Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Nok en voldtekt. Og ganske sikkert nok en historie som ikke holder mål. Sist var det vår egen van Persie som fikk gjennomgå. Tidligere har jo også Paul Dickov & co hatt slike anklager over seg.

 

Det er jo fullt mulig at det har skjedd et eller annet, men noen voldtekt tror jeg det ikke er snakk om.

 

Men men, dette skaper vel litt hodebry for selveste Sir Sur.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Ja, ja. Et nytt poengtap for United (og Tottenham)B) .

Denne gangen var det Jermaine Jenas som senket WoMan med et frispark fra 20 meter.

 

Nå er det over 2 måneder siden Manshit vant en Premier League-kamp på eget gress ;) .

Link to comment
Share on other sites

Graham Stack hadde et godt poeng. De jentene som har anklaga spillerne blir aldri hengt ut. Hvis de blir dømt for å ha løyet om en voldtekt mot en fotballspiller bør de henges ut på forsiden av The Sun. Akkurat som fotballspillerne blir...

23889[/snapback]

 

De jentene som lyver om voldtekt er jo sånne som vil "henges ut" og bli kjente på grunn av det, med bilde på nettop forsiden av Ths SUn når de sitter å "gråter"... Så jeg mener at de ikke skal henges ut, for det er jo bare det og pengene til spillerne de er på jakt etter!

 

Ellers så var frisparket til Jenas konge! Ikke dumt at begge de lagene taper poeng! Og Spudz skulle jo hadde straffe etter min mening også... Godt resultat! ;)

Link to comment
Share on other sites

Graham Stack hadde et godt poeng. De jentene som har anklaga spillerne blir aldri hengt ut. Hvis de blir dømt for å ha løyet om en voldtekt mot en fotballspiller bør de henges ut på forsiden av The Sun. Akkurat som fotballspillerne blir...

23889[/snapback]

 

De jentene som lyver om voldtekt er jo sånne som vil "henges ut" og bli kjente på grunn av det, med bilde på nettop forsiden av Ths SUn når de sitter å "gråter"... Så jeg mener at de ikke skal henges ut, for det er jo bare det og pengene til spillerne de er på jakt etter!

 

Ellers så var frisparket til Jenas konge! Ikke dumt at begge de lagene taper poeng! Og Spudz skulle jo hadde straffe etter min mening også... Godt resultat! ;)

24344[/snapback]

 

 

De vil nok ikke henges ut. Rebekka Loos ville bli kjendis pga Beckham. Cluet er at de spillerne som blir anklaga får dette hengende over seg resten av livet. Jentene slipper unna. Hvis de blir dømt for falske anklager mener jeg de bør henges ut for å få en stopp på disse anklagene. Og det sier jeg med bakgrunn i at jeg tror ingen vil henges ut i media av disse jentene. Faren er selvsagt at hvis de blir hengt ut og en voldtekt skjer så er de jentene som evt faktisk blir voldtatt redde for å anmelde.

Link to comment
Share on other sites

Roy Keane fornekter seg ikke. Nok et bevis på hans totale mangel på normal omdreining. Ikke gang tvilsomme norske psykologers legeattester kan gå god for denne karen. :o

 

Det hele topper seg med at sjefen selv ordner opp. Snakker vi om to personer i full oppløsning? Livet er herlig dere!!

Link to comment
Share on other sites

Keane sier vel det alle vet når han nevner Smith, Richardson, O'Shea, Fletcher og Miller som middelmådige spillere. Litt synd at dette kommer opp for dagen, kan jo dessverre hende at Sir Hubba Bubba velger å kvitte seg med dem...

Link to comment
Share on other sites

Keane sier vel det alle vet når han nevner Smith, Richardson, O'Shea, Fletcher og Miller som middelmådige spillere. Litt synd at dette kommer opp for dagen, kan jo dessverre hende at Sir Hubba Bubba velger å kvitte seg med dem...

25703[/snapback]

 

Sant nok! Håper du har rett #10.

 

Smith er nevnt som en mulig arvtager til selveste idioten (Keane). Det ville utvilsomt ha vært en genistrek av Tyggegummikongen Boppel :D

 

Fra spøk til alvor; en kaptein behandler ikke sine egne spillere på den måten.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke første gangen Keane uttaler seg negativt om medspillere etter et dårlig resultat. Utrolig kjedelig for de som blir utsatt for denne kritikken av sin egen kaptein! Hører jeg elendig taper? Greit å finne noen å skylde på? Uansett går det ikke an å snakke sånn om folk du omgås daglig og som din egen manager har brukt klubbens penger på. Gammel gretten gubbe...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...