Jump to content

26.08.23 Fulham (H)


Simbad

Recommended Posts

image.png.5c2b20c0695b28d04ee06debc68f1b8f.pngArsenal   v   Fulham image.png.413980785c8135e8a38b682d6b0876ac.png
Lørdag 26. august 2023, kl. 16:00

Emirates Stadium

Premier League, 3. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League 1 / Viaplay
 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Rice - Havertz

Saka - Nketiah -  Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Ben Elfen said:

Jesus er tilbake i full trening og jeg regner med at han dermed starter denne kampen på benken 

Litt tidlig, men han er nok i troppen mot United i det minste. Gledelig det ikke varte så lenge, så får vi se om hvor lenge han er skadefri denne gangen

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Marius- said:

Litt tidlig, men han er nok i troppen mot United i det minste. Gledelig det ikke varte så lenge, så får vi se om hvor lenge han er skadefri denne gangen

Mulig du har rett. 
jeg håper Arteta fortsetter med Nketiah dersom Nketiah fortsetter storspillet siste to kamper. Jesus kan komme innpå soste 20

Link to comment
Share on other sites

On 8/22/2023 at 3:33 PM, Simbad said:

image.png.5c2b20c0695b28d04ee06debc68f1b8f.pngArsenal   v   Fulham image.png.413980785c8135e8a38b682d6b0876ac.png
Lørdag 26. august 2023, kl. 16:00

Emirates Stadium

Premier League, 3. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League 1 / Viaplay
 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Rice - Havertz

Saka - Nketiah -  Martinelli

Enig i laget forsåvidt. Litt synd å ikke se Partey, men samtidig så er nok Ødegård, Rice og Havertz "fremtiden" på midtbanen. Et annet alternativ er eventuelt Trossard for enten Havertz eller Martinelli. Eddie har hatt to gode kamper på rappen og fortjener ikke å bli droppet.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Enig i laget forsåvidt. Litt synd å ikke se Partey, men samtidig så er nok Ødegård, Rice og Havertz "fremtiden" på midtbanen. Et annet alternativ er eventuelt Trossard for enten Havertz eller Martinelli. Eddie har hatt to gode kamper på rappen og fortjener ikke å bli droppet.

Hvis Zinchenko spiller, tror jeg ikke vi får se Partey på høyrebacken. Iallefall ikke mot gode lag. Og jeg tror ikke Arteta er klar for å sette verken Rice eller Havertz ute av laget. 

Og selv om Havertz har vært 'underwhelming' spesielt med ball i bein, har han gjort mye positivt også. God til å holde ballen oppe, flink til å bevege seg i rom og vinner mye dueller. Noe som igjen åpner rom, spesielt for Eddie. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Hvis Zinchenko spiller, tror jeg ikke vi får se Partey på høyrebacken. Iallefall ikke mot gode lag. Og jeg tror ikke Arteta er klar for å sette verken Rice eller Havertz ute av laget. 

Og selv om Havertz har vært 'underwhelming' spesielt med ball i bein, har han gjort mye positivt også. God til å holde ballen oppe, flink til å bevege seg i rom og vinner mye dueller. Noe som igjen åpner rom, spesielt for Eddie. 

Muligens, men vi så jo Timber på venstre og Partey på høyre i serieåpningen, så skal aldri si aldri - men jeg tror også det samme som deg, det er eventuelt kun mot "ræva lag". Rice droppes neppe, og det hadde heller ikke vært fortjent. Ble jo offisielt banens beste mot Crystal Palace hvis jeg husker riktig?

Havertz har ikke vært vanvittig god, men han har absolutt ikke vært dårlig. Som du sier god til å holde ballen oppe, jobber godt og vinner mye dueller. Burde også hatt en assist etter veldig bra spill hvor Martinelli hadde all verdens tid til å rappe til med venstreslegga, men valgte å dra seg innover for å møte 2-3 Palace spillere.

Vi får se hvordan Arteta stiller. Vi har en veldig god tropp å velge fra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ganske sikker på at med en skadefri Timber så ville vi ha spilt med Timber på høyre og Zinchenko på venstre. I midten ville Saliba ha spilt og White/Gabriel måtte ha kjempet om den soste plassen. 
 

det hadde gitt oss en absurd mengde måter å starte angrep på

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Jeg er ganske sikker på at med en skadefri Timber så ville vi ha spilt med Timber på høyre og Zinchenko på venstre. I midten ville Saliba ha spilt og White/Gabriel måtte ha kjempet om den soste plassen. 
 

det hadde gitt oss en absurd mengde måter å starte angrep på

Veldig mulig, men da ville spørsmålet vært, hvem ville blitt benket av Partey, Rice og Havertz? Det gir 2 posisjoner for de tre nevnte spillerne over å kjempe om. Ødegaard er 'bankers' som den høyre #8 hvis han er skadefri/frisk. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Simbad said:

Veldig mulig, men da ville spørsmålet vært, hvem ville blitt benket av Partey, Rice og Havertz? Det gir 2 posisjoner for de tre nevnte spillerne over å kjempe om. Ødegaard er 'bankers' som den høyre #8 hvis han er skadefri/frisk. 

Jeg tipper Havertz

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Gunners77 said:

Klasseforskjell på Partey og Havertz, Haverts på benk og White på backplass så han for forsette sammspillet med Saka. Gabriel må beholdes.

De er to totalt forskjellige spillere. Havertz tilfører mer i duellspill lenger opp i banen, holde ballen oppe, pressspillet og offensive bevegelser. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Gunners77 said:

Klasseforskjell på Partey og Havertz, Haverts på benk og White på backplass så han for forsette sammspillet med Saka. Gabriel må beholdes.

Tror fort Havertz kan bli bra. Men han har ikke vært bra i de første serie rundene, det er sikkert. Bør benkes for Trossard eller noe.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Bekkern said:

Håper virkelig vi starter med White på høyreback, Saliba og Gabriel stoppere og Zinchenko venstreback. Så kan Partey starte i den dype med Ødegaard og Rice som indreløpere. 

 

 Enig 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Det blir spennende å se Kiwior på venstreback, for han skal spille venstreback?

Sannsynligvis. Ser ut som at vi fortsetter med samme formasjonen, og at de eneste endringene er Kiwior inn for Tomi og Trossard inn for Nketiah. Bør åpne opp litt mer for Havertz og Martinelli siden Trossard sannsynligvis trekker seg ut mot venstre. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...