Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Vi lå dårlig an en stund vi og, men da vi snudde alt på hodet i går klarte vi å få inn litt friskt blod. Dermed vil jeg få den ære av å kåre sommerens soleklare taper på overgangsmarkedet: Manchester United! En prestasjon å kjøpe en spiller , og da attpåtil en spiller til dobbelte av vanlig markedspris! Gratulerer :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"The Gooners: If you like to spend your weekends in peaceful and tranquil surroundings, then get yourself down to the Emigrants stadium. Arsenal’s magnificent new stadium is just the place to be, if you want a bit of peace and quiet. Don’t worry if you don’t know any of the songs, they never sing any! There are also special sections of the new ground to suit everyone’s taste. If for example, you do in fact like to do a bit of singing and chanting during a game, then there’s a special section of the ground you can go to, its called the away end! They also have another section of the ground that caters for the visually impaired, it’s called the managers bench!"

 

Klippa fra en Unitedblog..... Er nok en stor overaskelse i regnfulle Manchester at vi i dag nok en gang har solgt ut "emigrates stadium" :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg vet man ikke skal stole på the sun, men jeg limer likevel inn denne vitsen fra Rooney her:

 

- Jeg ville aldri filmet. Jeg ser på meg selv som en ekstremt ærlig spiller, sier landslagsspissen til The Sun.

 

Gidder noen av dere å sende en sms til Rooney å minne han på en viss episode mot godeste Sol på Old Trafford for noen år siden?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Alltid morsomt når ManU taper! Håper også selvsagt på en sprekk, men for å være helt ærlig tror jeg ikke den kommer enda - men den kommer! Så eneste skåret i gleden er at jeg gjerne skulle sett dem tape i ligaen i stedet.

 

Men, men, da får vi ta det i tillegg :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...