Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

16 hours ago, Gunners68 said:

Solskjær får vel snart sparken i United -dessverre 🙂 

Jeg liker ikke ryktene om at Pochettino skal erstatte Solfjær. Pochettino er en klassemanager og United har en glitrende stall. De kan bli gode med han ved roret. Med Solskjær så har faktisk Arsenal flere ligaseiere enn United på Old Trafford.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
1 hour ago, pires said:

Hvordan er det mulig at Rashford er verdt 1,71 milliarder. Han er ingen dårlig spiller, men er ikke akkurat en garantist for 30+ mål i sesongen. Er vel kun i CL han har imponert med 6 mål på 6 kamper

https://www.tv2.no/a/11877797/

Jeg irriterer meg bare over at Håland ikke spiller for oss. Faren hans er jo en gooner og han burde tvunget sønnen til å velge rett klubb. 

Link to comment
Share on other sites

Så Solskjær & co tok tabellteten. Men norske medier er like sveiseblinde som før. På samme måte som ManU har vært bedre enn resultatene skulle tilsi i dårlige perioder, har jo resultatene vært rimelig flatterende i det siste. Ja, de har naturligvis blitt bedre, og de kan naturligvis vinne serien. Men har de imponert spillemessig? De har klart å vinne mange ganske jevne kamper, enten ved et heldig mål, eller glimrende enkeltprestasjoner. Men hvor lenge vil en slik flyt vare, hvis de fortsetter å spille nokså ordinært?

Og toppen av kransekaka er VG som bruker overskriften "volley-perle" om scoringen til Pogba mot Burnley; en halvsleiv som treffer en forsvarer, slik at ballen skifter retning og utmanøvrerer keeper, og ballen går mellom beina hans... er det mulig å være så tendensiøse og ha en så total manglende evne til å se bak resultater? Ja, tydeligvis er alt mulig når det gjelder norske medier... 😁😳

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
12 hours ago, Bekkern said:

Flere enn meg som er møkkalei den sutringen til Solskjær om dommeravgjørelser etter stort sett hver kamp... ??

Jeg er egentlig ikke lei det. Når han sutrer er det som regel fordi laget hans har avgitt poeng. Det går jeg aldri lei. Når det er sagt, er det ganske patetisk å se på. Manure har fått en halv million straffer under Solskjærs ledelse, og han vet at flere av dem har vært direkte feil. 

Link to comment
Share on other sites

ja, ManU er det siste laget som bør klage på dommerne hvis vi ser det i et lengre tidsperspektiv. Den verste VAR-feilen denne sesongen er by far Luiz sin utvisning og straffen mot Wolves. Handsen i Chelsea-ManU i går burde kanskje gitt straffe, men slike situasjoner ser man mange av, og det er umulig å bli klok på hvor lista ligger. Noen stor dommerskandale er det uansett ikke. Og å påstå at det fratok ManU to poeng blir jo rimelig fjollete. Med straffe og mål der ville vi kunne fått en helt annen kamputvikling. Selv om de hadde fått straffe kunne de jo ha bommet på den... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Når det gjelder VAR og Arsenal så har der vært situasjoner der VAR korrekt har dømt til fordel for oss, der har vært situasjoner der VAR korrekt har dømt mot oss. Der har vært situasjoner der VAR feilaktig har dømt mot oss og det er godt mulig at der er noen tilfeller der VAR feilaktig har dømt til fordel for oss, men jeg sliter med å huske noen tilfeller av sistnevnte (d.v.s. at Arsenal har nytt godt av feilaktig dømming ved bruk av VAR).

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Polljen said:

Når det gjelder VAR og Arsenal så har der vært situasjoner der VAR korrekt har dømt til fordel for oss, der har vært situasjoner der VAR korrekt har dømt mot oss. Der har vært situasjoner der VAR feilaktig har dømt mot oss og det er godt mulig at der er noen tilfeller der VAR feilaktig har dømt til fordel for oss, men jeg sliter med å huske noen tilfeller av sistnevnte (d.v.s. at Arsenal har nytt godt av feilaktig dømming ved bruk av VAR).

Det mangler en kategoi i sammendraget ditt. Det er situasjoner hvor VAR ikke benyttes i det hele tatt. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Verminator5 said:

Det mangler en kategoi i sammendraget ditt. Det er situasjoner hvor VAR ikke benyttes i det hele tatt. 

Jepp. Mange situasjoner blir ikke sjekket, og det har vært usedvanlig mange mot oss. Jeg ser rimelig mye fotball og det meste jeg kan av Premier League og det er FÅ tilfeller hvor situasjoner ikke blir sjekket av VAR (og da grundig). Allikevel så er det majoriteten av våre tilfeller som ikke blir sjekket, og mange av disse som faktisk blir sjekket så er sjekken over på 10-20 sekunder mens andre pågår i minst 2-3 minutter.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Verminator5 said:

Det mangler en kategoi i sammendraget ditt. Det er situasjoner hvor VAR ikke benyttes i det hele tatt. 

Selvsagt, men hovedpoenget mitt er at jeg sliter med å huske situasjoner der Arsenal har dratt fordel av feilaktige VAR-avgjørelser (det kan selvsagt bero på en hjerne i et tidlig dement stadie 😝) ... I de andre kategoriene så tror jeg det er lettere å finne eksempler. 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Polljen said:

Selvsagt, men hovedpoenget mitt er at jeg sliter med å huske situasjoner der Arsenal har dratt fordel av feilaktige VAR-avgjørelser (det kan selvsagt bero på en hjerne i et tidlig dement stadie 😝) ... I de andre kategoriene så tror jeg det er lettere å finne eksempler. 

Jeg kommer heller ikke på noen, spesielt denne sesongen. Eneste må være handsen til Gabriel mot West Ham andre runde. Men husker ikke om VAR sjekket den eller ikke. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Manure-supporterne tar sine demonstrasjoner hakket lenger. Jeg er veldig spent på hva som er utfallet. Utsatte kamper og stormet stadion kan ha påvirkning på sponsorinntektene, i det lange løp. Da begynner det virkelig å svi. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
7 hours ago, Ben Elfen said:

Deiligste straffekonken jeg har sett på evigheter. Gi DeGea livstidskontrakt

så jævlig deilig. 
In Emery we trust

he he, egen suksess er alltid best, men andres fiasko er slett ikke å forakte. ;) Coquelin plantet kula i krysset. Grattis til ham, Emery og Villareal. Payback time på dagen 22 år etter tidenes CL-ran... (i en sesong de ranet Arsenal i både ligaen og semifinalen i FA-cupen). og det på Michael Thomas day. Anfield 89 - 32 år siden i går. At 26. mai er en merkedag i fotball er det liten tvil om.

Og btw, Emery har nå vunnet EL en haug med ganger, og tapt finalen kun en gang, med Arsenal. Ganske så typisk, og gir jo litt grunn for refleksjon. For helt tilfeldig kan vel ikke det være?

Edited by piscator
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...