Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Ifølge avisen The Independent slo ingen av de spillerne.

35904[/snapback]

35905[/snapback]

 

Men det var nok en del bitchslapping :D

Link to comment
Share on other sites

Satser vi på en ørliten cupbombe i kveld eller? ;)

 

Selvfølgelig kommer United til å vinne i kveld, men det er uansett et herlig fotballøyeblikk; tenk, disse spillerne spiller like mye fotball i året som United-spillerne gjør i uka. Askeladder som det her er moro :D

Link to comment
Share on other sites

Satser vi på en ørliten cupbombe i kveld eller?  :P

 

Selvfølgelig kommer United til å vinne i kveld, men det er uansett et herlig fotballøyeblikk; tenk, disse spillerne spiller like mye fotball i året som United-spillerne gjør i uka. Askeladder som det her er moro  ;)

36145[/snapback]

 

Man u skulle ha vert ute etter bare den første kampen... redder to ganger på streken er flaks!

Link to comment
Share on other sites

Det er jo best om Liverpool kommer foran Man U... For Liverpool har Arsenal ikke sjangs til å slå uansett... Det er mulighet til å slå Man u. Derfor var det kjiipt liverpool tapte den kampen her.

 

Vist Arenal kommer på fjerde, så er jo det så fall Liverpool kommer på andre forna Man u, en at Man u havner på andre plassen...!

Link to comment
Share on other sites

Det er jo best om Liverpool kommer foran Man U... For Liverpool har Arsenal ikke sjangs til å slå uansett... Det er mulighet til å slå Man u. Derfor var det kjiipt liverpool tapte den kampen her.

 

Vist Arenal kommer på fjerde, så er jo det så fall Liverpool kommer på andre forna Man u, en at Man u havner på andre plassen...!

36893[/snapback]

 

Hvordan har du fått det inn i hodet ditt at Arsenal kan slå ManU, men ikke 'Pool??? :angry:

Bra gjort å prestere å si det i det hele tatt! :angry: :angry:

 

Forøvrig synd at det gikk som det gikk, for det er bedre å sloss mot Liverpool om 3/4-plassen enn mot ManU!

Link to comment
Share on other sites

United tapte 144 millioner, og 17,5 av disse 144 millionene gikk med på å sikre seg Rundbolle:

 

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/manu...ticle541825.ece

 

 

Lurer av og til på hva som skjer i Manchester United-styret...

37016[/snapback]

 

Det var fremdeles 550 millioner igjen på bunnlinja, noe som fremdeles gjør at United er i egen særklasse når det gjelder overskudd blandt verdens fotballklubber.

 

En av grunnene til dårligere økonomisk resultat er kostnadene ved at stadion bygges ut fra 67500 tilskuere til 76000 tilskuere. 3/4-deler av de nye setene er allerede solgt som sesongbilletter! De nye setene er klare til sesongstart 06/07 og vil gi ca 50 ekstra millioner på bunnlinja!

Link to comment
Share on other sites

På baksiden av sportsbilaget til VG idag er det en artikkel som sier at det er mus på Old Trafford. Små brune mus har invadert Old Trafford og dette skyldes visst matrester i og rundt arenaen og det at arenaen ligger mellom en kanal og og en toglinje.

Det ble forøvrig oppdaget etter kampen mot Burton Albion.

 

Dette sier Burton spilleren Ryan Austin: -Hver eneste gang jeg tittet ned så jeg en mus. Det var mengder av dem og jeg har aldri sett noe lignende.

 

HAHAHAHAHA!!!! :) :o :lol: :lol:

 

Dette var herlig å høre. Snart kan vel ikke supportere få adgang der??? HAHA!! :lol: :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
På baksiden av sportsbilaget til VG idag er det en artikkel som sier at det er mus på Old Trafford. Små brune mus har invadert Old Trafford og dette skyldes visst matrester i og rundt arenaen og det at arenaen ligger mellom en kanal og og en toglinje.

Det ble forøvrig oppdaget etter kampen mot Burton Albion.

 

Dette sier Burton spilleren Ryan Austin: -Hver eneste gang jeg tittet ned så jeg en mus. Det var mengder av dem og jeg har aldri sett noe lignende.

 

HAHAHAHAHA!!!! :) :D :D ;)

 

Dette var herlig å høre. Snart kan vel ikke supportere få adgang der??? HAHA!! :lol: :D

37150[/snapback]

 

Slikt går det når man har en stadion som huser 80-90 000 tilskuere, og når supporterne legger igjen pairester osv. på tribunene, i stedet for å gå et par meter for å kaste det i søppelbøtta! :P

 

Flaut!

Link to comment
Share on other sites

Straffene hagler inn for United:

 

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/manu...ticle544602.ece

 

 

(Les også Nevilles forklaring  :P ).

37671[/snapback]

 

 

Støtter faktisk Neville i den saken. Må jo være lov å ta litt igjen mot supporterne når de slenger drit til deg hele kampen...Han fortjener driten, men det er en annen sak. Eneste problemet er jo at tilskuerne kan bli litt ville, men hva gjør vel det hvis det går utover United :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...