Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

  • 2 months later...

Må bare si at Bruno Fernandes er en spiller som virkelig har tatt tittelen som "cunt". Faller teatralsk hver bidige gang han er involvert, men er sinnsykt dramatisk når han klipper ned spillere uten å ta ballen engang selv.

Skikkelig nevemagnet.

Link to comment
Share on other sites

On 8/22/2021 at 3:31 PM, Stefanb said:

Må bare si at Bruno Fernandes er en spiller som virkelig har tatt tittelen som "cunt". Faller teatralsk hver bidige gang han er involvert, men er sinnsykt dramatisk når han klipper ned spillere uten å ta ballen engang selv.

Skikkelig nevemagnet.

Helt enig, klysete jævel. 

Synd han er så god for dem. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Bekkern said:

Sier noe om den patetiske dommerstanden i England. Pill råtten. Vil også påpeke at United er griseheldige i denne kampen. Noen helt sinnsyke sjanser Wolves har skapt!

Han treffer ikke mye, men det er en farlig takling med strakt bein og knotter. Det bør være farlig spill.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

image.thumb.png.9fcf3a7dc6b6bf3e6f9cd7ce489cdbac.png

Jepp, mer enn nok kontakt til at det er en farlig takling. Burde vært frispark og gult kort. Hadde det vært likhet for loven hadde han fått akkurat samme farge på kortet som Xhaka. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
2 hours ago, Simbad said:

Manure kommer til å vinne serien i år. Dessverre. 

Smart å la en spiller som ikke er varm overhode ta straffespark på overtid som kan avgjøre 0 eller 1 poeng... 

uenig med deg, tror Chelsea tar serien i år. Men det er pest eller kolera.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Innimellom er det gøy å se høydepunktene fra våre rivaler kamper også. Jeg likte spesielt straffen til Fernandez. Det er første gang jeg ser han ta en straffe uten det dustete hoppet i forkant. 

 

Martinez klarer å psyke ut nesten hvem som helst. Håper Ramsdale kan lære av å se på ham. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Verminator5 said:

Dette var fornøyelig. Jeg liker virkelig st de kjøper en ung og lovende Sancho, for deretter å nærmest sikre at han ikke blir en suksess ved å hente inn Ronaldo. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Tapapa said:

Dette var fornøyelig. Jeg liker virkelig st de kjøper en ung og lovende Sancho, for deretter å nærmest sikre at han ikke blir en suksess ved å hente inn Ronaldo. 

Jeg er redd for at de kommer til å bli bedre utover sesongen når samspillet setter seg.

Men enn så lenge er det veldig fornøyelig. Også det at Greenwood så ut til å være enda mer egoistisk mot Villa enn tidligere kamper denne sesongen, tyder på at han er redd for å miste plassen. Forhåpentligvis gjør det også at utviklingen hans også stopper litt opp. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...