Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

3 hours ago, Stefanb said:

Er du full så tidlig? 🤔😂

Jeg er også skeptisk til Arteta. Mourinho ville jeg spydd av. Rodgers ser ut til å ha vært det beste alternativet forrige vår. Dessverre så blir han nok værende i Leicester en stund tenker jeg.

Allegri er arbeidsløs om dagen. Tar gjerne han 👌

Hvorfor tror du jeg er full? Skal muligens ut med en Uniteddritt etterpå. Spørs om jeg gidder

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Ben Elfen said:

En skrivefeil - ja, det er mer enn vanlig 😘
både Mjøndalen og Strømsgodset rykker ned. Gjør det deg trist?

En? Erru full ennå? 🤣

At Mjøndalen rykker ned er herlig. Forholdsvis likegyldig om Godset rykker ned eller ikke. Er bare Arsenal som teller for meg. ;) 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Stefanb said:

En? Erru full ennå? 🤣

At Mjøndalen rykker ned er herlig. Forholdsvis likegyldig om Godset rykker ned eller ikke. Er bare Arsenal som teller for meg. ;) 

Arsenal og S08 her - men merker jeg ikke gleder meg like mye til Arsenalkamper lenger. Merker jeg blir irritert hver gang jeg ser navnet til Unai

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Arsenal og S08 her - men merker jeg ikke gleder meg like mye til Arsenalkamper lenger. Merker jeg blir irritert hver gang jeg ser navnet til Unai

Mye av det samme her. Hver gang jeg ser lagoppstillingen og ser Xhaka starter eller at Torreira spiller som nummer 10 så dør jeg innvendig. 

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke hvorfor  Ljungberg kan overta med en gang. Emery har ikke tilført Arsenal noe. Detaljstyrer spillet og spillerne. Han gjør så mye rart  med laguttak og kommer med noen forklaringer så man bare lurer på hele mannen. Er ikke mange av supporterne som har sansen for ham. Trur bare det blir verre desto lenger han forsetter og ser ikke noen grunn til at han forsetter.

Link to comment
Share on other sites

Noe deprimerende å selv være lei Arsenal (for øyeblikket) og samtidig bli dratt inn i en negativ massesuggesjon (som det naturlig nok blir på et forum slik situasjonen er akkurat nå), så jeg prøver å unngå mest mulig av preiket rundt Arsenal akkurat nå (både på forum) og på verdensveven. Det blir rett og slett en overdose negativitet for tiden.

Jeg skal dog passe på "sekretærjobben" min her og få opp kamptråder fremover, men ellers så roer jeg ned litt inntil lysten til å bli noe mer aktiv igjen melder seg (noe jeg er ganske sikker på at den vil gjøre 😉, forutsatt at ikke det portugisiske suretrynet skulle ankomme klubben 😝).

Nye kamptråder kommer i morgen (antar jeg)

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Marius- said:

Iwobi sørger egenhendig at tottenham sendes i føringen også. Ekte gooner for tiden 

Slik ting utvikler seg, så havner vi på en ca syvendeplass, men vi får allikevel anledning til endelig å feire St. Totteringhams day. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere kommet med noen vage forsvar av TV2 når de har blitt kritisert når Arsenalkamper ikke har blitt vist direkte. I utgangspunktet så står jeg fremdeles på det vage forsvaret ut fra de premissene TV2 selv har lagt til grunn for å prioritere "tippekampen" (lørdager kl 16:00) fremfor to kamper samtidig på søndager (når dette skaper en konflikt). TV2 har begrensede muligheter til å selv plukke ut kampene som skal vises live, men har slik jeg forstår det mulighet til å plukke ut en kamp pr uke uten om de som blir valgt ut fra engelsk side. TV2 har "prisnippielt" valgt å bruke dette frie valget til å kunne sende den tradisjonelle tippekampen på lørdag ettermiddag.

Men kommende helg så bryter TV2 sine "prinsipper" bare for å kunne vise ManUre sin kamp. I utgangspunktet så er det kampen Wolverhampton - Aston Villa som er plukket ut av de engelske rettighetshaverne til å bli vist søndag klokken 15:00.
Manchester United møter Brighton på det samme tidspunktet og TV2 har derfor valgt å "vrake" tippekampen kommende lørdag for å kunne vise to kamper samtidig.

For oss som følger Arsenal så blir vi denne gangen ikke rammet av ManUre-manien til TV2, siden vi spiller på et "utvalgt" tidspunkt på lørdag, men det er likevel etter min mening en hån mot den "menige" fansen av mindre engelske klubber at de ikke får den minste teoretiske sjanse til å følge sitt lag live på et slikt kamptidspunkt bare på grunn av et drittlag oppe i nordvest.

