Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Ja, dere ler jeg godt av :)

Link to comment
Share on other sites

Guest fakey

Hyggelig å være tilbake også. Er så mange medgangssupportere på United forumet som oppfordrer folk til å ikke bli Milan eller Chelsea fan..

 

Herregud blir gæren.. :)

Link to comment
Share on other sites

Og der hadde Manchester United signert John Obi Mikel...

 

En fireårskontrakt fra og med januar 2006. Det blir med andre ord bare én sesong på nigerianeren i Tippeligaen. Om ikke annet, så skal jeg følge litt ekstra nøye med på ham nå. Nysgjerrig på hvorfor både Chelsea og nå United har vært ute etter ham. Er han virkelig god?

Link to comment
Share on other sites

Da er sølvet mer eller mindre i box!  :huh:

 

Trenger bare 3 poeng på 3 kamper, dersom ikke mannshitt vinner med 10+ på sine siste to kamper.

8165[/snapback]

 

Det blir vrient for Sur Alex. Hjemme mot Chelsea (prestisjekamp for begge lag) og bort mot Soton som er desperate. I tillegg må de tenke cup.

 

Denne kvelden ble riktig så fin. Dette resultatet pluss tap for Spudz.

Link to comment
Share on other sites

Store gratulasjoner til drømmenes teater. 1-1 mot WBA hjemme på OT. Sur Alex sparer seg til fant!! :lol:  :D  ;)

8164[/snapback]

 

Tror ikke vi skal le så veldig mye av dette resultatet, da vi klarte bare 1-1 hjemme mot WBA vi også

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke vi skal le så veldig mye av dette resultatet, da vi klarte bare 1-1 hjemme mot WBA vi også

8169[/snapback]

 

Er fullt klar over det, dessverre! Poenget er at dette passet oss særdeles bra. I tillegg gjentar Sur Alex seg med å spare de beste spillerne, og dermed drite seg ut!

Link to comment
Share on other sites

Guest fakey

Drite seg ut nei. Dessuten kan dere ikke le av dårlig spill, se kampen på nytt, og dere vil slutte å le. United tenker ikke på en dritt før finalen nå.

Link to comment
Share on other sites

Drite seg ut nei. Dessuten kan dere ikke le av dårlig spill, se kampen på nytt, og dere vil slutte å le. United tenker ikke på en dritt før finalen nå.

8180[/snapback]

 

Poenget er at Sur Alex igjen undervurderer ved å sette to potensielle matchvinnere på benken. Uansett så sitter latteren løst, ikke på grunn av spillet, men på grunn av resultatet.

Link to comment
Share on other sites

Guest GuanXi

Man Utd- WBA 1- 1

 

Jeg regner med at dette er et resultat av at Sir Alex nå kun tenker på den forestående FA cup- finalen mot Arsenal.

En viss gambling er vel dette, da man i verste fall kan møte ganske så bra motstand i siste kvalifiseringsrunde på sensommeren. Et eventuelt tap der kan få kjedelige konsekvenser for Sir Alex & Co.

 

Andreplassen er vel ikke helt i boks enda, men med normal poengfangst i de siste kampene skal det mye til at Man Utd havner foran oss på sluttabellen.

 

Jeg mener vi nå er vitne til et maktskifte i engelsk fotball. Jeg tror Arsenal er klubben som nå må sørge for å vise at penger ikke betyr alt. Har faktisk tro på at vi, med mindre økonomiske ressurser, kan gi Roman & Co hardere kamp neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Guest fakey

United er tilbake neste sessong, bare spillerne får litt tid til tenke over den elendige innsatsen i forhold til hvilken alt for høye lønn de får.

Link to comment
Share on other sites

Guest GuanXi

United er tilbake neste sessong, bare spillerne får litt tid til tenke over den elendige innsatsen i forhold til hvilken alt for høye lønn de får.

 

***

 

Nå vil ikke jeg være alt for aktiv i denne "Laugh at Moan Utd"- tråden, men føler kanskje at Man Utd har en noe lengre vei å gå for å komme tilbake til toppen enn Arsenal. Kan kanskje virke som om det snart kan være på tide med et skifte på Old Trafford. En rekke spillere må nok gradvis skiftes ut og jeg mener også at klubben kanskje har blitt alt for "avhengig" av Sir Alex Ferguson. Fremtiden vil vise om han fortsatt er riktig mann for klubben.

De fleste er nok enige om at suksessen han har oppnådd der bør være en målestokk for andre... virkelig imponerende.

Et svar får vi kanskje etter årets FA cup- finale. La oss håpe på en god finale der det sportslige blir satt i fokus.

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi kan le over lørdagens resultat, men spillemessig viste ManU såpass mye bra at Arsenal skal passe seg i finalen. Det var jo et ran at WBA fikk poeng (selv om straffen var korrekt nok), og resultatet hadde vel lite med AFs disposisjoner å gjøre? Når det er sagt, det er vel liten tvil om at ManU har en lenger vei å gå enn Arsenal i forhold til Chelsea, uansett hvilket utfall vi måtte få i cupfinalen...

Link to comment
Share on other sites

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article387005.ece

 

Morsom lesning vil jeg påstå!

Sir Alex påstår at laget hans er fullt på høyde med Chelski OG AT TOTTENHAM KAN BLI TITTELUTFORDRER NESTE SESONG!!! :) ;)

Sir Alex: På tide å legge tyggisen på hylla?? Dømmekraften din ser ikke ut til å være tiltedeværende lenger! haha :D

Link to comment
Share on other sites

Sir Alex påstår at laget hans er fullt på høyde med Chelski OG AT TOTTENHAM KAN BLI TITTELUTFORDRER NESTE SESONG!!!

8402[/snapback]

 

Synes Sir Sur var vel litt rød på nesa på bildet. Kanskje han har vært litt for hard på flaska i det siste? Mannen kan ikke være helt oppegående!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Marius

Du må gjerne le av Alex, men historien har da vist en del mirakuløse helbredelser like før kamp?

 

Skjønner godt at han ikke tror på Wenger her.

Link to comment
Share on other sites

Du må gjerne le av Alex, men historien har da vist en del mirakuløse helbredelser like før kamp?

 

Skjønner godt at han ikke tror på Wenger her.

9181[/snapback]

 

Jo da, jeg tipper at Henry rekker kampen. Det tror jeg også Sur Alex regner med. Derfor kan han vel like gjerne holde munn ;)

 

Jeg tipper også at "forsvarskrisen" til United helbredes i tide.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...