Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

  • 1 month later...

Det at Rooney haster tilbake slik for å nå VM, kan være skjebnesvangert for ham og føre til at han ender opp med å bli lik en viss "kjeks" vi har i klubben som skader seg nesten hver gang han entrer banen for oss.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Der var jammen tråden! Jeg beklager til hele det norske folk, da jeg merkelig nok ikke visste at tråder som forsvinner utenfor lista fortsatt eksisterer der ute i det virtuelle. Det bør uansett skremme oss alle at en såpass viktig tråd går i glemmeboken.

 

Jeg skifter raskt tema fra min flaue oppdagelse til følgende gladnyhet:

 

Hestefjeset har forlatt fotballøya!

Link to comment
Share on other sites

Dette er vel en vinn-vinn situasjon for både ManU og rivalene? OK, RvN er en glimrende spiss, det skal han ha, og ManU trenger kanskje en erstatter, men det er ikke først og fremst fordi rivalen ManU mister en god spiller dette er gledelig for oss, men fordi vi nå slipper å spille mot en av de verste filmerne og mest usympatiske spillerne jeg noen gang har sett (snakker nå kun om oppførselen på banen, der listen med dirty tricks etterhvert ble rimelig lang - spør Martin Keown! :) ;) ), selv om han kanskje ble litt mindre ille de siste to sesongene? ManU bør være glad de er kvitt en spiller hvis sverting av klubbens omdømme veide tyngre enn hans konstruktive bidrag i form av scoringer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at Horseface Van Diver er ferdig i PL. God spiss innen for 5 meter'n, men udugelig til noe annet og en av de mest ufyselige fotballspillere jeg noen gang har sett og en filmer uten like.

 

Så nå er det vel C. Ronaldo som skal ta over hovedrollen i filmeklubben Manure.

Han, som portugiserne flest, er akkurat like utidig som Van Diver når det gjelder filming og skuespill. <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at Horseface Van Diver er ferdig i PL. God spiss innen for 5 meter'n, men udugelig til noe annet og en av de mest ufyselige fotballspillere jeg noen gang har sett og en filmer uten like.

 

Så nå er det vel C. Ronaldo som skal ta over hovedrollen i filmeklubben Manure.

Han, som portugiserne flest, er akkurat like utidig som Van Diver når det gjelder filming og skuespill. <_<

Ronaldo har vel sagt at han vil til Real selv, hvis jeg ikke husker feil. :D

 

Får bare håpe han følger Ruud ut samme døren og ned til den spanske hovedstaden. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at Horseface Van Diver er ferdig i PL. God spiss innen for 5 meter'n, men udugelig til noe annet og en av de mest ufyselige fotballspillere jeg noen gang har sett og en filmer uten like.

 

Så nå er det vel C. Ronaldo som skal ta over hovedrollen i filmeklubben Manure.

Han, som portugiserne flest, er akkurat like utidig som Van Diver når det gjelder filming og skuespill. :D

Ronaldo har vel sagt at han vil til Real selv, hvis jeg ikke husker feil. :D

 

Får bare håpe han følger Ruud ut samme døren og ned til den spanske hovedstaden. :D

 

Tror det var bare oppspinn, og at uansett Manu ikke vil gi slipp på ham.

 

Ellers så utenom filminga, så er han en klassespiller som jeg liker å se på. Men desverre.. filminga tar litt overhånd. <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at Horseface Van Diver er ferdig i PL. God spiss innen for 5 meter'n, men udugelig til noe annet og en av de mest ufyselige fotballspillere jeg noen gang har sett og en filmer uten like.

 

Så nå er det vel C. Ronaldo som skal ta over hovedrollen i filmeklubben Manure.

Han, som portugiserne flest, er akkurat like utidig som Van Diver når det gjelder filming og skuespill. :P

Ronaldo har vel sagt at han vil til Real selv, hvis jeg ikke husker feil. :lol:

 

Får bare håpe han følger Ruud ut samme døren og ned til den spanske hovedstaden. :lol:

 

Tror det var bare oppspinn, og at uansett Manu ikke vil gi slipp på ham.

 

Ellers så utenom filminga, så er han en klassespiller som jeg liker å se på. Men desverre.. filminga tar litt overhånd. :(

 

Ronaldo har en stor svakhet: Avgjørelser. Mange ganger når han byr skyter eller sentre begynner han å drible. Ofte pleier han også å senke ned rytmen i angrepet når han begynner med det overtråkksfintene. Bortsett fra dette er han en veldig god spiller. Han er veldig målfarlig, men ikke alltid en lagspiller.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/01/472746.html

Javell..har jeg hørt det også. Det står at Rooney scora enkelt fra kort hold [med keeper utspilt?] etter et skudd fra Ritchie Jones.. og derfor er han i scoringsform???

