Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Det hadde Keane godt av...!!

Så dere Pool - woMan?? Da ble han takla, og han kom sånn at foten sin var rett fremfor motspilleren (tror det var Sinama(?) da...), så bare setter han bare knottene med vilje i trynet på Pool-spilleren...!

TRAGISK at sånne folk får gå fritt på matta...!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hva som gjør det, men jeg klarer bare ikke å sitte å fryde meg over spillere som pådrar seg stygge skader, uansett hvem spilleren er, eller hvilken klubb spilleren spiller for.

21035[/snapback]

 

Er generelt enig, Kim. MEN: vi snakker her om en person(?) som flere ganger med viten og vilje har gått inn for å invalidisere andre spillere. Eksempler skulle være unødvendig å trekke frem. Poenget mitt er at R.Keane fortjener å bli kappet beina av, alternativt hodet. He's a CUNT!

Link to comment
Share on other sites

Er generelt enig, Kim. MEN: vi snakker her om en person(?) som flere ganger med viten og vilje har gått inn for å invalidisere andre spillere. Eksempler skulle være unødvendig å trekke frem. Poenget mitt er at R.Keane fortjener å bli kappet beina av, alternativt hodet. He's a CUNT!

21228[/snapback]

 

Innertier!! Det står respekt av slike argumenter! :D

Link to comment
Share on other sites

Mer trøbbel for Sir Sur:

 

Utvisningen han fikk i siste CL-kamp virker å være fullt fortjent: Rooney utestengt i to kamper.

21190[/snapback]

 

Skulle bare mangle.... Man går ikke å klapper en dommer opp i trynet! Egentlig var vel 2 kamper litt billig.

21413[/snapback]

 

For to gule kort er to kamper en streng straff. Det man kan diskutere er om sherk skulle had direkte rødt. Da kunne man snakke om flere kamers utestengelse.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje ikke rett plass å legge ut denne lengre, men jeg drister meg til å gjøre det likevel. Phil Neville skjeller ut Pires, og mener at han selv IKKE er en griste spiller:

 

http://www.eatsleepsport.com/news_details....&l_id=1&t_id=31

21617[/snapback]

 

Skal man gråte eller le? Jeg vurderer å spy! Brenn begge Neville søstrene på bålet!!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg husker rett så har Keane tidligere uttalt at han en eller annen gang ønsker å spille for Celtic. Han er jo tross alt irsk så dette kommer vel ikke som noen overraskelse om han går dit nå når karrieren nærmer seg slutten.

22024[/snapback]

Det er vel heller det at han er katolsk som ikkje ville gjort det til en overaskelse - ikkje det at han er irsk i seg sjølv.

Link to comment
Share on other sites

Det er FORBANNET hvis Keane drar fra woMan... For da blir det dobbelt så vanskelig for oss å hente Ballack!!! :)

Det jeg mener er at hvis Keane drar så får woMan Utd enda mere blod på tann for å hente Ballack til klubben, og det gjør det enda vanskeligere for Arsenal å hente ham!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er FORBANNET hvis Keane drar fra woMan... For da blir det dobbelt så vanskelig for oss å hente Ballack!!! :)

Det jeg mener er at hvis Keane drar så får woMan Utd enda mere blod på tann for å hente Ballack til klubben, og det gjør det enda vanskeligere for Arsenal å hente ham!! ;)

22109[/snapback]

 

du har et poeng der... skummel tanke i grunnen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg husker rett så har Keane tidligere uttalt at han en eller annen gang ønsker å spille for Celtic. Han er jo tross alt irsk så dette kommer vel ikke som noen overraskelse om han går dit nå når karrieren nærmer seg slutten.

22024[/snapback]

Men Celtic er jo en skotsk klubb....

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg husker rett så har Keane tidligere uttalt at han en eller annen gang ønsker å spille for Celtic. Han er jo tross alt irsk så dette kommer vel ikke som noen overraskelse om han går dit nå når karrieren nærmer seg slutten.

22024[/snapback]

Men Celtic er jo en skotsk klubb....

22114[/snapback]

nå kan du jo ikke ta for gitt at Roy Keane vet det......

Link to comment
Share on other sites

Drittlaget er i full oppløsning, Van nisserooy vil til La liga, og agenten hans snakker om at ting kan skje neste sommer!! :ph34r:

Da lar vi barca få han, og så behoder vi Kapteinen vår!

Edit: nettavisen printet dette ryktet.

22145[/snapback]

Ifølge agenten nå, så vil Van Nisserooy bli i woMan. Leste det i papirutgaven av VG i går var det vel. (Sportssidene)

Link to comment
Share on other sites

Drittlaget er i full oppløsning, Van nisserooy vil til La liga, og agenten hans snakker om at ting kan skje neste sommer!! :ph34r:

Da lar vi barca få han, og så behoder vi Kapteinen vår!

Edit: nettavisen printet dette ryktet.

22145[/snapback]

Ifølge agenten nå, så vil Van Nisserooy bli i woMan. Leste det i papirutgaven av VG i går var det vel. (Sportssidene)

22496[/snapback]

Tror ikke scum faller i sammen selv om et par spiller forsvinner. Alle sa det kom til å skje da Beckham forsvant, men de er like irriterende som alltd.

 

Selv håper jeg på at Glazer skal gjøre jobben. Forhåpentligvis har han fått et par tips fra Bjørn Rune Gjeldsten om hvordan man skal få en klubb ned et par divisjoner og få alle suporterne til å hate klubben......

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...