Jump to content

26.08.23 Fulham (H)


Simbad

Recommended Posts

3 minutes ago, Stefanb said:

Helvete. Bra avslutning av Martin, Havertz er klart offside dessverre.

Er så dårlig.. Han prøver ikke å komme seg tilbake i onside engang...

Beklager altså, men jeg ser faen ikke glimt av hva denne Havertz skal tilføre oss..

Med Pepe så så vi allefall at han hadde sinnsykt talent.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, elx said:

Er så dårlig.. Han prøver ikke å komme seg tilbake i onside engang...

Uenig med deg der. Så fort han går i offside der så kommer han aldri tilbake onside såfremt ikke angrepet stoppes og startes på nytt. Det er bare sånn det er noen ganger.. noen ganger kommer pasningen for tidlig eller sent.

Link to comment
Share on other sites

Dette var jævlig å se på , Kiwor offensivt , Trossard helt av, Havertz går å loffer . Men vi kan ikke begynne kamper med å ligge under 1-0. Satan altså

Hva er greien med å spille uten spiss? Vi behersker det overhodet ikke… få inn jesus til pause her

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Dette er veldig urovekkende svakt. Skjønner ikke at Arteta bruker Havertz . Han får ikke til noen ting.

Jeg skjønner ikke hvorfor Nketiah ikke starter denne. Ja, Trossard var veldig positiv i pre-season, men Nketiah har gjort veldig mye bra de to seriekampene han har spilt. I dag ser Trossard avslått ut. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Jeg skjønner ikke hvorfor Nketiah ikke starter denne. Ja, Trossard var veldig positiv i pre-season, men Nketiah har gjort veldig mye bra de to seriekampene han har spilt. I dag ser Trossard avslått ut. 

Det er flere som er avslått. Det må Arteta gjøre noe med i pausen. Få inn nye folk. Vi får ikke ballen I mål sånn som det har vært i 1 omgang. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor BW skal inn i midten. Han er en dårlig stopper og er tilbake til å tråkke på ballen 8 av 10 ganger. Alt stopper opp. Kiwior er ingen god spiller når vi skal føre kamper. Trossard er en god kantspiller og en forferdelig spiss. Han er grusom i duellspill og linker ikke i det hele tatt. Havertz er strengt tatt en god fotballspiller, men langt svakeste enn ESR. Jeg skjønner ingenting av laguttak eller formasjon.. 

Har Arteta blitt sin verste fiende med å la sine kjøp spille uansett hva de presterer? Nketia inn på topp, Gabriel inn i midten. Kiwior og Havertz ut. 
Sette opp et lag med 3-2-2-3 hvor Partey flyttes frem sammen Rice. Ødegaard og Trossard fremskutt med Saka, Nketia og Martinelli på topp.

Må få mer dybde og flyt. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg liker ikke store endringer. Ergo, la kun Trossard bli igjen i garderoben og sett innpå Nketiah.

Stemmer for havertz istedenfor. Men det ble for Trossard ja.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...