 

Nei, dette er provoserende. RvP og Adè netta 2 ganger hver mot Schwadorf, men står det noe om de? Neida, for det er bare "lille [store!], snille" [stygge!] babyface de bryr seg om! :P

Link to comment
Share on other sites

De klarer ikke å følge med på de gode laga. Tror du dagbladet har penger? eller gidder å sende en man til østerrike. eller finne slike ting på nettet..

 

syykt at de følger en spiller så tett.

 

Det er kunn en god grunn til det.

 

Solskjær spiller der..

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/01/472746.html

Javell..har jeg hørt det også. Det står at Rooney scora enkelt fra kort hold [med keeper utspilt?] etter et skudd fra Ritchie Jones.. og derfor er han i scoringsform???

 

Nei, dette er provoserende. RvP og Adè netta 2 ganger hver mot Schwadorf, men står det noe om de? Neida, for det er bare "lille [store!], snille" [stygge!] babyface de bryr seg om! :P

 

Hvis Arsenal hadde fått seg en nordmann ville Canal + vist alle Arsenals camper, tv3 også i CL og sporten ville vist høydepunkter fra alle arsenals kamper. I tillegg ville journalistene blitt mer "arsenal-vennlige" siden arsenal hadde fått så mange nye supportere. Kjipt, men sant ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis Arsenal hadde fått seg en nordmann ville Canal + vist alle Arsenals camper, tv3 også i CL og sporten ville vist høydepunkter fra alle arsenals kamper. I tillegg ville journalistene blitt mer "arsenal-vennlige" siden arsenal hadde fått så mange nye supportere. Kjipt, men sant :P

 

Nå har vel Canal+, i løpet av de 5 siste sesongene hvor det har vært totalt 190 serierunder, vist Arsenal 160-170 ganger. Jeg tror ikke vi har grunn til å klage....

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis Arsenal hadde fått seg en nordmann ville Canal + vist alle Arsenals camper, tv3 også i CL og sporten ville vist høydepunkter fra alle arsenals kamper. I tillegg ville journalistene blitt mer "arsenal-vennlige" siden arsenal hadde fått så mange nye supportere. Kjipt, men sant :P

 

Nå har vel Canal+, i løpet av de 5 siste sesongene hvor det har vært totalt 190 serierunder, vist Arsenal 160-170 ganger. Jeg tror ikke vi har grunn til å klage....

 

Det kan jeg ikke si så mye imot. Men jeg husker en viss episode i fjor da Real - Arsenal IKKE ble vist live på tv!!!

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis Arsenal hadde fått seg en nordmann ville Canal + vist alle Arsenals camper, tv3 også i CL og sporten ville vist høydepunkter fra alle arsenals kamper. I tillegg ville journalistene blitt mer "arsenal-vennlige" siden arsenal hadde fått så mange nye supportere. Kjipt, men sant :P

 

Nå har vel Canal+, i løpet av de 5 siste sesongene hvor det har vært totalt 190 serierunder, vist Arsenal 160-170 ganger. Jeg tror ikke vi har grunn til å klage....

 

Det kan jeg ikke si så mye imot. Men jeg husker en viss episode i fjor da Real - Arsenal IKKE ble vist live på tv!!!

 

Det er TV3, og ikke Canal+ som har rettighetene til CL. Og TV3 har bestandig vært en gjeng med United- og Liverpool-supportere, så det kom ikke som noen bombe at ikke den kampen ble vist.

 

Men heldigvis finnes det andre kanaler som sender de fleste CL-kampene, slik at man har mulighet til å få sett disse. Såfremt man er gammel nok til å gå på pub selvfølgelig, eller at man har parabol med viasat sport kanalene.

 

Det gjør ikke meg så mye at ikke TV3 sender disse kampene, da jeg likevel ser kampene på pub, og så er det mye bedre å slippe å høre på Roar Stokke

Link to comment
Share on other sites

Eg satt nettopp og såg United - Arsenal kampen som endte vår rekke på 49 kampar utan tap, og det var akkurat det som fekk meg til å innsjå kor mykje eg faktisk hatar den klubben med Neville-søstrene og Shrek i spissen. Har blitt litt meir Tottenham og Chelsea hat dei siste åra, men for all del United er ein stor møkkaklubb det også.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...