Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

47 minutes ago, Stefanb said:

Jøss, fikk ikke hjelp der. Ville vel blitt altfor åpenbart.

 

Wow, jeg fikk ikke sett mesteparten av andreomgangen, men VAR kan umulig forsvare at det der ikke er rødt kort for voldelig oppførsel og dermed 3 kamper utestengelse 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Simbad said:

Wow, jeg fikk ikke sett mesteparten av andreomgangen, men VAR kan umulig forsvare at det der ikke er rødt kort for voldelig oppførsel og dermed 3 kamper utestengelse 

Jeg blir bare mer og mer overbevist om at samtlige dommere i ligaen er kjøpt og betalt. Vi ser jo aldri lenger heller noe som retrospektivt blir tatt tak i heller, selv om det er åpenbart at hoveddommer og VAR dommer har gjort feil.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Stefanb said:

Jeg blir bare mer og mer overbevist om at samtlige dommere i ligaen er kjøpt og betalt. Vi ser jo aldri lenger heller noe som retrospektivt blir tatt tak i heller, selv om det er åpenbart at hoveddommer og VAR dommer har gjort feil.

Kroppen hans reagerte jeg ikke så mye på. Men albuen etterpå er jo ganske latterlig. Og det etter situasjonen er over. Svakt av dommer og var

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Marius- said:

Kroppen hans reagerte jeg ikke så mye på. Men albuen etterpå er jo ganske latterlig. Og det etter situasjonen er over. Svakt av dommer og var

Nei bruk av kroppen er grei, men albuen(e) som han slenger er noe annet.

Er som mot Southampton hvor han høyrebacken til Soton slo Jesus 2 ganger og VAR gjør ingenting. Deretter forsøker han å skalle ned Nketiah og ingenting.

Er jo helt håpløst.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Tapapa said:

Etter mitt syn så er Piers Morgan en gjøk.

 

Han mente vel også at vi should break the bank og kjøpe Mason Mount. 

Gjøk? Faen nå er du snill.

Mason Mount har sine kvaliteter han. Hadde vært en veldig brukbar spiller i mange klubber. Yngre enn Martin Ødegaard med noen uker er han også.

Hadde glatt tatt Conor Gallagher, Mason Mount og Reece James fra de blå køddene 😂

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
×
×
  • Create New...