..Dette er jo en gullkanter deal for oss,vi får inn en sulten spiller som etter lite spilletid i Chelsea i forhold til han fortjener vil vise seg frem samt att han er Engelsk!

 

Er noe av det samme som stod i ryktene Overmars nevnte. Så godt mulig det er noe i dette. Men går jo også rykter som sier det stikk motsatte :blink: Får håpe du har de beste kildene...

Link to comment
Share on other sites

Det er så mye røyk her at det er nok en brann!!

 

#10 Joe Cole, Arsenal

 

Gallas stikker til Juventus etter det ryktene sier selv og da er drakt 10 ledig å da tenker jeg Joe Cole for den....

 

SÅ tydelig at Joe Col var i friks form da jeg så han på tv ser ut som han har blitt kvitt skaden helt :)

Link to comment
Share on other sites

I følge goal.com er Joe Cole klar for Arsenal

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2921563.ece

 

Jeg er sikker på at ingenting blir klart før etter VM. Samtidig er jeg ganske sikker på at han ender opp i Arsenal.

 

Desverre så forlater Joe Cole Chelsea, og drar til Manchester United.

United drar nok det lengste strået denne gangen.

 

Tv2sporten.no skriver at Cole skal ha fortalt flere av vennene sine at han heller vil spille for United enn Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...