Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Straffene hagler inn for United:

 

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/manu...ticle544602.ece

 

 

(Les også Nevilles forklaring :P ).

37671[/snapback]

 

 

Støtter faktisk Neville i den saken. Må jo være lov å ta litt igjen mot supporterne når de slenger drit til deg hele kampen...Han fortjener driten, men det er en annen sak. Eneste problemet er jo at tilskuerne kan bli litt ville, men hva gjør vel det hvis det går utover United :P

37700[/snapback]

 

Regler er regler. Det han gjorde var ikke lov, ergo bør han bli straffet. Og det har jeg full forståelse for. Liverpool-supporterne har betalt for å være tilstede og det ligger i engelsk fotballs natur at motspillerne får høre det. Og det er like greit, Gary Neville får betalt for å ta i mot.

 

Jeg skjønner også godt hvorfor politiet er redde. Jeg har selv vært på Old Trafford da jeg skulle se Arsenal ta sin 50. strake kamp uten tap. Alle vet hvordan det gikk, og jeg ble svært så aggressiv bare av å se Hestetrynet på andre siden av banen. Og bare for å få det sagt, jeg er ikke av den aggressive typen :P

 

Engelsk fotballs historie tilsier også at dette burde de så absolutt vise at ikke aksepteres. Bråk mellom tilskuere er vel noe av det FA er aller mest redd for. Og med god grunn.

Link to comment
Share on other sites

86 *Nå er det en smule ampert. Gamst Pedersen og Ferdinand knuffer - det ender med gult kort til United-spilleren.

87 *RØDT KORT: Ferdinand. Han dundrer inn i Savage med knottene først og får sitt andre gule kort på få minutter.

 

;) Må si at Bentley- og Gamsten's jobb ble gjort grundig! :P

Link to comment
Share on other sites

Ja, ser ingen grunn til å le av United. De taper mot et lag som kun ligger ett poeng bak Arsenal, på bortebane. Vi taper hjemme mot West Ham som skal være et dårligere lag enn Blackburn tross alt. Highbury, som er fortet vårt. Kanskje en ørliten trøst at kloakken ikke vinner, men allikevel, ingenting å le av i dag.

Link to comment
Share on other sites

Føler svensken har blitt unødvendig mye latterliggjort i media. Det var det han har fått til i klubbfotballen som gjorde at han ble aktuell for England. SGE gjorde det veldig bra i italiensk fotball og jeg ser ikke bort i fra at han vil overraske igjen. Dog tror jeg han er lei av engelske medier, og vil nok ikke vende tilbake til engelsk fotball med det første.

Link to comment
Share on other sites

Her finner du et flott klipp som oppsummerer rivaleriet mellom Arsenal og United det siste tiåret. Mye bra, og en del tøft å se her. Anbefales :ph34r:
Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Sitter å ser på Man U - Fulham..3-1 til United etter 24 min. Svært heldige har de vært dog.

En pasning fra ji sung som skifter retning og går i mål, frispark fra ronaldo som går midt i mål som niemi ikke ser utgang på, og et tredje mål der Van Nistelrooj er i soooleklar offside. Flaks, bare flaks!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

He,he, morsom skrivefeil i VG angående Rooneys påståtte gamblingproblemer :

 

"Appetitten for gamling skal ha blitt vekket i 20-åringen av landslagskompisene Michael Owen, John Terry, Rio Ferdinand og Frank Lampard. "

 

Med tanke på Rooneys tidligere eskapader med eldre prostituerte, ble dette en ufrivillig innertier!

 

Hele artikkelen er forøvrig her:

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303423

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

He,he, morsom skrivefeil i VG angående Rooneys påståtte gamblingproblemer :

 

"Appetitten for gamling skal ha blitt vekket i 20-åringen av landslagskompisene Michael Owen, John Terry, Rio Ferdinand og Frank Lampard. "

 

Med tanke på Rooneys tidligere eskapader med eldre prostituerte, ble dette en ufrivillig innertier!

 

Hele artikkelen er forøvrig her:

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303423

 

Hilsen Nilsen

 

En artig trykkleif!

 

Tipper at mesteparten av kronene blir lagt igjen på horehuset!! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

ÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Noen som har sett den nye united drakten de skal bruke neste år??

 

Den er møkkstygg!!

 

Se selv på denne korte videoen: LAST NED!

Credits: Pompey Lad

 

Jeg gidder ikke å laste United-videoer, kan noen ta screenshot, og legge bilde ut her?

Link to comment
Share on other sites

ÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Noen som har sett den nye united drakten de skal bruke neste år??

 

Den er møkkstygg!!

 

Se selv på denne korte videoen: LAST NED!

Credits: Pompey Lad

 

Jeg gidder ikke å laste United-videoer, kan noen ta screenshot, og legge bilde ut her?

 

Så pga din latskap så må andre laste den ned, ta screenshots og laste dem opp?

 

Tror nok heller du skal laste ned jeg hvis du er så interessert.

Link to comment
Share on other sites

Til min store forskrekkelse ser jeg at AIG er min nye forsikringsgiver på reiseforsikringen. Og dette kommer i et brev fra DNBNOR. På tide å bytte bank og forsikring.

 

Blir jo like dumt som om jeg skulle ha kjøpt et Sharp stereoanlegg eller drukket Holsten… :P

Link to comment
Share on other sites

Eller ambulanse persjonel. Greit det bare rooney har en annen. For når Campbell ikke har vert brotin så blir jo skutt det er jo selvsagt så da trenger dem ambulansje ffokl for å lege såret ;)

 

Forstår at det er noe du vil si men skjønner ikke helt hva du mener???

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...