Link to comment
Share on other sites

Ser idag at Steve Morrow og syv andre har blitt løst fra sine jobber i Akademiet vårt. På tide det skjer noe i førstelaget også. Spesielt en som lever farlig der. Kan ikke skjønne at Emery overlever dette her. Spørs om vi får med oss poeng mot Vitoria og det blir vel iallefall ingen poeng borte mot Leicester. Da blir det nok et høyt støy nivå og game over. Kan ikke skjønne noe annet.

Link to comment
Share on other sites

Ser at FA cupens 5 runde skal spilles midt i første uken i mars. Noen som vet om alle kampene skal spilles på en og samme dag eller blir de fordelt over flere dager den uken pga TV sendinger ? På Arsenal .com har de oppgitt FA cup 3 - 6 mars under kampoppsettet.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Gunners68 said:

Ser at FA cupens 5 runde skal spilles midt i første uken i mars. Noen som vet om alle kampene skal spilles på en og samme dag eller blir de fordelt over flere dager den uken pga TV sendinger ? På Arsenal .com har de oppgitt FA cup 3 - 6 mars under kampoppsettet.

Siden det skal spilles noen runder før "topplagene" entrer turneringen så er kampoppsett og konkrete kampdager langt frem i tid, men du har nok "forhastet" deg litt når du skriver om femte runde i mars.

Arsenal og de andre "topplagene" kommer ikke inn i femte runde, men derimot i tredje runde som spilles i perioden 3. - 6. januar.
Du kan nok være ganske så sikker på at kampene med PL-klubber kommer til å bli spredt over flere av kampdagene i den nevnte perioden, men de såkalte "toppklubbene" kommer nok ikke til å spille den første dagen (3, januar) siden alle klubbene spiller PL-kamp 1. januar, med unntak av Liverpool - Sheffield United som spiller PL-kamp 2. januar og derfor sannsynligvis spiller FA-cup en av de siste  nevnte kampdagene.

Fjerde runde i FA-cupen spilles perioden 24-27. januar.

Link to comment
Share on other sites

Takk for engasjementet Polljen 🙂 Er klar over at PL lagene kommer inn i 3 runde  og at 5 runde trekkes etter kampene er spilt 27 januar 🙂 Det jeg er mest spent på er om det kanskje blir ,som du sier ,  kamper spredt ut over flere dager den første uken i mars. Et sted står det at kampene vil bli spilt 4 mars - så hva skal en tro på. 3 - 6 mars står det på Arsenal.com. 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Takk for engasjementet Polljen 🙂 Er klar over at PL lagene kommer inn i 3 runde  og at 5 runde trekkes etter kampene er spilt 27 januar 🙂 Det jeg er mest spent på er om det kanskje blir ,som du sier ,  kamper spredt ut over flere dager den første uken i mars. Et sted står det at kampene vil bli spilt 4 mars - så hva skal en tro på. 3 - 6 mars står det på Arsenal.com. 

 

Jeg ser nå at 3. til 6. mars er tirsdag til fredag, med serierunder begge helgene før og etter FA-cup. Jeg tror nok da at brorparten av kampene blir spilt onsdag den 4. mars som du hadde lest ett sted. Noen få kamper kan nok bli spilt tirsdag 3. eller torsdag 5. hvis det passer med lag som har tidligkamp helgen før eller senkamp helgen etter i PL. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Gunners68 said:

Ryktes idag at Arsenal er interessert i 22 år gamle Pau Torres fra Villareaal. Han skal få oppgaven med å få skikk på forsvaret. Noen som vet noe om han ? 

Gud, Jesus, Mohamad, Arjun, Zeus og Tor tilsammen klarer neppe å få skikk på dette forsvsret. 

Link to comment
Share on other sites

Wenger hadde ikke sjans, emery heller ikke. Dette er ikke bare trenerne, det er en gjennomsyret holdning og spillergruppe. Skal man virkelig få ordnet opp må man nok skifte mye. Ikke bare inn med en luiz og tro alt er skiftet. Problemene starter dog høyere i banen, og Forsvaret ser dårligere ut pga dette. 

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger definitivt en Vieira.  Har savnet det i mange år. Så trenger vi en stor leder i forsvaret. Vinnerskaller er det lenge siden vi har hatt. De som bare ser på deg så vet du hva du  har å gjøre. Tony Adams typer - Vieira - slike folk virker det som  det ikke lages lenger .

Vi har problemer så det holder for tiden og tiden begynner å renne ut for Emery. Kan ikke skjønne hva han har å komme med nå , som han ikke har hentet frem tidligere. Regner med at han har fått litt tid nå før de annonserer en ny manager. Han burde ha vært ute etter Leicester tapet.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...