Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
23 minutes ago, Bekkern said:

Bør sparke Ragnick og hente Solskjær som midlertidig manager. Tynn suppe som ønskelig fra United! Måtte det fortsette til evig tid. Slår de 4-0 hjemme!!

Vi har et United kompleks. Uansett hvor ræva de spiller og hvor bra vi gjør det så klarer vi å legge oss på et lavere nivå enn de som regel.

Er så utrolig frusterende..

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Stefanb said:

Vi har et United kompleks. Uansett hvor ræva de spiller og hvor bra vi gjør det så klarer vi å legge oss på et lavere nivå enn de som regel.

Er så utrolig frusterende..

Vi var virkelig ikke på et lavere nivå enn dem sist kamp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
12 hours ago, Simbad said:

Selv etter en gigatabbe av Martinez og to mål av Fernandes klarte Villa å komme tilbake. 2-2 på Villa Park. 

Virker som om United er i full oppløsning. Misnøye innad i klubben med det aller meste. Tirsdag spiller de borte mot Brentford og de kan fort tape poeng der også.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Virker som om United er i full oppløsning. Misnøye innad i klubben med det aller meste. Tirsdag spiller de borte mot Brentford og de kan fort tape poeng der også.

I førsteomgangen så de faktisk ganske bra ut, spesielt offensivt. Om det er fordi Villa var for defensive eller om Manure var gode, vet jeg ikke. De første 30 minuttene var det nesten kun Manure. Mye pga at Ronaldo ikke spilte og Fernandes fikk mer frihet til å gjøre som han gjorde i fjor.

Men de siste 15 min av førsteomgangen begynte Villa å spille seg inn i kampen. Fernandes scoret mål nr to da det var veldig frem og tilbake. Og da Coutinho rett etterpå kom inn var det nesten bare Villa.

Så av det jeg kan se når det kommer til Rangnicks spillestil(ikke kun basert på denne kampen), mister de veldig det høye presset når Ronaldo spiller, Fernandes og Ronaldo passer ikke veldig bra sammen selv om begge er potensielle matchvinnere fordi de er avhengige av Cavanis jobbing og begge er best når de får litt frihet fra den defensive jobbingen.

De er veldig ustabile bakover, spesielt når det høye presset ikke fungerer, men blir reddet av dårlige avslutninger og en god 'reaksjonskuddstopper' i de Gea. Fred og Cavani er de eneste to som orker det høye presset over en hel kamp. Men Fred er ikke den beste under press selv. De har bedre ballspillende midtbanespillere enn ham, men som nevnt er han viktig for presspillet deres. 

Bunnivået deres er fryktelig dårlig, men de har matchvinnere i begge ender av banen. Der vi har sett en enorm fremgang i det offensive presset denne sesongen, tror jeg de skal slite mer med å få det så stabilt som oss, mye pga spillertypene de har. Skal de klare å få det til over tid, må Ronaldo starte på benken. Spørs om Rangnick tør/får lov av styret til det over tid. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...