Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

LOL , skikkelig flaut av Manu  :P . Holdt ikke de å tape forrige sesongs Carling eller FA cup kamp mot lille Exeter ?

Helt utrolig dette !. Og Tottenham taper mot Leicester , lol . Eneste som er synd er at jeg ville vunnet 3000 hvis de hadde siret  ;)

34241[/snapback]

 

3000! :blink: .....Men det var verdt det!

Link to comment
Share on other sites

LOL , skikkelig flaut av Manu  :P . Holdt ikke de å tape forrige sesongs Carling eller FA cup kamp mot lille Exeter ?

Helt utrolig dette !. Og Tottenham taper mot Leicester , lol . Eneste som er synd er at jeg ville vunnet 3000 hvis de hadde siret  ;)

34241[/snapback]

 

Oii....kjipt det da!

 

Men jeg synes at vi skal hlde kjeften smekket så hardt igjen jeg, etter nesten-Doncaster-smellen! :blink:

Link to comment
Share on other sites

I følge diverse medier skal Sur Alex hvile de største navnene i kveldens kamp.

 

Manchester United-manager Sir Alex Ferguson har gjort det klart at han vil stille med et rutinert mannskap i kveldens semifinalen. Skotten kommer likevel til å spare de største stjerne i Manchester United.

 

Og slik blir laget + benken:

 

Van der Sar, Neville, Ferdinand, Brown, Silvestre, Ronaldo, Fletcher, Smith, Giggs, Rooney, Saha.

Reserver:

Howard, van Nistelrooy, O'Shea, Bardsley, Rossi.

 

Mulig jeg er på bærtur, men dette ser ut som det vanlig Man U-laget. Hesten er den eneste som mangler, men han benken. Sur Alex virker en smule desperat...

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det er tydelig at ting ikke er helt rosenrødt hos WoMan om dagen. Men personlig tror jeg ikke dette er noe værre enn "slagsmålet" mellom Viera og Lauren i Trondheim for noen år siden. Bare fordi WoMan ikke har vunnet en eneste kanp i år og at de er noen pr kåte jævler gjør at dette blir blåst opp noe halt avsindig. Men ingentnig hadde vært besdre enn om jeg tar feil...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...