Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 month later...
34 minutes ago, Gunners68 said:

Den taklingen der fra Martnez luktet det straffe av. Hadde en av våre gjort det samme så hadde det vært soleklar straffe .

 

Japp, elendig av VAR. Det er straffe hver dag i uka. Men ikke på old trafford. Derimot på emirates får vi nok en softere enn det imot

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Gunners68 said:

Den taklingen der fra Martnez luktet det straffe av. Hadde en av våre gjort det samme så hadde det vært soleklar straffe .

 

Samme dommer som ga straffe mot Cedric på Son. Paul Tierney.

McTominay slapp også unna et rødt kort (IGJEN).

Dømmingen i ligaen har vært tragisk etter første matchrunde. Helt latterlig.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Samme dommer som ga straffe mot Cedric på Son. Paul Tierney.

McTominay slapp også unna et rødt kort (IGJEN).

Dømmingen i ligaen har vært tragisk etter første matchrunde. Helt latterlig.

Er de konsekvente så driter jeg litt i det. Men likhet for loven eksisterer nok ikke iår heller. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Marius- said:

Er de konsekvente så driter jeg litt i det. Men likhet for loven eksisterer nok ikke iår heller. 

Er jo nettopp det.

Xhaka får gult kort for filming. Det er greit. Eze og Zaha får ikke det. Ayew kan systematisk sparke ned spillerne våre uten konsekvens etc.

Noe som gir rødt kort til oss etter en VAR sjekk gir ikke rødt kort etter VAR sjekk for noen andre.

Er så lei den inkonsekvente dømmingen vi ser hver eneste runde.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Ser på høydepunktene nå. Brighton snytt for et soleklart straffespark på 0-2 og både hands og offside på målet til Manure. In for a treat fra VAR denne sesongen også. 

Ikke glem denne.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Loool, seff McTominay også. Soleklart direkte rødt. Helt latterlig at de ikke klarer å gi det der. Når i kampen var det? 

Jepp McTominay får aldri rødt eller gult kort. Dette var for øvrig ikke gult i dag heller. Snakk om å legge lista høyt!

Dette skjedde etter 25 minutter.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Jepp McTominay får aldri rødt eller gult kort. Dette var for øvrig ikke gult i dag heller. Snakk om å legge lista høyt!

Dette skjedde etter 25 minutter.

McTominay får jo lov til å albue folk i huet i full fart fra siden han. I Thailand hadde han blitt sparka av klubben 😅

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Han fikk gult på den jo. 

Gjorde han? Så det ikke under kampen og ikke i matchloggen til VG live.

1 minute ago, Simbad said:

McTominay får jo lov til å albue folk i huet i full fart fra siden han. I Thailand hadde han blitt sparka av klubben 😅

Et sett med regler for noen, og et sett med regler for de andre.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Stefanb said:

Gjorde han? Så det ikke under kampen og ikke i matchloggen til VG live.

Et sett med regler for noen, og et sett med regler for de andre.

Han gjorde det, men var så ikke på det… 🤷‍♂️

0C4652B2-AB73-44FF-8AB0-C74694BD777C.jpeg

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

Han gjorde det, men var så ikke på det… 🤷‍♂️

0C4652B2-AB73-44FF-8AB0-C74694BD777C.jpeg

Sjekket også en annen rapport og de sa også at han fikk gult.

Jaja. Han fikk gult kort da for noe han burde fått rødt for 😂

Link to comment
Share on other sites

Vent og se at disse stygge taklingene fortsetter og ingen får rødt kort før en av våre spillere som gjør en takling som ikke er i nærheten av å være like stygg og får rødt kort etter VAR tar en kikk i et kvarter.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stefanb said:

Vent og se at disse stygge taklingene fortsetter og ingen får rødt kort før en av våre spillere som gjør en takling som ikke er i nærheten av å være like stygg og får rødt kort etter VAR tar en kikk i et kvarter.

Japp vi får vente å se, men satser på det blir litt mer jevnt fordelt denne sesongen. Vi får bare håpe, første kampen var det ingen større «feil» jeg reagerte på

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Japp vi får vente å se, men satser på det blir litt mer jevnt fordelt denne sesongen. Vi får bare håpe, første kampen var det ingen større «feil» jeg reagerte på

I vår kamp var det ingen store feil jeg reagerte på heller, men den inkonsekvente dømmingen på filmingen til Xhaka når Palace har 3 klare filminger i løpet av kampen som han bare vinker videre irriterer meg.

Men, det har vært en del stygge taklinger. Tottenham's Romero burde hatt et direkte rødt kort etter en saksetakling og det var også en annen takling tidligere i kampen fra en Tottenham spiller som burde resultert i et rødt.

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

I vår kamp var det ingen store feil jeg reagerte på heller, men den inkonsekvente dømmingen på filmingen til Xhaka når Palace har 3 klare filminger i løpet av kampen som han bare vinker videre irriterer meg.

Men, det har vært en del stygge taklinger. Tottenham's Romero burde hatt et direkte rødt kort etter en saksetakling og det var også en annen takling tidligere i kampen fra en Tottenham spiller som burde resultert i et rødt.

 

Sånn umiddelbart av de der ser McTom sin værst ut imo. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...